Gość Pablo's Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 cześć, mam problem chcę wymienić układ wydechowy na kwas ale problem polega na tym, że trzeba to tam jakoś poobliczać pojemność i jakieś tam jeszcze inne sprawy ma to przynieść efekty dodające coś mocy ma byś zrobiony razem z kolektorem czy może mi ktoś coś na ten temat wyjaśnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Dla silnika 2.0 już opracowany gotowiec. Jaki siediz silnik u Ciebie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 mam GA 16 DS jeszcze ale w planach jest SR 16 VT jak da rade ale kolektor i wydech ma być z kwasówki i do GA 16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 mam GA 16 DS jeszcze ale w planach jest SR 16 VT jak da radeale kolektor i wydech ma być z kwasówki i do GA 16 masz jakies tajemnicze dojscie do silnikow VT :?: chetnie bym kupil SR20VT... za rozsadne pieniadze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 vt ?? loo..... albo ktos cie w ch... robi albo z japoni to cisniesz bo ztcw to tylko na japonski rynek szly ?? :> chyba ze sie myle to pojde kleczec na grochu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 tak tylko na japonie ale silnik już jest w polsce tylko że nie przywieźli do niego kąpa :cry: no i jest wielki problem ale ja tu o układzie wydechowym gdzie można znaleźć jakiś program do obliczania pojemności układu i kolektorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 vt ?? loo..... albo ktos cie w ch... robi albo z japoni to cisniesz bo ztcw to tylko na japonski rynek szly ?? :> chyba ze sie myle to pojde kleczec na grochu to jak juz bedziesz kleczal przed kompem to poszukaj co jezdzi po australii :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 vt ?? loo..... albo ktos cie w ch... robi albo z japoni to cisniesz bo ztcw to tylko na japonski rynek szly ?? :> chyba ze sie myle to pojde kleczec na grochu to jak juz bedziesz kleczal przed kompem to poszukaj co jezdzi po australii :wink: kurde ;] chodzilo mi o JDM a jak wiadomo JDM ida na japonie,australie i obszar pacyfiku ale dobra... poklecze trcohe na zielonym groszku z puszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 tak tylko na japonie ale silnik już jest w polsce tylko że nie przywieźli do niego kąpa :cry: no i jest wielki problem ale ja tu o układzie wydechowym gdzie można znaleźć jakiś program do obliczania pojemności układu i kolektorów z tego co wyczytalem na http://www.sr20ve.co.uk/ to koniecznie jest szcepienie kompa do VE. zreszta to raczej oczywiste bo standardowy komp z DE nie wysteruje lifta w VVL. jesli cie interesuje temat to wejdz w zakladke "Electronic". co do wydechu to mozesz sie skontaktowac z Mackiem Grabowskim. nie slyszalem o jedo wydechach ani jednej zlej opinii a jest w takich wozach jak audi Ozza czy nawet moj jesli jestes zainteresowany to podam kom. ma warsztat w Wawie wiec niestety masz kawalek drogi... Edit: troche sie zakrecilem :roll: chyba chodzilo Ci o silnik SR16VE :?: bo i ja zaczalem powielac a oczywiscie caly czas chodzilo mi o SE20VE [ Dodano: Nie 21 Maj, 06 15:46 ] Edit 2: Latwo sie nie poddaje (taka natura) i troche szperanie po necie i mysle ze dostane pochwale :wink: a przynajmniej zainteresuje... http://www.grabowski.com.pl/uklady_wydechowe.htm milej lektury :!: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 :520: greg wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 mam GA 16 DS jeszcze ale w planach jest SR 16 VT jak da rade Seryjny czy może N1??? zresztą mniejsza o to, i tak będzie zapie.... no i ta męska odcinka na 8500 aaaa... odpływam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 mam GA 16 DS jeszcze ale w planach jest SR 16 VT jak da rade Seryjny czy może N1??? zresztą mniejsza o to, i tak będzie zapie.... no i ta męska odcinka na 8500 aaaa... odpływam :D no ale niech jeszcze kompa skoluje :wink: samymi drutami nie wysteruje vvl'a a jak juz bedzie ok to chyba bedzie pierwszy w polsce sr16vt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 komp to teraz priorytet no i jakiś czas muszę odczekać aby się podnieść finansowo po przeróbkach w AG-T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 jak ogarniesz temat "finansowy" to skontaktuj sie z tym kolesiem z tej strony http://www.sr20ve.co.uk/ widzialem ze ma na sprzedaz kompa z VE i tez jest pewnie otrzaskany z tematem po tym swoim szczepie. pisal o problemach wlasnie z kompem i kontaktach z jakims gosciem ze stanow... kolejny ciekawy sdres to podawany juz kiedys przeze mnie http://www.nissanperformancemag.com/installs/sr20ve/ z opisem swapa. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 tak tylko na japonie ale silnik już jest w polsce tylko że nie przywieźli do niego kąpa no i jest wielki problem Jaki problem SR16VE ma wszytkie te same czujniki co zwyky SR20De/DE przekladzasz wszytko z europejskiego i jazda a potem dostrajanie. - Zmienne fazy rozrządu w nim są sterowane elektorozaworkiem (tak samo jak w Hondach V-tech) z ktorym bez problemu pojdzie wysterować z SMT6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Kuba szczerze watpie zeby to bylo takie proste. Poczytaj o projekcie w linku ktory zamiescilem. koles chyba odrobil lekcje a mimo to mial problemy z orginalnym (VVL) kompem... a hondata to raczej nie jest elektrozaworek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Grzesiu zapewniem Cię - przyjrzyj się uwarznie silnikowi Hondy B16A2 - na magistrali olejowej zasilającej V-techa siedzi najnormalniejszy elektrozaworek dwu pinowy. Z niemalże inentyczną sprawą spotykałem się na codzień w przypadku silników BMW - tam to się nazywało Vanosem i były to dwa elektrozaworki - od wałka ssącego i wydechowego. W przypadku Nissana też jeden elektrozaworek steruje pracą obu wałków naraz i jego zadanie to jest opóźnienie załanczania się systemu NEO a nie sterowanie nim które obdywa się za sprawą ciśnienia oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 pewnie masz racje ale koles na kompie od sr20ve nie odpalil wozu a dopiero na od sr16ve ale i tak nie pozbyl sie fantastycznego wymyslu japonskiej motoryzacji czyli odcinki na 180km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 ale koles na kompie od sr20ve nie odpalil wozu Ps. dziękuje za przyznanie racji Wracając do sprawy ECU - za sprawą stoi zapewne innaczej skonfigurowany system Nats który nie pozwolił mu uruchomić silnika na innym czytniuku i nadajniku (tym z kluczyka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Chlopaki, wiem ze silniki VVE to fascynujacy temat, ale wracajac do tematu Patent na SR20DE jest jesli chodzi o wydech ALE - jest to patent z tego co wiem tylko na seryjny SR?? bo jesli mam inne walki to juz chyba troszke inaczej... szczegolnie jesli chodzi o kolektor wydechowy co do ktorego zaczynam miec obawy ze po strojeniu bedzie mi ostro zaczynal blokowac moc. Ktos ma jakies doswiadczenia jesli chodzi o kolektor i reszte ukladu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Zajrzyj do tematu Kiviego wozu... Grabowski zrobił mu ciekawy i wyliczony kolektor wydechowy. Z mojego doświadczenia wynika że na seryjnym nie idzie przekroczyć 172KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 ja mam ciagle seryjny 4-1 i sam jestem ciekaw ile by dal luzny 4-1 lub 4-2-1 :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 na 4-1 osiągnąłeś imponujące 155KM na 4-2-1 powinno dojść jeszcze z 5-7KM to maks ile można się spodziewać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomyddc Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Widziałem że do 2.0 podobno jest opracowany jakiś gotowiec układu. Nie mo tego nigdzie znaleźć. Można prosić linka albo jakieś materiały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 na ebay-u są ale tylko foty dobre żeby zrobić tak na oko widziałem także SR20 z wydechem który kończył się z boku przed tylnym kołem . krótszy od orginału o jakieś 1,5 metra ciekawe co to daje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.