Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Moje nowe przełomowe odkrycie GA16 ->> 1,8


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jako ze dostałem wreszcie służbówkę zaczynam prace przy sunnym :) jutro będę miał już wszystkie graty pierścienie, panewki itp. niestety muszę wyciągnąć motor bo wolę składać na wale i korbach z mojego. silnik który dostałem do przeróbki był po przejściach także nie wiem jak to sie odcisnęło na korbach i wale...poza tym miał ponad 300tys. na liczniku.

oto tłoczek tam gdzie jego miejsce :P

 

Tobie to dobrze a mnie nie chcą dać służbówki :029:

Składa się owiele lepiej jak jest silnik na wierzchu

U mnie tłok w kadłubie wygląda identycznie :)

 

składam na głowie z sentry i mam kłopot bo zgubiłem jedną podkładkę pod sprężynę zaworową musze coś pokombinować żeby jakąś dopasować

i tak się zastanawiam że po obróbce zaworów na dwa kąty zawory siądą troszkę i sprężyny będą jeszcze mniej naprężać je, może zamiast wymiany sprężyn na mocniejsze popodkładać jakieś podkładki pod nie co spowoduje mocniejszy ich ścisk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panewki główne zostawiaj orginalne

czemu :?:

w twoim motorze panewki miały właśnie takie pomarańczowe przytarcia. w moim pewnie będzie podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panewki główne zostawiaj orginalne

czemu :?:

w twoim motorze panewki miały właśnie takie pomarańczowe przytarcia. w moim pewnie będzie podobnie.

 

Właśnie jak ten z sentry rozbierałem to prawie że były bez przytarć ale założyłem nowe w całości to już nie taki wielki koszt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak orginalne, niepoprzycierane panewki, niczego lepszego się nie wsadzi do nissana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki

tak wygląda uszczelka od qg18 na ga18. jest dwuwarstwowa metalowa. jednak trzeba w niej nieco powiercić, brak niektórych kanałów.

img0038zy8.jpg

reszta :)

img0031rq2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do uszcelki to po co ci uszczlka z 1,8... trzeba zrobić na zamowienie na podstawie z 1,6 z tym że z większymi otworami na gary, kanały we łbie od QG18 zupelnie ni jak się mają do tych z GA16...

 

Mnie Kuba namieszał w głowie że nie pasuje i robiłem za 200zł i nie wiadomo ile wytrzyma

a ciebie oryginalna na pewno taniej wyszła i powinna dać większą gwarancje że wytrzyma

no cóż pożyjemy zobaczymy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a teraz ciekawostka.. :!!: uszczelka z GA ma 1mm grubości. uszczelka metalowa z QG 0,5mm :one: :one:

 

I kolejny sposób na podniesienie sprężania ciekawe ile nam wyjdzie na koniec :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mikey_one
kusi mnie jednak. chociaż ciut, ciut :) przynajmniej jeszcze o te 0,5mm będę planował :kosci:

 

Hard core'owcy :D

 

Czekam tylko jak to odpalicie co z tego wyjdzie... jak dobrze ruszy to tloki od qg18 bede chodliwym towarem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

goago, ty nic nie planuj, podejrzewam że i bez planowania twój mały akumulatorek może nie dać rady zakręcić tak doprężonym motorem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

goago, ty nic nie planuj, podejrzewam że i bez planowania twój mały akumulatorek może nie dać rady zakręcić tak doprężonym motorem :D

 

Dokładnie na uszczelce ci doszło 0.5mm a głowę już planowałeś przecież co najmniej 1.0mm jak nie więcej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twój mały akumulatorek może nie dać rady

Coobcio, nie za bardzo wnikasz w intymne sprawy mojego woza :?: :D:D:D wcale nie jest taki mały... :P :fuckyou:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość andy_czarny

przejrzalem temat i mam kilka pytan...:

1.Jakiej sie mocy spodziewacie po takim silniku ze zrobionym dolotem i wydechem??

2.Ile kosztowal by silnik zrobiony na gotowo...

3.Czy jesli wsadzil bym to zamiast mojego 1.4 to oprucz silnika musze zmienic komputer?? Swinka czy jak to ma dzialc??

4.Co jeszcze musze zmienic??

5.najwazniejsze: jak postepy?? jezdzi ktos juz na tym??

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejrzalem temat i mam kilka pytan...:

1.Jakiej sie mocy spodziewacie po takim silniku ze zrobionym dolotem i wydechem??

2.Ile kosztowal by silnik zrobiony na gotowo...

3.Czy jesli wsadzil bym to zamiast mojego 1.4 to oprucz silnika musze zmienic komputer?? Swinka czy jak to ma dzialc??

4.Co jeszcze musze zmienic??

5.najwazniejsze: jak postepy?? jezdzi ktos juz na tym??

pozdro

 

1-sam jestem ciekaw :D

2-zależy ile za robociznę ktoś krzyknie

3-4 myśle że świniak wystarczy ale może większa dawka paliwa by się przydała np. regulator ciśnienia i wydajniejsza pompa paliwa

5-postępy no wiesz święta wydatki itd. ;) może to my będziemy pierwsi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy_czarny

bo skoro to ma miec zalozly 125 KM to chyba troche lipa co...??Tyle roboty i kasy a przeciez sami wiecie ze mozna wycisnac 120 z ga16de na walkach wydechu i dolocie...

wiem ze to wiecej niz 90 czy 100 na starcie ale wynik nie wspumierny do kasy i pracy...

Tak czy siak zycze powodzenia, duzych przyrostow mocy i zeby to jezdzilo bezawaryjnie.

Fajnie ze sa ludzie, ktorzy przecieraja szlaki ;)

ehh czemu ja musze kupic diesla :029: :zly: :(:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo skoro to ma miec zalozly 125 KM to chyba troche lipa co...??Tyle roboty i kasy a przeciez sami wiecie ze mozna wycisnac 120 z ga16de na walkach wydechu i dolocie...

 

No wiesz sam nie wiem ile wyjdzie ale patrząc na to tak jak piszesz że 120KM z wcześniejszych modów ale na częściowo wyesplaatowanych cylindrach i pierścionkach

a teraz po

+ rozwierceniu dość drastycznie podnosimy kompresje (ciekawe jak będzie ze stukowym)

+ nowe pierścionki co musi podnieść moc

+ nowe panewki

+ głowica po regeneracji (zawory na dwa kąty itd) łącznie z zjechaniem jej o 1mm

i mam prawie nowy silnik :one:

 

jedyny duży minus jaki mi przychodzi do głowy to czy ten stopień kompresji wytrzymają drastycznie odchudzone ścianki cylindrów :566:

 

a wracając do kosztów wszystko robie sam więc koszt jedynie części + szlif i regener. głowy w sumie nie taki straszny koszt całości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie usatysfakcjonuje 130KM/175Nm ale jak będzie więcej wcale się nie obrażę :) mowa o LPG

 

No mie też tyle usatysfakcjonuje :one:

dla tego że te parametry to seryne sr20De :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andy_czarny

w sumie macie racje ale mysle ze bedzie ciut wiecej...

aha zebyscie nie mieli tak dobrze to spalanie tez bedzie jak w sr czylo okolo 10l :P

To tak z zazdrosci....

 

[ Dodano: Pon 14 Sty, 2008 15:57 ]

chlopaki jak idzie jakeis efekty- spowiadac sie tutaj zaraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No i mamy pierwszego na świecie odpalonego GA16 rozwierconego do poziomu QG18 - Duże Brawa dla GOAGO ! ! ! !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...