Gość Sauron Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Dlaczego?Miales jakies klopoty?Ktos kogo znasz?Pozdrawiamja mam jednego gościa pewnego na allegro... ale wcześniej kupiłem od innego. i co? olej nie wiadomo z kiedy.. valvoline zmienia swoje logo, co jakiś czas, to się skapowałem. zreszta miałem parę rozmów z panią dyrektor od marketingu na teren polski (o szczegóły nie pytajcie) to sie troche podowiadywałem. teraz sobie sam kupuje i ceny mam całkiem niezłe. 4l 5W40 to tylko 130 zł :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 zreszta miałem parę rozmów z panią dyrektor od marketingu na teren polski (o szczegóły nie pytajcie) to sie troche podowiadywałem A czemu ? poiwedz nam wszystkim, po to jest to forum chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sauron Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 maniek, dotyczyło zniżki klubowej (patrz mój opis) i sponsoringu zlotów klubowych :czapki, gadźety na zlotach/spotach w tym ogólnopolskich... ogólnie sa zainteresowani, ale... wymagań jest za dużo. tutaj forum jest zamożniejsze i pewni łatwiej by było cos wynegocjować, ale nie w moim klubie "macierzystym" - ludzie młodsi, studenci, ogólnie biedniejsi. valvoline na polske nie martwi sie o sprzedaż i nie sa tacy chetni do rozdawania gadżetów. focusklubpolska wspólpracuje z nimi i maja upusty, ale powiem szzcerze.. co to za upusty.. ja mam lepsze, wystarczyło znaleźć dojscia do hurtowni...a mam do dwóch :one: i na pare tys. zł przepuściłem kasy przez moje konto założone na te potrzeby... ja nie trace nic za dojazdy do hurtowni, klub ma prę zł a klienci/koledzy więcej kasy w portfelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Gringo,zmieniles juz olej na Valvoline?Jezeli tak,to napisz jakie odczucia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sauron Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 to ja ci powiem.. wylałem pseudo mobil 1 5W40 .. ciemny glut po 10.000 wlałem valvoline 5W40 maxlife ... nie to auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egn Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 No ja z Mobila 10 W40 na Valvoline 15 W40 Turbo Diesel + filtr Man i roznica kolosalna. Jak wylałem po 6000 to tragedia olej z Mobilem. Dodam ze niedawno dostałem 2 ksiazke serwisowa mojej Primery i jak sie okazalo jezdzil na Elf 15W40 TD zalalem go Mobilem to chodzil jak kosiarka, dodam ze na Elfie tez nie specjalnie a teraz na Valvoline spokoj i cisza. Wymieniłem tez olej u ojca z Mobil Synt S 5W-40 na Valvoline MaxLife Synthetic Oil 5W-40 i tez roznica zauwazalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sauron Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 przede wszystkim valvoline ma duża lepkośc i dlatego nie spływa tak jak niektóre oleje. zatem rozruch na początku jest łatwiejszy, auto nie klepie na sucho bo film olejowy istnieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 przede wszystkim valvoline ma duża lepkośc i dlatego nie spływa tak jak niektóre oleje. zatem rozruch na początku jest łatwiejszy, auto nie klepie na sucho bo film olejowy istnieje czyli zamiast dotychczasowego mobil 10w40 mam przejść na tego valwolina???a jak jego cenka i symbol ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sauron Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 zrobisz co zechcesz... :one: ja mam po 89.04 /4litry + filtr jakies 15-20 zł (nie wiem co masz za samochód) symbol 10w40 maxlife (powużej 100.000km) :diabel: chyba ze wolisz samo 10w40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 zrobisz co zechcesz... :one: ja mam po 89.04 /4litry + filtr jakies 15-20 zł (nie wiem co masz za samochód) symbol 10w40 maxlife (powużej 100.000km) :diabel: chyba ze wolisz samo 10w40 p11,144 2,0 benz 2000 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sauron Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 pffff... ty mi nie pisz p11.144 tylko silnik..oznaczenie.. moc :one: mann za 16 zł.. a skoro to 2000 rok to kup pan val. 5W40 za 130 zł lub 5w40 max life za 142,50 fullsynetyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 pffff... ty mi nie pisz p11.144 tylko silnik..oznaczenie.. moc :one: mann za 16 zł.. a skoro to 2000 rok to kup pan val. 5W40 za 130 zł lub 5w40 max life za 142,50 fullsynetyk sr20de, ale ja sie boje przejść na syntetyk bom tu gdzieś wyczytał że łańcuchy potem szeleszczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sauron Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 w ksiązce serwisowej mam shell helix ultra 15W40 od nowości przez pierwsze 60.000 .. atrea zfull syntetyk 5w40 maxlife ..przyjedź i posłuchaj czy szeleszczą.. pisze co mam a nie co wyczytałem .. :diabel: a w mojej miłości zycia fiescie xr2i lali przez 180.000 km mineralne oleje.. teraz mam pólsyntetyk.... więć nie trząś gaciami :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 w ksiązce serwisowej mam shell helix ultra 15W40 od nowości przez pierwsze 60.000 .. atrea zfull syntetyk 5w40 maxlife ..przyjedź i posłuchaj czy szeleszczą.. pisze co mam a nie co wyczytałem .. :diabel: a w mojej miłości zycia fiescie xr2i lali przez 180.000 km mineralne oleje.. teraz mam pólsyntetyk.... więć nie trząś gaciami :027: spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarros Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 tak wygladalem po kupnie i zalaniu silniczka tym olejem!!!!! cichsza praca i juz nie tłucze napinacz po odpaleniu!! :one: narazie jestem zadowolony! a wczesniej jezdziłem na Texaco 10W40 ale po przeczytaniu tych wszystkich miodowych opini tez zmienilem!! :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Cześć Misiek, właśnie odstawiłem auto do serwisu, wymieniają mi sprzęgło i olej w skrzyni biegów, oczywiście olej Valvoline DuraBlend GL-4 75W90, a jeśli chodzi o olej do silnika to narazie jeżdze na tym starym bo dopiero zrobilem na nim 6tyś km,a finanse są poograniczane, to glupie sprzęgło mnie pociągnie po kieszeni do tego inne rzeczy,ale jak wymienie to napewno podziele sie wrażeniem Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Dzisiaj zmieniłem Mobil 1 (syntetyk) na Valvoline SynPower 5W40 (mogłem kupić 60tkę :/; lato idzie). Wrażenia: rozrząd pracuje znacznie ciszej. BTW. W "Best Motoring TypeR Legend" wypowiadał się inżynier z Hondy. Stwierdził, że "olej to nie whisky i nie trzeba z nim przesadzać, tzn. kupować wynalazków za koszmarne $"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekol Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Ja jezdze na valwoline i a utem swoim i ciezarowym Nic dodac nic ujac . Wczesniej ganiale, na Mobilu i wymienialem go co 10tys, a val cop 20 tys i jest Git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 val co 20 tys i jest Git Jeśli chodzi Ci o GT, nie o ciężarówkę, to wymieniaj częściej; 2x cześciej, bo długo "git" nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 właściwie olej to jest whisky i ma znaczenie jego jakość, chyba w aucie jest to najistotniejszy płyn od którego zależy zywotność silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 właściwie olej to jest whisky i ma znaczenie jego jakość, chyba w aucie jest to najistotniejszy płyn od którego zależy zywotność silnika To prawda, lecz temu inżynierowi nie chodziło o to, aby wlewać do silnika tani syf, lecz żeby nie kupować niewiadomo jakich wynalazków. Nie obraź się, ale jakoś jestem przekonany, że ten facet ma trochę większe pojęcie o silnikach niż Ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danstan Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 właściwie olej to jest whisky i ma znaczenie jego jakość, chyba w aucie jest to najistotniejszy płyn od którego zależy zywotność silnika To prawda, lecz temu inżynierowi nie chodziło o to, aby wlewać do silnika tani syf, lecz żeby nie kupować niewiadomo jakich wynalazków. Waćpanowie nie ma co kruszyć przysłowiowej kopii, gdyż każdy z Was ma po części rację. Każdy przyzna, iż olej silnikowy powinien być robiony wg nowoczesnej technologii i bardzo dobry jakościowo, powinien spełniać wymagania stawiane przez producenta silnika ( mam tu między innymi na myśli konstrukcję silnika : ciasno, średnio lub luźno spasowany ) lub samochodu, ale jednocześnie powinien być użyty zgodnie z jego przeznaczeniem ( tu pewnie chodziło o te wynalazki ). Możecie się ze mną zgodzić lub nie, ale uważam, iż do normalnej codziennej jazdy, bez szaleństw na autostradach ze zniesionym ograniczeniem prędkości, nie ma potrzeby stosowania skądinąd bardzo dobrego ( nowoczesnego technologicznie ) oleju MOTUL 300V COMPETITION 15W-50, który wg producenta, przeznaczony jest do : "Samochody wyścigowe z silnikami atmosferycznymi lub z turbodoładowaniem, do silników używanych w wyścigach działających w bardzo wysokich temperaturach i przy wysokich obrotach: wyścigi torowe, wyścigi pucharowe jednej marki, rajdy, wyścigi wytrzymałościowe, 24 Godziny Le Mans, wyścigi górskie, rajdy terenowe, Paryż-Dakar, wyścigi na szutrze i na lodzie. Do silników powodujących umiarkowane lub wysokie zanieczyszczenie paliwa przez olej. Można stosować w silnikach benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem, z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem." Analogicznie moim skromny zdaniem wygląda sytuacja z zakupem olejów niewiadomego pochodzenia. Bardzo łatwo wówczas trafić na wielokrotnie opisywane podróby ( tu największym wzięciem cieszą się produkty Mobila, Castrola i Shell z uwagi na ich znajomość wśród użytkowników, a tym samym możliwość szybkiego zbytu ). Reasumując uważam, że bardzo dobry jakościowo olej silnikowy dobrany zgodnie z zaleceniami producenta samochodu, warunkami eksploatacji auta, przebiegiem i przeznaczeniem samego oleju określonym przez jego producenta, to jest właśnie to. Uff. Sorry, że tak dużo. Pozdrawiam Wszystkich życząc wielu, wielu kkm bezawaryjnej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 właściwie olej to jest whisky i ma znaczenie jego jakość, chyba w aucie jest to najistotniejszy płyn od którego zależy zywotność silnika To prawda, lecz temu inżynierowi nie chodziło o to, aby wlewać do silnika tani syf, lecz żeby nie kupować niewiadomo jakich wynalazków. Nie obraź się, ale jakoś jestem przekonany, że ten facet ma trochę większe pojęcie o silnikach niż Ty. NO I WIDZISZ, PRAWDA ZAWSZE LEŻY PO ŚRODKU, o jeszcze jedno to załezy co miał na mysli inzynier hondy, mówiąc o tych wynalazkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Obejrzyj sobie, ciekawie opowiadał. Polecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Dzisiaj zmienilem olej na Valvoline,przejechalem 40 kilometrow i w sumie nie slysze roznicy Moze troszeczke ciszej chodzi albo tylko sie tak wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.