Gość Panicz Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 I ja mam od dzisiaj kolektor 4-2-1 i nic sie nie dzieje zaden CHECK sie nie zapalil, a jazda jest duzo przyjemniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 A ja mam takie pytanka. Autko to Sunny 91r, GA14DS gaźnik sterowany el. W poniedziałek autko jedzie na zrobienie blachy, bo się po zimie zaczęło sypać i przy tym mam okazję pozbyć się katalizatora. Następnie w planie mam założenie LPG + BLOS. 1. Czy usunięcie kata w moim autku może spowodować jakieś problemy na gazie? 2. Co z tymi strzałami z wydechu? 3. Czy przy moim silniku bardzo zmieni się dźwięk, tzn. czy będzie dużo głośniej (Żona może nie zrozumieć hehe )jak wstawię rurę zamiast kata? Tlumika przelotowego na razie nie bardzo chcę wstawiać bo kasę pochłonie zrobienie blacharki, założenie LPG i kilka mechanicznych spraw. 4. Czy w ogóle przy gaźniku jest sens wycinania kata? 5. Ile katalizatorów jest w tym autku? Ja chcę wywalić ten pod spodem przed tłumikiem środkowym, a jeżeli są dwa to ten pierwszy tez się usuwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 1. Nie spowoduje żadnych problemów. 2. Częstotliwość strzałów wyraźnie się zwiększy. 3. Będzie delikatnie głośniej ale bez rewelacji. 4. Pewnie, że jest sens...tym bardziej jak już jest na wykończeniu. 5. Są dwa ale mnie się nie chciało tego pierwszego ruszać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 2. Częstotliwość strzałów wyraźnie się zwiększy. A to dobrze czy źle? Czy te strzały mogą powodować jakieś uszczerbki na zdrowiu mojego autka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Kata zawsze mozesz sprzedac. Rok temu placili 180/200zl za kg!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Znaczy się na złom czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Tak jednak nie kazdy punkt skupuje katy i teraz niestety jest nizsza cena a szkoda bo mam prawie 2kg tego ustrojstwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 2. Częstotliwość strzałów wyraźnie się zwiększy. a te strzały nie są spowodowane zbyt opóźnionym zapłonem? :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Ja za swoj 5 kg Tyle to on moze wazyl razem z obudowa. Liczy sie waga samego wkladu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Ja tez się pochwale; Od niedzieli mykam na kolektorze ssac 4-2-1 od Coobcia, ogólnie samochód lepiej ciągnie tylko dźwięk jest bardziej metaliczny. I oczywiscie check się nie pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 2. Częstotliwość strzałów wyraźnie się zwiększy. a te strzały nie są spowodowane zbyt opóźnionym zapłonem? :027: u mnie zawsze zapłon przyspieszony a potrafi czasem przy schodzeniu z obrotów poprykać jak silnik z trabanta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoniobermuda Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 No to w końcu jak jest z tymi strzałami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 No to w końcu jak jest z tymi strzałami? nie są jakoś specjalnie groźne ;-) dla pewności sprawdź zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puchaczz Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 hej słuchajcie chciałbym wypierdzielić oba katalizatory z mojej p11 i mam tu pytanie, jakiej rurki użyć żeby ich zastąpić chodzi mi o wymiary i gdzie można taką kopic ?? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kj9120 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 a jak to wygląda w N15?? (1.4, 1999r całe 87 KM)?? czy bez konsekwencji mozna usuwać katy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZAHYR Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Troche odkopie temat, ale jestem chyba zmuszony do wywalenia kata. Nie jestem przekonany co do wstawienia samej rury zamiast kata - boje sie troche o końcowy tłumik i gniazda zaworowe - rozprężanie spalin dopiero w koncowym tlumiku (w tym srodkowym to praktycznie nic), obecnie jest w katalizatorze. Czy gdy zamiast kata wstawie tłumik to czy strace/zyskam na osiągach w porównaniu do kata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 zyskasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość caMaro Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Na dniach będę robił porządek z katalizatorem w swojej P10 SR20Di i teraz mam dylemat: - wywalić z niego środek i z powrotem go zapodać, - wywalić z niego środek i wspawać w niego rurkę, - zastosować tłumik przelotowy 1. http://moto.allegro.pl/item713049298_tlumik_przelotowy_z_nierdzewki_awg.html 2. http://moto.allegro.pl/item713049018_tlumik_przelotowy_awg.html Przeleciałem cały wątek i różne opinie panują. Co zrobić, by było jak najkorzystniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 zdecydowanie tłumiki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 zdecydowanie tłumiki Yhym,, tylko że 1.6 po tym zabiegu zmienia odgłos z wydechu w pewnym zakresie(u mnie najbardziej ok 2200-2500)no i pod obciążeniem też tak specyficznie"bruuczyyy"" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 (edytowane) Yhym,, tylko że 1.6 po tym zabiegu zmienia odgłos z wydechu w pewnym zakresie(u mnie najbardziej ok 2200-2500)no i pod obciążeniem też tak specyficznie"bruuczyyy"" mam takowy firmy AWG zamiast katalizatora oraz środkowy od 2.0 i końcowy K&M-a - jest miło podczas przyspieszania słychać dość specyficzny odgłos. Edytowane 15 Sierpnia 2009 przez Rysiu83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość caMaro Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Rysiu83, to wobec tego, z którego linka najlepiej sobie zakupić tłumik? Ten z nierdzewki, czy z blachy aluminiowanej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu83 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 1 ale przed tym sprawdź pod jaką średnicę rury musisz tłumik dobrać a potem spawanko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moti21 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 (edytowane) kolego marceli Ciebie pytam bo też masz 16 czy oprócz dzwieku auto lepiej jakos reaguje na pedał gazu czy nic sie nie zmieniło? tez bede na dniach wywalał bo mi brzeczy tam coś w kacie pewnie sie juz rozlecial na częsci kolego marceli Ciebie pytam bo też masz 16 czy oprócz dzwieku auto lepiej jakos reaguje na pedał gazu czy nic sie nie zmieniło? tez bede na dniach wywalał bo mi brzeczy tam coś w kacie pewnie sie juz rozlecial na częsci kolego marceli Ciebie pytam bo też masz 16 czy oprócz dzwieku auto lepiej jakos reaguje na pedał gazu czy nic sie nie zmieniło? tez bede na dniach wywalał bo mi brzeczy tam coś w kacie pewnie sie juz rozlecial na częsci oczywiscie mam zamiar włozyc tłumik przelotowy w obudowie kata Edytowane 16 Sierpnia 2009 przez moti21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 moti21 widzisz,teraz to już chyba się przyzwyczaiłem i wydaje mi się że niby niewiele się zmieniło....ale prawidła mówią co innego,bo wszędzie gdzie nie poczytasz widzisz że z katem ma 90 a już bez 95(gdzieś czytałem coś o 102KM). Ja niestety swojego nie shamowałem przed i po i niewiem ile i co się porobiło ale pamiętam że jak kat wyleciał to i było czuć różnicę. Tak więc kat out Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.