Gość red_shogun Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 red_shogun, Dokładnie tak samo się moduje oba te silniki, przewaga dzwigienkowych silników jest taka że mają w seri lepsze kolektory ssące no ni nie wycierają się wałki rozrzadu no i masz mniejsze straty związane z traciek krzywek o dzwigienki zaworowe...Za to do ekstremalnego tuningu się nie nadają bo sporo warzy taka dzwigienka z rolką i maks co można z tych silników bezpiecznie wykrecić to okolice 8 tyś obr.min przy wzniosie zaworu nie większym jak 12mm Dzięki za odpowiedź. Czyli dla przeciętnego kowalskiego latającego na 143-150 kucykach SR20DEH powinien być lepszą propozycją niż SR20DE, mniemam z Twojej wypowiedzi że SR20DEH to lepsza kultura pracy i trwałość. W sumie nie dziwota, w końcu to nowsza konstrukcja i w pewien sposób może i bardziej przez to dopracowana A możesz mi jeszcze napisać co z tymi dwoma sondami w SR20DEH (N15 gti) i jak ich obecność ma się do zastosowania blosa w miejsce miksera? Aha i jak te sondy mają się do zastosowania ewentualnych dwóch modów jednocześnie, czyli: blos + wycinka kata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 A możesz mi jeszcze napisać co z tymi dwoma sondami w SR20DEH (N15 gti) i jak ich obecność ma się do zastosowania blosa w miejsce miksera?Aha i jak te sondy mają się do zastosowania ewentualnych dwóch modów jednocześnie, czyli: blos + wycinka kata? Ja mam zamontowany silnik z Almy, zalozonego blosa i brak kata i wszystko bangla bez problemow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilek Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 przyłanczam się do wzmianki red shoguna na temat n15 gti gdyż temat został poruszony z mojego powodu oglądaliśmy wczoraj taką alme w tarnowie http://moto.allegro.pl/item488096897_nissa..._o_gti_lpg.html autko widac ze było malowane z przodu maska,oba nadkola i pewnie zdezakteż ale nie wygląda zeby było coż z nią nie tak szpary miedzy elementami równe nic nie odstaje czy coś innego prowadzi sie ok. ale chodzi mi cały czas po głowie zużycie oleju sprzedający mówi że po 8000 tysiącach dolał 0,7 Litra mobila 10w40 autko nie kopci ani u dołu ani u góry obrotów równiutko cichutko i moc tez wydaje się ok. pytnie : czy to naturalne zuzycie oleju przy tym przebiegu i rodzaju SR20DEH aha koles nie lał oleju nigdy do maxa wiec dolewana ilość moze być niedolkadana ( tak twierdzi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 red_shogun, Almery GTi, Primery P11 do 99 roku miały jedną sondę więc można katy wywalać, dopiero po 99 roku wprowadzili drugą sondę i wraz EOBD... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość red_shogun Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 red_shogun, Almery GTi, Primery P11 do 99 roku miały jedną sondę więc można katy wywalać, dopiero po 99 roku wprowadzili drugą sondę i wraz EOBD... Aha no to jesteśmy w domu, najwidoczniej coś źle sobie wcześniej doczytałem. Wielkie dzięki za odp. p.s. Kamilek nie rob off topa w tym dziale Wiemy już w zasadzie wszystko, a oleju miał brać 0,5 litra na 10tysi, a nie 0,7 na 8 więc nie panikuj aha i pisze sie 8 tys.. a nie 8000 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilek Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 red_shogun, Almery GTi, Primery P11 do 99 roku miały jedną sondę więc można katy wywalać, dopiero po 99 roku wprowadzili drugą sondę i wraz EOBD... Aha no to jesteśmy w domu, najwidoczniej coś źle sobie wcześniej doczytałem. Wielkie dzięki za odp. p.s. Kamilek nie rob off topa w tym dziale Wiemy już w zasadzie wszystko, a oleju miał brać 0,5 litra na 10tysi, a nie 0,7 na 8 więc nie panikuj aha i pisze sie 8 tys.. a nie 8000 tys. właśnie nie wiemy wszystkiego co jest grane z tym olejem dzwoniłem do gościa wczoraj by potwierdzic jego wizje i jest tak jak pisze 8tyś = 0.7L oleju nie zabardzo wydaje mi się to normą w tych silnikach co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeroberto Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Jak w temacie... Niedawno kupiłem auto pochodzenia krajowego i mam zagwostkę: - numer VIN odczytany w check'erze na autobaza.pl wskazuje na silnik sr20de a mam p11.144 o pojemności 1800cm3. Czy możliwe jest coś takiego, w dokumentach nie ma wzmianki o zmianie silnika. A drugą ciekawostką jest to, że tylko w ww. bazie mój VIN jest rozkodowywany, w innych serwisach wyświetla błąd nr VIN. Co to może oznaczać? dosyc stary posta ale ja mam teraz podbna sytuacje a nie wyczytałem odpowiedzi dot tego postu. Moze ktos mi wyjasnic o co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeroberto Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 SJNTEAP11U0572528 OTO MOJ VIN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 witanko ja juz calkiem :zly: niby pisze ze mam sr20DE a ogladajac foty to wychodzi ze jest sr20DEH oto fotka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cccf3932f76aff1c.html Silniki występujące w P11 (odcięcie 6500obr.min, kolektor wydechowy 4-1, mniej agresywny wałek ssący) wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 240*/240* @ 9,5mm/9,5mm i ma 135km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 filtron1, bez obaw to foto co zamieściłeś to zapewne twojego auta i to jest motor sr20DE a pokrywę automat_82 malował najpierw ja polerował a później malował bo pamiętam to i mam fotki więc bez stresu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 sznurek to jest orginal pokrywa automata szlak trafil nie dosc ze farba zlazla to jeszcze byla przykrecona na 6 srob reszta zerwana 6godz z mankiem doprowadzalismy to do ladu a pokrywe powiginalo ze przeswity :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Ja dorzuce od siebie jeszcze jedna wersje SR20 wystepujaca w P11: 125 KM, walek wydechowy 240*, walek ssacy nizszy od wydechowego. Od wersji 131 KM rozni sie wysokoscia walka ssacego i nastawami ECU. Srebrna pokrywa zaworowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 wałek ssący 232* i 9,2mm wzniosu... To są SR20 o ograniczonej mocy, w rodzinie GA redukowano moc po przez zmianę kolektora ssącego na taki z mniejszymi kanałami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamilos210 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Ja w swoim autku prawdopodobnie mam SR20De a dekoder VIN pokazuje mi że to SR20DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Najlepsze rozwiazanie Zewnetrznie silnik 125KM nie rozni sie od 131 KM. Roznica jest w walku ssacym i nastawach ECU. Ja tez sie zdziwilem na hamowni jak zamiast spodziewanych 131 KM ujrzalem 125KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 zamiast spodziewanych 131 KM ujrzalem 125KM Miałeś 124KM no i blosa w dolocie bez niego coś pod te 130Km by było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Ja w swoim autku prawdopodobnie mam SR20De a dekoder VIN pokazuje mi że to SR20DEi już jestem głupi niebawem wrzucę fotkę to może coś mi podpowiecie Jak w P10 można nie wiedzieć co się ma pod maską i sprawdzać to jeszcze winem? Były montowane 3 rodzaje benzynowych silników 2.0 i każdy z nich różni się znaczącymi szczegółami widocznymi z zewnątrz (kolektor wydechowy, kolektor dolotowy, pokrywa zaworów, obudowa filtra powietrza). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamilos210 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Ja w swoim autku prawdopodobnie mam SR20De a dekoder VIN pokazuje mi że to SR20DEi już jestem głupi niebawem wrzucę fotkę to może coś mi podpowiecie Jak w P10 można nie wiedzieć co się ma pod maską i sprawdzać to jeszcze winem? Były montowane 3 rodzaje benzynowych silników 2.0 i każdy z nich różni się znaczącymi szczegółami widocznymi z zewnątrz (kolektor wydechowy, kolektor dolotowy, pokrywa zaworów, obudowa filtra powietrza). Po spojrzeniu na silnik wiedziałem co mam ale nie wiedziałem czemu dekoder VIN pokazuje zupełnie coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Pokazuje to samo tylko wielkość liter w takich programach często nie ma znaczenia. Na Twoim miejscu zdziwił bym się gdyby pokazał np. GA16 lub CD20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamilos210 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Dobra koniec tematu. Źle się wyraziłem i już nie będziemy tu robić śmietnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qszi Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Witam. Mam pytanie ... Posiadam Primere 2.0 16V SLX Myślałem że ma 131KM Ale na pierwszej stronie te silniki mają max obroty 6500 a ja mam 7500 obr to teraz już nie wiem czy mam ten mocniejszy... możecie to mi jakoś wyjaśnić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Qszi, na benzynie masz tyle obr??? Jak nie masz czarnego dekla to masz 131, no chyba ze ktos z almery wsadzil co malo prawdopodobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Qszi ja mam 131KM a też się kręci wyżej - do ok. 7000 RPM. Na benzynie oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qszi Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 No oto VIN SJNFCAP11U0135738 mojej primerki. Oczywiście, że benzynka Ale dekiel mam srebny pisze na nim NISSAN. To nie wiem co jest.... Może poprostu kręcą się do 7500 a nie 6500... Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość samos Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Witam mam maleńki problem i nie wiem czym to możne być spowodowane otóż- Mam pod maska silnik SRDe ten z czerwonym deklem niby wersja GT (teraz tak myślę ze niby ta wersja) ponieważ wymontowałem ten silnik w celach naprawczych. Ze posiadam 2 silniczek (tez wersja GT tyle ze bez kolektora ssącego ) miałem zamiar go włożyć i pojawił się mały problem otóż kolektor ssący nie pasuje są inne otwory mocowania i brakuje kanalików. Czy to możliwe jest ze było kilka wersji tych silników czy to jest zwykła 2litrowka nie wersja GT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.