ranger Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 U mnie tak jest od początku a też mam 1.4. Widać w czasie produkcji coś zmieniali w oprogramowaniu sterownika. Może opracowali nowe mapy - ciężko powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Może...W każdym bądź razie...czekam na klienta Może tym razem odpali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 a tamten zrezygnował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Nieeee.Czekał ten sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 może go nie gaś, będziesz miał pewność, ze odjedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Eeee był zgaszony ,odpalany kombinacji!co nie miara...ale poszedł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specjal Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Mi się coś popsuło. Namiescie pokazuje spalanie az 9.4 l...Ostatnio zatankowałem za 100 przejechałem kolo 180 km : Trasa tylko miasto. Ale pali sie check - okazało się że sonda lambda. Tyle, że p[zred jej zapaleniem terż soro paliwka leciało. Możliwe że jeśli nie palił się błąd to sonda była uszkodzona i stąd takei salanie. Cena sondy ok 300 zł ? Tylko zamontować czy tzreba ustawiać cos w komputerze? Dziekie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Na pewno będziesz musiał usunąć błąd(świecący check),co do sondy,mogła nie pokazywać uszkodzenia a spalanie szalało.Wymianę sondy polecałbym raczej dokonać w serwisie,nie koniecznie autoryzowanym,ale może być u dobrego elektronika.Ma programy i o wiele niższe ceny niż ASO. Poczytaj ten temat :http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/84254-blad-p0132-oxygen-sensor/?view=findpost&p=864929&hl=%2Bsonda+%2Blambda Na pewno dużo wniesie do Twoich problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Albo szybciutko przystąpić do programu You+Nissan i zrobić robotę w ASO. Cena będzie przystępna - porównywalna z niezależnym warsztatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Tys prowda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specjal Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 koszt sondy zapewne 200 300 ziko? jakas firma,,,prawda jest ze resetuje sie sama po ok 50km...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Oryginalne masz NGK,podchodzą Denso,Bosch,po numerach możesz szukać zamienników...ale my już wiemy że tanie kupowanie to kupowanie dwukrotne...Cena sondy,różnie ale w granicach tego co piszesz.O resecie nic nie słyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Podobno Bosch`e są twalsze od tych montowanych fabrycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
771025 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Taka refleksja mnie najszła Kolega sobkon w wątku nt. zakupu Note napisał, że ma Note od 7 lat w wersji z silnikiem diesel - spalanie między 4,8 a 5,2 l / 100 km. Ja co prawda dopiero od prawie 3 lat jeżdżę swoim Note z silnikiem benzynowy 1.4, ale spalanie mam w zasadzie podobne bo 5,0 - 5,2 l / 100 km, czasem, ale to naprawdę rzadko zdarza się 5,4. Jeżdżę drogą najbardziej obleganą w Polsce bo 86 między Sosnowcem, a Katowicami i to w godzinach szczytu porannego i popołudniowego. Jaki jest sens w takim razie kupowania auta z silnikiem diesel'a w tym konkretnym modelu Nissana, skoro benzyna jest równie oszczędna, a do tego kilka tys. zł tańsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Faktycznie 1.5 dci ciężko znosi rachunek ekonomiczny z oszczędnym 1.4 Pb. Ale dci to nie tylko niskie spalanie. To także fajny moment obrotowy i elastyczność. To propozycja dla ludzi, któym zależy na takich parametrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
771025 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Zgadza, przy czym samochód został pomyślany i wykonany jednak bardziej jako auto miejskie, a w mieście ta różnica jest chyba (nie wiem tego na 100%) raczej mało wyczuwalna. Co innego przy jeździe w trasie, gdy samochód jest dość mocno załadowany, wtedy moment obrotowy daje większy komfort. Chodź przy wyjeździe w dłuższą trasę (w moim przypadku) 2 x w ciągu roku te kilka tys. więcej, które miałbym wydać na auto zasilane ON, to raczej marnowanie pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus-j70 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 (edytowane) U mnie większość to dojazdy do pracy(7 km),spalanie 7,5-8 l,to trzeba mu wgrać nowe oprogramowanie,czy to w miarę normalne spalanie,przy tak małych przelotach?A przebieg ok.73kkm. Edytowane 28 Maja 2014 przez adamus-j70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 W ruchu typowo miejskim takie spalanie mieście się w normie. Myślę, że dci w takich warunkach nie spali znacząco mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 (edytowane) W tiidzie,znacznie cięższej i z silnikiem 1,5 w wersji mniej oszczędnej , ale mocniejszej(106KM) ,na trasie przez miasto , rano i wieczorem + króciutkie odcinki typu zakupy spala max.6,2 l (najczęściej 5,8-6,0) rzeczywiste , nie wydumane lub z "komputera" Myślę że różnica między 1.4 z 1.5 w note jest co najmniej 1,5-2 .0 l na 100 ,przy tych samych warunkach w mieście. ok. 1l w trasie przy bardzo spokojnej jeździe i 2,5 - 3l przy prędkościach autostradowych i większych . Zgadzam się za to , że kupowanie tego auta z dci ,na miasto to pomyłka, szczególnie teraz ,w dobie DPF. Edytowane 28 Maja 2014 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobkon Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 A kto wam powiedział że Notki z silnikiem diesla są tak dużo droższe od benzyniaków , najbogatszą Teknę 1,5 Dci z czterema pakietami w wyposażeniu mogę kupić w salonie Wasilewski i syn w Ełku za 59.800 zł , no ale to okazja ,tak bez okazji podobnego Note można kupić za 62.900 , przypominam że mowa jest o Teknie gdzie nawet fotele są półskórzane.Więc óżnica jest niewielka , natomiast co do spalania , to jak wczesniej pisałem , nigdy ,ale to nigdy nie wyświetliło mi się wieksze na wskażniku jak 6,6 l/100. Ale jechaliśmy wtedy w 5 dorosłych (raczej dużych ) osób i pędziliśmy ile szafa dała , momentami z górki było nawet 160/h. A co do silnika to obecnie mam przejechane 222 tyś i zupełnie nic sie nie dzieje , właśnie przymierzam się do drugiej wymiany rozrządu ( jakieś 700 zl).Dużo złego naczytałem się o tym silniku , więc chcę trochę obalić ten mit. Gdybym miał teraz zmieniać auto to napewno byłby to Note ( mam 42 lata i kilkoma autami w życiu juz jeżdzilem ) więc mam porównanie , a co ważniejsze byłby to Note z silnikiem Dci. Pozdrawiam Sobkon Jakby co to służę pomocą w sprawie tego autka , wątpię żeby ktoś w kraju przejechał tym samochodem więcej kilometrów ode mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Okazje okazjami, ale cennikowo dci był zawsze znacząco droższy od 1.4 i 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 (edytowane) Co do ceny , to między 1,6 a 1,5 dci w starej wersji i 1,2DIG-S a 1,5 dci w nowej , różnica to 4500zl - szoku nie ma. Porównywanie do starego 1,4 i 1,2 bez kompresora , nie ma sensu , "nie te małpy-nie ten cyrk" Co do "mitów o tym silniku" jak to określił kol. sobkon,cóż mnie ten mit(panewki ) dopadł i to przy śmiesznym przebiegu(80kkm) Całe szczęście na rozszerzonej gwarancji. Czy znowu kupił bym auto z tym silnikiem? Raczej tak.Największą jego zaletą jest moment obrotowy i to że nawet przy maksymalnych prędkościach , nadal mało pali i tu jest największa różnica między dieslem a benzyną. Edytowane 29 Maja 2014 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Dokładnie manix, wszystkie blablablabla na temat dizli milkną w momencie wyjazdu na autostradę i stałą jazdą, nawet z dozwoloną prędkością 140 km/h. O szybszym podróżowaniu (Niemcy) nawet nie wspomnę. Miedzy innymi dlatego kupiłem gnojowoza. Wyjżeżdżamy z dzieciarnią kilka razy rocznie (w niecały rok bylismy urlopowo m.in 2 razy nad morzem w PL i w HR, kilkudniowych nawet nie liczę), full zapakowani i obecnie innej alternatywy dla ON nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Diesle do tego są! Na autostrady! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Te silniki to jak woły robocze,z tym ze kiedyś było paliwo byle jakie i klekotał i szedł,dzisiaj no niestety wrażliwe jak cholera na to co pija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.