Rybon Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 kolego to jest SR20De a to co Cie zmylilo z tropu to rura od klimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Dobra Panowie.. Primera P11 2,0 SLX w dowodzie 85KW czyli 115KM. oto mój wykres z hamowni: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/808665cbbc6fa5ad.html. a teraz pytanie za 100 punktów: czym się różni moje autko od primery 125KM czy 131KM ??jestem cholernie ciekawy czym zdławili tę moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 czyli w mojej są jeszcze niższe wałki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Archie Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Jako posiadacz bylego 125KM silnika stwierdzam, ze nizszy jest tylko walek ssacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 no tak ale Archie miał 10 km więcej.u mnie musi być coś więcej co muli maszyne.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 czyli bez świni do seryjnego gt nie dobije? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 W 115 konnym SR20 jest jednopunktowy wtrysk, inny kolektor ssący, nie wiem jak z wałkami. Żeby dobić do GT musiał byś wrzucić kompletną głowę z np. DEHa. PS. Mam taką na sprzedaż, pochodzi z P11.144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SHIMI Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam wszystkich jestem tu nowy. Mam primere p11gt i chciałbym się dowiedzieć co zrobić żeby uzyskać więcej mocy, ale tak żeby zużycie paliwa nie wzrosło diametralnie. Jakiego wzrostu mocy i momentu obrotowego można by się spodziewać?? Z góry dziękuje za odpowiedz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/2677-modyfikacje-sr20/ na ten temat powiedziane zostało już wszystko poczytaj linka i obejrzyj projekty aut klubowych to nabierzesz informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 czy w Silniku VE średnica zaworów jest taka jek w DE czyli 34 ssanie i 30 wydech???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tsuiso.pl Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 W liście wymienianych typów silników z rodziny SR wkradł się błąd SR20Di występował w Primerach w latach 1991-1994 SR20DET występował w 200SX S14 z czarną pokrywą z sprężarką T28, a wersje krajowe różniły się rozwiązaniem mechanicznym wewnątrz sprężarki SR20DET w Silvii S15 montowano TYLKO silniki z czarną pokrywą. Wszystko inne to swapy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 czy ktoś łaskawie odpowie mi na moje pytanie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tsuiso.pl Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 czy ktoś łaskawie odpowie mi na moje pytanie??? Ssanie : 34 mm Wydech : 29,15 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 no to czyli dolotowy taki sam a wydech mniejszy Dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kalino Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 A ja mam takie pytanie: do czego jest to dolne "odgałęzienie" na rurze idącej od flitra powietrza? Co tam powinno być zamontowane? Zaznaczam na zdjęciu (pożyczone z tego tematu) o które mi chodzi: http://img829.imageshack.us/i/08cd639feb35e6df.jpg/ Co prawda to jest zdjęcie GT, ale w mojej 130 konnej też jest ten wypust. Pytam, bo u mnie jest tam jakaś prowizorka zmontowana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 to odpowiada za wolne obroty jeśli to rura od dolotu do kolektora .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kalino Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Czyli co tam powinno być zamontowane? Bo u mnie jest jakaś "zaślepka" po prostu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 (edytowane) nie chcę się rozpisywać wiec podaje link z odpowiedzią na wszystkie twoje pytania http://nz/viewtopic.php?t=5159 dla ciekawości nie wszystkie primerki to miały wyjeżdżając z salonu,u mnie tego nie było fabrycznie,tak jak i EGR-u Pozdrawiam zauważyłem że link nie działa,nie ładnie opis masz na forum nz w dziale primera pod tematem "co to jest" tam masz wszystko opisane a skoro już się rozpisuję to powinno być zamontowane to http://img860.imageshack.us/img860/9157/20110311549.jpg i jest to tzw.puszka rezonansowa Edytowane 30 Marca 2011 przez jswistow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kalino Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 No to się uspokoiłem Dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 popularnie zwany filtr szmerów można to wywalić i zaślepić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micromod Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 (edytowane) Wiem że to temat dość stary ale mam dylemat. Mianowicie w/g zdjęć co przedstawił coobcio na początku tematu moja wersja silnika to ten drugi: silnik SR20De 125KM. Pytanie jest jednak take, moj silnik ma na pokrywie 16v. samochód to [w/g dowodu ] nissan primera p10 1998 cm3 92 kW 31.01.1995 Jeśli jest 16v to nie może mieć 92kW tylko jakieć 82kW ? czy dobrze rozumiem , czy np pokrywa od silnika jest jakaś inna ? więc jaki ja mam silnik ? ile koni? rozumiem że można sprawdzić to na jakimś komputerze? Po prostu do końca nie mam pewności. po zdjęciu 2 dokładnie widzę że to ten sam , przewód powietrza itd, to samo. Z tego co mi się udało dowiedzieć to model który posiadam jest ostatnim modelem japońskim ;] Wiem że to temat dość stary ale mam dylemat. Mianowicie w/g zdjęć co przedstawił coobcio na początku tematu moja wersja silnika to ten drugi: silnik SR20De 125KM. Pytanie jest jednak take, moj silnik ma na pokrywie 16v. samochód to [w/g dowodu ] nissan primera p10 1998 cm3 92 kW 31.01.1995 Jeśli jest 16v to nie może mieć 92kW tylko jakieć 82kW ? czy dobrze rozumiem , czy np pokrywa od silnika jest jakaś inna ? więc jaki ja mam silnik ? ile koni? rozumiem że można sprawdzić to na jakimś komputerze? Po prostu do końca nie mam pewności. po zdjęciu 2 dokładnie widzę że to ten sam , przewód powietrza itd, to samo. Z tego co mi się udało dowiedzieć to model który posiadam jest ostatnim modelem japońskim ;] Kto szuka ten znajdzie jak to mawiają niektórzy na tym Forum http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/3040-wplyw-katalizatora-na-moc-silnika/ to już wszystko mi wyjaśniło. heh Edytowane 31 Sierpnia 2011 przez micromod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 wszystkie sr20 były 16 zaworowe nie było innej opcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 siemka nigdzie nie znalazlem info i skrzynkach biegow, albo zle szukalem, zapytam tutaj-jaka skrzynie mozna zalozyc w miejsce seryjnej w p11gt sr20deh, czy musi byc ona z gt czy sa jakies krotsze warianty np sunny 1.4 czy p11 1.6 wydaje mi sie ze ori skrzynka jest za dluuuga i chce z tym cos zrobic, najprosciej skrzynie wyswapowac-czekam na odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 podobno chłopaki zakładają z jakiejś 1.6 VE ale to byś musiał poszperac po projektach. jesli chodzi o przełożenia to cieżki temat. kiedyś bawiłem sie w spasowywanie różnych trybów wziętych z diesla i bezyny. niestety zawsze gdzieścos nie pasowało jakiś detal się róznił. w manualach wszystko ładnie wygląda na papierze z przełożeń kilku skrzyń mozna by coś niezłego poskładac ale tylko w teorii. osobiście mam skrzynię z GT i przełozenie 5.0 do tego szpera Nissmo płytkowa. wszystko daje rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 kiedys miale fieste z 2l silnikiem mondeo, tam to bylo eldorado, trza bylo wziac obojetnie jaka skrzynie, byle pisaoo na niej ford:D a z primery p11 1.6 cala skrzynia nie podejdzie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.