Gość cylo Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Wcale nie jest powiedziane, że jest to źle poskładane. Po pirewsze: Na łańcuchu może się zdarzyć że trzeci znak (przy kole na wale korbowym) może mieć inny kolor - sprawdz dokładnie napewno jest. Po drugie: sprawdzenie czy znaki są w odpowiednim miejscu wykonuje się wtedy gdy tłok pierwszego cylnindra znajduje się w GMP. Jeżeli nie jest w tym położeniu to znaki wcale ni muszą się pokrywać (nie znane jest położenie wału korbowego). Wykonaj tą czynność pokolei i wtedy będzie pewność czy jest żle poskładane. Raczej nie sądzę aby ktoś takiego gola strzelił. Chciaż ten odwrotnie założony łańcuch zasiał pewne ziarno niepewności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 krecilem walem przed chwila na okraglo, ze 4 czy wiecej razy, znaki nigdy nie naszly na siebie. Wiec chyba jest nie tak cos. Chyba ze ten lanuch jest przestwawiony rowniez na kole na wale o tyle samo co na kolach na walkach rozrzadu? I wtedy by wychodzilo ze jest dobrze, tylko po co ktos by montowal lancuch przesowajac go o 3 ogniwa ?? Troche sie to wszystko kupy nie trzyma. [ Dodano: Pon 07 Maj, 2007 20:56 ] No i lipa, spalanie PB przy normalnej jezdzie miejskiej 15 litrow, nadal szarpie i wolowaty. Chyba wloze z powrotem mixer, jak juz koniecznie chce to niech sobie pali, byle by mnie po kieszeni tak nie trzepalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Piotrek_S, U CIebie obstawiam sonde lambda, zle ustawiony zapłon, nieszczelności w dolocie, przepływomierz poweitrza. Ps. wogóle wóz ci pracuje na wszystkich garach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 No wiec tak, prawcowac pracuje rowno na wszystkich garach. Przed chwila bylem w aucie i po ciemku popatrzylem na to wszystko Zobaczylem piekna dyskoteke z kabli zaplonowych - wiec moze to bedzie to ? Jutro jade do IC na Gorczewska kupic wszystko nowe, swiece przewody, palec i kopulke, wstawie to i zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Gorczewska kupic wszystko nowe, swiece przewody, palec i kopulke, wstawie to i zobaczymy Dobra myśl, zacznij od tego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 dziwne, dyskoteka, a pracuje rowno ach te japonce ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 dziwne, dyskoteka, a pracuje rowno Na wolnych rowniutko, a jak sie przyspiesza, zwlaszcza delikatnie to czuc bardzo szarpanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Piotrek_S tak jak na GG rozmawialiśmy, wymień przewody, swiece, kopułkę i palec i zobacz jakie będą efekty. Pamiętaj też, że palec zapewne jak to w Nyskach bywa jest dodatkowo przykręcony nie tylko założony na prowadnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pbinder Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 WITAM WSZYSTKICH UZYTKOWNIKÓW NISSANA Od 3 miesięcy stałem sie posiadaczem Nissana Primery 1,6/16v P10 rok 1995 benzyna/gaz Mam mały bądz duzy problem, wymieniłem wszystkie filtry i olej, auto na gazie chodzi idealnie, natomiast na benzynie szarpie, skaczą obroty i nie mam pojęcia co sie dzieje, a i strasznie duzo pije benzyny( sonde lambda tez wymieniłem) Prosze o pomoc Pozdrawiam Piotr _________________ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 sprawdz cisnienie paliwa, jak byl gaz to moze ktos nie dbal o to zeby w baku PB bylo i sie pompka upalila troche ? [ Dodano: Sro 09 Maj, 2007 10:21 ] chociaz, jak duzo pali to by wygladalo moze raczeja na przelewanie benzyna.... jakies Check Engine sie zapala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Piotrek_S i jak, problem rozwiązany? auto na gazie chodzi idealnie, natomiast na benzynie szarpie, skaczą obroty i nie mam pojęcia co sie dzieje, a i strasznie duzo pije benzyny Obstawiam przytkany przez gazowników dolot. Rozbierz cały dolot i poszukaj jakichś zwężek, porobionych dziur etc. Możliwe, że masz założoną prostą instalację I generacji i ostro nadłubane w dolocie powietrza żeby nie rozdmuchiwało gazu. Jak nie masz jeszcze BLOS'a to zainwestuj w niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Piotrek_S i jak, problem rozwiązany? Czekam na czesci - Kolega mehrer mi wysyla. W wawie bylem w JC i IC i nigdzie nie mieli nawet swieczek NGK. Straszna lipa Jutro bede mial graty to wrzuce pod mache i zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 No kompletuj kompletuj bo już też się zacząłem niecierpliwić że coś długo się odmula i powodzonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 dzis zapadla klamka BLOS wedruje pod maske Dzis jade po 18 po niego. Jutro beda duperele do zaplonu, zobaczymy. Musze to wszystko jutro zamontowac i ustawic gdzies tego BLOSa, bo w piatek z samego rana w trase jade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Piotrek ile Cie wyniosły PLNów kabelky ,palec ,kopułka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 ja mam takie same objawy jak Piotrek tyle że nie mam gazu, wymianione mam wsyztsko prawie poza rozrządem i sonda. Szarpanie jest czasem takie ze sie jechac nie da. a ile rozrząd kosztuje do B12 1.6? wie ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Piotrek ile Cie wyniosły PLNów kabelky ,palec ,kopułka? Wszystko cos kolo 300 PLN, nawet troche chyba mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Piotrek_S,chłopie wszyscy rozpisują się o rozrządzie,zapłonie i tego typu sprawach,a ja proponuję po jeździe dotknij tylnych kół czy aby hamulce z tyłu nie trzymają ci autka?????? mój kumpel miał takie same objawy jak ty,zapiekły się na amen tylne zaciski,wymienił na nowe i primka dostała z 15 koni exstra.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Wiec tak, kupilem BLOSa Zamontowalem, w miedzyczasie kurier przywiozl graty od zaplonu wiec tez wrzucilem i jade testowac. BLOSa narazie nie wlaczam bo nie ma gazu w butli wiec testuje na PB. Szarpanie zniknelo, przyspiesza rownomiernie, ale tez jakos wolowato. Stoperem mierze orientacyjnie czas do setki - 12 sec. Podjechalem po gaz, zatankowalem, wracam do domu ustawiam BLOSa, aby jako tako chodzil. Ale troche niepocieszony tym, ze tak slabo przyspiesza kabinuje co moze byc. I tak wpadlem na pomysl zeby troche zaplon przestawic Przyspieszylem go troche i jade sprawdzic czy nie stuka. Na PB jezdzie ok - nie ma spalania stukowego. Odrazu jak wsiadlem po tej regulacji to juz czulem ze cos bedzie lepiej No i wyjechalem na kawalek pustej prostej, znow stoper w reke i mierzymy 10.18 LPG - 9.90 PB - cos w tych granicach. Poniewaz popadalo, wiec slisko, na 2 i 3 biegu przy zmianie kola buksuja Chwile pozniej pojechalem na regulacje tego BLOSa, i koles gazownik powiedzial ze mam za wysokie obroty i ze chyba przesadzilem z tym przyspieszaniem zaplonu. No wiec znow zaczalem tam krecic i on jak mi powiedzial ze obroty sa ok, to ja patrze ze aparat zaplonowy w punkcie wyjscia sie znalazl, czyli tak jak bylo (12 sec do setki). No i ja mowie ze bez sensu bo auto bedzie mul i przestawilem po swojemu, i na tych moich ustawieniach mi regulowal. Z analizatora wyglada to tak: 900 RPM: CO - 0.00% CO2 - 14.63% HC - -1ppm O2 - 0.99% NO - 0ppm Lambda - 1.040 3500 RMP: CO - 0.00% CO2 - 15.07% HC - 1ppm O2 - 0.49% NO - 0ppm Lambda - 1.019 Facet powiedzial ze spalanie rewelacyjne jest, ze w nowych samochodach rzadko sie zdaza. Ja sie nie znam na tym wiec nie wiem co i jak. W kazdym razie pozniej zmierzylem sobie jeszcze przyspieszenie do setki - 11 sec okolo. Takze nie wiem czy to wina przeregulowania gazu, czy przestawienia zaplonu u gazownika juz. Narazie leje deszcz i nie ma jak sprawdzic. Zrobilem tez wczoraj trase - Wawa - Gdansk, przy jezdzie 110 - 120 spalanie LPG w granicach 10 litrow. A i poszedl 190 na tym LPG, takze chyba nie jest najgorzej. Dalsze testy po powrocie do wawy i jak przestanie padac Aha.. i jeszcze jeden mankament odkrylem... sprzeglo mi sie slizgac zaczelo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 no spalanie wygląda OK, chociaz u mnie na pomiarach tlenu było 0,1 a lambda - 0,99 i ponoc były też OK. Dużo już w tym Twoim aucie znalazłeś teraz sprzęgło doszło, jakbyś wymieniał poszukaj Valeo, słyszałem że jest ok..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 U mnie dr Coobcio zapodał kompletne sprzęgło NKK i jest malinowo. Ps. widzę że wszystko się klaruje i primka pokazuje na co ją stać przy przyśpieszonym zapłonie lepiej idzie na wysokich obrotach (zwłaszcza między 4-6tys), ale z samego dołu trochę więcej czasu potrzebuje na rozbujanie, ja też wróciłem narazie do standardowych ustawień i chyba wtedy jest elastyczniejszy na niskich obrotach silnik, a może tylko tak mi się zdaje ale niedługo jeszcze trzeba będzie powalczyć, a generalnie najlepszy byłby wariator zapłonu ale wiadomo kasa, kasa i jeszcze raz kasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 a u mnie wlasnie mi sie wydaje ze w calym zakresie sie poprawilo. U dolu tez bo wczesniej to auto problemy z ruszaniem, z wolnych obrotow tragedia. Zreszta jeszcze jest tak ze jak klime wlacze i trzeba ruszyc to 2,5 tys obrotow daje puszczam sprzeglo i spada szybko bardzo do 1 tys kontrolowac zeby nie zgasl. Trzeba jeszcze popracowac Zaraz wracam z Gdanska to zobacze jak tam auto sie sprawuje czy nadal dobrze spala i wogole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Piotrek_S wymień kompletnie sprzęgło a zobaczysz jak maszynka będzie cykać. U mnie po wymianie byłem w szoku, że tyle POWER'a w nim drzemało. Wcześniej wyprzedzanie w moim NX'ie to było igranie ze śmiercią, dajesz w pałę a obroty zamiast rosnąć to spadały. Teraz jest całkiem inna zabawa, gaz w podłogę i maszyna rwie do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 No.. wymienie Ale jeszcze temat musi nabrac troche mocy urzedowej, sie troche ostatnio wyplukalem i trzeba poczekac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 sie troche ostatnio wyplukalem i trzeba poczekac Mam to samo. Chciałem zrobić fajne CAI do zlotu ale niestety fundusze na to nie pozwolą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.