Gość CZAJNIK Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 jesli sie nie mylę to 1.6 ma prawa półoś bez podpory, więc może być problem z długoscia półosi. poza tym nie wiem czy rozrusznikzapasuje do koła zamachowego 1.6 i 2.0 raczej sie różnią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 no to inaczej czy wszystkie sr20 mialy te same skrzynki jesli nie to ktory sr mial najkrotsza-i jesli taki jest to czy podejdzie do sr20deh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 sr 20 w wersjach GT i GTI miały inną obudowę a na temat przełożeń poszczególnych biegów nie bede sie wypowiadał bo nie jestem pewien. przełożenie głowne seryjnie miały 4.176 bloki w sr20 nie zależnie od końcówki oznaczenia Di, De DE DET itd sa takie same tzn to jest jeden odlew róznica jest tylko w tym że jesli było turbo ro były robione dodatkowe gwinty na smarowanie i chłodzenie turbo oraz dysze natrysku denka tłoka. róznice tkwia w głowicach. zatem każda skrzynia bedąca z silnikiem sr20 bedzie pasowała do innej odmiany sr20 co do przełożeń trzeba grzebać w manualach poszczególnych samochodów posiadających odmiany sr20 i szukać najkożystniejszej. oczywiście jesli potrzebna jest skrzynia np do primery lub sunnego to skrzynkę z s14 czyli 200Sx mozna sobie darować)) bo to tylny napęd:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 czyli jak mam skrzynke z sr20deh to tylko taka podpasuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 (edytowane) nie poczytałes dokładnie. podpasuje kazda z SR20..... byle z przedniego napędu jeśli szukasz do primery:) w miejsce .... wstaw DE,Di,De itp itd Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 (edytowane) czyli jak mam skrzynke z sr20deh to tylko taka podpasuje?? W p11 jest górne mocowanie poduszki skrzyni, w De, Di, DE boczne więc starej skrzyni do p11 nie wrzucisz... Edytowane 1 Września 2012 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 ale w podłuznicach jest wiecej otworów więc mozna zastosować inną łapę i wtedy powinno podejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kjuku Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Witam mam pytanie jak rozróżnić silnik SR20DE od SR20DEH?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komorokoro Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Witam mam pytanie jak rozróżnić silnik SR20DE od SR20DEH?? w pierwszym poście tego tematu cos tam mozna wyczytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 trochę pokopałem w gratach, porozbierałem kilka sr20 i jest tak: blok od RWD sr20det ma inny rozstaw śrub jeśli chodzi o skrzynię. tak wiec skrzynia np z 200SX nie podejdzie do silnika z primery. różnice sa też pomiędzy głowicami silników FWD i RWD. do tego pompy oleju otwory na mocowanie półosi itd. generalnie jest masakra. niby oznaczenie wszystkoich silników jest SR20 ale jest tyle róznego rodzaju róznic że można sie wpakować w minę kupując części. jeśli chodzi o skrzynię FWD to w n-14GTI n-15 Gti i p10gt jest chyba najkrótsza przełozenie główne 4,176 aczkolwiek jesli sie nie mylę to wszystkie skrzynie do FWD sr20 przełożenia poszczególnych biegów mają te same. skrzynie z wersji gt i gti maja radiator na obudowie widoczny od przodu skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 W P11 GT była naj krótsza skrzynia biegów jaka występowała w FWD SR20 bez szpery o przełożeniu głównym 4,437 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 o widzisz tego nie sprawdziłem. przełozenie główne fakrycznie krótsze ale jak z poszczególnymi biegami bo to jest istotniejsze niz final drive. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Przelozenia takie same jak w ALemrze N15 GTi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 i tu się znów coś nie zgadza. podobno p11GT ma 4,375 a tu nagle 4.437???? to ile w końcu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 w sprawie walkow zamiennie mozna stosowac walki?? tj sr20de z sri-131ps chce zeswapowac walek z sunny gti/ ostrzejszy i dalej sie zastanawiam czy walek z st20det wlezie do sr20de? jest znacznie ostrzejszy od sr20de gti, tak samo z wydechami jak to jest? ktos probowal wsadzic walek z det do de? jakie byly by efekty? czekam na odp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 mam podobne pytanie czy wałek ssący z sunnego gti podejdzie do SR20 z P11.144? jeżeli nie to jaki agresywniejszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 kolego-te walki sa identyczne-tj oba zestawy maja 248/240' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 A jakie wałki były w P11 GT i czy jest coś agresywniejszego pasującego do SR20DE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 DEH ma dźwigienki zaworowe z rolkami, tak samo jak w P11.144, wałki są w obu takie same. Do głowicy na rolkach nie ma nic seryjnego ostrzejszego, trzeba szukać aftermarketów - tomei, jwt, brian crower, cat cams (gruba kasa niestety). Co innego ze ślizgami (P10, N14), tam można wsadzić wałki z GTiR nawet, do tego wałki w niektórych high portach (odpowiedni rok produkcji gra rolę) są ostrzejsze niż w low portach, więc tak też można tanio zyskać na mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Mam do sprzedania wałki Cat Cams 298*/289* (nowe) wraz ze sprężynkami jak ktos jest zainteresowany to pisać PW. Montaż gratis po uprzednim umówieniu się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Dobra oferta Brać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.