Tomyddc Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Co myślicie o takich filtrach powietrza ? Nadają sie do N/A ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Gdzieś już w jakimś temacie podawałem że mają tragiczną filtracje - w NPT jest ten topic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Kuba ma racje to prawie nie filtruje. Na nissanperformancemagazine maja takie same zdanie, polecam watek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 po tym jak mi powiedzieliscie ze wkladka nie zmieni odglosu silnika dalem sobie z nia spokoj ... ale wracajac do tematu przegladalem sobie dzisiaj strone pipercrossa i natknalem sie na fotki tak zamocowanego filtra ... troche dziwne bo jest on za silnikiem ? a z kolei na innych stronach pisza ze micrze najlepiej zamontowac storzek za atrapa ... nic z tego nie kumam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 bylo juz tutaj omawiane podobne (identyczne) rozwiazania w GA16DE i chyba wyszlo na to ze dobry pomysl tylko ze przydaloby sie dorzucic jeszcze jakas oslone dookola samego filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Taki ciekawy artykół dorwałem na tej stronce: http://www.ecu-performance.com.pl/new/ "Dlaczego doloty CAI są najlepsze? Wiadomo ze stożek czy stożek na rurze zawsze daje moc, dlatego my prócz testu na hamowni chcemy sprawdzić jego odporność na temperaturę. średnio co wzrost temperatury w dolocie o 5`C towarzyszy spadek mocy maksymalnej o ok. 2-5km, w zależności od warunków, auta itp. CO za tym idzie , dolot wypada dobrze na hamowni, gdzie jest przewiewnie, maska jest otwarta , a my robimy parę pomiarów.... zupełnie inne warunki spotykają nas na drodze. Nawet chwilowy postój, powoduje ze niezabudowany filtr znajdujący się w komorze silnika podnosi temperaturę powietrza o ok. 10-15stopni, a w lato może to być 20-30stopni. Bardzo ważną sprawa jest także efektywność dolotu jeśli chodzi o schładzanie nagrzanego powietrza. tzn. ile czasu potrzebujemy aby po postoju i nagrzania powietrza w dolocie np. do 40`C moc schłodzić powietrze do 15`C. Jedne doloty potrzebują na to ok. 180sekund inne tylko 60sekund. Wiadomo ze najszybciej zrobi to dolot który ma jak najlepszy dostęp do zimnego powietrza, a także który jest dość nisko, wiadomo ze cieple powietrze idzie do góry... Te wlaściwości wywołują mnóstwo kontrowersji w USA i na świecie na temat sensowności testowania dolotu na hamowni... niema naturalnego przepływu powietrza ,i po drugie dolotowi dostarczamy powietrze tak zimne, jak nigdy później... I NIKT NIE ZWRACA uwagi ze potem taki filtr zalożony na rurke np. typu homemade (lub jakiś markowy dolot w stylu short) który na hamowni dal XX KM, na drodze okazuje się gorszy od seryjnej puszki która stanowi znacznie lepsza izolacje termiczna..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 witam dorzuce co wymodzilem dzis u siebie, jesli chodzi o filtr jakies rady, w zamiarach mam obudowac filtr w puszke a do puszki rure spod zderzaka podobnie chyba jak ma Tomaszek chwilowo zastawione blacha odsloniete od akumulatora i z gory blache oslaniajaca kolektor dolotowy mam zamiar zalozyc spowrotem bo czuc teraz pod maska ze z kolektora bardzo wali cieplo 1. jaka dac srednice rury, przed stozkiem ma 75mm?? 2. czym nasaczyc stozek, mozna czyms wlasnej produkcji ) prosze sie nie smiac z mojego filtra odmy...hehehee oczywiscie normalnie nie widac go na wierzchu ))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 o widze ze rozwizales problem z jakim ja sie borykam kolanko to jakies pcv 70mm jest dosc niskie i mozna zamknac maske a blos mozna tak ustawic? jak to teraz smiga na gazie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 pzeczytaj moj ostatni post tam wszystko opisalem i jest wiecej fotek a kolanko to 75mm http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=264464#264464 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Jaką pojemność powinien mieć dolot w P10 na Sr20De ?? Chcę zrobić sobie od początku, raz a porządnie dolot. Planuję wlot w zderzaku lub nadkolu, stożek w obudowie, blosa. Proszę o porade jakiej średnicy rury dobrać i jak długie. Zależy mi bardziej na jeździe na gazie i niutonach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 rób z rurki 70mm po całości od przepsutnicy gazu aż do przeplywomierza poweitrza, od przeplywomierza do nadkola możesz dać 80mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Dzięki, rozumiem że ich długość nie ma większego znaczenia?? Mam tę mozliwość że moge sobie wszystko troche poprzesuwać żeby lepiej chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 na długość zbytnio nie masz wpływu jak masz zamiar zamontować filtr w nadkolu... Radzę go jak najwyzej umieścić coby głębokie kałuże go nie dosięgały. Jeśli nie zamierzasz wydawać kasy na przejsciowke do przeplywomeirza możęsz go przerobić tak jak to tutaj opisałem: http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...id=4&tid=38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 mam jeszcze 2 pytania co do dolotu w micrze: 1) wie ktos moze jaka jest srednica otworu na przepustnicy zeby ten filtr szlo zamontowac? 65m / 70mm ? bo zaloze go albo od razu na przepustnicy jak bylo na fotce pare postow wczesniej ew na kolanku 90 stopni jezeli na pionowo ise nie zmiesci no i 2) ktory filtr bedzie lepszy ... normalny stozek ten z bawelny [K&N] czy stozek gabkowy [Pipercross] jak wiadomo kazdy swoj towar chwali i wg producentow ich stozki sa najlepsze ... a jezeli chodzi o mnie to chyba jestem bardziej za gabkowym ... ale chcialbym uslyszec opinie :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 znalazłem takie coś: http://moto.allegro.pl/item145590072_sport...n_importer.html http://moto.allegro.pl/item148660280_fitlr...cy_carbon_.html http://moto.allegro.pl/item146765826_stozk...budowa_jr_.html nie chodzi mi o to czy wielkość jest odpowiednia tylko czy takie filtry - ja tu tylko obudowe widze i nie wiem co jest wewnątrz - czy one sa dobre? Czy to tylko ładnie wygląda a w rzeczywistości gówno daje albo nawet zmula? Jak to prać? I jescze jedno co będzie lepsze sprotowa wkładka do serii+dolot fi80 czy stożek? Spotkałem się z opiniami że czasami sportowa wkładka +cai daje lepsze efekty niż stożek Oczywiście wszystkie te rurki od odpy itd. tak czy siak będę usówał Który z wyżej wymienionych polecacie? Jak duzy powinien być filtr stożkowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Pieknie ofolowane, jak bedzie blisko silnika pieknie bedzie sie ta folia topic. Taka moja skromna obawa. Jak coś ma w nazwie: "wrc, turbo +, super extra, karbon" nie wiem czemu kojarzy mi sie z kołpako-spinerami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 hehe ... no pewnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 znalazłem takie coś:http://moto.allegro.pl/item145590072_sport...n_importer.html http://moto.allegro.pl/item148660280_fitlr...cy_carbon_.html http://moto.allegro.pl/item146765826_stozk...budowa_jr_.html nie chodzi mi o to czy wielkość jest odpowiednia tylko czy takie filtry - ja tu tylko obudowe widze i nie wiem co jest wewnątrz - czy one sa dobre? Czy to tylko ładnie wygląda a w rzeczywistości gówno daje albo nawet zmula? Jak to prać? I jescze jedno co będzie lepsze sprotowa wkładka do serii+dolot fi80 czy stożek? Spotkałem się z opiniami że czasami sportowa wkładka +cai daje lepsze efekty niż stożek Oczywiście wszystkie te rurki od odpy itd. tak czy siak będę usówał Który z wyżej wymienionych polecacie? Jak duzy powinien być filtr stożkowy? z tych linkow to tylko bym sie zastanawial na produktem JR-a ale tez nie koniecznie bo roznie o nich pisza jakis czas temu czytalem na podanej w linku stronie ze nie koniecznie ich wyroby daja rade. http://www.tuning.pl/tuning.php?gid=46&pod=1 ja mam kupiony w JC Auto menski stozek "jedynej i slusznej" marki K&N ktory daje rade do 300KM. tu masz ich oferte w e-sklepie: http://sklep.tuning.jcauto.pl/oferta/silni...y_powietrza_kn/ a i jeszcze jedno :!: DUZY MOZE WIECEJ :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 ew zobacz produkty Simoty http://www.toptuner.pl/go/_category/index....d_28&page=2 albo pipercross [na tej str sa tez K&N i wkladki] http://www.czescionline.pl/tuning.php?mark...j_rodzaj_id=267 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 jest full tych filtrów mam brać jak najwiekszy? k&n ciutke za drogi jak dla mnie niestety a co lepsze stozek czy wkładka sportowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 a co lepsze stozek czy wkładka sportowa zalezy co chcesz osiagnac ... bylo pare stron wstecz bo ja sie o to pytalem ... ja biore stozek i w koncu zdecydowalem sie na simote ... b.dobry a cenowo jest ok :diabel: http://www.simota.com/news.php { katalog jest po lewej } Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 chyba tez kupie simote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 dzisiaj zamowilem :509: .............. odebralem dzisiaj ) stozek simoty prezentuje sie calkiem okazale i wyglada na solidny tak samo filterek na odme to tak na pierwszy rzut oka a jak bedzie sei sprawowac to zobaczymy :mikolaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Przeczytalem caly watek i az sie spocilem Mam u siebie wlozony wklad sportowy firmy Jamex i wyciete 2 otwory w orginalnej obudowie filtra. Po przeczytaniu tego watku wiem, ze bledem jest zesysannie cieplego powietrze spod maski. Jesli chodzi o dzwiek to dzieki tym 2 otworom okolo fi 70 jest naprawde bardzo przyjemny ! Moje pytanie do Was jest nastepujace. Czy doprowadzic tylko zimne powietrz do tych otworow w orginalej obudowie............czy jednak pomyslec o stozku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Przeczytalem caly watek i az sie spocilem Mam u siebie wlozony wklad sportowy firmy Jamex i wyciete 2 otwory w orginalnej obudowie filtra. Po przeczytaniu tego watku wiem, ze bledem jest zesysannie cieplego powietrze spod maski. Jesli chodzi o dzwiek to dzieki tym 2 otworom okolo fi 70 jest naprawde bardzo przyjemny ! Moje pytanie do Was jest nastepujace. Czy doprowadzic tylko zimne powietrz do tych otworow w orginalej obudowie............czy jednak pomyslec o stozku ? Według mnie najwarzniejsze jest zimne powietrze :!: Co ci po storzku i np. ciepłym powietrzu :one: - Moc nie wzrośnie tak jak w odwrotnej konfiguracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.