Gość Mike_83 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Uuuu,to jakbym chcial dwie wymienic,to 800 zl.Coraz mniej sie oplaca inwestowac w auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bravomen Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Mike_83, Niekoniecznie zalezy jak kto liczy robocizne bo licz półoś 2 x 190 zł z motomaxu i ew jakiś smar i drobinke oleju jak by nie wszystko udało się odratować + troszkę robocizny, średnio za stronę 100 zł razem 600 + 40-50 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 ja płaciłem za wymianę 50 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 BOMBEL masz nowsze auto,nie ma co zalowac kasy Ja jak mam,to nawet na swojego nie zaluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Dziś byłem u mechanika - nic nie było trzeba ciąć - wystarczyło zdjąć obejmy i krecąc kołem zsunąć osłone gumową. PO jej usunieciu wyglądało to tak Troszke sie za nią brało ale korozja powierzchowna - i co ciekawe to była pod orginalną farbą - czyli to nie sama osłonja gumowa jest winna ale lakier wybrany do pokrycia półosi -łuszczył sie płatami i nie trzymał metalu. Po oczyszczeniu szczotką hamerite jakiś na to poszedł - osłona gumowa została odsunieta. Jak dobrze wyschnie pojdzie jeszcze jedna warstwa a przy wymianie osłony przeg. sie ją ładnie zsunie. Mój przebieg 160 kkm - ale dopiero rok w PL - i to mogło być decydujące. polecam każdemu taki sprawdzian stanu półosi - nie inwazyjny, odwraclny i co ważne wystarczy kanał. Warto dla spokojnej głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabestian Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Witam, właśnie stałem się członkiem nie-tak-bardzo-elitarnej grupy ukręconych półosiek. Lewa, P11, 1.6l, 160tyś, bez pałowania. Dzięki Nissan Klub Polska będę wiedział, czy mnie oskubią w serwisie (losowym w okolicach Piaseczna k. Warszawy), czy nie. Dzięki! Acha, jakby ktoś szukał półosi w okolicy Warszawy, to jest koleś w Kobyłce (ogłasza się na popularnym serwisie aukcyjnym A11egr0), w cenie 200. Nie mogę go jeszcze polecić, bo nie kupiłem u niego, to tylko info, że jest. Może komuś pomoże w biedzie. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 czy takie cos jeszcze wytrzyma czy szybko trzeba szukac nowej poloski -tak wyglada po zdjeciu tej gumy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 to nie rdza tylko smar miedziany...a pekniec to poki co nie ma..ale boje sie ze jak wyjade w trase 2000 km to zostane z reka... (nie powiem gdzie..ale w miejscu znacznie gorszym nic nocnik..) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przem Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 tam zjechala troche ruda..ok 1-2 mm.. dzieki Bombel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekGP Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Ja tam nie czekałem aż mi się półoś ukręci - w zeszłym roku zaraz po kupnie Primerki kazałem mechanikowi ściągnąć te tłumiki. Lewa była ok ale prawa poszła do wymiany. Za wymianę płaciłem 60zł (ale nie w Wawie ). Teraz przynajmniej mam spokój a Primcia przez ostatni rok i 30tys km jeździ bezawaryjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Ja tam nie czekałem aż mi się półoś ukręci - Ja zrobilem dokladnie tak samo Tak wygladala moja prawa poloska (podobnie jak Twoja byla ok): Roznica w srednicy byla ok 4mm co daje mniej wiecej 30% mniejsza powierzchnie walca walka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 zy takie cos jeszcze wytrzyma czy szybko trzeba szukac nowej poloski Może nie szybko, ale lepiej szukać nowej, szczególnie jeśli jeździsz w dalekie trasy. Przewężenie jest wyraźne, w dodatku korozja w tym miejscu pozostawiła niewidoczne gołym okiem wżery o ostrych krawędziach na których zachodzi spiętrzenie naprężeń skręcających przenoszonych przez półośkę i po pewnym czasie jest duża szansa że doprowadzi to do pęknięcia zmęczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemas Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 poszla i moja lewa 258 tys:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 (edytowane) Mam do was pytanie. Czy po wymianie półośki nie zaczął wam hałasować przegub ? Mi po rozgrzaniu silnika i po kilku kilometrach jak się już koła nagrzeją i skrzynia i wszystko zaczyna coś rzęzić po stronie koła gdzie była półośka wymieniana. I teraz zapytajnik czy smar nie taki jak trzeba, czy może za mało, a może w przegubie wewnętrznym trzeba go wydrzeć wyczyścić i założyć nowy smar. Mieliście podobnie ? Szczególnie rzęzi przy hamowaniu silnikiem lub wolnym przetaczaniu się na jedynce czy dwójce. Na zimnym cisza, na gorącym rzęzi ... Dodam, że właśnie ten przegub był wymieniany i nie terkocze na skręconych kołach nawet jak dostanie po palniku Edytowane 1 Października 2009 przez baciarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Primera P11 GT 98r Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam Mam na imię Mateusz i jestem nowy na forum Mam Primerę P11 2,0GT z 1998r od listopada 2009 Auto było sprowadzone z Niemiec z salonu Nissana w Bawarii. Jest po lekkim tuningu i ma około 160km. Z racji tego, że jeżdżę dość dynamicznie wymieniłem od listopada już 2 półosie i 2 przeguby heh :/:/ Moje pytanie brzmi czy są jakieś elementy wzmacniane do tego modelu bo nigdzie nie wiedzą :/ Teraz co prawda mam założone oryginalne części, ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że Nissan dostanie na lato turbinę i jakoś nie uśmiecha mi się wozić w bagażniku stosu półosi i przegubów jak to się robiło do Syreny w dawnych czasach :) Z góry dziękuje za wszelkie informacje Pozdrawiam użytkowników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longer 81 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Ja dodam tylko tyle,że miałem ostatnio awarię z prawą półośką ( ukręconą ) i kupiłem,jest cała tej samej średnicy i bez tłumika drgań - ( pod którym rdza i warunki zimowe niszczą nasze półośki ).Półośka została omalowana i zasmarowana smarem,po zimie wyczyszczę i zobaczę co z lakierem którym półośka została zamalowana.No i na wiosnę zabiorę się z lewą stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaxdamian Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 nie wiem jak wy ale ja idę wywalić ten tłumik:p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO74 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam,moja poszła przy 172kkm lewa. W motomaxie polecają do wymiany lewą, czyli co prawa jest bardziej wytrzymała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 U mnie akuratnie poszła prawa P11.144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oskazip Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 151.000 i prawa ukręcona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b3b3k Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 191.000 i prawa pizgła na wyjeździe z podporządkowanej. Dobrze, że nadjeżdżający z prawej i lewej mieli dobre hamulce bo musiałbym też pewnie do blacharza zajechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WaldekSP16 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Powiem jedno te półośki to chyba największa wtopa Nissana jeśli chodzi o nasze Primery. Słyszałem że były jakieś akcje serwisowe więc czemu sprawa ma miejsce w tylu samochodach i w takiej rozpiętości roczników ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Ta sprawa z półośkami to jeden wielki skandal. To naprawde poważna sprawa, która grozi śmiercią bądź kalectwem. Tak jak kolega pisał wyzej - pękla przy włączaniu z podporządkowanej!!!! Jest to ewidentna wada konstrukcyjna i nie ma tu raczcej znaczenia okres gwarancji i sposób serwisowania. Niestety, jeśli my - użytkownicy Nissanów nie zrobimy szumu medialnego, to nikt za nas tego nie zrobi. Chyba najlepiej przesłać linki do naszych dyskusji dziennikarzom motoryzacyjnym - co o tym sądzicie? Proponuję nie wyrzucać urwanych półosiek (ja soją mam) tylko pozostawić jako dowód rzeczowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WaldekSP16 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 (edytowane) Ta sprawa z półośkami to jeden wielki skandal. To naprawde poważna sprawa, która grozi śmiercią bądź kalectwem. Tak jak kolega pisał wyzej - pękla przy włączaniu z podporządkowanej!!!! Jest to ewidentna wada konstrukcyjna i nie ma tu raczcej znaczenia okres gwarancji i sposób serwisowania. Niestety, jeśli my - użytkownicy Nissanów nie zrobimy szumu medialnego, to nikt za nas tego nie zrobi. Chyba najlepiej przesłać linki do naszych dyskusji dziennikarzom motoryzacyjnym - co o tym sądzicie? Proponuję nie wyrzucać urwanych półosiek (ja soją mam) tylko pozostawić jako dowód rzeczowy. Zgadzam się w 100% Miałem to "szczęście" że stało mi się to na parkingu i to w miejscu zamieszkania ale niedługo potem jechałem do Niemiec , aż starach pomyśleć jakie były by koszty naprawy. Motomax z Torunia ma na nas niezłe obroty. Niestety moje półosie zostały wyrzucone ale na pewno wielu kolegów zostawiło je sobie na pamiątkę. Jeśli zostanie stworzona jakaś petycja do Nissana albo do programu TVN Turbo to podpisuję się dwiema rękoma. Edytowane 8 Marca 2010 przez WaldekSP16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldi1967 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 (edytowane) Zgadzam się w 100% Miałem to "szczęście" że stało mi się to na parkingu i to w miejscu zamieszkania ale niedługo potem jechałem do Niemiec , aż starach pomyśleć jakie były by koszty naprawy. Motomax z Torunia ma na nas niezłe obroty. Niestety moje półosie zostały wyrzucone ale na pewno wielu kolegów zostawiło je sobie na pamiątkę. Jeśli zostanie stworzona jakaś petycja do Nissana albo do programu TVN Turbo to podpisuję się dwiema rękoma. Witam. Trzasnęła prawa po ponad 310tys. I naprawdę miała ciężko. W11 tzw P11 w kombi ciężarowe,2litry benzyna z gazem(ponad 100tys.). Wozi towar do sklepu,trochę rdzewieje,ale ogólnie wszystko O.K. Edytowane 16 Marca 2010 przez waldi1967 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.