Gość kolter Opublikowano 20 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2005 No widze, że nie słabnie zainteresowanie usuwaniem EGR ,nie ma głupich nie chce zostać w tyle :wink: i jak tylko zrobi się troche cieplej odcinam droge powrotu spalinom do cylindrów To będzie mój pierwszy etap podrasowywania furki :wink: Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafciu Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 ok. ale w nissan sunny B12 nie ma EGR i co ja mam usunac? silnik 16 16V GTI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 ok. ale w nissan sunny B12 nie ma EGR i co ja mam usunac? silnik 16 16V GTI To wywal kolektor Ja też mam ten problem, i check mi się nie chce zapalić bez EGR :wink: Z tego wniosek, że GT-ki nie mają EGR i przeglądy przechodzą bez bólu. Ja po 15 kwietnia (przegląd) wywalam kata i zarzucam środkowy tłumok o średnicy wewn. ok 30mm. i dł. ok 70 cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cysio Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 kozystajac z okazji ze dzisiaj juz swietujemy pozbylem sie z warsztatu mechanikow i zaczalem zabawe z EGR musialem caly zawor odkrecic i pozniej dopiero rurke wykrecic przydala sie moneta 2 zlotowa ale to co zobaczylem wycigajac zaworek malo mnie nie poskladalo na ziemie - taki straszny syf tam byl ... feeee najdziwniejsze to ze spodziewalem sie tylko sadzy a tam znajdowala sie substancja przypominajaca przepalony olej pomieszany z sadza (czarne, brudne i strasznie kleiste) wyczyscilem to ladnie , zatkalem rurke i skrecilem efekty - moze to tylko efekt psychologiczny ale zaczal lepiej sie wkrecac na obrotki i jakos szbciej mi sie jezdzi nie wiem czy to przez EGR czy przez to ze piekniusko wypucowalem moja nyske Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Ja od mojej wspanialej dziewczynki dostalem na urodziny ksiazke" poradnik obslugi i naprawy - nissan primera" i po lekturze juz prawie jestem przekonany, ze EGR t ojedna wielka lipa z punktu widzenia nawet dbania o wlasny silnik. To co kolega pisze ma zapewnie calkowite pokrycie w prawdzie. Jesli mi sie uda, to zapewne w poniedzialek woz bedzie "zatkany" i kaslac nie powinien :wink: jesli u kogos sie pojawi jakis negatywny objaw, to prosze informowac... niech moc bedzie z wami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 26 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2005 Wiecie co po zatkaniu Egr'a czasem musze dolna nakretke mocno dokrecac bo sie luzuje i wydostaja sie spaliny na zewnatrz to wyglada jakby chlodnica parowala. Chyba dam jakas podkladke sprezynujaca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafciu Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 witam. w nissan sunny jest cos w rodzaju EGR ale wychodzi z glowicy do kolektora ssacego. jezeli ktos wie na ten temat to prosze o odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duce Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 A ja chyba nie mam EGR... Znaczy sie jest tam jakas rurka ale tylko na poczatku/koncu jest metalowa a posrodku z takiej grubej gumy... wiec chyba odpada, zeby EGR bylo gumowe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 Jesli mi sie uda, to zapewne w poniedzialek woz bedzie "zatkany" i kaslac nie powinien :wink: jesli u kogos sie pojawi jakis negatywny objaw, to prosze informowac... ja sie troche chyba wyglupilem. wczoraj dokladnie ogladalem motor i nie moglem tego znalezc... wieczorem sie zaglebilem w ksiazke i wychodzi na to ze silnik III generacji nie ma EGR-a!!! juz myslalem, ze wlasnorecznie rozdziewicze moja "ruda" z serii ...:wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 P10 ma, P11.144 tez, to czemu P11 ma nie miec :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 P10 ma, P11.144 tez, to czemu P11 ma nie miec :shock: cytuje za ksiazka: w modelach fazy III z silnikiem 2.0 o wielopunktowym wtrysku paliwa - katalizator, uklad pochlaniacza par paliwa. nie ma "ukladu recyrkulacji spalin EGR", ktory wystepuje np w fazie II. moze sie myle ale powaznie nie moglem go tez znalezc pod maska. byc moze prawie caly jest pod oslona kolektora ale po co by tak pisali w ksiazce? chyba , ze mylnie okreslamy slawna "rurke" EGR-em... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 P10 ma, P11.144 tez, to czemu P11 ma nie miec :shock: chyba , ze mylnie okreslamy slawna "rurke" EGR-em... :roll: wiem ze smuce ale (kolejne) chyba to cos nazywa sie "sztywnym przewodem recyrkulacji spalin" i czy takowy posiadam to teraz nie sprawdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 28 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2005 rurka jest metalowa, zajrzyj do dzialu zrob to sam, jest tam opis jak sie jej pozbyc w silniku SR20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 nie wiem jak sprawa wyglada w silnikach montowanych w p11.144 ale jestem pewnien ze p11 z motorem SR20DE nie ma ulkadu EGR :!: ponadto w ramach informacji: w poradach "zrob to sam" kuba opisuje test bledow dla kilku modeli silnikow. z tego co widze w ksiazce ten test jest dla monowtrysku. poczytam jeszcze o tym ale poki co to sie wstrzymam z robieniem go na multi. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 zdjalem oslone i ni hu(&^, nie ma tego.jakby ktos chcial fotki to sluze(ze mna na golasa oczywiscie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 zdjalem oslone i ni hu(&^, nie ma tego.jakby ktos chcial fotki to sluze(ze mna na golasa oczywiscie) ja też juz zatkałem dziurkę i kosztowało mnie to 20gr wsilnikach 2.0 jest EGR i wiekszym przekroju, ale ztoego co kiedys coobcio pisał to wsilnikach GT nima tego EGR-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 I ja też dołączyłem do grona osób z zatkanym EGR Tak jak Coobcio powiedział zatkałem dziurę w kolektorze używając 20gr, które i tak musiałem od kumpla pożyczyć Tak więc mój tuning był najtańszy - ja nie dałem nic :wink: Aha, czy do zamierzonego rezultatu wystarczy zatkać otwór w samym kolektorze czy trzeba też po drugiej stronie rurki EGR przy "dzwonku" :?: Oczywiście rurkę pozostawiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 wystarczy ze przy koeltkorze zatkasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Po przejechaniu pierwszych 100km, czuję troszkę lepszą dynamikę auta - jakby szybciej i bardziej zdecydowanie reagował na wciśnięcie gazu. W najbliższy weekend postaram się o pomiary na G-techu mojej Nyski... ciekawe ile będze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Jaki tam u Ciebei seidzi silnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Tak więc mój tuning był najtańszy - ja nie dałem nic :wink: Ale procent pewnie rosnie i za tydzien bedziesz musial oddac 2 złote :):) POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Jaki tam u Ciebei seidzi silnik ? U mnie siedzi GA14DE ale zamulony do 75KM - wersja na Niemcy. Zastanawiam sie co oprocz softu jeszcze mam do zmiany zeby przejsc na pelne 87KM. Mam wydech z jakas dziwna zawezka przed srodkowym i zawezka byla na dolocie do puszki filtracyjnej - ale ja ucialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Powiem CI tak silnik 1,4 w oplu ECO TEC na niemcy ma moc zredukowana do 88 koni na polske ma 102 konie, silniki te róznią siętylko i wyłącznie tyl zę ten o zmniejszonej mocy ma na wolocie filtra poweitrza wsadzoną zweęzke redukującą z 40mm na 32mm. po wyjęciu silnik wyraźnie lepiej zaczął chodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 I tak tez zrobilem na dzien po usunieciu EGR. Przycialem dolot zaraz za zawezka, takze mam dolot krotszy o jakies 15-20cm ale jednakowej srednicy. A co od softu pytalem w ASO czym sie roznia poszczegolne wersje i otrzymalem odp, ze maja inne numery komputera: - moj ma 2371074c03 co oznacza wersje niemiecka - a wersja na reszre EU ma 2371074c01 ale nie wiem czy roznia sie na tyle, zeby zmienic moc o 12KM, bo nie znam sie na takich sprawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 wydaje mi sie ze tylko i wylacznie roznica byla w zwęrzce :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.