Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tuning za 2zl - Usuwanie EGR


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To wiem, że coca-cola to najlepszy odrdzewiacz na świecie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio, teraz trochę z innej beki. Pokrywa zaworów w Twoim aucie, sam ją tak zrobiłeś? Też bym ją zrobił na taki chrom/srebny, ale pewnie trzeba ją zdemontować z silnika, nie? A potem może jeszcze wymienić uszczelkę pod tą pokrywą, co by wszystko było ok?

 

Da sie to zrobić bez jej demontażu? Moja wygląda bardzo marnie, trochę syfu olejowego, kolor starty żółto-srebrny. Wogóle obciach na maksa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bobroy ja u siebie ostatnio wlasnie zdalem pokrywe i zdarlem druciana szczotka do zywego i psiknalem na srebrno a napisy na czerwono. Po czym uszczelke ulozylem jak byla dokrecilem i nie ma nieszczelnosci jak na razie nic sie zlego nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

założyłeś tę samą uszczelkę czy nową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA swoją poprostu przejechałem pastą lekko ścierną cały zabieg trwał nieco ponad 1,5 godzinki a efekt jak na foto :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka ta sama pokrwa wyglada spoko (myslalem zeby ja psiknac jeszcze lakierem bezbarwnym ale nie moglem dostac takiegfo na wysokie temperatury) calosc jak zrobie foto to sie pokarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość TatoTurbo

zatkalem egr ...narazie na mnie wrazenia to to nie zrobilo...

przebieg 180kkm ...2.0

bede mial w przyszlym tygodniu gtech'a to zobacze jakie to ma osiagi bo narazie to wyglada na jakies 11s ...przez to lpg

 

ps. ten "tuning" kosztowal mnie 3zł :)

kolega za bardzo dokrecil ta srubke i z dwojki wypadł srodek :)

i musielismy jeszcze zlotowe oszlifowac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
zatkalem egr ...narazie na mnie wrazenia to to nie zrobilo...

przebieg 180kkm ...2.0

bede mial w przyszlym tygodniu gtech'a to zobacze jakie to ma osiagi bo narazie to wyglada na jakies 11s ...przez to lpg

 

ps. ten "tuning" kosztowal mnie 3zł :)

kolega za bardzo dokrecil ta srubke i z dwojki wypadł srodek :)

i musielismy jeszcze zlotowe oszlifowac :)

 

11 sek to jeszce nie taki zły wnik jak na gazownie jaka u CIebie gości :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie to kosztował 0 zł, wyciąłem zaślepkę z blachy 1 mm :lol::lol:

jak zero a czas przeznaczony na wycięcie i dopasowanie, blacha, urzadzenie do wycinania to wszyhstko kosztuje, smiem nawet twierdzić, że w twoim przypadku wyszłon więcej niż pół erło ( czyt. dwa zyle) :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie to kosztował 0 zł, wyciąłem zaślepkę z blachy 1 mm :lol::lol:

jak zero a czas przeznaczony na wycięcie i dopasowanie, blacha, urzadzenie do wycinania to wszyhstko kosztuje, smiem nawet twierdzić, że w twoim przypadku wyszłon więcej niż pół erło ( czyt. dwa zyle) :lol:

 

urządzenia już są dawno zamortyzowane, blacha z recyclingu, czas.. no tak mogłem w tym czasie podłubać w nosie :lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem To!!!! ;)

 

kosztowała mnie ta impreza 2gr.

niewiem czy dobrze wszytko zrobiłem.

włożyłem 2gr, zakręciłęm nakrętke,ale niechiałem tej rurki wywlalać to włożyłem ją spowrotem w nakrętke, więc wyglada jakbym nic nie dłubał.

jesli bym tą rurke wywalił to mam z drugiej strony tez zatkać?

jesli chodzi o róznice w zachowaniu sie auta to cięzko powiedzeć. na pewno nie jest gorzej :) , a ze nawet bez modyfikacji czasmi wydaje mi sie ze moja almerka raz daje z siebie wyszko a znowu drugie dnia ma humory to jako tak ogromnej zmiany nie zauważyłem.

 

no ale skoro wszyscy mówią ze jest lepiej tzn. że tak jest :D

 

kolejny krok to usunięcie kata. no z tym już bedize większy problem bo sam chyba nie dam rady ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

dla tych ktorzy sie ciagle zastanawiaja polecam te publikacje :)

 

http://www.vtuning.com/wydech.html

 

.... a szczegolnie fragment:

 

"Układ wydechowy zakończony może być końcówką z rezonatorem. Ma ona ułatwić spalinom wmieszanie się do otoczenia. Osobiście wątpię jednak w skuteczność tego rozwiązania.

Dodatkowo w układzie wydechowym zamontowany może być tak zwany system EGR (Exhaust Gas Recirculation), mający na celu zmniejszenie emisji szkodliwych substancji do otoczenia. Kanał EGR wychodzi z końca kolektora wydechowego i poprzez elektronicznie sterowany zawór trafia do kolektora dolotowego. Z uwagi na to iż dopływ spalin do kolektora dolotowego jest zamykany w przypadku wciśnięcia pedału gazu do dechy, odradzam jakiekolwiek modyfikacje"

 

pozdrawiam :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem ten artykul jest dwuznaczny tam nie jest napisane ze nie zatykac . przeciez nie jezdzimy caly czas z pedalem do dechy i jak sobie zatkamy to kozysci sa chyba oczywiste .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jezdzilem i na zatkanym egr i teraz na odetkanym i w sumie ciezko powiedziec czy jest roznica. Moim zdaniem zawsze beda zwolennicy i przeciwnicy. Jak do tej pory auto dziala wiec chyba zatkanie egr nie wplynelo w jakis ujemny sposob na jego sprawnosc. Mozna sprawdzic na"wlasnej skorze" wtedy sami widzimy czy cos daje czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiescilem go bo duzo bylo pytan odnosnie sensu i szkodliwosci dla naszych milusninskich. ja fabrycznie nie mam EGR-a wiec mnie problem nie dotyczy. chcialem tylko przedstawic fachowy ( :?: ) poglad na ten problem.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiescilem go bo duzo bylo pytan odnosnie sensu i szkodliwosci dla naszych milusninskich. ja fabrycznie nie mam EGR-a wiec mnie problem nie dotyczy. chcialem tylko przedstawic fachowy ( :?: ) poglad na ten problem.

 

pozdrawiam

przeczytałem artykuł i nie znalazłem jasnej odpowiedzi na temat szkodliwośći modernizacji EGR-a,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem skoro nie ma EGR w silnikach 2.0 podciągniętych fabrycznie do 150 kucyków (wersja GT) i jakoś sobie dają radę to chyba w znacznie mniej wysilonych jednostkach można sobie to śmieszne urządzenie odpuścić. Napewno nie będzie to szkodliwe dla silnika, a co najwyżej GREEN PEACE (tak to się pisze?? :lol: ) może nam drogi zablokować. :lol::lol::lol: Choć bezpodstawnie- bo i tak nie przekroczymy żadnych norm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...