Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ALU DO MAXIMKI


Gość Pawel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Widziałem oryginalne felgi nissana 17" w niezłej cenie, jeździły chyba na primerze p12, parametry felg 7x17 5x114,3 ET 45 będą pasować na maximę a32 ? rozstaw śrub się zgadza ale ET ? opony 205/50/17 bez problemu podejdą ? (sorry za głupie pytania ale na felgach się zupełnie nie znam...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator,-,dobor,rozmiaru,opon,204.html

a32 wychodzila przewaznie na 195/65/15. Policz sobie tym kalkulatorkiem jakia bedzie roznica na +/-. Co do et to jest ono troche duze i felga sie dosyc mocno schowa. Nie powinno nic obcierac ale wizualnie nie bedzie zbyt ladnie.

Edytowane przez dylson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w swojej a33 zamontowane te felgi od primery p12, co prawda sie troche chowaja w nadkolach ale w czasie jazdy calkiem ladnie wygladaja, tylko ze ja man sprezyny eibacha, to to tez troche zmienia wyglad. Tak sie prezentuja (zdjecie z wesela brata :D): http://fotoo.pl/zdjecia/files/2009-09/ebb599f7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amorki chyba sa seryjne, bo mam w papierach z Niemiec wbite ze sprezyny zostaly zmienione na eibacha, a o amorach nic nie ma. Jezdze tak od grudnia 2008 roku, tyle ile ja mam. Calkiem fajnie sie na zakretach trzyma, ale jak sa nierownosci to niestety strasznie buja i skacze, zwlaszcza tyl, dlatego niedlugo zmieniam na seryjne. No, do tych felg dystanse by sie przydaly, chociaz te 5-10 mm, bo przy 20 mi sie wydaje ze z tylu moglyby kola trzec o ranty nadkoli, ale to tylko tak mi sie wydaje B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w swojej a33 zamontowane te felgi od primery p12, co prawda sie troche chowaja w nadkolach ale w czasie jazdy calkiem ladnie wygladaja, tylko ze ja man sprezyny eibacha, to to tez troche zmienia wyglad. Tak sie prezentuja (zdjecie z wesela brata :D): http://fotoo.pl/zdjecia/files/2009-09/ebb599f7.jpg

 

 

no naprawde ładnie sie prezentuja:) to sa 16"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wina samych amorow to raczej nie jest, tylko ich niedopasowania do krotkich sprezyn. Bylem na stacji diagnostycznej i wszystkie amory maja ponad 80% tlumienia. Strasznie twardo nie jest, ale niestety przez duze przebiegi po naszych bezdrozach zawieszenie troche obrywa i jednak czuc nierownosci na kierownicy. Do szalenstw mialem Astre Gsi, teraz juz jednak chce wiecej komfortu, chociaz nie powiem na eibachach mozna ciac zakrety, kilka porzadnych fur na zakretach juz nie wyrabialo B)

Edytowane przez Gruzin87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skad masz takie informacje ze z tylu nowe amory nie moga miec ponad 80%, jak z ojcem zmienilismy w vectrze z tylu amory to na przegladzie mialy ponad 80%. Zreszta mysle ze buja tyl, dlatego ze amory nie pracuja w swoim pelnym zakresie z powodu krotkich sprezyn. Gdyby sytuacja byla odwrotna, amory bylyby krotkie a springi seryjne to wtedy mysle ze amortyzatory pracowalyby ponad swoj zakres i moglyby sie uszkodzic.

Takie pytanie, czy jak kupie dystanse 5-10mm to one nie musza byc przykrecane, tylko zakladam je na szpilki i pozniej przykrecam kolo? Bezpieczny jest taki sposob montazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacje mam od goscia ze stacji diagnostycznej. Powiedzial ze czasami nawet nowki nie maja 80% nie wspominajac juz o amorach ktore jezdza troche na aucie. Co do dystansow to trzymaja sie one na tych samych nakretkach co kolo. Jednak jesli zalozysz dystans 10mm to mozliwe ze bedziesz musial tez wymienic szpilki na dluzsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile moje amory maja to nie wiem, auto mam jakies 9 miesiecy, moze byly jakos przed sprzedaza wymieniane, albo rzeczywiscie przez sprezyny wyniki nie sa miarodajne. Jak zmienie na serie to sprawdze to z czystej ciekawosci. A z tymi dystansami to widze bedzie wiecej zachodu, i wydatkow prawie tyle co za dobre uzywane felgi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt dystansów i szpilek to około 200zł + oczywiście Twoja robocizna. 5 mm nie ma sensu dawać, 15-20mm spokojnie wejdzie i nic nie będzie obcierało. A wygląd i stabilność w zakrętach jeszcze lepsza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...