Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Moja Almerka 2.2Di juz po CHIPie :-)))


Gość Luke2001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Liczy siętakżę przebieg momnetu obrotowego - na seryjnych suszareczkach w przypadku 2,2Di jest on bardzo nie ciekawy, włąściwy ciąg występuje w bardzo nismik zakresie obrotów...

 

W Pl najmocniejsze 1,9 TDI mają pod 350KM troszke im brakuje do benzynowych odpoweidników które dysponują mocą dwa X taką :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
nic sie nie uszkodzi , jedyna uboczna strona tego to moze sie nie miescic w normach spalania na przegladzie ale jest tutaj egr wiec nawet na przegladzie nie powinno byc problemow,

Luke2001,

wytlumacz mi jak chlopu na miedzy... czy fakt wywalenia kata powoduje, ze turbinka wczesniej zaczyna pracowac? Czy sam fakt 'odetkania' wydechu ma taki zbawienny wplyw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Luke2001

SAM FAKT ODETKANIA WYDECHU , no wyobraz sobie czy latwiej turbinie jest sie wkrecic jak ma przed soba 10 cm kata czy bez kata -przestrzen bez oporow.....dzieki temu turbina momentalnie sie wkreca i tak jak miales przy 2000 obrotow - doladowanie 0,5 teraz bedziesz mial 0,8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SAM FAKT ODETKANIA WYDECHU , no wyobraz sobie czy latwiej turbinie jest sie wkrecic jak ma przed soba 10 cm kata czy bez kata -przestrzen bez oporow.....dzieki temu turbina momentalnie sie wkreca i tak jak miales przy 2000 obrotow - doladowanie 0,5 teraz bedziesz mial 0,8
Jasne :)

Czyli turbina bedzie sie wlaczac przy tym samym poziomie obrotow, tyle tylko, ze te beda osiagane znacznie szybciej.

 

BTW... defaultowo wlacza sie przy 2tys czy 2,5tys rpm?

 

ps

Turbina ma przed soba kata...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Luke2001

Turbina u mnie zalacza sie juz gdzies przy 1600 obrotow ale nic prawie nie pompuje, a co do kata to wlasnie to ten mankament wielki.

Jest katalizator za turbina 10 cm i to tak blisko ze kat jest w pionie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina u mnie zalacza sie juz gdzies przy 1600 obrotow ale nic prawie nie pompuje, a co do kata to wlasnie to ten mankament wielki.

Jest katalizator za turbina 10 cm i to tak blisko ze kat jest w pionie.

I wszysto jasne :)

Big THX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w woli wyjaśnienia: turbina się nie załącza bo chodzi cały czas- poprosu w pewnym momencie buduje nadciśnienie.Po wywaleniu katalizatora nadciśnienie zaczyna się budować przy ok 1500 obrotów a pełne doładowanie występuje ok 2100 obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w woli wyjaśnienia: turbina się nie załącza bo chodzi cały czas- poprosu w pewnym momencie buduje nadciśnienie.Po wywaleniu katalizatora nadciśnienie zaczyna się budować przy ok 1500 obrotów a pełne doładowanie występuje ok 2100 obrotów

Zastanawiam sie w takim razie czy nie powinno sie ZAWSZE po jezdzie dac jej ostygnac zostawiajac autko na wolnych obrotach przez minutke czy dwie, a nie tylko przy agresywnym butowaniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam sie w takim razie czy nie powinno sie ZAWSZE po jezdzie dac jej ostygnac zostawiajac autko na wolnych obrotach przez minutke czy dwie, a nie tylko przy agresywnym butowaniu...

Jezeli chcesz, aby twoja turbinka długo żyła to proponuje po kazdej jezdzie zostawic na chwile właczony silnik, aby turbina sie przestudziła i przesmarowała, poniewaz po wyłaczeniu silnika turbinka dalej sie kreci z duzymi predkosciami lecz bez smarowania i wtedy sie zaciera.Dlatego zawsze warto poczekac z wyłaczeniem silnika nawet po spokojnej jezdzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

dla almerki granica na prawie seryjnych gratach to ok 140HP. poszukaj wykresow Albina np http://www.wrzuta.pl/obraz/yLMazJT4tU/wykres

ograniczenie sie robi jesli chodzi o paliwo za malo wydajna seryjna pompa paliwa. wsadzenie wiekszej dmuchawki spowoduje wiekszego laga a chyba nie chcialbys zeby turbina pozno wchodzila na boost ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa jest duzym problemem?

co do suszary to ta co jest w almie to ta sama co w VAGach 90KM więc ma ograniczone mozliwości

Edytowane przez kmink
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...