Gość Raflo Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 I jak tam Coobcio, jakieś postepy z tym rozwiercaniem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Tomaszek i jak?? Chodzi to juz u Ciebie? Niestety ze względu na to że chciano mnie wysłać do pracy do Holandii zawiesiłem prace ale raczej nie pojadę więc niedługo się za to zabiorę to na pewno o tym napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 nie zapomnij uszczlki pod łep dorobić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 poczytajcie Autoświat i inne pisma - tłoki i pierścienie QG18 to jedna z wiekszych pono lip Nissana - zapiekają się tam pierścienie i autko łyka oliwe już po 40 kkm. Znam niewielu takich, kto ma tendencję do ciężkiej nogi - by nie dolewał oliwy w QG18DE. Skoro robicie mody pod mocniejsze auta (a więc jazda z butem w podłodze nie jest wam obca) - powinniście wziąc pod uwagę, że materiał z którego są wyprodukowane do trwałych nie należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 no ale przecież pierścieni nie będziemy wsadzać orginalnych tylko zamienniki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 właśnie zamienniki wsadzają jak remontują silnik - i pomaga na jakieś 30 kkm. Potem jest tylko gorzej, nie wiem czy pomaga szlif nad wymiar, może napisze ktoś kto już remontował i szlifował gładzie QG. W dzisiejszych czasach nie wiadomo tak na 100 % co, kto, dla kogo robi - byle taniej. Jesli zamienniki są twardsze - to ja chętnie takie zakupię i założę do mojej, zanim mi wyhamra gładzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 witam no i jak dziala to wszystko?? czy prace jeszcz enie dokonczone;??;p odp pozdrooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 właśnie zamienniki wsadzają jak remontują silnik - i pomaga na jakieś 30 kkm. Potem jest tylko gorzej, nie wiem czy pomaga szlif nad wymiar, może napisze ktoś kto już remontował i szlifował gładzie QG.W dzisiejszych czasach nie wiadomo tak na 100 % co, kto, dla kogo robi - byle taniej. Jesli zamienniki są twardsze - to ja chętnie takie zakupię i założę do mojej, zanim mi wyhamra gładzie... ja mam po szlifie, ładnie go docierałem ale olej biere 0,5 l na ok 2k km (5w50) przy czym olej znika jak jeżdę z obrotami powyżej 5k czyli prawie zawsze :diabel2: mam przejechane 75k, na przeglądzie prosiłem o weryfikację stanu i silnik nie budził żadnych zastrzeżeń. Nieco różnią się ciśniania w cylindrach bo kiedyś miałem powyżej 13 a teraz mam powyżej 12 ale gość powiedział, że jest tyle czynników oddziałujących na to badanie i kazał olać. Faktycznie, hamownia prawdę powiedziala, i moc jest dokładnie taka sama jak na poprzednim badaniu. Co do tych badziewnych pierściani, to faktycznie była jakś tam seria, ja mam orginały do pierwszefo szlifu, (nissan przewiduje 3) i olej znika od początku ale nie taj jak przd szlifem. szlif miałem dlatego, bo jeden pierścień się nadkruszył i porysowana była gładź. co do zużywania oleju mam swoją teorię: oleju na silnik 1.8 jest za mało i szybko się zużywa, w qr14 de jes około 4 litrów, silnik jest jeżdzony powyżej 6k a oleju nie ubywa pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 co do zużywania oleju mam swoją teorię: oleju na silnik 1.8 jest za mało i szybko się zużywa Nie bardzo. W silnikach GA jest go 3l. W QG15DE tego problemu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 co do zużywania oleju mam swoją teorię: oleju na silnik 1.8 jest za mało i szybko się zużywa, Chyba nie wszyscy wiedzą, że prawie od 2 lat 1.8 nie ma w ofercie Nissana. Może właśnie przez ten olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danstan Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Chyba nie wszyscy wiedzą, że prawie od 2 lat 1.8 nie ma w ofercie Nissana. Tiiiaaa, ale prawie wszyscy wiedzą, że QG18DE o mocy 116 KM jest cały czas oferowany przez Nissana w Primerach P12. Szczegóły np. tutaj : http://www.nissan.pl/home/vehicles/passeng....html?ln=/pl_PL i tutaj : http://www.zaborowski.com.pl/primera.php Pozdrawiam :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Pomieżyłem dzisiaj te tłoki z 1.8 bo zaczynam w końcu jakieś prace i jestem w szoku bo może znalazłem przyczynę brania oleju przez te silniki otóż może niech mi ktoś powie czy tłok powinien mieć jednakowy wymiar na całej swej długości i szerokości :?: bo te moje tak nie mają :!: więc tak w miejscu poniżej pierścieni na wysokości otworów sworzni tylko 90st w bok tam gdzie na fotce jest wybłyszczony kawałek ma 80mm na sówmiarke a na wysokości pierścieni około 79.50 mm czyli jest ciększy o około pół mm :!: czy tak ma być :?: mnie się wydaje że powinien tłok być jednakowo szeroki na całej wysokości jeśli tak to mam plan na modernizacje ich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 mnie się wydaje że powinien tłok być jednakowo szeroki na całej wysokości jeśli tak to mam plan na modernizacje ich Może tłoki w pierwszych silnikach spalinowych miały jednakowe średnice na całej długości. Tłok jest w kształcie ściętego stożka. Proponuję zajrzeć do bylejakiego manuala. Będzie pokazane w którym miejscu się wykonuje pomiar. A suwmiarką to proponuję zmierzyć np. grubość fleków w butach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 A suwmiarką to proponuję zmierzyć np. grubość fleków w butach. Niestety nie mam mikro mieża w domu ale twoje poczucie humoru to wyrwało mnie z butów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Pomieżyłem dzisiaj te tłoki z 1.8 bo zaczynam w końcu jakieś prace i jestem w szoku bo może znalazłem przyczynę brania oleju przez te silniki otóż może niech mi ktoś powie czy tłok powinien mieć jednakowy wymiar na całej swej długości i szerokości :?: bo te moje tak nie mają :!: więc tak w miejscu poniżej pierścieni na wysokości otworów sworzni tylko 90st w bok tam gdzie na fotce jest wybłyszczony kawałek ma 80mm na sówmiarke a na wysokości pierścieni około 79.50 mm czyli jest ciększy o około pół mm :!: czy tak ma być :?: mnie się wydaje że powinien tłok być jednakowo szeroki na całej wysokości jeśli tak to mam plan na modernizacje ich Obrazek a jak wyglądają tłoki od qg15de, może da się wyciągnąc jakieś wnioski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Do AdaSch Odpowiedx moim zdaniem jest taka - to lipa nie silnik, badziewne tłoki, badziwewne pierścienie i spaprana konstrukcja. Czy jest ktoś na forum co przejechał 250 - 300 kkm na QG18DE i nie robił emontu? Oczywiście nie mam na myśli emeryckiej jazdy do 3 tys. rmp, bo jak sie toczę i nie przekraczam 100 km/h to właściwie ubywa oliwy jakieś 100-200 ml/1kkm. Jednak wystarczy 1 kkm autostradami i litry oliwy nie ma. Powtarzam - dziadostwo jakich mało. Odpuśćcie sobie ten silnik i wszystko co z nim związane, bo rozsypie się wam maszyna szybciej niż myślicie. [ Dodano: Czw 05 Lip, 2007 10:36 ] każdy tłok jest węższy u góry, gdyż po rozgrzaniu osiąga wymiary takie jak u podstawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Podoba mi się wizualnie N16, ale jeśli chodzi o silniki to porażka. Nie ma w czym wybrać. Benzyna 1.8 jest nietrwała i nie poddaje się zwiększającym moc modyfikacjom. Diesel 2.2 też lipa, bo liczne i kosztowne mody (wydech, IC, chip) zwiększają moc chyba do max 150KM (?), gdzie silniki VAG z mniejszej pojemności mają po podobnych modach po 50KM więcej... A może się mylę? Nic tylko przetrzeć szlak i przeszczepić z P12 benzynę 2.0 a potem uturbić :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Odpowiedx moim zdaniem jest taka - to lipa nie silnik, badziewne tłoki, badziwewne pierścienie i spaprana konstrukcja. Ogulnie spaprany oki ale ja jestem ciekaw szczegułów może ma zaduży luz tłok - cylinder :?: może dobór materjałów spaprany i się wyciera szybko :/ czy same pierścienie winne a na naprawie gwarancyjnej to co wymieniali i czy pomagało A poza tematem zna ktoś adres firmy gdzie dorabiają uszczelki pod głowice na zamówienie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danstan Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 a na naprawie gwarancyjnej to co wymieniali i czy pomagało Witam W kwietniu 2006 roku wymieniono w ramach naprawy gwarancyjnej : - pierścienie ( inny typ/model, pochodzący podobno od innego producenta, niż używany w fabryce do pierwszego montażu ) - inne uszczelnienia w silniku Efekt : - aktualne zużycie oleju Mobil1 5W-50 Rally Formula - 0,2 litra na 10.000 km. I czegóż chcieć więcej Jak dla mnie jest OK ! Pozdrawiam :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 W kwietniu 2006 roku wymieniono w ramach naprawy gwarancyjnej :- pierścienie ( inny typ/model, pochodzący podobno od innego producenta, niż używany w fabryce do pierwszego montażu ) - inne uszczelnienia w silniku A nie wież może na jakie pierścienie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danstan Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 A nie wież może na jakie pierścienie :?: Witaj W tej chwili nie wiem, ale spróbuję ustalić ich oznaczenia. :583: Czy mi się uda za to ręczyć niestety nie mogę :609: Pozdrawiam :one: [ Dodano: Pią 06 Lip, 2007 13:24 ] Witam Udało się Nissanowskie oznaczenie kompletu pierścieni ( na 4 tłoki ) pierwszego montażu, które ulegały zapieczeniu : 12033-7J600 Oznaczenie nowego kompletu pierścieni, użytych do naprawy gwarancyjnej : 12033-7J60A. Jednocześnie dowiedziałem się, iż silniki QG18DE są jednostkami tzw. luźnospasowanymi, przy ostrej sportowej jeździe lubią gęste oleje np. syntetyczny wykonany w technologii podwójnych estrów Motul 300V Competition 15W-50 ( którego dane są tutaj : http://www.opieoils.co.uk/performance_lubr...tion_15w-50.pdf ) lub syntetyczny Mobil1 Motorsport 15W-50 ( którego dane są tutaj : http://www.opieoils.co.uk/performance_lubr...01%2015w-50.pdf ), podobnie jak silniki Alfy Romeo czy Subaru. Wszystkie pozostałe "rzadsze" oleje, o klasyfikacji lepkościowej 5 lub 10W-XX, w mniejszym lub większym stopniu, przy tego typu jeździe będą "spożywane" przez te silniki. Pozdrawiam :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 I to jest konkretna i na temat odpowiedź :!: [ Dodano: Pią 06 Lip, 2007 16:31 ] Kurcze 750zł za nie krzykneli :galy: ma ktoś lepsze dojścia [ Dodano: Pią 06 Lip, 2007 22:45 ] Ma ktoś starą uszczelke z QG18DE na zbyciu chciałbym porównać do 1.6 A i wychodzi że flansze do kolektora wydechowego też będą pasować do siebie jeśli tak to mój kolektorek mogłby w 1.8 namieszać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 duzo krzykneli, u mnie na grochowskiej poweidzieli 60zł od gara ale nie powiedziałem im że to będzie męski szlif o 4mm... Co do uszcelki to po co ci uszczlka z 1,8... trzeba zrobić na zamowienie na podstawie z 1,6 z tym że z większymi otworami na gary, kanały we łbie od QG18 zupelnie ni jak się mają do tych z GA16... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 duzo krzykneli, u mnie na grochowskiej poweidzieli 60zł od gara ale nie powiedziałem im że to będzie męski szlif o 4mm... Mnie za szlif 4 garów powiedzieli 100zł i też im nic nie muwiłem a 750zł za nowe pierścienie Co do uszcelki to po co ci uszczlka z 1,8... trzeba zrobić na zamowienie na podstawie z 1,6 z tym że z większymi otworami na gary, kanały we łbie od QG18 zupelnie ni jak się mają do tych z GA16... Tak tylko chce dla bezposiredniego porównania obu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 w firmie CER za ok 220zł będziesz mieć kpl pierścieni do tego silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.