Gość mdziam Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Jak w temacie... Niedawno kupiłem auto pochodzenia krajowego i mam zagwostkę: - numer VIN odczytany w check'erze na autobaza.pl wskazuje na silnik sr20de a mam p11.144 o pojemności 1800cm3. Czy możliwe jest coś takiego, w dokumentach nie ma wzmianki o zmianie silnika. A drugą ciekawostką jest to, że tylko w ww. bazie mój VIN jest rozkodowywany, w innych serwisach wyświetla błąd nr VIN. Co to może oznaczać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Kradziony pewno... i przebijane blachy - standard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Kradziony pewno... i przebijane blachy - standard Nie strasz ludzi... - numer VIN odczytany w check'erze na autobaza.pl wskazuje na silnik sr20de a mam p11.144 o pojemności 1800cm3. Mi w Micrze pokazywało, że mam 1.4 a pod maską siedziało 1.0. W 100NXie pokazało, że mam SR20 a pod maską siedzi GA16. Najlepszy VIN-checker jest na ruskiej stronie opisywanej gdzieś u Nas na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Wracając do odmian SR20. Czy przepustnica w De różni się czymś od tej w DE (oba silniki typu low port) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 niczym się nie różni... high port tez ma taką samą tylko ma dodatkowo doczepione do niej cięgiełko... (wsyztko fi 60mm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Może mam troche laickie pytanie, ale zapytam Gdybym chciał do swojego Nissana wsadzić silnik podłużnie to raczej trzeba się rozglądać za takim gdzie był tak montowany :?: Czy też może być SR20 z np Primerki czy Sunnego gdzie jest montowany w poprzeg :?: I dodatkowe pytanie, czy wsadzając komplet - silnik + skrzynia np z jakiegoś Sx'a można do podłączyć pod aktualny wał czy trzeba praktycznie cały napęd zmieniać :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 będzie pasował i od tego wzdłuż i w poprzek, różnicę mogą robić kolektory... co do wału to nie chcę być złym prorokiem ale marne szanse aby to pasowało (nie dowiesz się dopóki nie porównasz... podejrzewam, że najgorszy problem może być z długością...) Tak BTW to jaki u siebie masz engine?? LD20?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 LD20?? LD28, z LD20 ten samochód by nie jeździł [ Dodano: Nie 09 Wrz, 2007 12:24 ] (nie dowiesz się dopóki nie porównasz... podejrzewam, że najgorszy problem może być z długością...) No, prawdopodobnie może być tak, bo moja skrzynia dosyć długa jest i może potem brakować :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxima26 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Robilem kiedys SWAPA nat tym aucie http://www.panoramaplocka.republika.pl/kadett.html byl tam silnik 1.2 a wsadzilem 2.0 z rekorda sam to robilem, musialem najpierw wsadzic silnik na poduszki wlacznie ze skrzynia ustawic na tej samej wysokosci co byl, nastepnie z dwoch walow zlozyc jeden ,mi sie udalo za pierwszym razem bez wywazania ,wazyl 800kg i mial 115km :diabel2: najlepiej jakbys zdobyl silnik ze skrzynia od nissana 300zx tylko to sa kosmiczne koszty, najlepiej dorobic kolektor ssacy pod podwojny gaznik coby zaoszczedzilo problemow z przekladka wiazki pod wtryski, no i chamulce jakies mocniejsze,obnizyc no i na drift ciekawe jakby to latalo bokami :diabel2: :diabel2: :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 będzie pasował i od tego wzdłuż i w poprzek Jak wezmiesz silnik np. z p10 gdzie byl montowany w poprzek to jak podepniesz skrzynie pod wal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcis Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Teraz ja was trochę pomeczę sprawa wyglada tak: kupiłem primerę p10 SR20De (low port) z zatartym silnikiem, po rozebraniu doszedłem do wniosku, że nie opłaca sie tego naprawiać. teraz planuję kupić drugi silnik DE, ale na allegro łatwiej dostać DEH. Czytałem trochę o różnicach poniędzy tymi silnikami...... interesuje mnie czy musiałbym zmieniać głowice aby ten silniczek wpasowac do p10, bez zamiaru przerabiania wiązki elektrycznej, uladu zapłonowego.... Przekładam kolektor ssący...... i jazda. To pewnie byłoby zbyt piękne :/ A może ktoś wie gdzie mogę niedrogo i w dobrym stanie dostac SR20DE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 najlepiej dorobic kolektor ssacy pod podwojny gaznik coby zaoszczedzilo problemow z przekladka wiazki pod wtryski zgadnij co łatwiejsze, dorobić kolektor i ustawić te gaźniki żeby chociaż miało tyle mocy co seria czy położyć wiązkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 będzie pasował i od tego wzdłuż i w poprzek Jak wezmiesz silnik np. z p10 gdzie byl montowany w poprzek to jak podepniesz skrzynie pod wal? Normalnie skrzynia z 200SX - silnik pasuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 O ile wiem to skrzynia z sr20 rwd i fwd jest inna i nie podejdzie jedna do drugiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 O ile wiem to skrzynia z sr20 rwd i fwd jest inna i nie podejdzie jedna do drugiego. To jest chyba jasne, że jest inna - w jednym jest silnik wzdłuż, w drugim w poprzek ale z tego co wiem to silniki sr20 pasuja zarówno do jednej jak i do drugiej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 silnik pasuje... pasuje ale jeździć nie będzie, są pewne różnice pomiędzy SR20DE montowanym w N14/N15/P11 etc. a tym montowanym w japońskich S13, S14 i S15 w wersjach J i Q (te z SR20DE) które nie pozwalają na wpasowanie FWD SR20DE do S'ki. Skrzynia od SR20DET nie pasuje pod SR20DE. Nawet posiadając skrzynię z S'ki niedoładowanej z Japonii się nie da. Trzeba mieć SR20DE wraz ze skrzynią RWD z japońskiej S'ki J lub Q żeby to się dało przeswapować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Ale zell zamieszałeś Prosto ujmując są Przednio (to samo 4x4) i tylko napędowe SR20DET. Każdy DET 4x4 i przednionapędowy będzie pasować do skrzyni z SR20 przednionapędowego. Przykłady SR20DET przednionapędowych: - Bluebird - Avenir - RNN14 (4x4) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Napisałem jak jest ale ty teraz mieszasz NIE MA DET przednionapędowego, są tylko 4WD albo RWD, SR20DET z Avenira czy Bluebirda był montowany w tych samochodach tylko ze skrzynią 4WD. Skrzynia z przednionapędowego SR20DE pasuje pod SR20DET z 4WD. Za to jak już wspominałem żeby SR20DE lub DET zamontować w RWD zarówno silnik jak i skrzynia muszą pochodzić z samochodu RWD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Tera tak... BLUEBIRD U13 (with SR20DET) z którego brałem motor był to FWD na automacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Nie było takiej wersji. Bluebird U13 występował z SR20DET tylko w wersji SSS Limited Attesa, ze skrzynią 4wd manual lub 4wd automat Dowód: http://english.auto.vl.ru/catalog/nissan/bluebird/1991_9/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zioloo Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 WYDAWALO MI SIE ZA MAM SR20DE 2.0 Z 99R P11.144 140KM :diabel: ALE TERAZ TO JUZ NIE WIEM ILE TEN SILNICZEK MA MOCY :zly: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 ho ho moj silniczek pozdnalem na fotce, milo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 No jeden z nielicznych czystych i tak zadbanych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość red_shogun Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 pasuje ale jeździć nie będzie, są pewne różnice pomiędzy SR20DE montowanym w N14/N15/P11 etc. a tym montowanym w japońskich S13, S14 i S15 w wersjach J i Q (te z SR20DE) które nie pozwalają na wpasowanie FWD SR20DE do S'ki. Skrzynia od SR20DET nie pasuje pod SR20DE. Nawet posiadając skrzynię z S'ki niedoładowanej z Japonii się nie da. Trzeba mieć SR20DE wraz ze skrzynią RWD z japońskiej S'ki J lub Q żeby to się dało przeswapować. Prosto ujmując są Przednio (to samo 4x4) i tylko napędowe SR20DET. Każdy DET 4x4 i przednionapędowy będzie pasować do skrzyni z SR20 przednionapędowego.Przykłady SR20DET przednionapędowych: - Bluebird - Avenir - RNN14 (4x4) NIE MA DET przednionapędowego, są tylko 4WD albo RWD, SR20DET z Avenira czy Bluebirda był montowany w tych samochodach tylko ze skrzynią 4WD. Skrzynia z przednionapędowego SR20DE pasuje pod SR20DET z 4WD. Za to jak już wspominałem żeby SR20DE lub DET zamontować w RWD zarówno silnik jak i skrzynia muszą pochodzić z samochodu RWD. Panowie z łaski swojej weźcie już tak dobitnie wyjaśnijcie tą kwestię swapowania SR20DE/DET - wdłużne/poprzeczne - skrzynia w FWD/RWD/AWD. Bardzo mnie ciekawi (mam nadzieję że nie tylko mnie) ta tematyka. Prosiłbym o wyjaśnienia na przykładzie ewentualnego swapu SR20DET z 200SX do przednionapędowego wozidełka z SR20DE (np. B13, N14) - to w końcu da się czy się nie da, a jak się da to jakim kosztem i czy to opłacalna zabawa? Proszę o tłumaczenie łopatologiczne - z góry thx za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Nie da się zamontować SR tylnonapędowego (czyli z 200SX'a) do przednionapędowego auta (a przynajmniej nie za normalne pieniądze) i taniej będzie zakupić SR20DET z GTi-R'a, Avenira czy innego pędzonego na 4 łapy Nissana lub uturbić DE, robiąc przy tym nawet remont na kutych gratach z odpowiednim stopniem sprężenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.