Adams Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 takie male spostrzezenie po wywaleniu drugiego (ostatniego) cata: zaczelo niezle zajezdzac z wydechu sredni to powod do radosci ale jak sie chce miec bardziej przelotowy seryjny wydech to nic sie nie da z tym zrobic. no i doszlo tez ciche strzelanie z wydechu od czasu do czasu + basowy pomruk na niskich obrotach. I wydej mi sie ze ciut lepiej sie wkreca (ale ciezko to obiektywnie ocenic przy tylu nowych dzwiekach :? ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 takie male spostrzezenie po wywaleniu drugiego (ostatniego) cata: zaczelo niezle zajezdzac z wydechu sredni to powod do radosci ale jak sie chce miec bardziej przelotowy seryjny wydech to nic sie nie da z tym zrobic. no i doszlo tez ciche strzelanie z wydechu od czasu do czasu + basowy pomruk na niskich obrotach. I wydej mi sie ze ciut lepiej sie wkreca (ale ciezko to obiektywnie ocenic przy tylu nowych dzwiekach :? ). strzelanie z wydechu przy hamowaniu silnikiem i przy gwaltownym odpuszczeniu gazu u mnie tez jest ale to fajne przeciez... 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 strzelanie z wydechu przy hamowaniu silnikiem i przy gwaltownym odpuszczeniu gazu strzelanie jest objawem opoznionego zaplonu... tzn. ze mozesz go jeszcze przyspieszyc. narzekales na slaby doł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 strzelanie z wydechu przy hamowaniu silnikiem i przy gwaltownym odpuszczeniu gazu strzelanie jest objawem opoznionego zaplonu... tzn. ze mozesz go jeszcze przyspieszyc. narzekales na slaby doł... jeszcze przyspieszyc ?? hmm.. zostalo mi jeszcze ze 4mm do przekrecenia to jeszcze duzo sie da ?? no bo rozumiem ze sie kreci zgodnie ze wskazowkami zegara ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 byle strzaly z wydechu nie staly sie stukaniem silnika.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 byle strzaly z wydechu nie staly sie stukaniem silnika.... nie no chyba rozpoznam jak bedzie stukowe (chyba nawet ty mi tlumaczyles... nie pamietam ;p) no i podkrecilem ;] na bp ultimate... i znowu sie odezwalo moje przypalone sprzeglo :/ chyba bez wymiany sie nie obejdzie.. bo wyprzedzanie to koszmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Dzisaj wywalilem kata i w jego miejsce wszedl tlumik. Musialem to zrobic poniewaz nie posiadam srodkowego i balem sie ze bedzie za glosno. Ale szczerze mowiac to ja odczuwam roznice tylko na nizszych obrotach i to bardzo mala(o ile to bardziej nie dziala na mnie podswiadomosc) Szczerze to myslalem ze to niby 5km bardziej odczuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 ja sie dolaczam do inc jak wywalic kat. ten przy kolektorze 1.4 ma ktos jakis pomysl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 u mnie zamiast kata siedzi tlumnik jakis srodkowy od audi chyba. jak byla sama rurka to straszna meczarnia dla ucha, a i przelotowy ostatni jest. ruznica spora na dole i w poblirzu czerwonego pola :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 ja sie dolaczam do inc jak wywalic kat. ten przy kolektorze 1.4 ma ktos jakis pomysl? ponoc trzeba odkrecic i wydlubac, pozneij puszke przykrecic spowrotem... nie wiem jak dokladnie bo jeszcze nie zagladalem pod samochod ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danio Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Ja mam kat i za nim strumienice jest to silnik 1600 na jednopunkcie 12 zaworow . Sąda jest jedna na kolektorze i z tego co wyczytałem to proponujecie wywalić kat co poprawi moc, to logiczne ale co ze strumienicą , padły wypowiedzi że to ścierwo . Wywakić kat i strumienice ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Ja mam kat i za nim strumienice jest to silnik 1600 na jednopunkcie 12 zaworow . Sąda jest jedna na kolektorze i z tego co wyczytałem to proponujecie wywalić kat co poprawi moc, to logiczne ale co ze strumienicą , padły wypowiedzi że to ścierwo . Wywakić kat i strumienice ? tak i wspawaj tam prosta rure.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Ja mam kat i za nim strumienice jest to silnik 1600 na jednopunkcie 12 zaworow . Sąda jest jedna na kolektorze i z tego co wyczytałem to proponujecie wywalić kat co poprawi moc, to logiczne ale co ze strumienicą , padły wypowiedzi że to ścierwo . Wywakić kat i strumienice ? tak zrób, chyba że ktoś jest w stanie obliczyć i wykonać strumiennoce do Twojego samochodu, to jest wyższa szkoła jazdy a efekt raczej mizerny, złe dobranie strumiennicy w najlepszym wypadku spowoduje spadek mocy........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danio Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Strumienica była fabrycznie zamontowana za katalizatorem. No ale wywalam wszystko i wstawje rure , jak zrobie to dam znać jaki efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 łe dobranie strumiennicy w najlepszym wypadku spowoduje spadek mocy Albo nie wprowadzi zadnych spadków mocy - najoptymalniejsza opcja Strumienica była fabrycznie zamontowana za katalizatorem. To nie strumienica a matlutki tłumik przelotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danio Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 łe dobranie strumiennicy w najlepszym wypadku spowoduje spadek mocy Albo nie wprowadzi zadnych spadków mocy - najoptymalniejsza opcja Strumienica była fabrycznie zamontowana za katalizatorem. To nie strumienica a matlutki tłumik przelotowy. No nie wiem jest dłurzsze nirz w innych nissanach i zewnętrznie podobne do strumienicy no ale moge się myliuć [ Dodano: Sro 21 Cze, 2006 16:55 ] Po przerubkach jest teraz tłumik przelotowy i końcowy Tylko nie piszcie że przelotowy też wywalaić bo tak ładnie wyszło spawanie. Rezultat : Dźwięk zmienił się troszke ładnie brzęczy i gwirzdże przy 4500 obr ale końcowke troszke przerobiłem , na obroty wkręca się lepiej co do spalania za wcześnie żeby o tym pisać bo za mało kilomatrow zrobiłem , prędkość maksymalna bezzmian było 190 i dalej jest 190 ale może te 10km więcej uzyskam po przerubce dolotow...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 takie male spostrzezenie po wywaleniu drugiego (ostatniego) cata: zaczelo niezle zajezdzac z wydechu sredni to powod do radosci ale jak sie chce miec bardziej przelotowy seryjny wydech to nic sie nie da z tym zrobic. no i doszlo tez ciche strzelanie z wydechu od czasu do czasu + basowy pomruk na niskich obrotach. I wydej mi sie ze ciut lepiej sie wkreca (ale ciezko to obiektywnie ocenic przy tylu nowych dzwiekach :? ). Po zwiększeniu sprawność wydechu lepiej przepłukiwany jest cylinder (ten sam czas otwarcia obydwu zaworów ale wiekszy przeciąg) wiec i więcej nie przepalnej mieszanki paliwowo-powietrznej ucieka w wydech, od nagrzanego wydechu mogą następować wybuchy. Jak ze spalaniem po wywaleniu wszystkich katów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Jak ze spalaniem po wywaleniu wszystkich katów? Z reguły maleje bo silnik uzyskuje wyższą sprawność dzięki spalaniu "czystszej mieszanki", wielopunktowy wtrysk paliwa to nie gaźnik że niespalona mieszanka leci do wydechu - owszem cos takiego występuje ale w bardzo ograniczonym stopniu. Prosty przykład LPG 1 i 2 generacji vs. Jazda na benzynie, LPG na wydechu przelotowym będzie strzelało po spuszczeniu nogi z gazu a na benzynie cisza(chyba że ktoś ma niesprawną sonde lambda)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Az prosi się w takim przypadku o porównanie osiągów i spalania na przykładzie auta z bardzo sprawnym wydechem, 1)-z EGR 2)-bez EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 osiągi auta z EGR wówczas się pogarszają jak się zawór otwiera czyli przy małych i średnich uchyleniach przepustnicy gazu. Głowna zaleta wywalania EGR to czystość kolektora ssącego i jego niższa temperatura w przypadku jak jedziesz spokojnie a potem dowalisz do deski... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Mam primere gt p11 09/97' i przeczytałem ze silnik sr20deh z czarna pokrywa ma dwie sondy i przy wyrzuceniu kata są problemy... - jakie? Jak można to obejść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Skutek -> sonda mówi kompowi, że spaliny do d*py. Komp sobie myśli, kiepsko przylewam albo iskry żle daje. Poprawia się a tu dalej to samo. Wiec odpala mape awaryjną i idzie na L4. a) Sportowy katalizator. Emulator sondy. Masz zrobioną resztę wydechu, zaklejony kat czy po prostu przyszła chęć na moda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 P11 nie miały dwóch sond, więc z wydechem możesz robić co ci się żywnie podoba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 tzn. że mogę spokojnie pozbyć sie kata ... super... a czy mogłbys mi jeszcze powiedzieć jakiej średnicy puscic rure ;? ... miałem serie zachowac... ale chyba mi sie nie uda ... kusi mnie lekka przeróbka dolotu i wydechu przydalby sie lepszy moment od dolu ... jest jakiś rozsądny sposób - taki żeby nie robić dziur w nadwoziu?... wypatrzyłem w zderzaku mały otwór po stronie kierowcy na dole... od drugiej strony jest taki plastikowy kołnierz rozszerzający się od otworu w kierunku skrzyni biegów tamtędy na bank wpada zimne powietrze może tam by jakąś puszke zrobic i poprowadzic dolot nad skrzynią ? chciałbym zrobic CAI bez psucia auta ; za ładnie wygląda żeby wiercic w nim dziury mój nowy nabytek: www.1879pmw.deviantart.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 za ładnie wygląda żeby wiercic w nim dziury Przypatrz się dobrze najpierw autu a potem forum. Może zobaczysz czego dotyczy ten temat i czego ten pod nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.