mimier Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 chromowana z zewnątrz a w środku rdza ?? nie wiem...nie próbowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Jeśli już tak kombinujecie to na forum VW pisali raczej o poręczy niż o nodze do stołu. Poręcz jest robiona z nierdzewki - wystarczy oczyścić z poprodukcyjnego syfu i można zakładać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 tak czytajac kilka stron (i z poczatku i z konca tematu) wnioskuje ze majac lpg w silniku sr20di za wiele z dolotem nie podzialam :/ myslałem nad sportowa wkladka albo nad pelnym dolotem ale problem jest bo debilnie mam wpuszczony jakis przewodzik od lpg w puszke od filtra powietrza. wiec musialbym dolot do seryjnej puch pociagnac. poza tym wywaliłbym te wszytskie graty od starego dolotu chetnie:) a teraz sedno czyli przy LPG i zmianie dolotu powietrza wystapia duze problemy... czy tez nie?? :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Wystarczy że założysz blosa i z dolotem możesz robić co tylko chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 aha no dobra czyli najpierw blosik 300 a pozniej heja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Słuchaj kolegów bo piszą do rzeczy hehe. sam miałem CAI na PB w 1.6 a potem instalkę założyłem od razu z blosem i śmigam zadowolony. Benzyne mam tylko po to aby pompy nie uwalić a tak na razie tylko na lpg. Koledzy przerabiali instalacje II gen ale o tym czytaj w temacie Blos gaźnik do gazu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13868 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Witam. Niedawno u siebie robiłem dolocik i zostało mi trochę rury aluminiowej fi70 jak ktoś jest zainteresowany to piszcie na pw. Mam jeszcze 3m pocięte po 1m. Ewentualnie mam dolot NISMO razem ze sprawną przepływką od Maximy fi77 (bez stożka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rz Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 rurka PCV taka szara idealnie pasuje srednicowo. jakies 8zl za 1m, pieknie sie docina, jest lekka i sie tak nie nagrzewa pzdr rz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Witam Wszystkich, 3 dni w wolnych chwilach przebijałem się przez temat (ze wszystkimi załącznikami). Ilość informacji imponująca, ale przydało by się streszczenie bo jak widać po pytaniach mało kto przeczyta całość zanim zada kolejne takie samo pytanie Mnie zadziwił fakt, że 98% tematu dotyczy zmian w N15, 1,9% w N16 a 0,1% w N16 z diesel'kiem. Wywnioskowałem z tego, że prawie nikt się w to nie bawił, może turbinka daje tyle powietrza, że CAI nic tu nie da?? Mam 2.2Di i u mnie w serii wychodzi z puszki fabryczna rurka do dziury za akumulatorem gdzie leci chłodne powietrze z nadkola. Czyli biorac pod uwagę poprezdnich 30 stron mam fabrycznie brany "luft" z nadkola. Może pukuszę się o zwiększenie średnicy tej rury i wepchnę ją do nadkona, żeby było 100%'owe CAI Stożek sobie chyba daruje i włożę za tydzień sportową wkładkę. Zrobie to bardziej dla zabawy i testu niż dlatego, że liczę na poprawę osiągów. Dwa tygodnie temu wpakowałem pod zderzak intercooler z focusa i sądzę, że to da lepszy efekt (jesli jakiś wogóle będzie). Tyle mojego podsumowania Pytanie - czy ktoś poza THEANT'em modyfikował dolot, zmieniał filtry, usuwał odmy w 2.2Di ? U mnie serja wygląda tak: Na czerwono zaznaczyłem tą rurę która sięga otworu do nadkola. Jesli ktoś ma jakieś sugestię popartę wcześniejszymi doświadczeniami z turbodiesel'ami to proszę o informację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Pytanie - czy ktoś poza THEANT'em modyfikował dolot, zmieniał filtry, usuwał odmy w 2.2Di ? U mnie dolot wygląda już nieco inaczej niż w tym temacie - powód: słaba jakość łączników - pękały. Ale ogólny zamysł pozostał taki sam: filterek w nadkolu. Odma zrobiona standardowo - niestety potrzebny oilcatch bo trochę mi po przegrodzie rzyga olejem. U mnie CAI dało tyle że jest większa różnica w zachowaniu się silnika w różnych temperaturach. No i dźwięk turbiny stał się wyraźniejszy. Dopiero w połączeniu z usunięciem EGR coś to dało na dole. W Twoim przypadku CAI raczej nic nie da - w końcu masz IC. Będziesz robił znów chipa? Bo po dołożeniu IC'ka trochę się w silniku pozmieniało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś pan Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 posłuchajcie ja juz to wszystko mam blos dolot filtr stożkowy i zimne powietrze a cały pic w tym wszystkim to to że trzeba dobrać wszystko rozmiarowo w mojej Almerce średnica przepustnicy 60 wiec i rura też 60 większ dusi sie mniejsza też bo albo za dużo powietrza albo za mało i coś jeszcze blos to fajna sprawa ale do małych silników nie za bardzo nawet jeżeli zmienimy gwizdek to kilka uwag praktycznych i sprawdzonych a po za tym to jest jeszcze wiele spraw na które trzeba zwrucić uwage aby było ok nawet i wielkość wydechu kat czy strumienica a może sama rura itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 1. Wyedytuj post: dodaj interpunkcję bo ciężko się czyta. 2. Masz silnik niedoładowany: dobierałeś/obliczałeś jakoś długość dolotu, czy po prostu go tak założyłeś? Jakie odczucia po montażu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 W Twoim przypadku CAI raczej nic nie da - w końcu masz IC. Będziesz robił znów chipa? Bo po dołożeniu IC'ka trochę się w silniku pozmieniało. Tak, będę robił dogrywkę, ale wcześniej musze podpiąć MBC, podnieść trochę doładowanie i zaślepić EGR. P.S. Tak na marginesie, bo to nie temat o IC, wczoraj zrobiłem 400km, non stop 160-180 km/h po autostradzie i IC spoooro daje na trasie:). Zimne powietrze działa na silnik jak zimne piwko na mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nevada1986 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Witam wszystkich. Oto co udalo mi sie dzis wykombinowac w mojej N15, nie do konca jeszcze dopracowany dolot zimnego powietrza firmy TENZO. W zwiazku z tym mam pare pytań. Jak wyjalmowalem czarne pudlo z filtrem to byla do niego przymocowana mala rurka do takiego metalowego bolca (zdjecie 3). Nie wiem dokladnie co to jest, mysle ze moze byc to czujnik temperatury. W nowej rurze jest wolne miejsce z gumowa uszczelka (zdjecie 4), wydaje mi sie ze ten metalowy bolec powinien sie tam znalezc, ale nie jestem pewny. Na razie jest owiniety tasma bo nie mialem dluzszej rurki. Czy dobrze mysle?? Tak wogole co o tym myslicie, zda to wszystko egzamin?? Na razie jeszcze nie testowalem mocniej autka, bo sie troche balem wiec sie o osiagach narazie nie wypowiadam (ale brzmi fajnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Jak wyjalmowalem czarne pudlo z filtrem to byla do niego przymocowana mala rurka do takiego metalowego bolca (zdjecie 3). Nie wiem dokladnie co to jest, mysle ze moze byc to czujnik temperatury. to jest przewód podciśnienia idący do zaworu EGR...jak masz zaślepiony EGR to nie musisz zaślepiać tego przewodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nevada1986 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 EGR jeszcze nie mam zaslepionego ale zamierzam to zrobic, czyli co najlepiej bedzie zakleic ta rurke tasma?? I wszystko bedzie gralo?? Ps, czy jest jeszcze cos zwiazanego z dolotem co musze zrobic?? bo zielony troche jestem na ten temat?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Ja zalozylem w 2,2Di stozek K&N ,w polaczeniu z calkowitym wycieciem srodkowego tlumika oraz usuniecia katalizatora a na koncu zamontowania tlumika przelotowego wrazenia sluchowe jak dla mnie nieziemskie Dopoki mialem seryjny dolot silnik chodzil na przelotowce rownie cicho jak na seryjnym ale teraz dzwiek przypomina diesla V6 ,po zamontowaniu stozka silnik znacznie szybciej ciagnie do odciny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 freezer A gdzie ty mieszkasz i jaki kolor ma twoja Almerka? bo ostatnio widziałem srebrną albo czarną w dieslu w okolicach puławskiej z przerobionym wydechem i dźwięk był faktycznie ciekawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Moja jest niebieska z podwojnym wydechem Mieszkam w Izabelinie ,ale praktycznie codziennie mozesz mnie spotkac w okolicach wysockiego i budowlanej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Ja zalozylem w 2,2Di stozek K&N W którym miejscu? Zaraz na przepływce? OT: Ja w tych okolicach jestem codziennie pn-pt. miedzy 7:00 a 7:30 przejazdem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 tak odrazu na przeplywce ,naprawde polecam stozek w tym silniku ,dzwiek mi sie tak podoba ze jezdze caly czas z pedalem w podlodze :one: PS ja bywam niestety tylko po poludniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 To zapodaj stożek w nadkole, bo ci ciepłe powietrze wciąga, a to raczej nie jest dobrze. No chyba że miałbyś zainstalowany IC to może być pod maską na przepływce. Dźwięk faktycznie ciekawy spod maski. OT: po południu to ja jestem miedzy 16:30 a 17:00. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olej Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 A jaki najlepiej zakupić stożek?? K&N czy jest coś innego. I od czego zależy jego wielkość?? Zamierzam zabrać się do usunięcia serii i montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezeer Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 u mnie w nadkolu jest dziura z racji ze moja almerka byla uderzona w nadkole ,dlatego doplyw zimnego powietrza jest idealny Olej podobno stozki K&N najlepsze ,warto dolozyc pare zlotych i miec pewnosc ze markowy nie zassie Ci jakiegos syfu jak to moze byc w przypadku stozkow z allegro po 30zl sztuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 U mnie już jakiś czas stożek w nadkolu jeździ i nie widać żeby był jakoś zachlapany/zapiaszczony - po prostu miejsce to jest stworzone na CAI - przynajmniej w N16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.