Coobcio Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2005 Katalizator też swoja drogła zamula silnik ale Priemra GT ma katalziator i katalogowo 150Km (na hamowni zadko kiedy przekracza 146) A Sunny Podają żę ma 143 a na hamowni średnio wychodzi ok 141... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 W niektórych przypadkach silników 1,5 i 1,8 po usunięciu katalizatora zapla się chek engine i auto traci od cholery na mocy bo przechodzi w tryb awaryjny. Mondra odoba miala ten sam problem w pewnej Hondzie, wystarczyło że zamais tej drógiej sondy zasotosowała emulator taki jaki sie daje w instalacjach LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 .... ciekawe jak by to wygladalo na przykladdzie mojego silnika :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2005 Myśle że powinno się poprawić w całym zkaresie, zwłaszcza żę koncowa część twojego wydechu ma średnice jak w CC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 wywalilem to badziewie i jestem zadowolony ! niedosc ze byl lekko potrzaskany , to jeszcze byl przytkany 10 centymetrowym kawalkiem plecionki elastycznej stalowej !!! jest troche glosniej ale autko smiga wzorowo ! tylko skad ta plecionka sie tam wziela to nie wiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 350z_Greddy Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 ja juz niedlugo zakladam nowe glowice (headers???) i pozbywam sie katalizatora zastepujac go prosta rura. Bedzie piekny odglos. Oczywiscie wszystko to odbedzie sie dzien po przejsciu inspekcji na spaliny. A propo--w polsce przy rejestracji nowych aut sprawdzaja poziom spalin czy cos ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Ba! Sprawdzają nawet 10 letnie staruszki. Ale Polska jest na tyle piękna, że $10 extra potrafi oczyścić spaliny nie jednego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 350z_Greddy Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 dlatego trzymam seryjne czesci....gora zlomu w piwnicy rosnie. Zrobi sie podmianke dzien przed rejestracja i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 kat jest za plecionką... pewno plecionaka sie uszkodzila i spaliny jej fragmenty przepchnely do kata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 witam tak po wstawieniu rurki w miejsce kata nabral takiego dzwieku metalicznego ale jeszcze oslona wydechu zaraz za kolektorem wydech troche brzeczy, ale mimo tego dzwiek troszke inny ale nie jak "borewicz" heheee ta oslona nad kolektorem wydechowym to tylko po to jest chyba zeby bylo zasysane ogrzane powietrze kiedy silnik jest zimny(wersja z gaznikiem), bo mam ja zajebi.... poprzezerana i zastnawiam sie czy ja wywalic w cholere pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 tez ostatnio wywalilem drugiego cat'a. chwilowo duzej roznicy nie czuje ale: w wydechu siedzi jeszcze jeden (pierwszy) z ktorym narazie sie nie rozprawilem; no i zdjety cat byl w bdb stanie. Tak czy inaczej czuje sie ze auto troszke lepiej sie wkreca. W koncu to korek w wydechu... Co mnie za to glownie zdziwilo to fakt ze nie bylo w nim czujnika temperatury ktory powinien sie tam znajdowac... No ale narzekac nie bede! pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 Adams to już wiem dalczego u CIebie taki duzy moment był Jeszcze się nie spotkałem żeby SR20DET na seryjnym wydechu przekroczył 240Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 21 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2006 przy hamowaniu mialem jeszcze cat'a - dopiero jak wqurzylem sie wykresem to pojechalem go zdemontowac :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terano1 Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 Co wstawić w mjejsce kata w N15 zeby bylo cicho?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość n15_krk Opublikowano 23 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2006 tzw. kat sportowy jak nie chcesz miec "kilo gwozdzi w wydechu", zawory wydechowe wywoluja rezonans, przynajmniej u mnie (wspawalem zamiast kata rure o wiekszej srednicy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NaAx Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 tzw. kat sportowy jak nie chcesz miec "kilo gwozdzi w wydechu", zawory wydechowe wywoluja rezonans, przynajmniej u mnie (wspawalem zamiast kata rure o wiekszej srednicy) Duzo wieksza rure wspawales? Nic nie brzeczy? Ja tez che przeprowadzic operacje wyciecia mojego sfatygowanego kata ale jak slysze jak pracuje auto mojego znajomego ktory wypruł katalizator to mi sie odechciewa. Jak dla mnie moze byc glosniej byle nic nie brzeczalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 U mnie po wycięciu katalizatora przestało coś wpadać w rezonans w zakresie 2,5-3 tys obr i dzwięk zmienił się na bardziej (ale lekko) niski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 pytanko.. jak wywalic ten katalizator z kolektora ??? ten drugi juz fpizdu polecial a ten z kolektora da sie wydlubac ?? czy tylko wymiana kolektora ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indygox Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 U mnie tez po wywaleniu katalizatora dzwięk zrobił sie lekko sportowy , teraz kazdy sie obraca i patrzy co sie tak drze ps: nie kupujcie najtańszych tlumików końcowych które nie maja waty a sa tylko puste komory no chyba ze nie przeszkadza wam okrutny hałas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 na harfowej pan Tomala pieknie "szyje wydechy na miare" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 To jaką rurkę sobie wspawać zamiast tego kata, nieco większą niż cały wydech??nie chcę mieć żadnych durnych przegłosów ,ani głośnego wydechu[reszty wydechu nie zmieniam,]więc co proponujecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 To jaką rurkę sobie wspawać zamiast tego kata, nieco większą niż cały wydech??nie chcę mieć żadnych durnych przegłosów ,ani głośnego wydechu[reszty wydechu nie zmieniam,]więc co proponujecie? ja mam takiej srednicy jak wloty do kata przyspawana do flansz odcietych z kata, i to pozniej wkrecone w wydech:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 INC a jak u ciebie z odgłosem tego wydechu? jest głośśniej niż w serii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 INC a jak u ciebie z odgłosem tego wydechu? jest głośśniej niż w serii? mam seryjny koncowy tlumik jeszcze od 140tys ten sam... zaraz po wycieciu kata nie bylo zadnej roznicy w glosnosci, ale teraz ten koncowy tlumik jak dostal wiekszego cisnienia to zaczyna powoli brzeczec blachami ale za to ciut basu doszlo... wiec jak masz koncowy w dobrym stanie to nie uslyszysz roznicy. teraz kombinuje jak wywalic ten kat z kolektora... ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 NAturalna sprawa że po wywaleniu katalizatora końcowy tłumik szybcio pada - ciśnienie większe się w nim wytwarza ktore porzpednio nieco regukował katalizator. Tak więc po jego wywaleniu warto zapodać nowy końcowy tłumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.