goago Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 trzeba się nastawić od 1500zł w górę. zakładając że składa się motor samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 NO goago się streścił - gratki. Jeszcze tylko jakiś opis jak to chodzi i hamowanko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 NO goago się streścił - gratki. Jeszcze tylko jakiś opis jak to chodzi i hamowanko... hamowanko po dotarciu przeczesz tam jest wszystko co najważniejsze nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Tomaszku pisz tutaj jak to wszystko się skończyło i jak to chodzi.Zbier wszystko do kupy i napisz podsumowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gyraf Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 no i jak tam uszczeleczki ? wiadomo jakie stosowac ? bo te z qg18 nie dają rady jak narazie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 szczerze zaluje ze silnik tak skonczyl mialem nadzieje ze wytrzyma chociaz do momentu wjazdu na rolki. Goago bardzo cicho kibicowalem temu projektowi a tu klops...moze jakbys zastosowal ori uszczelke to by dala rade - sam wiesz jak to jest z zamiennikami pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 To nie uszczelka poszła niestety a pękł blok widać zabardzo ścieniowany jest po szlifie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 No fakt moze jakby blok po szlifie nie mial rysy... ale to tylko takie gdybanie. Moze tobie Tomaszek sie powiedzie powodzenia i nie odpuszczaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 też żałuję bo fajnie mi się jeździło. 350km jak by nie było to przejechał wina leży tu w niedokładności fabrycznego odlewu cylindra. szczególnie narażone miejsca są na łączeniu cylindrów. w dwóch kadłubach zauważyłem cieńsze tuleje miedzy 3 a 4 garem. tam właśnie pękł u mnie. druga sprawa to jakość szlifu... musi być zrobiony idealnie. Tomaszek powiedz jak wyglądają u ciebie gładzie po szlifie. nie wyszło nic miedzy cylindrami? wszędzie masz równo miedzy tulejami a kanałami wodnymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przem127 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 No fakt moze jakby blok po szlifie nie mial rysy... ale to tylko takie gdybanie. Moze tobie Tomaszek sie powiedzie powodzenia i nie odpuszczaj Przecież blok żeliwny a struktura krystalograficzna (wiem, że to już wymądrzanie się ) żeliwa jest jednym wielkim karbem, więc rysa mu żadna nie zaszkodziła. Za to zbyt cienkie ścianki zrobiły swoje. Szkoda, bo pomysł był niezły a życie go tak brutalnie zweryfikowało. Cała nadzieja w Tomaszku, bo skoro ma już wszystkie graty zrobione, to pewnie i tak poskłada to do kupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 JAk tomaszek nie będzie kręcić silnika wyżej jak 3000 obr.min to z pewnością trochę polata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gyraf Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 kurde :/ a ja juz mam cylindry i sie zastanawiam czy dalej dudowac 1.8 czy moze jednak to badziej problematyczne turbo na 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extradd Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 JAk tomaszek nie będzie kręcić silnika wyżej jak 3000 obr.min to z pewnością trochę polata Czekaj jak Tomaszek Ci teraz wybije twoje przełomowe odkrycie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 też żałuję bo fajnie mi się jeździło. 350km jak by nie było to przejechał wina leży tu w niedokładności fabrycznego odlewu cylindra. szczególnie narażone miejsca są na łączeniu cylindrów. w dwóch kadłubach zauważyłem cieńsze tuleje miedzy 3 a 4 garem. tam właśnie pękł u mnie. druga sprawa to jakość szlifu... musi być zrobiony idealnie. Tomaszek powiedz jak wyglądają u ciebie gładzie po szlifie. nie wyszło nic miedzy cylindrami? wszędzie masz równo miedzy tulejami a kanałami wodnymi? Gładź mam idealną bo robione było w dobrym zakładzie a nie za flaszke na oko nic nie widać a czy mam równo między garami to nie wiem jak stwierdzić musiałbym czymś pomieżyć samo wyjdzie jak odpalę JAk tomaszek nie będzie kręcić silnika wyżej jak 3000 obr.min to z pewnością trochę polata tee najpierw masz przełomowe odkrycie a teraz piszesz że do 3 tys obr tylko wydaje Dobra więc tak mam już dawno wszystko zrobione o prócz głowy gdybym się nie uparł że zrobię ją na tip top to dawno już byśmy wiedzieli co i jak a tu jak wiecie pare stówek trzeba wydać więc jeszcze co najmniej dwa miechy poczekacie na efekt końcowy bo zielone idą na inne domowe cele :/ :583: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 troche ot z przymrużeniem oka. .... kiedyś byłem posiadaczem sunnego n13 1.3 LX i wyobrażcie sobie że objeżdzałem nim na KJS-ach o wiele mocniejsze bryki , czasem nawet GT4 Maciejewskiego bo razem IIR robiliśmy ... więc tak naprawde liczy się kierownik, a nie to co ma pod maską. ale wracając do tematu ... troszke uważam za bezsens rozwiercanie 1.6-1.8... oczywiście długo taki motor nie pojeżdzi.. to troche jak budowanie silnika do kaszla na jeden wyścig... a jesli auta maja jeżdzić po ulicy a nie po torze to jest poprostu psucie... szkoda motorów... lepiej już sr20 z angola razem z ECU wpier... przyrost bedzie wiekszy i mniej kłopotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 przecież każdy wie że o sztuka dla sztuki. sam sie zastanawiam czy nie sprobować jeszcze raz, większego sensu to nie ma ale jestem uparty i lubię rzeczy wyjątkowe które sam stworzyłem. co wyjątkowego będzie w SR20DE??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 przecież każdy wie że o sztuka dla sztuki. sam sie zastanawiam czy nie sprobować jeszcze raz, większego sensu to nie ma ale jestem uparty i lubię rzeczy wyjątkowe które sam stworzyłem. co wyjątkowego będzie w SR20DE??? to lubie :diabel2: ale w gruncie rzeczy ga16de+t to tez dobra opcja i nawet bardziej rozwojowa btw nie chce nikogo wkurzyc ani zaczynac dyskusji ale czytalem w jakims artykule Mike'a Kojimy ze komory spalania w ga16 sa o wiele lepiej przystosowane do dmuchania niz w sr20 wiec to tez dobra opcja. zwlaszcza ze tloki od ga16 w porownaniu do qg18 moga o wiele wiecej zniesc - glebsze polozenie pierscieni wzgledem gornej powierzchni tloka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 przecież każdy wie że o sztuka dla sztuki. sam sie zastanawiam czy nie sprobować jeszcze raz, większego sensu to nie ma ale jestem uparty i lubię rzeczy wyjątkowe które sam stworzyłem. co wyjątkowego będzie w SR20DE??? tak wszystko sie zgadza ale łatwiej jest zepsuć niż zrobić, a lepsze jest wrogiem dobrego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 troszke uważam za bezsens rozwiercanie 1.6-1.8... oczywiście długo taki motor nie pojeżdzi..to troche jak budowanie silnika do kaszla na jeden wyścig... a jesli auta maja jeżdzić po ulicy a nie po torze to jest poprostu psucie... szkoda motorów... lepiej już sr20 z angola razem z ECU wpier... przyrost bedzie wiekszy i mniej kłopotów zgoda długiego żywota mu nie wrużymy ale ta opcja nie była specjalnie droga w wykonaniu to jak napisał goago sztuka dla sztuki czysta ciekaweość co z tego wyjdzie a kupić angola i przekładać sr20 to wolałbym sprzedać obecne auto kupić z sr20 i przełożyć VE miej żeźby i większy efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.