Gość DINO P10GT Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Dzisiaj katalizator wyleciał w moim samochodzie, powiem że wyrażnie czuje sie róznice w dolnym zakresie obrotów, ale niestety koncowy tłumik zaczął pobrzękiwać, w następnej kolejności on pójdzie na emeryture Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 chciałbym zrobic CAI bez psucia auta ; za ładnie wygląda żeby wiercic w nim dziury mój nowy nabytek: www.1879pmw.deviantart.com To tylko puszka blachy tzn. samochód, nad czym tu się spuszczać, trza ciąć metal i krzesać iskry żeby zabawa była, jak zrobisz to estetycznie to nie będziesz żałować, dobrze zabezpiecz otwór i jazda... Do tego jak chesz więcej momentu z dołu po wciśnieciu gazu do deski to zapraszam do siebie na montaż SMT6/DET i strojenie na hamowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 jeśli byłaby taka możliwość chętnie podjechałbym do Ciebie "czarną" zerknąłbyś co tam u mnie niewielkim kosztem i estetycznie zarazem mozna by zrobic bez ostrego dłubania - raczej dolocik i wydech. Daj znać jak bedziesz miał czas - chętnie poznałbym słynnego Dr. Nismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 602 233 236 - bij, ja ostatnio jestem uchwytny tylko w Legionowie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 dzięki za nr. tel... w razie czego będe dzwonilł.. tylko ze do legionowa to mi kompletnie nie po trasie.... ... mieszkasz na grochowie - ja w starej miłosnej... codziennie grochowską wracam z pracki koło 17.30 może jakos, kiedyś byłbyś w okolicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 na grochowie bywam w czwartki i piątki... więcej szczegółów PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Witam Ja wczoraj zabrałem się za roboty przy katalizatorze... Planowałem poświęcić max godzinke czasu a zabrało mi to prawie trzy Sruby nie dały się odkręcić więc trzeba było ciąć. Wyprułem wnętrzności z katalizatora... odnalazłem u siebie odcinek rury fi 60 mm po zewnątrz i wspawałęm ją w katalizator. Montaż był banalny na nowych śrubach. Najgorsze co zrobiłem to dałem stare uszczelki na kryzy bo nie zaopatrzyłem się w nowe. Okazało się że po obu stronach kata na złączach są spore nieszczelności. autko mocno popierduje na niskich obrotach i kiedy puszczam noge z gazu. jeszcze raz musze się tam dostać, sprawdzić rozmiar uszczelek i poskładać to zpowrotem. Życzę wszystkim forumowiczom Radosnych Świąt Wielkanocnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Weź pod uwagę tez pasty a'la poxilina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 jest specjalna pasta do wydechow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 kurcze rzeczywiście, nie pomyślałem o tym. Mam też gdzieś silikon czerwony chyba do 600 stopni C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 wyleciała hujoza.... idzie jak burza oczywiście wg. dupohamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Witam po przerwie. Po tym jak wyprułem flaki z kata coraz bardziej daje o sobie znać tłumik końcowy. Gwiźdźe teraz jak stary polonez. Wczoraj jak zaczołem w niego stukać ręką na kanale to miałem wrażenie jakby cały wkład w środku latał. Co mi doradzicie, czy jakiś "sportowy" z allegro czy seria? Dodam że miły pomruk byłby wskazany. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 no właśnie ja zakupiłem końcowy KM dedykowany do P10 się zobaczy jak będzie grał i buczał przy okazji katalizator pójdzie wp....u tylko trza na konsultacje do jakiegoś tłumikarza jechać żeby rurkę w obudowę wstawił bo nie chcę tego dzwięku (jak stare gaznikowe Poldki to po prostu za głośne )mieć przy pustej puszcze kata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 jasne rurka ci pomoze. fantasci! i tak bedzie brzeczal blaszka jak w 95% innych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 bedzie brzeczal blaszka jak w 95% innych Dlatego ja wstawiłem dodatkowy tłumik środkowy i nie brzęczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackN16 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 witam z zaciekawieniem sie przysluchuje dyskusji ale zastanawia mnie fakt czy po wywaleniu katalizatorow nie ma problemu ze spalinami?? tzn. przeglady techniczne itp..? i ktos tu juz pisal o N16 1.8 ale nie uzyskal odpowiedzi, mozna wywalc kata?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 jackN16 w Twojej Almie jest to na pewno niedozwolone. Wiem, że to zależy na dzień dzisiejszy od wieku pojazdu ale nie wiem jakie granice dokładnie są brane pod uwagę. Jak masz Almę np. 2001r to musi spełniać normę emisji spalin EUROII a po wyćięciu kata na pewno jej nie spełni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackN16 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 w mojej almie jest to napewno niedozwolone ale dlaczego? :029: koledzy wyzej z tego co pisza wywalali katy w roznych samochodach starszych i nowszych..... :?: a moja jest z 2000 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 U Ciebie siedządwa katay i dwie sondy lambda, jak wywalisz tego kata dalszego to wywali ci Chek Engine, co najwyżej można go zastąpić sportowym - luźniejszym zamiennikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sulej44 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Obiło mi sie o uszy, że samochody które były produkowane przed którymś tam rokiem (bodajże 93) nie muszą mieć katalizatorka... zastanawiam sie czy jak wybebesze moją primerke z grudnia 92r to czy bedzie przechodziła badania.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 czy jak wybebesze moją primerke z grudnia 92r to czy bedzie przechodziła badania.... Tak. Mój NX też z 92 przeszedł bez problemu. Zwrócii uwagę na to, że kat został wycięty ale powiedzieli, że w takim dziadku można i już się nie czepiają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sulej44 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 no to bardzo fajnie...;] wtakim razie wiem co trzeba bedzie zrobic w najblizeszej przyszłości;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andra25 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Katalizator został zastąpiony rurą. Na analizie spalin wszystko w normie, ale mam odcięty egr i odmy. Osiągi też się poprawiły, jest bardziej elastyczny, dźwięk fajny i nie jest za głośno. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Czy to tej drugiej sondy wystarczy zwykly emulator? Bo slyszalem ze ona pracuj na inne napiecie. I czy potem nie bedzie mialo to wplywu na prace na Pb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 żaden nissan do 99 nie posiadał dwuch sond lambda (poza sześcio i osmio garowymi...), co najzyżej dwa katy... hehe ale kotleta odgrzebalismy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.