Gość nicchi Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 a ja takze sie dzis dołacze urwała sie w mojej p10 kolo 205kkm wiec widze ze w normie szkoda ze laweta wyniosła 200 zeta No i moja niezawodna Babci padła ;/ 205tysi i prawa półoś strzeliła na południu Francji ;/ Właśnie dlatego zainwestowałem w taki dupochron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barbituran Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 od paru tygodni czytam ten temat i myślę sobie co za autami ludziska jeździcie.. no i doigrałem się.. wczoraj ukręciłem w nysce prawą, ostrzej ruszyłęm pod górkę bo za mną już zaczynali trąbić i tylko pukło. przebieg koło 200tys km będzie. zamówiłem cały komplet bo inaczej się nie dało - półoś z oboma przegubami. dla zainteresowanych i przebywających w brytani półośka+przeguby 85f z wysyłką, wymiana pod chmurką 70f. jak ktoś chce kupić sam wałek to można dostać tylko w aso a tam ceny zaporowe PS. jest jakiś realny powód dla którego półośki do diesla są prawie 2 razy droższe niż do benzyniaków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Właśnie dlatego zainwestowałem w taki dupochron. a czy miałeś już może okazję korzystać z ich usług? pytam czy naprawdę ma to sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO74 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Ja swoją ukręciłem przy chyba 175000 ale tydzień wcześniej wjechałem w dużą dziurę więc się chyba przyczyniłem do wcześniejszego ukręcenia. Po wymianie na zakupioną w motomaxie nie mam żadnych drgań. A z drugiej półosi kazałem zdjąć tłumik drgań i ta okazała się cała w porządku tylko zamazali ją czymś na rdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 a czy miałeś już może okazję korzystać z ich usług? pytam czy naprawdę ma to sens? też dołączam sie do pytania, jak to się ma w praktyce, choć w sumie składka niewielka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzybu Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Tak wyglądała półoś w mojej Primerze, po przebiegu 205tysi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 ... dla zainteresowanych i przebywających w brytani półośka+przeguby 85f z wysyłką, wymiana pod chmurką 70f. jak ktoś chce kupić sam wałek to można dostać tylko w aso a tam ceny zaporowe PS. jest jakiś realny powód dla którego półośki do diesla są prawie 2 razy droższe niż do benzyniaków? O kurcze!!! W Polsce sam wałek można kupić tylko jako zamiennik ( za normalną cenę)poza ASO. W ASO NISSAN tylko komplet z dwoma przegubami ( z jednym można ale trzeba czekać ze dwa tygodnie, aż sprowadzą). A cena ... 4200 zł! Ile to funtów?! PS. jest jkakiś powód ( może być nierealny) na taką różnicę cen ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Mam pytanko jesli chodzi o te nieszczesne półosie. Czy mozna zdjac ten tłumik drgań bo one pekaja tylko pod nimi czy sa inne miejsca ukreconych wałków? I jak sie objawia pierwsze oznaki czy to odrazu robi JEBUT i STOISZ!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 brak jakichkolwiek oznak wcześniej. tak jak napisałeś "odrazu robi JEBUT i STOISZ!!!" ja jeżdżę bez tłumika drgań na prawej, i z zespawaną lewą i jest git, przynajmniej na razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 I jak sie objawia pierwsze oznaki czy to odrazu robi JEBUT i STOISZ!!! jebut i stoisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 ACHA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barbituran Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 (edytowane) O kurcze!!! W Polsce sam wałek można kupić tylko jako zamiennik ( za normalną cenę)poza ASO. W ASO NISSAN tylko komplet z dwoma przegubami ( z jednym można ale trzeba czekać ze dwa tygodnie, aż sprowadzą). A cena ... 4200 zł! Ile to funtów?! zależy po ile się funty kupuje :> ja raz tylko się wypuściłem i zadzwoniłem do aso spytać o cenę rolki naciągacza do paska od klimy, cena ponad 100f :/ w sklepie narzędziowym kupiłem łożysko chyba za 3f i wymieniłem sam. PS. dla pewności chciałem dziś oblukać drugą stronę ale za cholerę nie mogę zsunąć tej gumy z tłumika drgań, macie na to jakiś sposób coby można było sprawdzić czy rdza już nie zjada? Edytowane 27 Sierpnia 2010 przez barbituran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lan Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 (edytowane) Mam pytanko jesli chodzi o te nieszczesne półosie. Czy mozna zdjac ten tłumik drgań bo one pekaja tylko pod nimi czy sa inne miejsca ukreconych wałków? I jak sie objawia pierwsze oznaki czy to odrazu robi JEBUT i STOISZ!!! Objawów nie ma wcześniej jak już wielu napisało przede mną... A ja po przygodzie z lewą półosią ściąłem ten tłumik drgań z prawej. O dziwo była zdrowa. Nawet przy dużych prędkościach nie czuję żadnej różnicy w prowadzeniu auta, nie ma drgań itp. PS. dla pewności chciałem dziś oblukać drugą stronę ale za cholerę nie mogę zsunąć tej gumy z tłumika drgań, macie na to jakiś sposób coby można było sprawdzić czy rdza już nie zjada? Tego się zsunąć raczej nie da, ścinasz gumówką ;-) i problem z głowy. A bez tego tłumika jeździ sie (przynajmniej mi) równie dobrze. Edytowane 2 Września 2010 przez lan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rudi88 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Da się przesunąć ten tłumik, wystarczy śrubokręt i ewentualnie młotek. U mnie z lewej strony nie było więc pewnie już był wałek wymieniany kiedyś. A z prawej odsunołem i okazało się że nie ma praktycznie rdzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Da się przesunąć ten tłumik, wystarczy śrubokręt i ewentualnie młotek. U mnie z lewej strony nie było więc pewnie już był wałek wymieniany kiedyś. A z prawej odsunołem i okazało się że nie ma praktycznie rdzy. "prawie robi wielką różnicę" jak nas uczono w reklamach, moja po ukręceniu jak mierzyłem to "tylko" o niecałe 2mm. na średnicy była węższa w tym miejscu co się ukręciła niż wszędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Właśnie dołączyłem do grona pękniętych półoś. Wczoraj na światłach jako pierwszy chciałem ruszyć i nagłe jebut i stoję, tylko coś dziwnie się telepie przy dodawaniu gazu. Autko na bok i na lewarek, diagnoza - oczywiście ukręcona lewa półoś przy oryginalnym przebiegu 185tyś. Stało to się nagle, bez jakichkolwiek wcześniejszych objawach, tylko trach i bombel trup. Dziękuję tylko że nie stało to się w trasie, bo mogło by być nie ciekawie. Ma być zrobiony na jutro, mechanik był na szczęście 100 metrów dalej. koszty to 220zł lewa półoś i 80zł robocizna. Pozdrawiam i uważajcie na tą definitywnie wadę fabryczną naszych nissanów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rudi88 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 "prawie robi wielką różnicę" jak nas uczono w reklamach, moja po ukręceniu jak mierzyłem to "tylko" o niecałe 2mm. na średnicy była węższa w tym miejscu co się ukręciła niż wszędzie. Napisałem praktycznie bez rdzy. Owszem jest delikatny nalot korozji ale identyczny na całej powieżchni wałka a nie skorupa z rdzy. Napewno nie kwalifikuje sie to do wymiany samo z siebie, a puszczam dość często opony z dymem. Jak pierdyknie to wtedy trzeba bedzie wymienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Napisałem praktycznie bez rdzy. Owszem jest delikatny nalot korozji ale identyczny na całej powieżchni wałka a nie skorupa z rdzy. Napewno nie kwalifikuje sie to do wymiany samo z siebie, a puszczam dość często opony z dymem. Jak pierdyknie to wtedy trzeba bedzie wymienic. ok. chodziło mi raczej o to że nie musi być przeżarta do połowy, tylko trochę nadgryziona. życzę Ci jak najdłużej jej nie wymieniać, bo jak kolega wyżej napisał to niestety troszkę kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alllan Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Półośka lewa też mi się urwała jakieś 3 miesiące temu... chciałem dość szybko ruszyć ze świateł no i mi się nie udało, stanąłem w miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 tak popatrzylem u siebie to z obu stron wychodzi z pod tlumikow drgan korozja narazie odpukac ale mam jeszcze orginaly przebieg 184tys. pierwsza bedzie napewno lewa bo tlumnik drgan popekal, chyba nie ma juz sensu sciagac tlumiki drgan bo nie uratuje ich, jak myslicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Wiecie może jaki jest wymiar lewego wałka półosi ? Autko wisi u mechanika i czeka na część z hurtowni a ja znalazłem ośkę, tylko że babka nie potrafi mi powiedzieć czy to do mojego bombla będzie pasować, podała wymiary dł.420 zęby 22/22. Moja primka to P11 1.6. 96.r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Wiecie może jaki jest wymiar lewego wałka półosi ? Autko wisi u mechanika i czeka na część z hurtowni a ja znalazłem ośkę, tylko że babka nie potrafi mi powiedzieć czy to do mojego bombla będzie pasować, podała wymiary dł.420 zęby 22/22. Moja primka to P11 1.6. 96.r. A Pan mechanik nie może policzyć ząbków i zmierzyć długości??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Ten wałek półośki to jakaś paranoja z dostępem, nikt i nigdzie na całym dolnym śląsku jej nie ma, nawet na szrotach. Tydzień ją szukałem, wykonałem ze 100telefonów i lipa, wyszły i nie wiadomo kiedy będą. Dorwałem ją dopiero wczoraj w aż w Poznaniu i to ostatnią. Tylko co z tego jak dzisiaj akurat mechanik ma wolne u którego wisi primka a Ja dzięki tej magicznej i niedostępnej półośki będę się dziś tarabanił pociągiem na weselicho, wrrr. Mam tylko nadzieje że na 100% jest dobra. Wymiary jej to dł.420 zęby.22/22. Takich przygód z autem to nigdy nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 hmmm dość dziwna sprawa, ja ukręciłem w poniedziałek po południu, auto wstawione we wtorek do mechanika, w środę odjechałem po południu w trasę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Moja nie ukręcona - ale po kontroli postanowiłem że wymiana w tym lub przyszłym tygodniu. Do mojego Top sporta idzie jakoby 395/32/32. Zamówię i przy okazji wymiany tarcz i klocków z przodu zrobi się. Bo auto trzeba robić nim się zepsuje kompletnie. A ta półoś to niezła mina. PO wymianie będą miał już obie wymienione - prawa była już kiedyś przez kogoś zrobiona. Jeszcze by sie LSD przydało do skrzyni przed zimą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.