Gość Sowier Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Ja wlasnie chcialbym miec na N/A ponad 200 kucy, przy tej masie dzialoby sie nie potrzebuje tylko kilka zlotych, jest jakis sponsor ?!? a zeby twoja maxima wazyla tone to musial bys zrobic tak, HE HE http://insaneindustry.com/printthread.php?t=2503 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Ja wlasnie chcialbym miec na N/A ponad 200 kucy, przy tej masie dzialoby sie nie potrzebuje tylko kilka zlotych, jest jakis sponsor ?!? a zeby twoja maxima wazyla tone to musial bys zrobic tak, HE HE http://insaneindustry.com/printthread.php?t=2503 juz to kiedys widzialem. hehe mysle ze i taka modyfikacja by nie pomogla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Ja wlasnie chcialbym miec na N/A ponad 200 kucy, przy tej masie dzialoby sie nie potrzebuje tylko kilka zlotych, jest jakis sponsor ?!? a zeby twoja maxima wazyla tone to musial bys zrobic tak, HE HE http://insaneindustry.com/printthread.php?t=2503 juz to kiedys widzialem. hehe mysle ze i taka modyfikacja by nie pomogla nieszkoda to auta tak pociac na kawalki :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 no szkoda szkoda. ale za to jak sie osiagi poprawily. wojtek. musimy sprawdzic te twoja maxime, zobaczymy jakie nam to cyferki pokaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Kurde to abrdzo ciekwae sam masątyle zyskać na czasie jestem w szoku !! Do tego jakże piękne dołądowanie dynamiczne na power taśmie :wink: Ale kurde było: Step 1: Baseline Curb Weight: 2,762 lbs 1/4 Mile:16.3 @ 84.0 mph 60-foot:2.9 sec. 0-60 mph:8.6 sec. A zmianach: Step 6: Details Curb Weight:1,760 lbs 1/4 Mile:14.4 @ 92.2 mph 60-foot:2.6 sec. 0-60 mph:6.0 sec. róznica 1000Ibl to jest aż niewairygodne 453kg :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 no szkoda szkoda. ale za to jak sie osiagi poprawily.wojtek. musimy sprawdzic te twoja maxime, zobaczymy jakie nam to cyferki pokaze no musimy musimy ale kiedy to sam niewiem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sowier Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 kto poswieci swoje autko??? ochotnicy pisac na miala badz prv , przyjade na bemowo z gumowka i 2 podnosnikami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 ja planuje delikatnie odchudzic moją krowę... Ps. twoj rezultat zanotowany luknij na pierwszą stronkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sowier Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 dzieki coobcio za umieszczenie mnie na tej wspanialej liscie pod koniec wrzesnia powinienem polknac czas Wielkiego kumpel na 90% zalatwi mi slick i bede mogl szczelic sobie ze sprzegla porzadnie tak wiec zaczynam was gonic Panowie, a to dopiero seriia pewnie bedziecie ciagle przedemna ba tez mody jakies beda! ale mam nadzieje ze zakonczymy wyscigi tak kolo niskiech 13 za 2 lata HE HE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 przy slikach nie wiem czy da rade seryjne sprzegło, moze dwa starty przerzyje :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 A kiedy mnie Kuba umieści na liście?! A co nie należy sie? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sowier Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 myslisz ze bedzie tak ciezko ze sprzeglem ?? jest nowe ,oczywiscie seriia ale slicki 14 wiec sadzisz ze bedzie taki problem ?? dobrze ze piszesz bo... raz mialem dzionek coo strtowalem z 5 razy z rzedu X2 i pod koniec bardzo sie juz slizgalo myslalem ze przypalilemale tylko za bardzo sie nagrzalo, teraz jest ok. czy lepiej pozyczyc 15 z dobra guma ?? bo na fimowce mam nowe 14 ale 175 myslalem o swap - ie ogumienia co myslisz wykonac ?? bo 16 za duze beda opory powyzej 100 NIE?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Wal na slikach co będzie to bedze, na pewno start lepszy. Co do kolegi powyzej to juz zamieszczam jego dane oraz dane koelgi - Banana dzisaj wykrecilismy 13,99 SZOK !! ma 200SX S14 smiga na "oporniku" i na całkowicie przelotowym wydechu 2,5" pomiar przeprowadzony w dwie osoby heheheh !!! Kozak co ? A do 60mil coś w granicy 5,8sek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 A kiedy mnie Kuba umieści na liście?! A co nie należy sie? :wink: Cholera przez te felgi 17 cali masz osiągi zblizone do Micry 1,2 :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Cholera przez te felgi 17 cali masz osiągi zblizone do Micry 1,2 :roll: O czym ty mówisz??? :shock: A czas który mam w stopce (0-60 mph - 8,50s ) to niby skąd sobie wziolem z glowy?! Czas jest wg G-techa. Gdzie to do Micry? :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Nissan Micra 1,2 SX (2003rok) 0-100km/h w 10.5sek, 400m w 17,7sek@123,2km/h nie no sorry pół sek różnicy, dzisaj zamieszcze twoij wynik, neich no sie ogarne po pracy, pzodrówka ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 spokojnie mowa o czasie na 1/4 mili... włąsnie zamieściłem twoj czas na periwszej stronce zoabcz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 widze ze chlopaki awansuja a ja stoje, jednakze mam nadzieje ze po przesiadce na manuala urwe jak czesc sekundy zarowno do 60 mph jak i na 400m 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Nasz dzilny Lukasz - GRE wykręcił dzisaj w Skarbimeirzu czas 14,782 niezle jak na doladowanie 0,5 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Pojechalem dzisiaj w końcu na pomiar, przerobilem troszke dolot, od razu poczulem róznice w przyspieszeniu i elastyczności (opis będzie w temacie uklad dolotowy...) Ale wyszly niezle jaja, kurde chyba mam popsutego g-techa!!! Nie wierze w czasy, jakie wykręcilem! 0-60 mph: 8,58s (podobnie jak wcześniej) 0-400m: 15,01s przy 101,2 mph (co daje 162 km/h, wskazówka gdzieś w tych okolicach była, 3 bieg przy odcięciu)!!! W to nie chcialo mi sie wierzyć (droga prosta jak stół), wiec pojechałem jeszcze raz w tym samym miejscu: 15,78s (tym razem miałem wyraźnie gorszy start, straciłem przyczepność przy ruszaniu). Dodam jeszcze tylko, ze przecież felgi 17"! Nie chce mi sie w to wierzyć, czyzby g-tech źle mierzył???! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 15.01 na 400m. hmm to ja nie moge zejsc ponizej 15.14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 g-tech czasem lubi pokazywac cuda wrzucam moje czasy na seryjnym aucie z przyspieszonym zaplonem, dzisiaj sie troche zmienilo ale jeszcze nie mierzylem po ostatnich modach (kolektor 4-2-1 z almery GTI, wyciete oba katy, wydech 54mm az do srodkowego tlumika by MGmotorsport. dzwiek sie niezly zrobil - tak to wyglada: 8) ) 0-60 mil w 8,42 sek 0-1/4 mili w 16,88 bo juz sprzeglo nie wyrabialo i sie zapiekly hamulce hehe mysle ze po dzisiejszych modach bedize niskie 8 a nachetniej bym na g-techu zobaczyl 7,99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 15.01 na 400m. hmmto ja nie moge zejsc ponizej 15.14 Dlatego myśle, ze cos z g-techem może byc nie tak! Nie chce byc zaraz uznany za bajkopisarza! :wink: Wykręcalbym czasy lepsze niż N15 GTI czy P11 GT czy Maxima 3.0 :shock: P.S. Z drugiej strony na 3 mam przy odcięciu jakieś ponad 160 km/h (wtedy g-tech zatrzymał sie na 15.01 i pokazał 101,2 mph). Ale i tak mu nie wierze, musze zrobic kilka jeszcze prób w róznych miejscach! P.S.2. Paweł piekny ten wydech!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TatoTurbo Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 generalnie dolicza sie 0,5sek i powinien byc wynik dobry na g-techu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Generalnie to trzeba przeczytac najpierw instrukcje. Kazde, nawet minimalnie krzywe ustawienie G-Techa wzgledem toru jazdy przeklamuje wyniki (na korzysc), to samo jesli przyspieszajac nie jedziemy idealnie prosto, krecimy kierownica itp. Droga musi byc idealnie plaska i ROWNA! Jesli wszystko jest tak jak opisalem to nie ma bata zeby byly przeklamane wyniki bardziej niz podaje instrukcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.