Gość KOSA Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 ja nie słyszałem, ani nie widziałem diesla o pojemności do 2l i mocy powyżej 600HP......, a benzynek takich jest sporo.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 KOSA ale dobrze wiesz, że moc to nie wszystko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Liczy siętakżę przebieg momnetu obrotowego - na seryjnych suszareczkach w przypadku 2,2Di jest on bardzo nie ciekawy, włąściwy ciąg występuje w bardzo nismik zakresie obrotów... W Pl najmocniejsze 1,9 TDI mają pod 350KM troszke im brakuje do benzynowych odpoweidników które dysponują mocą dwa X taką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Oto mój setup na zimę- co sądzicie? seria vs dzisiaj : http://www.wrzuta.pl/obraz/yLMazJT4tU/wykres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 dla mnie bomba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 mi też bardzo się podoba co żeś tam pozmieniał ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 to samo co ostatnio na FR tylko na bezdymnym programie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Jak tak dymił to coś lepiej było ? Ps. "Disel jak nie dymi to nie jedzie", oto przykłady ponad 400Konnych MB 3.0 TD: http://videos.247drifting.com/video/6c969b...845014de653.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 http://www.wrzuta.pl/obraz/j2GqDlF806/bigwtr_batory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 No to stary - gdzieś odgrzebał tyle niutków :zdziw: Ale teraz to dym opada ze 3 min po Twoim przejeździe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry_z_Tybetu Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 wywalenie katalizatora duzo da w almerze 2000r. 110KM seria ? moze sie cos uszkodzic przy wywalaniu kata ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 nic sie nie uszkodzi , jedyna uboczna strona tego to moze sie nie miescic w normach spalania na przegladzie ale jest tutaj egr wiec nawet na przegladzie nie powinno byc problemow, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 nic sie nie uszkodzi , jedyna uboczna strona tego to moze sie nie miescic w normach spalania na przegladzie ale jest tutaj egr wiec nawet na przegladzie nie powinno byc problemow, Luke2001, wytlumacz mi jak chlopu na miedzy... czy fakt wywalenia kata powoduje, ze turbinka wczesniej zaczyna pracowac? Czy sam fakt 'odetkania' wydechu ma taki zbawienny wplyw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 SAM FAKT ODETKANIA WYDECHU , no wyobraz sobie czy latwiej turbinie jest sie wkrecic jak ma przed soba 10 cm kata czy bez kata -przestrzen bez oporow.....dzieki temu turbina momentalnie sie wkreca i tak jak miales przy 2000 obrotow - doladowanie 0,5 teraz bedziesz mial 0,8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 SAM FAKT ODETKANIA WYDECHU , no wyobraz sobie czy latwiej turbinie jest sie wkrecic jak ma przed soba 10 cm kata czy bez kata -przestrzen bez oporow.....dzieki temu turbina momentalnie sie wkreca i tak jak miales przy 2000 obrotow - doladowanie 0,5 teraz bedziesz mial 0,8Jasne Czyli turbina bedzie sie wlaczac przy tym samym poziomie obrotow, tyle tylko, ze te beda osiagane znacznie szybciej. BTW... defaultowo wlacza sie przy 2tys czy 2,5tys rpm? ps Turbina ma przed soba kata...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Turbina u mnie zalacza sie juz gdzies przy 1600 obrotow ale nic prawie nie pompuje, a co do kata to wlasnie to ten mankament wielki. Jest katalizator za turbina 10 cm i to tak blisko ze kat jest w pionie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Turbina u mnie zalacza sie juz gdzies przy 1600 obrotow ale nic prawie nie pompuje, a co do kata to wlasnie to ten mankament wielki.Jest katalizator za turbina 10 cm i to tak blisko ze kat jest w pionie. I wszysto jasne Big THX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Tak w woli wyjaśnienia: turbina się nie załącza bo chodzi cały czas- poprosu w pewnym momencie buduje nadciśnienie.Po wywaleniu katalizatora nadciśnienie zaczyna się budować przy ok 1500 obrotów a pełne doładowanie występuje ok 2100 obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Tak w woli wyjaśnienia: turbina się nie załącza bo chodzi cały czas- poprosu w pewnym momencie buduje nadciśnienie.Po wywaleniu katalizatora nadciśnienie zaczyna się budować przy ok 1500 obrotów a pełne doładowanie występuje ok 2100 obrotów Zastanawiam sie w takim razie czy nie powinno sie ZAWSZE po jezdzie dac jej ostygnac zostawiajac autko na wolnych obrotach przez minutke czy dwie, a nie tylko przy agresywnym butowaniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Zastanawiam sie w takim razie czy nie powinno sie ZAWSZE po jezdzie dac jej ostygnac zostawiajac autko na wolnych obrotach przez minutke czy dwie, a nie tylko przy agresywnym butowaniu... Jezeli chcesz, aby twoja turbinka długo żyła to proponuje po kazdej jezdzie zostawic na chwile właczony silnik, aby turbina sie przestudziła i przesmarowała, poniewaz po wyłaczeniu silnika turbinka dalej sie kreci z duzymi predkosciami lecz bez smarowania i wtedy sie zaciera.Dlatego zawsze warto poczekac z wyłaczeniem silnika nawet po spokojnej jezdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 ...Dlatego zawsze warto poczekac z wyłaczeniem silnika nawet po spokojnej jezdzie Tak wlasnie myslalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) Ja na VAGa sie przerzucam Edytowane 25 Września 2009 przez kmink Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 dla almerki granica na prawie seryjnych gratach to ok 140HP. poszukaj wykresow Albina np http://www.wrzuta.pl/obraz/yLMazJT4tU/wykres ograniczenie sie robi jesli chodzi o paliwo za malo wydajna seryjna pompa paliwa. wsadzenie wiekszej dmuchawki spowoduje wiekszego laga a chyba nie chcialbys zeby turbina pozno wchodzila na boost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 (edytowane) pompa jest duzym problemem? co do suszary to ta co jest w almie to ta sama co w VAGach 90KM więc ma ograniczone mozliwości Edytowane 25 Września 2009 przez kmink Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 no i do tego wieksze wtryski w almerze jest chyba garrett gt20 (przynajmniej u Albina taka siedzi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.