Gość pavoolon Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 No ja chyba znalazlem (tak mi sie wydaje, ze to jest to), calkiem inaczej umieszczona ta rurka niz w N15. Poczekam na ojca-fachowiec mechanik, to bedziemy dzialac. Jak sie uda to wkleje foty. spoko, to daj znac, ja jutro jeszcze tego poszukam byle tylko komp potem nie swirowal tak jak w tej P11.144 :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cysio Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 przygladnolem sie dzisiaj dokladnie silniczkowi (cd20) i mimo ze to dieselek tez mam EGR czy wywalenie tego ustrojostwa nieco podniesie osiagi auta ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Powinno ja ojcu w poneidzialek wywale to psokudstwo z turbodoladowanej skody octavi 1,9 Tdi i zoabczymy czy coś sie poprawi, na forach TDI piszą ze są spore kożyści 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 No to juz po zabiegu. Efekt następujący: zauważalny wzrost dynamiki i wkręcania się na wyzsze obroty silnika. Zaraz po zaślepieniu pojechałem sprawdzić, pomierzyc czasy. Warunki testu: - temperatura: -4st - odcinek drogi: po górkę - droga sucha, opony zimowe 185 - 0-100 km/h: 10,36* * Test przeprowadzałem sam trzymajac w jednej ręce stoper, wiec czas na pewno był niższy - opóźnienie w włączeniu i wyłaczeniu stopera. Podczas ruszania z 3tys. obr. około sekunde stałem w miejscu. Myśle, ze na prostym odcinku w lepszych warunkach i z drugą osobą mierząca czas, a najlepiej na G-Techu, powinienem zejśc poniżej 9 s. Wniosek: jak narazie dla mnie rewelacja, zobaczymy jakie bedą odczucia po kilkuset kilometrach A oto fotki jak wyglada rurka EGR w QG18DE: Zaślepiliśmy w tym miejscu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 w 1,5 mam dokładnie tak samo, rurka zaślepiona, subiektywnie auto lepiej wyrywa do przodu, bardziej wciska w fotel, jak się elektronika przystosuje to powinno być jeszcze lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 27 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 w weekend też wywaliłem u siebie EGR-a ktoś tam pisał wyżej, że nie mógł odkręcić osłony kolektora wydechowego w P10 2.0 - otóz nie trzeba tego robić, o ile ma się odpowiedni klucz (gwint 24) do odkręcenia rury wchodzącej do kolektora. u mnie odkręciłem tę rurę nakładając klucz od dołu. do dalszego grzebania (całkowite wywalenie EGR-a) potrzebne są klucze: 10,12,13,24,32, blaszka do zaślepienia dziury w kolektorze ssącym, blaszka/moneta do zaślepienia dziury w kolektorze wydechowym, piła do przecięcia rury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 Jak będe meic dostep do servera to zameiszcze fotki co nalezy waawlic i jak to wyglada po wywaleniui - robi sie pieknie duzo miejsca pod koelktore ssacym 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 27 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 a mi zaczal dymic na czarno na zimnym silniku :roll: i nie wiem czy to nie przez EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 musi byc poprostu bardzo zimno na dworze, nie ma bata zeby to byla wina EGR. Jak jest zimna ciecz chlodząca to silnik chodzi na wzbogaconej meiszance o i stad ten czarny dymek powstaly na skutek splania duzej ileosci wachy wzgledem pwoeitrza - masz wtedy wiecej powera, dlatego sie robi POWER BUTTON 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 27 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 to dobrze, myslalem ze przez zatkany EGR nie dopalaja sie spaliny jak trzeba :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 foto-story z wywalania EGRa z P10-tki: http://150.254.173.3/~holy/nissan/EGR_opis.zip proponuję, żeby Coobcio naklepał do tego jakiś fajny opis i umieścił to na stronie klubu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 wlasnie trafilem na jeszcze jedna informacje odnosnie zatkanego EGR - zapobiega to brudzieniu sie przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 co jest często przyczyną nie równej pracy na biegu jałowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adas74 Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Czy zaślepiał już ktoś EGR w almerze N16 1.5 . Chodzi mi czy niezapala się kontrolka servisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elcoruso Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 No pewnie, Pavoolon to robil, jest tak samo jak w 1.8 - patrz zdjecia w tym temacie! Aha i nic sie nie zapala :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 jeśli chodzi o p10 to moze wystraczy odkręcic nakretke rury EGR przy kolektorze wydechowym i wsadzic tam monetę 5groszową, a samą rure zostawic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 no fakt ja przepłacilem krudze 2zł poszło :wink: No ale to byla prototypowa instalacja. Teraz waidomo że wystarczy 2grosze i nei trzeba rurki ciąci - fajnie ze jest to forum i można na takei tematy podyskutować. Ps. ja u siebie calkowicie wywalilem EGR łacznie z tymi klamotami ala grzyby i trzeba bylo zatkac kolektor ssacy. Pod maską odrazu robi się bardziej przejrzyście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adas74 Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Zaślepiłem dziś rurke do EGR i żadna kontrolka się nie zapaliła. PS. Ale w tej rurce jest syfu jakby to była rurka z pieca węglowego #-o #-o #-o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 no i wyobraz sobie że taki syf leci do koelktora ssacego gdzie brudzi go w ten sam sposób. Trzeba dbać o czystość i pożadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 11 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2005 Pod maską odrazu robi się bardziej przejrzyście ja tam pod masske rzadko zagladam, no chyba by jakiegoś płynu dolać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domino Opublikowano 13 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2005 dzis zatkalem rurke 2 groszami, mam wrazenie ze zbieram sie lepiej , a chce jeszcze powiedziec ze w moim n14 1,4 16v jest rurek 4. Jak moj aparat wroci to postaram sie dac zdjecie. Jedna cieniutka jet wyprowadzona do gory i zaslepiona. Druga gruba gietka wychodzi spod pokrywy termicznej i wchodzi w dolot powiertrza od dolu przez dodatkowy regulowany zaworem otwor. Poetm jest metalowa grubsza ktora idzie do jakiegos czegos ale tam sa weze gumowe dalej to nie moga byc spaliny gorace. I zostaje jak sadze nasza poszukiwana ktora idzie do przodu do zaworu koło gaznika- ta zaslepilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 10gr też pasuje.. zaślepiłem rurkę do ERG przy kolektorze wydechowym i wydaje mi się, że na gazie łatwiej na obroty wchodzi. Skośnookim powinno się łomot spuścić za nadgorliwość.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 14 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 10gr też pasuje.. zaślepiłem rurkę do ERG przy kolektorze wydechowym i wydaje mi się, że na gazie łatwiej na obroty wchodzi. Skośnookim powinno się łomot spuścić za nadgorliwość.. ja bym proponował spuścić wpierd...l wszytskim dilerom i ASO nissana w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2005 no tak ale po przez usuwanie EGR do środowiska trafi do 7% więcej tlenku azotu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bert Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 EGR zatkany przy kolektorze ssacym przy pomocy 10gr:)...na LPG dynamika wzrosla i to konkretnie. Szybciej wchodzi na obroty i w ogole milo jest:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.