Gość kazek Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 wydaje mi sie ze tylko i wylacznie roznica byla w zwęrzce :idea: czy takie rozwiaznie moglis tosowac w audi 80 (B4) 2.0, mójnojciec taką posiada i jest strasznie mułowata jak 2.0, można sie doszukać zwęszki w dolocie(moce katalogoqwe od 90 do 115 kM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 bardzo molziwe no trzeoba zoabczyc jak wyglada aly dolot, czy nie ma w nim zwerki czyli takiego jakby lejka zwerzającego średnice wlotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafciu Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 witam. jak to wyglada w CA16? u mnie wychodzi rurka dopiero z glowicy i idzie dalej do zaworu a potem do kolektora ssacego. czy jezeli zaslepie ja nic sie nie stanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 trzeba by się temu bliżej przyjrzeć - ciekwe czy ktoś juz costakiego robił... CA16 to stosunkowo stary silnik i nie wiem czy w nim jest coś takeigo jak EGR :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filtron Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Właśnie dzisiaj zaślepiłem ERG 2gr przy kolektorze i troszeczke poszalałem i nic wszystko jest ok tylko ciekaw ile wzrośnie spalanie :roll: .Szybciej wchodzi na obroty i na pewno dostała kilka koników to czuć na starcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafciu Opublikowano 10 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2005 tak wiem ze jest stary ale za to w bardzo dobrej technologi robiony. napewno to jest zawor EGR, jest przy samym kolektorze ssacym. pewnie dawno juz nie dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2005 u mnie po zaślepieniu zaworu EGr mam wrażenie że lepiej się zbiera w dolnym zakresie obrotów i gdy silnik jeszcze nie osiagną ł optymalnej temeperaturyOznaczałoby to że zawór otwierał się gdy silnik dostawał wieksze dawki paliwa i by zmniejszyc z tego powodu emisje spalin poprosty dodatkowo je przepalając. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koniu83 Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Witam. Chciałem sobie dzis wyciąć ERG, odkręcam osłone kolektora i... NIC niemam cholera ERG :? a już się cieszyłem że coś się poprawi... :cry: trudno- musze wywalić w zamian katalizator pozdro dla wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filtron Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2005 po zaślepieniu erg wzrosły obroty na na luzie z 700 na 1000 czy u was też .mam p-10 /95 przy zimnym silniku jak jest ciepły już jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarros Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 dobra!! to ja tez juz dolaczylem do grona bez EGR'u!!! 8) tylko ja probowalem 2 razy!! hehe 1. zaslepilem rurke 2groszowka! ale sie sruba odkrecala!! i ja w koncu wywalilem tzn ta monete! hehe pojezdzilem troche!! a za 2. razem to juz wsadzilem 20gr. muszialem ja troszake obszlifowac zeby sie zmiescila!! i jeszcze w czasie pracy... odlaczylem akumulator!! po skonczeniu i posprzataniu stanowiska pracy, podlaczylem akumulatorek i zapalilem autko!! i nic nie tykalem az do momentu gdy sie zalaczyl wentylator!! i wtedy wsiadlem do autka i w droge na jazde probna!! musze przyznac ze za drugim razem jest o wiele lepiej niz za pierwszym!! teraz to dopiero autko ciagnie do przodu!! i to jest mile!!! :twisted: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 U mnie (Sunny GTi 93r) chyba tego nie ma bo patrzylem szukalem i nic :? Szkoda bo za 2zl chetnie bym cos poprawil w silniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domino Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 a jak z spalaniem? bo teraz nie wiem na LPg palil mi do 10 a teraz do 12 litrow i teraz czy to EGR czy moze rozregulowana instalacja? ale niedawno byle regulowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 12 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2005 U mnie też wzrosło dość znacznie zużycie gazu (usunięcie EGR, porting kolektora wydechowego, przyspieszenie zapłonu). Auto ciągnie jak odrzutowiec, ale i pali ok 3l więcej. Przykręciłem mu trochę dawkę śrubą w registorze i teraz sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zicoo Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 Ja teh dolaczam do licznego chyba grona posiadaczy "zatkanego" EGRa :!: Mnie tuning za 2 zlote ....... kosztowal 2 grosze ,heh (dwuzlotowka nie chciala ze cholere wlezc ). Moje Nismo nabralo wigoru, tak jakbym mu zalal conajmniej 99 oktanow :!: . Ladnie sie zbiera od samego poczatku i na stoperze jush tylko 12,9 do 100 km/h :twisted: Ogolnie jest spoko, zobaczymy tylko ile teraz bedzie lykal gazu. P.S. wielkie podziekowanka dla Coobcia i Bombla za szybka pomoc w potrzebie, trzymcie sie chlopaki i do zobaczenia na drodze. pozdr Zicoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubs Opublikowano 14 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2005 Cześc mam pytanie Obok rurki EGR jest jeszcze jedna która idzie do jakiegoś "czujnika" a pózniej do obudowy filtra pow. i chyba jest sterowane podcisnieniem Do czego te ustrojstwo służy bo może i to można wywalic ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 ja mialem to samo, i wywalilem wszystko wlacznie z egr i wszystkimi rurkami. w obudowie filtra zaslepilem, podobnie z mniejszymi rurkami. usunąlem takze trzecia rurke ktora wystaje pionowo koło kolektora wydechowego, bo i tak byla jak sie pozniej okazalo zapchana jakims badziewiem. ma ona cos wspolnego z katalizatorem umieszczonym pod kolektorem. Cześc mam pytanieObok rurki EGR jest jeszcze jedna która idzie do jakiegoś "czujnika" a pózniej do obudowy filtra pow. i chyba jest sterowane podcisnieniem Do czego te ustrojstwo służy bo może i to można wywalic ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 15 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2005 Mnie niestety nie udało się odkręcić metalowej osłony kolektora wylotowego. Dwie śruby odmówiły współpracy i lekko zaokrągliły im się łby :-( Więc dałem sobie z tym spokój. Muszę zdobyć lepsze klucze i wtedy zaślepię sobie EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zicoo Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Mnie niestety nie udało się odkręcić metalowej osłony kolektora wylotowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zicoo Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 ooops, kliknalem nie tam gdzie trzeba... W wracajac do tematu. Wcale nie musisz odkrecac osolony kolektora. Ja mialem podobny problem z zapieczonymi srubkami i zamaist sie meczyc z nimi odkrecilem wentylator, lekko podgialem osolne na wysokosci nakretki od rury i wtedy udaalo sie tam podejsc kluczem......dalej wiadomo 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość googl Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Czytam czytam i nabrałem ochoty na wydanie tych paru groszy 8) Przejrzałem temat i widziałem, że elcoruso zamieścił fotki jak to w N16 wygląda. Niesety z fotek nic nie zostało jak byście mogli jeszcze raz zamieścić albo do Ciebie prośba elcoruso żebyś mi je na priv wysłał. Będę wieeeelce zobowiązny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pecyn Opublikowano 17 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2005 Ja ostatnio odetkalem egr by sprawdzic jak sie to ma i chyba cos slabiej sie zbiera auto tak mi sie wydaje wiec niedlugo znow to zatkam. A moneta w zaslepieniu tej strony od kolektora tak sie wgiela ze malo jej nie wudmuchalo w morde misia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 ooops, kliknalem nie tam gdzie trzeba...W wracajac do tematu. Wcale nie musisz odkrecac osolony kolektora. Ja mialem podobny problem z zapieczonymi srubkami i zamaist sie meczyc z nimi odkrecilem wentylator, lekko podgialem osolne na wysokosci nakretki od rury i wtedy udaalo sie tam podejsc kluczem......dalej wiadomo 8) O ile pamiętam, to właśnie jakoś na wysokości nakrętki tej rurki do EGR jest właśnie śrubka mocująca osłonę kolektora :-( Ale popróbuję jeszcze innymi kluczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 A moneta w zaslepieniu tej strony od kolektora tak sie wgiela ze malo jej nie wudmuchalo w morde misia . No właśnie! czy czasem nie ma zagrożenia, że wypchnie z 2zł ten krążek ze środka i czy dalej nie poleci? Może jakąś jeszcze wsadzić metalową podkładkę o mniejszej średnicy niż ten wewnętrzny krążek 2zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 DAlej nie poleci bo nei ma gdzie... nie przecisnie sie przez otworek 2mm ba nie wejdze nawet w glab tej rurki zbytnio :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 18 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2005 Mnie niestety nie udało się odkręcić metalowej osłony kolektora wylotowego. Dwie śruby odmówiły współpracy i lekko zaokrągliły im się łby :-( Więc dałem sobie z tym spokój. Muszę zdobyć lepsze klucze i wtedy zaślepię sobie EGR. proponuję zastsować srodek pomocny w odkręcaniu zapieczonych śrub, najlepszym jest Coca Cola podgrzana do temeperatury ok 40 stopniC polać i odczekac ze dwa pacierze, nie dośc że najlepszy to jeszcze najtańszy 0.33l za 2 zł taniej napewno nie kupicie takiego środka ( za testem Motoru środków odrdzewijących śruby) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.