TmK18 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 jak dobrze jeb..sz w śrubę i dobry klucz to musi puścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Inox Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 EGR zaślepiony 20gr przy zaworze. Kolega DINO dobrze wykombinował - oporniczek 0,47Mohma, możliwie jak najminejszy bo we wtyczce miejsca mało. Jakoś różnicy w mocy silnika nie odczuwam, może dlatego, że ogólnie 1,5 za mocny nie jest. Ale syf do kolektora nie leci. Jeszcze nie wiem czy bierze więcej paliwka. Wyjdzie z czasem. Zawsze można jeszcze 20groszy i oporniczek wyjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dry Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 (edytowane) Mam nadzieję, że problem już rozwiązany. Dla takich jak ja, którzy czytali post nieco później podaję, że jeśli chodzi serwisówkę i rezystor, to wartści podawane są Mega Ohmach, czyli o miljon większe niż Ohm. Zatem aby oszukać ECU, trzeba wstawić opornik 0,47 Mega Ohm ( 470 Kilo Ohm ), wtedy będzie symulował temperaturę nieco powyżej 0 stopni, czyli zawór EGR zamknięty. Edytowane 24 Listopada 2011 przez dry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eRGy Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Witam! Długo czytałem ten temat aż wreszcie stało się; EGR wywalony. Trochę miałem obiekcje ale narazie działa Z początku nie było różnicy ale po kilku dniach mam wrażenie jakby auto się uczyło nowej mieszanki i jest coraz lepiej. Mam przy okazji ciekawy patent dla tych którzy nie chcą ciąć rurki. Do zaślepienia kolektora i wlotu do zaworu pasują nakrętka i nypel od hydrauliki siłowej. Gwint jest metryczny więc pasuje idealnie. Ja miałem takie w pracy więc koszt 0 zł. Jak będę miał chwile to wrzuce zdjęcia. Nakrętka pod klucz 30 a nypel 27. Wystarczyło tylko zaspawać otwory i odciąć jedną stronę nypla ( korków akurat nie mieli w sklepie więc zrobiłem z tego co było pod ręką ) Dodam że gwint nypla do zaślepienia kolektora pasuje do nakrętki przy zaworze EGR. Dla pewności uszczelniłem podkładką miedzianą. Może komuś się przyda taki patencik Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kjuku Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Pytanie mam nastepujące gdy wkładam rezystor zamiast czujnika temperatury zawór jest ciągle zamknięty. To po co wkładać jeszcze monetę?? czy coś pominąłem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 bo jeśli jakiś syf dostał się już w zawór, to może być on nie domknięty i ciągle puszczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kjuku Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Potwierdzam możliwość wywalenia EGR-u zamiast czujnika jest rezystor ale w koncu 2 złote też dałem w rurkę. Osiągi nie sprawdzone bo śniegu napadało i jazda na nie odsnierzonej drodze bardzo powolna Mam jescze jedno pytanie do tego tematu. Jezeli symuluje rezystorem czujnik i zawór jest zamkniety to ECU (komputer samochodu) oblicza mieszankę powierztrza które płynie tylko przez przepływkę. Wydaje mi sie iż musi uwzględniaj dodatkowe powietrze z EGR. Czy tak to działa czy się mylę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 egr reaguje na pedał gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Czy w WP11.144 SR20DE 01rok EGR był fabrycznie zaślepiony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Nie mogl byc fabrycznie zaslepiony. Kjuku wez moze wymiem te 2 zl na co innego bo moze sie okazac ze jedna czesc tych dwoch zl wypadnie i bedzie klopot. Tam sa dwa roze materialy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 (edytowane) Nie mogl byc fabrycznie zaslepiony. To dziwne bo kupiłem samochód od 1 właściciela a on sam nic przy nim nie robił wszystko było robione w ASO. Może się źle wyraziłem w mojej primerze nie było nawet rurki od EGR. Przy okazji widać na zdjęciu jakiś wyciek co radzicie z tym zrobić? Edytowane 13 Marca 2012 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komi-79 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 jak to sie sprawuje w almerze n15 2.0 gti ?? ktoś to robil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 jak w każdym innym, co to za różnica jakie ma nadwozie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komi-79 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 oki dzieki .pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 (edytowane) Sorry za odgrzewanie kotleta, wcześniej się tym nie interesowałem. Ale ciekawa rzecz - u mnie jest dokładnie identycznie jak na Twoim zdjęciu. Jakbym widział swój silnik - ten sam korek, nawet kolor rdzy taki sam :-) ja kupiłem od drugiego właściciela i podejrzewam że to jego robota. Raczej nie jest to zaślepienie fabryczne, ponieważ kostki od EGR są dość mało fachowo zaizolowane i dyndają w okolicy skrzyni :-) poza tym są ślady na korpusie silnika, że było tam coś przykręcone kiedyś. Sprawdź u siebie. Myślałem że z ECU jest wszystko ok, dopóki nie wyjąłem zegarów. Okazało się że check nie świeci, bo... nie ma żarówki :-P jak włożyłem, świeci cały czas. Mam nadzieję że po wpięciu opornika w EGR i wykasowaniu błędów, już nie wskoczy. Chyba że... doszedłem, że kiedy mój wóz wyjechał z salonu, miał CVT. Teraz ma manual. Jest szansa że check nie będzie świecił permanentnie? To dziwne bo kupiłem samochód od 1 właściciela a on sam nic przy nim nie robił wszystko było robione w ASO. Może się źle wyraziłem w mojej primerze nie było nawet rurki od EGR. Przy okazji widać na zdjęciu jakiś wyciek co radzicie z tym zrobić? Edytowane 15 Maja 2012 przez nrb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 mam takie silniki, więc jutro spawdze w pracy czy też tam są zaślepione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garygary Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Nie ma juz ERG. ..pozbyłem sie syfu . Sunny lepiej sie kręci od 1000. Dynamiczniej teraz jeszcze tylko CAI ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 mam takie silniki, więc jutro spawdze w pracy czy też tam są zaślepione i jak sprawdziłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 i jak sprawdziłeś? Możesz nie mieć EGR-u fabrycznie, bo takie wersje też wychodziły, ja też mam model 2001 i nie było, otwór w katalizatorze zakręcony jak u Ciebie ale w kolektorze dolotowym nie ma wlotu (powinien byc od strony grodzi), na głowicy miejsce mocowanie zaworu puste, ale są otwory na śruby. No i żadne kostki nie wiszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Możesz nie mieć EGR-u fabrycznie, bo takie wersje też wychodziły, ja też mam model 2001 i nie było, otwór w katalizatorze zakręcony jak u Ciebie ale w kolektorze dolotowym nie ma wlotu (powinien byc od strony grodzi), na głowicy miejsce mocowanie zaworu puste, ale są otwory na śruby. No i żadne kostki nie wiszą. puste - czyli w ogóle nie ma śladu żeby coś tam było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/2677-modyfikacje-sr20/ jest napisane, ze Usuwanie EGR (tylko dla posiadaczy P10, W10) wychodzi na to, ze powyżej tych modeli zrezygnowano z tego stafu sprawdziłem te silniki i musze potwierdzić wasze oczekiwania w sprawie EGR były wersje z i bez jak coś to moge dać foto poglądowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 sprawdziłem te silniki i musze potwierdzić wasze oczekiwania w sprawie EGR były wersje z i bez jak coś to moge dać foto poglądowe To zapodaj foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 N15 2.0D, EGR zaślepiony (co prawda nie monetą, tylko dociętą blaszką 0,8mm) i różnica naprawdę kolosalna - może dlatego, że odkąd mam auto (3 lata, 80tys. km przejechane) nigdy nie był czyszczony. Auto żwawiej wkręca się na obroty, lepiej przyspiesza. Jedynie silnik na wolnych obrotach ma taki "twardszy" odgłos pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 zobaczymy ile wytrzymają tłoki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 A co mają tłoki do EGRa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.