Gość okraglaczek Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Przepraszam:) Nie zrobilem aktualizacji! Obecnie Posiadam Primere P11.144 2000r 2.0 PB, wiec jak to jest z ta druga sonda? [ Dodano: Wto 18 Gru, 2007 11:43 ] odpowie mi ktos??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Przepraszam:) Nie zrobilem aktualizacji! Obecnie Posiadam Primere P11.144 2000r 2.0 PB, wiec jak to jest z ta druga sonda? [ Dodano: Wto 18 Gru, 2007 11:43 ] odpowie mi ktos??? Jak masz dwie sondy lambda to nie możesz o tak wywalić kata - bo po paru minutach pracy zapali się CHECK ENGINE... Dla Ciebie najlepsze rozwiazanie to metalowy sportowy katalizator, tak się składa że mam taki na średnicę montażową fi 60mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Coobcio, a odlaczenie/filterek na odme duzo daje w nissanach ? - tylko ten zapach frytrek co do wydechu - ostatnio mialem dziure w koncowym tlumiku i dosyc mocno wypalony wydech - benzynka pieknie ciagnela z niskich obrotow... - tam juz nie bylo kata ... - generalnie rozluznienie wydechu przy sportowym dolocie - super efekt, kilku mechanikow pytalo sie czy mam turbine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szewczyk82 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Witam serdecznie. Od miesiąca jestem posiadaczem Nissana Primera p12 2.0 B, z grudnia 2002r. w wersji Tekna. Niestety mam cholerny problem. Mianowicie mam do wymiany katalizator, a w serwisie kszyczą 2850zł.+ robocizna!!! Czy jest możliwość zastąpienia go jakimś innym np. zamiennikiem lub strumienicą??? Wiem, że samo w sobie jest to możliwe, gdyż w wielu autach już tak obiłem. Obawiam się jednak, że mimo wymiany nadal będzie zapalała się kontrolka silnika (pomarańczowa)....co mam robić?? POMÓŻCIE!! Jestem wstępnie umówiony z kolesiem na wymianę (będzie to zamiennik), ale szczerze mówiąc nie jestem przekonany.... z góry dzięki za info i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 szewczyk82, zapytaj/poszukaj na ten temat w dziale primera - pewnie musi byc kat a pytales poza ASO, w sklepach z czesciami japoncow - jak nie ma - zadzwon do najblizszego intercarsu - moga miec zamienniki znacznie tansze niz ASO, albo oryginal w znacznie lepszej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szewczyk82 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 No niestety wszystko wiem już na ten temat........nie ma zamienników i nie można zastosować "typowego" kata!! Czeka mnie tylko serwis...niestety. W Bydgoszczy koszt całkowity części i montarzu to 2800zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 http://moto.allegro.pl/item293889186_nissa...atalizator.html http://moto.allegro.pl/item294804081_nissa...tor_i_inne.html http://moto.allegro.pl/item292464833_katal...0_p11_98r_.html http://moto.allegro.pl/item297607156_nissa...atalizator.html one są z 1.8 albo SR20, może przypasują, nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 szewczyk82, jak mialbym dac 2800 za kata, to na pewno probowalbym zamiennik znalezc - no chyba, ze to jakis specjalny katalizator druga opcja - jak na pewno zamiennik uniwersalny nic nie da ( nie wiem skad ta pewnosc ) i swieci sie check engine to szukalbym kata z rozbiorki- tak jak pisze bodek_n14 ... u mnie, to rzeczywiscie nie widzialem zamiennikow uniwersalnych bo kat jest od razu za turbina pionowo umieszczony - ale to zupelnie inny silnik 3-cia opcja to widzialem gdzies info, ze montuje sie emulatory sondy, zeby ECU nie lapal bledu ale to juz chyba jazda bez trzymanki :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Kolego silver uporales sie juz ze swoim problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danson27 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Mam pytanie odnośnie mojej Primery p11 GT rok 97 czarna pokrywa zaworów. Pierdzi strasznie prawdopodobnie dziury w katalizatorze + tłumiku czy pasowało będzie coś takiego bo trochę dużo silników wymienili a na kombinacje narazie nie moge sobie pozwolić gdyż pierwszy raz przegląd mam na wyspach http://cgi.ebay.co.uk/91-99-ALMERA-GTI-200...id=p3286.c0.m14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 pewnie to jest kolektor pod sr20 tylko że miejsca na kat tam nie ma ... to chińczyk ale bdb... ważne żeby rurę zbiorczą miał 2,5 cala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Wczoraj usunelem drugiego kata :diabel2: teraz zastanawiam sie nad pierwszym ale blokuje mnie druga sonda lambda. W necie znalazlem rozwiazanie ale nie wiem czy ten paten przejdzie w nissanie, chcialbym sprawdzic ale potrzebny jest drugi kolektor a na allegro nic ciekawego narazie niema http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?p=3744 W audi tez ten paten jest wykorzystywany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Wczoraj usunelem drugiego kata :diabel2: teraz zastanawiam sie nad pierwszym ale blokuje mnie druga sonda lambda. W necie znalazlem rozwiazanie ale nie wiem czy ten paten przejdzie w nissanie, chcialbym sprawdzic ale potrzebny jest drugi kolektor a na allegro nic ciekawego narazie niemahttp://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?p=3744 W audi tez ten paten jest wykorzystywany Obrazek moze emulator sondy, taki do instalacji LPG pomoze :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Nie bo to chodzi o druga sonde a jej tak prosto nie mozna oszukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raffaell Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 A co z pierwszym katem?? Ja w QG18DE nie mam drugiego kata, a poszedł mi pierwszy. Możecie zerknąć na końcówkę tematu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13877 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZySk Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 mam pytanie , ja mam zamiar wyjac ten drugi, a mechanik powiedzial mi ze 1 nie da sie wyjac tylko mozna wybebeszyc, a z tego co wyczytałem to jest nie za fajny dzwiek, da sie cos zrobic oprócz wybebeszania?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 mam pytanie , ja mam zamiar wyjac ten drugi, a mechanik powiedzial mi ze 1 nie da sie wyjac tylko mozna wybebeszyc, a z tego co wyczytałem to jest nie za fajny dzwiek, da sie cos zrobic oprócz wybebeszania?? W N15 masz chyba 1 katalizator, który można wyciąć bez problemu (sonda tylko przed nim). Zamiast niego wstawiasz rurę albo tłumik przelotowy (jak chcesz mieć ciszej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 W N15 masz chyba 1 katalizator Byly tez wersje z dwoma. Wtedy masz jeden calosc z kolektorem i drugi pod autem. Dwa mialy chyba wersje z rep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raflo Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Witam dzisiaj przy okazji drobnej naprawy rury wydechowej wycieli mi kata. Samochod duzo lepiej ciągnie ale zaczął chodzić jak już wczesniej ktoś pisał jak stary poldek;/ przy 3 tys brzeczy strasznie metalicznie ;/ i teraz mam pytanie do Was co można z tym zrobić bo tak sie raczej nie da jezdzić... pomogłoby włożenie jakiegoś innego tłumika końcowego zamiast starej serii czy może środkowy wymienić czy jedyne wyjście to wstawić w miejsce kata przelotowy jakiś?? Zależy mi na pozbyciu sie tego dżwieku nie przymulając samochodu. W sumie najbardziej pasowałaby mi zmiana końcowego na jakiś bardziej basowy i mruczący ale jak ten metaliczny odgłos zostanie to to nie ma sensu;/ Co proponujecie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 U mnie po wywaleniu kata bardzo szybko rozleciał się tłumik końcowy. Nie był pierwszej nowości i pewnie do jego destrukcji przyczynił się brak katalizatora. Obecnie zamiast rury która zastępowała katalizator mam tłumik przelotowy i końcowy tłumik Jacky 2x90mm. Rewelacji nie ma ale da się wytrzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Cześć Dłubnęłem zarówno pierwszy jak i drugi katalizator. W miejsce katalizatora wstawiłem rurę fi 70, Auto ogólnie chodzi ciszej niż z katalzatorem. Jednak zauważyłem różnicę : Auto między 2700 -3000 ma takie jakby przymulenie ( na pół gazie), jak wciskam gaz do dechy to leci jak głupie. No i jak wcześniej tak 3200 zaczynał się fajny NM teraz przesunął się na 3500 obrotów. Sonda lambda niby powinna być dogrzana, ale autko w trasie paliło niecałe 7 litrów a teraz mi wyszło 8,2 litra. Nie wiem czy to przez to, że mamy zimę, czy po prostu wypluwa za dużo mieszanki w wydech.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzyBek80 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Ja również pozbyłem się kata i przy okazji tej operacji kolega zajrzał do puszki tł. końcowego. Porozwięrcał oryginalne dziury w tych rurkach wewnątrz, przyspawał końcówkę fi 100 (co dało basowy pomruk, który nie męczy). U mnie powstał za to dodatkowy efekt (nasilił się teraz w zimę), że gdy puszczę gas przy wyższych obrotach z wydechu wydobywa się dźwięk jak w autach WRC (takie lekkie bulgotanie). Wywalenie kata naprawdę odmuliło samochodzik. W to miejsce wspawano mi rurę o trochę większej średnicy i tyle. 190kmh autko osiąga bez problemu, nawet w 4 osoby on board. Wyniki: Vmax=205 (Pb) i 195 (LPG). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lechuu Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 A jak jest w P11.144 SR20DE? Wszędzie jest napsiane o P11. Czy P11.144 tez można usunąć kata bez problemowo, czy już sonda może dawać złe pomiary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 W 144 jest tak samo, tylko musisz dokupić takie małe ustrojstwo : http://allegro.pl/item541490607_emulator_sondy_0_1v.html jest to potrzebne, aby 2 sonda lambda nie przekłamywała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 counterox, Nic nie musisz... Już 2ga primera P11.144 z 2.0 motorem lata na kolekotrze SSAC 4-2-1 bez żadnego kata i nie ma CE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.