Gość Plawy Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Rear Differential Lock .. blokada tylnego mostu Ja chyba też tego nie mam, bo nigdzie nie widzę żadnego tajmniczego przycisku. Auto mam sprowadzone z Niemiec, podobno ichnia wersja SE. [ Dodano: Wto 13 Mar, 2007 22:11 ] u mnie jest funkcja przerywana i też działa ok A automat też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ptasiek Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 a ja ostatnio zabawialalem sie funkcja oprowadzania do domu dziala dobrze i bez problemu .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 a ja ostatnio zabawialalem sie funkcja oprowadzania do domu dziala dobrze i bez problemu .... Ta funkcja jest extra - dobra jest też regulacja czasu tego oświetlenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 napiszcie coś o tej funkcji "odprowadzania do domu" bo nie wiem o co chodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Po wyłaczeniu silnika i wyjeciu kluczyka ze stacyjki, przyciągasz do siebie dźwignię świateł długich ( tak jakbyś chciał nimi mrugnąc) i zapalają się długie na czas około 30 s. , a jak dwa razy przyciagniesz to około 1 min. Można spokojnie pozamykac samochód , zabrac bagaze, a droga do domu jest suuper oświetlona :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 aaa, dzięki - to fajny bajerek - muszę sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Hmm wygląda na to że każdy ma inaczej. U mnie czujnik deszczy działał tragicznie i kazałem wyłączyć opcję regulowania przędkości działania wycieraczek w zależności od prędkości samochodu i jest lepiej ale w sumie moim zdaniem tez do d*py. Niepotrzebny gadżet i tyle. Tak samo jak z czujnikiem zmierzchowym świateł. Byłem w serwisie i gadałem żeby obadali temat jak to gówno wyłączyć. To znaczy ja chcę zrobić tak, że w położeniu auto światła będa działały niezależnie od pory dnia i będą się wyłączały po wyłączeniu zapłonu. Bo u mnie w położeniu ON działają cały czas nawet bez kluczyka i trzeba ciągle kręcić gałą. Ja i tak latam cały rok na światłach i wolałbym żeby światał włączały i wyłączały się razem z zapłonem w pozycji AUTO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 wolałbym żeby światał włączały i wyłączały się razem z zapłonem w pozycji AUTO. no byles i cos poradzili? bo bym ustawil z checia tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gumis78 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 no wiec dzis sprawdzilem i ja mam tak: Pozycja OFF: wylaczona stacyjka - swiatla sie nie swieca zalaczona stacyjka - swiatla sie nie swieca zapalony silnik - swiatla sie SWIECA Pozycja AUTO: tak jak OFF Pozycja postojowki: jak to postojowki :-) Pozycja ON: zawsze sie swieca czy jest kluczyc czy nie czy silnik dziala czy nie ... Sprawdzane dzis o 9 rano w piekny sloneczny poranek na otwartej przestrzeni ... problem sklerozy zalatwiony :-) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Dzięki. To gdyby jeszcze to OFF działało przy zapalonym silniku jak OFF to byłaby pełnia szczęścia jak dla mnie. Skoro fabrycznie coś takiego się dzieje to jest szansa że nissan przewidział taki tryb działania świateł aby zawsze były włączone. Chyba trzeba zagłębić się w service manual.... [ Dodano: Sro 14 Mar, 2007 12:19 ] aa, i sprawdziłem to oświetlanie drogi do domu - działa, fajne Choć wydaje mi się że świecą krótkie, ale w ten słoneczny dzień jakoś nie mogę mieć pewności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 NO świecą mijania .. też dzisiaj sprawdziłem z tym że mnei to na plaster Byłem w serwisie i bez studiowania Service Manuala nic nie wskuramy. Podłączyliśmy się do diagnostyki ale nie umielim znajść co gdzie i jak. Trza poczytać wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gumis78 Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 jak by ktos znal jakiegos speca od elektoniki w mojej okolicy (Krakow, Bielsko ewentualnie slask gorny) to mozemy sie umowic ze podjade niech zerknie w mojego kompa jak to jest zrobione u mnie ... przy okazji chetnie bym sie podpial pod kompa od wtrysku zeby sprawdzic czy jest ok ... bo za cholere nie chce zejsc ponizej 11l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość W9HAPPY Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 no wiec dzis sprawdzilem i ja mam tak: Pozycja OFF: wylaczona stacyjka - swiatla sie nie swieca zalaczona stacyjka - swiatla sie nie swieca zapalony silnik - swiatla sie SWIECA Pozycja AUTO: tak jak OFF Pozycja postojowki: jak to postojowki :-) Pozycja ON: zawsze sie swieca czy jest kluczyc czy nie czy silnik dziala czy nie ... Sprawdzane dzis o 9 rano w piekny sloneczny poranek na otwartej przestrzeni ... problem sklerozy zalatwiony :-) Pozdrawiam a moze ty masz taki patent z allegro zamontowany tylko niewiesz http://www.allegro.pl/item168104759_automa...taz_okazja.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Może styl jazdy trzeba zmienić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gumis78 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 co do swiatel .. to jak jest ciemno to sie wlaczaja od razu a jak jest jasno to dopiero po odpaleniu silnika ... kurde .. jak mi ta elektronika dupnie to sie chyba najlepszy +magic- nie polapie ... co do spalania ... kurde staram sie ... delikatnie deptam po gazie .. nie szarpie .. tryzmama w zakresie gdzies 1800-2300 nie dopuszczam zeby sei meczyl na zbyt niskich obrotach ... resnalem kompa i pojechalem w trase po wioskach ... wyszlo 11,5 ... dzis wpadlem do miasta i na razie mam 12,2 ... niby lepiej .. ale zobaczymy za 3 tygodnie mam wypad na slask - urodzinki u rodzinki :-) ... zobaczymy jak pojdzie na 2-pasmowce ... szybko nie pojade bo zona panikuje ... wiec sie okaze ... a jak bede mial okazje gdzies podpiac pod kompa to kaze sprawdzic ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario62 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Dzisaj zakleiłem czarną taśmą czujnik na zewnątrznej stronie szyby na wysokości lusterka i...światła się zapaliły w pozycji AUTO. Nie reagowały natomiast na zasłanianie czujnika w samochodzie na podszybiu. Ten jest widocznie tylko do klimy. Tak więc od dzisiaj jeżdżę na auto i o nic się nie martwię. Kawałek czarnej taśmy na zewnątrz jest prawie niewidoczny i nie przeszkadza wycieraczkom. Zobaczymy jak zacznie mocno lać . A propos. Tryb automatyczny wycieraczek sprawdza mi się na 90 proc. Jak na automat to dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 16 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 dzięki za test. Wg mnie nie jest to jednak rozwiązanie docelowe m.in. dlatego że: - taśma może się w każdej chwili odkleić/złuszczyć z powodu opadów i mrozu albo słońca - z powyższego wynika że nie mógłbym ufać temu rozwiązaniu, a to już przeczy idei automatyzmu w tym wydaniu - może mieć wpływ na czujnik włączania wycieraczek Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gumis78 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 domadm .. ale jak Ci zgasna oswietlenia zegarow to bedziesz wiedzial ze nie dzialaja swiatla ... to po primo nie trzeba tez zaklejac tego tasma .. moza byc naklejka ... kumpel kiedys dostal z Hagana (producent nart) ... takie naklejki i jezdzil zebym nie sklamal ale z 8 lat i nic sie tej naklejce nie stalo ... dopiero znikla z szyby razem z szyba :-) ... dachowanko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario62 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 domadm, masz rację, że to prowizorka. Ale na czujnik deszczu nie wpływa a myślę jak Gumis78, że powinna się długo utrzymać jeśli będzie z dobrym klejem. W międzyczasie może się wymyśli coś lepszego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gumis78 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 skoro czujka jest za lusterkiem to tam jest taki tunel plastikowy pewnie na kbale zawsze mozna zrobic zwarcei .. nie wiem .. mnie to nie dotyczy mi dzialaja caly rok :-) ale ktos moze cos pokombinuje .. przy okazji .. jesli ktos ma rowniez wersje import np. niemiecka lub austriacka to niech tez sprawdzi .. bo moze u mnie to tylko anomalia komputera ... a nie celowo zaprogramowane :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swider Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Na rynek skandynawski nissany wyposażone są w "Daytime Light System". Różni się od standardowego tym, że swiatła palą się zawsze gdy silnik jest uruchomiony nawet jeśli przełacznik świateł jest na OFF. Światła w pozycji OFF świecą się na 50% bo dodany jest przekaźnik który łączy je szeregowo. Z tego co wiem nie jest on konieczny. Wystarczy ustawienie w komputerze DTRL na ON i swiatła palą się po uruchomieniu silnika z przełacznikiem na OFF tyle, że na 100%. Oba typy swiateł (konwencjonalny i skandynawski) mogą być uzupełnione o "Auto Light System" czyli zapalanie świateł gdy przełącznik jest w pozycji AUTO według jednego z 4 trybów pracy sensora (jest to też czujnik deszczu) który mierzy jasność otoczenia od 50 do 1,300 luxów. Te 4 tryby pracy sensora tzn jego czułośc ustawiane są w komputerze. CUSTOM A/LIGHT SETTING: MODE1 - ustawienie fabryczne MODE2 - bardziej czuły niż MODE1 MODE3 - bardziej czuły niż MODE2 MODE4 - mniej czuły niż MODE1 Można jeszcze ustawiać długość świecenia świateł po wyłączeniu silnika (i swiateł) i mrugnięciu długimi. HEAD LIGHT TIMER: MODE 1 (10sec.) MODE 2 (30sec.) Można sprawdzić jaką się ma wersję zaglądająć do skrzynki z bezpiecznikami i przekaźnikami w komorze silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 Ooooo widzę mamy kogoś kto ogarnia wszystko To jeszcze napisz proszę czy można ustawić centralny zamek tak żeby po włączeniu zapłonu lub po przekroczeniu jakiejś prędkości np 5km/h ryglowały się drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gumis78 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 no i sprawdzilem ... tego zielonego przekaznika mam ... wprawdzie jest niebieski w realu ... ale nie bede sie spieral ... ale tych dwoch bezpiecznikow na czerwono byc nie powinno a sa ... tyle ze opisane jako TAIL LAMP i ILLUMINATION w kazdym razie to co zielone na rysunku mam i pisze DTRL byc moze w innych wersjach wystarczy wstawic przekaznik i zadzialal ale to by trza bylo testnac ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ika74 Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 tak czytam i utwierdzam sie w przekonaniu ze co za dużo(elektroniki) to niezdrowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swider Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 no i sprawdzilem ... tego zielonego przekaznika mam ... wprawdzie jest niebieski w realu ... ale nie bede sie spieral ... sorry nie sprawdzałem w realu. Kolory wybrałem przypadkowo. ale tych dwoch bezpiecznikow na czerwono byc nie powinno a sa ... tyle ze opisane jako TAIL LAMP i ILLUMINATION A gdzie sprawdzałeś? W kabinie czy w komorze silnika? Na rysunku masz oznaczone gdzie jest IPDM E/R (intelligent power distribution module engine room) i to o te bezpieczniki chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.