Gość holender Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Sprawdzanie kodów usterek Znalazłem 2 sposoby na wyświetlenie kodów usterek I Bez zwory 1. Pedał gazu puszczony 2. Włącz zapłon (nie uruchamiaj silnika) 3. Poczekaj 3 sek. 4. Wciągu kolejnych 5 sek. pięć razy naciśnij pedał gazu do oporu. 5. Odczekaj 7 sek. 6. Wciśnij do oporu i przytrzymaj pedał gazu. Po około 10· sek. kontrolka "Check Engine" zacznie świecić. 7. Zwolnij pedał gazu. 4-cyfrowe kody usterek zostanie wyświetlony poprzez kontrolkę "Check Engiine" Wiecej na temat tego sposobu jest tutaj, ale u mnie to nie działało. II Ze zworą Radzę wykonać prostą zworkę przy pomocy kawałka kabla i przełącznika ON/OFF dostęp do złącz nie jest raczej niewygodny a nie wiem jaki może być efekt pomyłki przy połączeniu złych styków. Wszystko poniżej jest opisane właśnie dla takiej zwory. Złącze powinno znajdować się albo w skrzynce bezpieczników albo pod kierownicą u mnie jest nad sprzęgłem (anglik) to w Polsce pewnie nad gazem. 1. Podłączyć zworę do styków "IGN" oraz "CHK"w 14 stykowym złączu diagnostycznym lub do styków 1 i 8 w 16- stykowym złączu typu OBDlI 2. Włączyć zapłon (nie uruchamiać silnika). 3. Zwora na ON i odczekać 2 sekundy. 4. Zwora OFF. 5. Kontrolka "Check Engiine" wyświetli kody usterek Radzę wykonać prostą zworkę przy pomocy kawałka kabla i przełącznika ON/OFF dostęp do złącz jest raczej niewygodny a nie wiem jaki może być efekt pomyłki przy połączeniu złych styków. Wszystko powyżej jest opisane właśnie dla takiej zwory. Złącze powinno znajdować się albo w skrzynce bezpieczników albo pod kierownicą u mnie jest nad sprzęgłem (anglik) to w Polsce pewnie nad gazem. Usuwanie kodów usterek I Bez zwory Powtórz wszystko jak wyżej od 1-7 a następnie: 8. Wciśnij do oporu pedał gazu na ponad 10sek. 9. Po zwolnieniu pedału gazu kontrolka "Check Engine"powinna wyświetlić kod 0000. II Ze zworą Powtórz wszystko jak wyżej od 1-5 a następnie gdy kontrolka Check Engine"zacznie wyświetlać kod usterki: 6. Zwora na ON i odczekać 2 sekundy. 7. Zwora OFF. 8. Wyłączyć zapłon Kody usterek powinny być skasowane. 4 cyfrowe kody usterek http://www.megauploa.../pl/?d=KRN7F2CC 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartto Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 czesc u mnie zadzial sposob "na Zworek" ten pierwszy nie zadzialal ale "na Zworek" sie udalo.... dzieki Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawq96 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 witam u mnie zadzialal sposob ze zworką. tu jest wersja ze zdjęciami... http://www.nissanklub.pl/uploads/DIY/Autod...0_GA16_GA14.pdf pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 13Piter Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 nie mogę znaleźć zakładki z kodami co oznaczają poszczególne mignięcia może można by było je tu przekleić o ile gdzieś są ? byłby komplet - jestem nowym użytkownikiem jeszcze się nie połapałem co i gdzie jest więc przepraszam za spam acha kody znalazłem są przy drugim sposobie ... jest ich tam ok 40 wypisanych ps. 1-wszy sposób także nie zadziałał 2-gi sposób nie sprawdzałem bałem się ze się coś spali błąd nr 50 - występuje po odcięciu zapłonu przez alarm - miałem to wystarczy skasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś pan Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 holender sposób na zworke działa i to bardzo dobrze sprawdzenie sondy nie zabardzo bo przy ciepłym silniku kontrolka już mryga po około 30 sekundach a co zadaptacja przepustnicy i silniczka krokowego bo ten opisany wcześniej nie działa z góry dziekuje za poradę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holender Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Almere sprzedałem (zamiana na fokusa ) ale poszukam tych opisów nie wiem czy mi sie to pisać będzie chciało ale przynajmniej zeskanuje to, bo mnie cholera bierze że serwis tyle kasy może wziąść za 10 m pracy. Postara się wrzucić na RS w tygodni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś pan Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Z góry dziękuje za fatygę ale w tej chwili wszystko wariuje raz jest super a innym razem obroty skakaja jak w silniku wyścigowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sargoszyygy Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 w temacie jest reset kompa a nie doczytałem tego w postach kto wie jak to się robi :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszekelte1 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Szukam konkretnej instrukcji kasowania błędów komputera migajacej kontrolki poduszki w almerze 1,5 dci z silnikiem renault Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość levy 83 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 super sprawa 2 sposob dziala almerka na zworke mignela 10 razy w wolniejszym tempie i 3 3 5 razy w troszke szybkim tempie czyli wychodzi 0 335 komp u diagnosty pokazal tez kod bledu 0335 eh zlapac tylko kody bledow i pieniazki w kieszeni tylko gdzie spis kodow :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolega Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 a no właśnie gdzie tego szukać,bo co nam z tego że poznamy numer kodu jak nie wiemy co on :027: oznacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holender Opublikowano 16 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2008 a no właśnie gdzie tego szukać,bo co nam z tego że poznamy numer kodu jak nie wiemy coon :027: oznacz Wrzuciłem, te kody żeby nie było że niema w temacie jest reset kompa a nie doczytałem tego w postach kto wie jak to się robi :?: za wysokie progi jak dla mnie ale temat może poprawie jak dam radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tokarz Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 W przypadku, gdy check engine się zapaliło i zgasło, ta metoda nie wskaże kodu błędu ? CHeck musi się świecić cały czas ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loopezik Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 II sposób primerka: autodiagnostyka jak najbardziej, działa, kasowanie błędów też działa, wyskakuje kod 55 czyli "brak błędów". Dobrze, że jest to forum, bo chyba bym zbankrutował na tego Japończyka Pozdrawiam Nissanmaniaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bloos11 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Czy to działa przy awarii immobilaisera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość woodek83 Opublikowano 25 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2008 Witam wszystkich, czy ktoś może mi powiedzieć które styki zewrzeć w moim przypadku? Złącza jakie jest w mojej almerze nigdzie na forum nie znalazłem Wstawiam zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Kasowanie błędu AIR BAG-mruga kontrolka poduszek przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi, 1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek) 2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala 3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie ) 4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz 5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie :sylwester: i 8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i 9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seeb Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 A tak poznawczo zanim wydam kasę na czujnik ABS'u można podobnie skasować błędy ABS? Żeby mieć pewność co do usterki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wieciek Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Kasowanie błędu AIR BAG-mruga kontrolka poduszek przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi, 1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek) 2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala 3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie ) 4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz 5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie :sylwester: i 8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i 9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie :one: W mojej almerce wlasnie wczoraj wyskoczyl problem z migajaca kontrolka AIR-BAG. Wieczorem przy odstawianiu na parking bylo ok, a rano kontrolka zaczela migac (jednostajnie). Wyprobowalem Twoj sposob, po 3 probach wlaczania i wylaczania zaplonu kontrolka zaczala migac inaczej tzn: najpierw jedno dluzsze zapalenie a potem osiem szybszych, i tak na zmiane. Po powrocie do pozycji OFF i potem znowu ON, kontrolka nadal miga tym samym rytmem. Sprawdzalem polaczenia przewodow pod siedzeniami ale wszystko wydaje sie byc w porzadku. Czy podlaczenie autka pod komp pokaze konkretna tresc usterki? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytrynkowy Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 nie dziala sposob z zworka mam 16- stykowe złączu typu OBDlI zworka zrobiona elegancko (bez przelacznika) robie wszystko wg instrukcji przekrecam kluczyki na ON (wszystkie kontrolki sie pala) wkladam zworke na 2s nastepnie wyciagam i NIC :// napewno stykam dobre zworki moj styk wyglada identycznie jak na obrazku. check engine caly czas sie pali (nie miga) ... moje pytanie czy ta zworke wpycham gleboko czy wystarczy ja lekko wlozyc styki sa glebiej czy z brzegu?? probowalem tak i tak i nie dziala ktos ma jakis pomysl co moze byc przyczyna ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujany Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 almera n16 2003r. po fl sposób bez zworki dział bardzo dobrze, należy jednak pamiętać że te 5 wciśnięć pedału należy wykonać w ciągu 5 sekund. wyskoczyło mi 10 długich, 3 krótkie, 4 krótkie, 10 krótkich. nie jestem tylko teraz pewien jak to zamienić na liczby. 10 długich to jak 100 no bo 10-tkami liczymy, 3 krótkie to 3. analogicznie 4 krótkie to 4 i co z 10 krótkimi? czy to będzie 10. Coś musiałem pokręcić bo w związku z powyższym wyszedł by kod 1003410. ktoś może mnie naprowadzić jak to poprawnie odczytywać? nie chodzi mi o rozszyfrowanie kodu tylko poprawne przełożenie błysków na liczby. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartto Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Czesc.... dzis moja furka ni stad ni zowad zapalila check engine znanym juz chyba wszystki sposobem (na zworek) sprawdzielm kod usterki i tu zaskoczenie..... 10 dlugich, 10 krotkich, 10 krotkich 10 krotkich - taka oto sekwencja.... czy ktos ma pomysl jaki to blad?? pls help, dzieki Bartto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacob Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 u mnie sprawa wyglada tak: auto po osiagnieciu 2000 odlacza turbine, caly czas swieci sie kontrolka sprobowalem sposob w pedalem gazu i otrzymalem 5 kodow 1272, 1273, 0093 i tych dwoch nie pamietam.po skasowaniu bledow konrolka engine zgasla ale na jakis czas. Teraz mam tylko jeden kod 0093. nigdzie na forum ani w spisach kodow, tego znalezc nie moge. Co to jest za kod? 0093 moje auto ALMERA 2,2 13? koni rocznik 93 km 500,000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 witam, ostatno zapalil mi sie check engine. po chwili zgasl. postanowilem odczytac sobie kod bledu. sposb z pedalem gazu nie zadzialal, wiec sprawdizlem sposob na zwore. podlaczylem wszystko tak jak powinno byc. ale kontrolka miga tylko jak zwora jest wlaczona, 5dlugich 5krotkich, fajnie taki kod w n15 oznacza ze jest wszystko ok, ale ja mam n16 2.2di 2000r wiec spodziewalem sie 4cyfrowej sekwencji? n16 odpowiada jak n15 czy cos skopalem? Pozdrawiam. Seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jerzy63 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Kasowanie błędu AIR BAG-mruga kontrolka poduszek przekrecic kluczyk na ON-wszystko sie pali, silnik nie chodzi, 1. kontrolka AIR BAG zapala sie na 7 sek. czekamy dzielnie i uwaga gaśnie aby mrugać i wtedy (to jest ta 1 sekunda jak tylko zgasnie z trybu 7 sek) 2. cofamy kluczyk na ACC (pozycja wszystko gasnie ale jeszcze klucza nie wyjmiemy-jest oznaczenie na stacyjce) i liczymy 3 sek., najlepiej 121,121,121 i ponownie kluczyk do przodu na ON (pozycja punkt 1) wszystko sie zapala 3. czekamy, czekamy-lampka AIR pali sie ciagiem i gaśnie i w tym momencie kluczyk na ACC i znowu 121,121,121 (w myslach oczywiscie ) 4. znowu na ON i powtarzamy punkty 1-2 (czyli zabawa z kluczykiem 3 razy) i teraz 5. cofamy kluczyk do końca czyli na OFF i do przodu na ON i patrzymy a kontrolka AIR po 7 sekundach świecenia ciagiem zapala się duzo wolniej i na dłużej w cyklach co 3 sekundy na czas 1 sek. i to jest radość bo oznacza, że komp. poduszek przeszedł do trybu naprawczego-teraz wypalamy papierosa, usmiechamy sie do siebie :sylwester: i 8. cofamy kluczyk na OFF (jak do wyjecia ale nie wyjmujemy) i 9. dajemy do przodu na ON i patrzymy a tu AIR bAG jak nowy po 7 sekundach gaśnie :one: kasowanie poduszek za pomocą kluczyka działa u mnie perfekcyjnie na 100%(obwody poduszek muszą być sprawne jeśli nie kasowanie nie będzie działać) PoZdRo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.