Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Słabo przyśpiesza, dużo pali


Piotrek_S
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Slabe przyspieszanie: zapieczone tylne hamulce. Dzieki Lukas.

Ja wymieniłem całe hamulce tarcze + klocki na wszystkich 4 kołach i dalej coś trzyma.

Ostatnio nawet czuć drgania podczas hamowania na kierownicy - wymiana była na wiosnę

i dalej pali jak powalony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić można prosto:

podnieść auto i obrać każdym kołem - przednie trochu ciężej, ale tyle powinny się kręcić po obróceniu

lub

dorwać kogoś z taką samą Primerą i przepchnąć auta na luzie,

 

Jak w którymś z powyższych będzie ciężko szło - szukać w hamulcach; klocki, tarcze, zapieczone tłoczki, prowadnice ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Krzysztof P.
no nieźle :/ no wahacze górne przednie to typowe dla Primer' date=' najlepeij włożyć teflonowe tulejki i postępować tak jak było to opisane na forum. Mnie też czeka wymiana wahaczy, ale ogranicze sie do wymiany samych tulejek.

A co do poduszki to no coments, makabra :/ moze i oleju poprzedni wlasciciel wogole nie zmianial, to by mowilo czemu lancuch padł, o ile faktycznie to łańcuch :/ i co tam było robione, że ktoś zabiarał się za poduchy:D aż boje sie pomysleć :diabel2:

 

a co do mechanikow z wawy to nie wiem, jestem z pomrza :D na forum był poruszany temat wymiany łańcucha, odwiedź wyszukiwarkę "rozrząd" współczuje Ci kłopotów z P 11 i to jeszcze takich :/[/quote

 

Kolego a czy te tulejki to się normalnie kupuje czy to się jakoś dorabia. Pytam bo mam lekki luz na takowym wachaczu.

 

Pozdro

 

[ Dodano: Pon 18 Lut, 2008 16:11 ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysztof P., usuń watek o kodzie 34 - pytałeś o to w innym temacie i podałem ci odpowiedzi i linki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam "Piotrek_S" doszedłeś do jakiegoś wniosku ?? co to może być ??

 

Pytam ponieważ obroty w moim aucie falują straszliwie od 750/do 950 na LPG na Pb jest Stabilnie około 750 jak jade na Pb to dziura jest przy 2400 do około 2700 a później KOP! a na LPG przy dojeżdżaniu do świateł lub hamowaniu obroty spadają do 500 i niżej - szarpie i skacze - potrafi zgasnąć....

Na zimnym silniku jak przełączę na LPG to od razu gaśnie - trzeba kręcić żeby odpalił na Pb

 

Nazbierało mi się już tyle roboty z moja primerką że nie wiem od czego mam zacząć .... :blink::|:blink:

-Wariowanie na LPG i Pb

-Mam zamiar zamontować BLOS + Jakiś Stożek - czy BLOS to dobra decyzja ?? na sekwencję mnie nie stać.

-Podgrzewacze Lusterek ( kupione czekają na instalacje)

-Szum w tylnym prawym kole ( który ustaje a czasami się nasila ze nie da się rozmawiać )

 

Mam wywalony katalizator wstawioną RuRĘ :rolleyes::whistle:

 

Nie bierze oleju pali stosunkowo normalnie w mieście 10l Pb , LPG jak już da się jechać to do 13l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...