Gość samos Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Spoko.. czyli high od low różnił się tylko kolektorem ssącym. To tez zapytam się czy kolektor ssący z p11 Gt podejdzie do wersji low port i czy potrzebne będą jakieś przeróbki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Kolektory ssące sązuepłnie inne i nie można ich naprzemiennie montować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Kolektory nie pasują bez rzeźbienia, bo p10 i p11 mają zupełnie inne podstawy filtra oleju. U mnie się udało ale było bardzo dużo kombinowania więc nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 robot, A ja polecam, u siebie w sunnym ssaka mam z P11 dół seria SR20DE - dodaje to sporo Nm... Tylko kolektor trzeba dobrać taki by był z listwą i wtryskami starego typu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robot Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Ja u siebie mam kolektor juz ten z nowszymi wtryskami. A ty masz caly kolektor z p11 przelozony? Jezeli tak to pewnie zachaczal o podstawe filtra oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość samos Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Czyli d*pa muszę szukać innego kolektora ssącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brow4r Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Witam... Podepnę się pod ten temat żeby nie zakładać nowego. Panowie pomóżcie mi rozszyfrować co to za silniczek. Otóż od jakiegoś czasu mam primerke WP 11 z września 1998 r., przy dekodowaniu vin dekoderem raz wyszło że mam silniczek SR20DE, następnie kolega z forum sprawdził innym i wyszło że silnik to SR20De, jednakże po lekturze tego postu i obejrzeniu zdjęć silników mam wątpliwości. Oto link do zdjęcia silniczka. Klik Zwróćcie proszę uwagę na osłonę kolektora wydechowego, przepustnice, rodzaj i umiejscowienie przepływomierza na dolocie czy choćby kopułkę rozdzielacza zapłonu. Z porównania ze zdjęciami zamieszczonymi na początku tego postu wygląda że silnik ten to SR20DEH chociaż osłona kolektora też jest inna. Czy te silniki były montowane w tych modelach a jeśli tak to czy możliwe że vin dekoder tego nie pokazuje, czy może to jakaś przekładka z innego auta. I jak ma się sprawa budowy rozrządu takiego silnika gdyż stoję przed koniecznością jego remonciku i teraz nie wiem jakich części szukać. Pomóżcie proszę rozgryźć te kwestię. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Ten silnik wyglada zupelnie jak moj. Pewnie wersja 131 KM, chyba, ze wersja z niemiec, to wtedy wiecej niz 120 KM bym sie nie spodziewal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brow4r Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Bombel: nr vin SJNTCAP11U0294031 nie mniej kolega Kamilos210 sprawdzał go jakimś vin checkerem i wyszło że to SR20De, chociaż nie wykazało połowy wyposażenia auta (http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13936&start=525), stad podejrzenia że może było z nim coś kombinowane. Mówisz o tym ? SR20DEH - Wielopunktowy wtrysk paliwa, wtryski 269cc/min, dźwigienki zaworowe z rolkami, odcięcie na 7100obr.min, żeliwny kolektor wydechowy typu 4-2-1, wałek ssący o wyższych krzywkach, stopień sprężania 10:1 (tłoki płaskie), wymiennik ciepła, katalizator spalin, chłodnica olejuwałki rozrządu (ssący/wydechowy): 248*/240* @ 10mm/9,5mm Obrazek Silniki występujące w Primerach GT P11 z czarna pokrywą zaworową 150KM@6300 181Nm@4800 Silniki występujące w Almerach GTi (słabsze nastawy ECU, srebrna pokrywa zaworowa) 143KM@6300 173Nm@4800 Silniki występujące w P11 (odcięcie 6500obr.min, kolektor wydechowy 4-1, mniej agresywny wałek ssący) wałki rozrządu (ssący/wydechowy): 240*/240* @ 9,5mm/9,5mm Obrazek 135KM@6000 181Nm@4800 Jego opis i zdjęcie znajduje się bezpośrednio pod opisem silniczka SR20DEH stąd wywnioskowałem że może to być jakaś jego odmiana, bo nijak się on ma do silnika pokazana na 2 zdjęciu od początku postu opisanego jako SR20De z P10. Dzięki za zainteresowanie tematem i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brow4r Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 No to jestem w domu. Dziękuje za informacje i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 A jesli chodzi o oznaczenia to czy SR20De/E nie wystepowalo tylko w p10 a w p11 bylo juz SR20DE/DEH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zooloose Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 a jaki to jest silnik ? i jakie on ma parametry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zooloose Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 dzięki ! czytałem pierwszy post, ale nie byłem pewien czy to to samo Zooloose jest to SR20Di (masz zreszta w 1 poscie) Jest to 2,0 na jednopunkcie 116 KM chyba. Widac to po filtrze powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EndriusG Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Witam wszystkich. ja w tym poscie http://forum.nissanklub.pl/index.php?showtopic=13936&st=920&gopid=669091entry669091 poprosilem o rozszyfrowanie Vinu i wyszło Model: FBYALFFP10EGA2-REY Seria: P10E Prod.: 05/94 Kolor: AL0 Kolor wnętrza: G Nadwozie: Hatchback Silnik: SR20DE Wersja: SLX -ABS -poduszka pow. -elektr. szyby -6 głośników -kanał nawiewu na tył -zredukowana moc silnika a według pierwszego postu to ten silnik jet w GT. i co oznacza ta zredukowana moc silnika? to jaka mam wersje w końcu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gaweł Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Witam wszystkich. ja w tym poscie http://forum.nissanklub.pl/index.php?showtopic=13936&st=920&gopid=669091entry669091 poprosilem o rozszyfrowanie Vinu i wyszło Model: FBYALFFP10EGA2-REY Seria: P10E Prod.: 05/94 Kolor: AL0 Kolor wnętrza: G Nadwozie: Hatchback Silnik: SR20DE Wersja: SLX -ABS -poduszka pow. -elektr. szyby -6 głośników -kanał nawiewu na tył -zredukowana moc silnika a według pierwszego postu to ten silnik jet w GT. i co oznacza ta zredukowana moc silnika? to jaka mam wersje w końcu? Najprawdopodobniej masz wersję SR20De, a program nie podaje małymi literami alfabetu dlatego wyszło DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EndriusG Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 czyli mam De zredukowana moc silnika. A można zrobić z tego DE żeby nie była zredukowana moc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Tak, wystarcz zmiana wałka ssącego oraz kolektora wydechowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EndriusG Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 I jeśli bym to zrobił to ile bym tej mocy zyskał a ile teraz mam? i jaki jest koszt tego zabiegu i czy trzeba być wykwalifikowanym mechanikiem żeby się tego podjąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamas Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Dziwna sprawa... Mam taki oto silniczek (z gazem jak widać) oraz taką obudowę filtra powietrza (no niestety nie zmieściła się na moim zdjęciu) Jestem dość pewny, że mam silnik SR20De, różnice widać gołym okiem,ale... chciałem kupić filtr powietrza do tego silnika i żaden mi nie pasuje... Jak to można wytłumaczyć? Katalog w sklepie, w którym kupowałem, pod tą nazwą Primerki(zgadzały się oznaczenia, moc, oraz lata produkcji) miał jeden filtr prostokątny, ale krótszy od mojego oraz jeden owalny, taki jak mi się wydaje jest do SR20Di. What the heck? Katalog był zły? Czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 elo kup filtr powietrza z dowolnego nissana 2.0 od modelu 100NX przez 200SX po Almerę GTI, sunnego GTi - wszystkie są takie same... Łacznie z klekotami np. P11 2.0 TD... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AGILES PRIMA Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Witam zwracam się z problemem rozszyfrowania mojego silnika i ewentualnymi możliwościami zastosowania poprawek w jego dynamice. Według odczytu VIN wychodzi coś takiego, ale nie jestem przekonany dokładnie co to za silnik Vin: SJNTCAP11U0599975 Model: P11 PRIMERA Body: WAG WAGON Engine: SR20DE 401082 Destination: GER Warranty Start Date: 31/10/2001 Colour Code: AW7K 25.10.2002 przebieg 45310km - wymiana linki gazu 10.10.2003 przebieg 63600km - montaż kabla do anteny Co oznacz P11.144 i czy ma to oznaczenie zastosowanie do mojego autka? według innego niż u kolegi FRAGLES13 odczytu kodu VIN wychodzi takie coś VIN: SJNTCAP11U05-99975 Модель: TBYALUWP11EGAT8SPZ Название: PRIMERA WAGON Серия модели: WP11E Дата выпуска: 09.2001 BODY: WAGON ENGINE: SR20DE TYPE ENGINE AREA: CENTRAL EUROPE SPEC GRADE: EP2 TYPE TRANS: MCVT TYPE AUTO TRANS Код региона: EL1 Внешний цвет: AW7 Внутренний цвет: K http://www.japancars.ru/cat/nissan/index.php?x=BB1&vin=SJNTCAP11U0599975&pn=30&cat=104 Więc jeżeli koledzy bardziej doświadczeni nie jest wam obcy nissan Primera rocznik 2001 i potraficie z zamieszczonych info odczytać coś na temat silnika i jego parametrów będę bardzo wdzięczny, Czy jest możliwość wykrzesania z niego więcej dynamiki, jest to autko z skrzynią CVT (automat) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Co do modów to mój mod rozrządu + kolekotr wydechowy 4-2-1 SSAC - z przesuniętym miejscem na drugą sondę i mamy pod 160KM i 200Nm - to już zapitala w tej budzie, Bomba objedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AGILES PRIMA Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Co do modów to mój mod rozrządu + kolekotr wydechowy 4-2-1 SSAC - z przesuniętym miejscem na drugą sondę i mamy pod 160KM i 200Nm - to już zapitala w tej budzie, Bomba objedzie A ta moja skrzynia w automacie wytrzyma takie kopniecie? Jaki może być przybliżony koszt takiego moda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamas Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Pierwsze co robisz to wymieniasz skrzynię. Na skrzyni automatycznej z tych czasów traci jakieś 2 sek do setki. Ostatnio interesowała mnie Omega B (czysto teoretycznie) i tam na 2l silniku, przy 135 KM różnica wynosi 2,5 sek na różnych skrzyniach. Nie wiem dokładnie jak to jest w tych Primerkach... Ale będzie podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EndriusG Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 (edytowane) Mógłby mi ktoś powiedzieć jaki to jest dokładnie silnik bo po tych zdjęciach z początku postu nie mogę dojść bo się rożni od każdego. wygląda jak ten SR20De ale ma taki wężyk który wychodzi obok bagnetu od sprawdzania oleju jak SR20DE. I proszę nie krzyczeć ze się głupio pytam ale naprawdę nie wiem. Edytowane 28 Września 2009 przez EndriusG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.