parpol Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 pozdrawiam wszystkich !!!prosze o odczytanie znaczenia kodow wyswietlonych w trybie serwisowym;H2 1669 108-6A,VERO 390 nissan almera 2.2 dci 03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_conejo Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 (edytowane) Tutaj jest do sciagniecia pdf'ik z wyjasnieniami kodow. http://www.megauploa.../pl/?d=KRN7F2CC Pozdrawiam Kris Edytowane 3 Października 2009 przez conejo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parpol Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 nie ma tutaj tych kodow za stare roczniki ale dzieki za checi !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parpol Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 czesc wszystkim ! jeszcze raz napisze co mi wyrzuca w trybie serwisowym ;SOFT VERO 390 ;H2 1669 108-6A,moze ktos z was bedzie wiedzial co to oznacza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kipps Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 Czy kasowanie błedów komputera za pomocą zworki lub zdjęcia klemy z aku moze nieść jakies negatywne skutki dla sekwencyjnej instalacji gazowej BRC? Boje się ze po skasowaniu zawartości kompa mogą sie skasować przy okazji ustawienia i mapy wtrysków z instalacji gazowej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernik Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Czy kasowanie błedów komputera za pomocą zworki lub zdjęcia klemy z aku moze nieść jakies negatywne skutki dla sekwencyjnej instalacji gazowej BRC? Boje się ze po skasowaniu zawartości kompa mogą sie skasować przy okazji ustawienia i mapy wtrysków z instalacji gazowej?? ja mam brc, kleme odpinałem na godzine i nic złego nie zauważyłem z BRC, natomiast błąd sięnie skasował :-) Chyba trzeba 48 godzin trzymać. Dziwne ale po tygodnie jeżdzenia z błędem komp sam go przestał wyświetlać - chyba uznał że wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekjw77 Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 Tutaj jest do sciagniecia pdf'ik z wyjasnieniami kodow. http://www.megauploa.../pl/?d=KRN7F2CC Pozdrawiam Kris ćcwitam posiadam almerke z 2004 dci i chciałem te wyjasnienia kodów nistety serwer nie odpowiada, mogł bys coś nowego podesłać bardzo bym prosił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 http://www.megaupload.com/?d=KRN7F2CC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 A u mnie nie zadziałał sposób pierwszy i drugi(na zworke) tez nie zadziałał na włączonym zapłonie check engine swieci caly czas , gasnie dopiero jak uruchomie silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 (edytowane) And482 nie pochwaliłeś się, jaką masz maszynkę, a przydałby się np rocznik, i silnik. Bo widzidzisz, ja mam 1.8 w benzynce, i dopóki silnik nie ruszy, na zapłonie świecą mi 3 lampki: check, olej, i zasilanie, i wszystkie trzy gasną jak tylko silnik odpali, i wszystko jest OK. A co się tyczy tego, że żaden sposób diagnostyczny Ci nie zadziałał, jeśli autko z Twgo avatara jest obiektem Twych działań, to obawiam się, że może być zbyt "młode" (no i tu przydałby się jego rocznik) na metodę błyskową, i być może pozostanie Ci podpięcie się pod komputerek - ale oczywiście, to tylko przypuszczenia. Edytowane 3 Grudnia 2009 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 rok 2002 ,silnik 1.8 no problem w tym ze u mnie olej i aku gasnie a check sie dalej pali i autem szarpie przy jezdzie , no dzisiaj na komputer juz sie umówiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 (edytowane) Podepne się pod temat koledzy, jeśli w złym miejscu to proszę o przesunięcie go w odpowiedni dział i nie kasowanie bo cierpie na chroniczny brak czasu i nawet brakuje mi go na przeszukanie dokładnie forum :D Problem z tą wredną żółtą kontrolką wygląda nastepująco.... Mam Primerke P11 przed liftem, utknąłem w mega korku na rezerwie i za dużo chyba benzynki ubyło bo na drugi dzień nagle zaczęła mrugać osławiona kontrolka check engine. Autko podpiąłem pod kompa i żadnego błędu nie wykazało, na zworke jakoś nie reaguje (może coś źle robie ), niby wszystko OK, obroty, temp. , świece itd. wszystko działa bez zarzutu. Zdjąłem kleme z aku na noc, po około 14h. kleme założyłem i kontrolka zgasła Ufff. Przejechałem potem około 40km różnymi prędkościami aby komp nie zwariował Zatrzymałem się na herbatkę, odpalam auto i znowu ta mała pomarańczowa wredna lampka zaczęła mrugać. Mruga ona jednostajnie, zauważyłem też że dioda przy szybie od immo przestała mrugać, ale to chyba jest z sobą powiązane przez system Nats. Ehhh, co robić z tym fantem koledzy ?? Może zassało jakiś syf z baku i pompie coś dolega lub po prostu filtr wymienić.. Jak się pozbyć mrugającej kontrolki chcek engine. Pomocy koledzy Będę wdzięczny za każde sugestie i porady Udało mi się sprawdzić błędy na spinkę i wymrugało kod 55, czyli brak błędu a kontrolka dalej mryg. Ehhhh pomocy koledzy Edytowane 5 Grudnia 2009 przez Grimm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamosow Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Witam, Proszę o instrukcje odczytywania mrugnięć Check Engine. Co oznaczają krótkie mrugnięcia, a co długie? Jak to się odczytuje? Z góry bardzo dziękuje. Możliwe, że już to się pojawiło ale nie znalazłem. Pozdrawiam i życzę bezawaryjności:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 adamosow A zajrzyj w tym temacie, do tyłu na stronę 3, mój post z: 02 październik 2009, 21:10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamosow Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 roobalek, Dziękuje bardzo- jest tak jak myślałem. Ale tu musi być pewność 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kyks123 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Wiecie może jak zresetować komputer jakimś innym sposobem niż odpięcie aku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Nie słyszałem/czytałem o żadnej metodzie "zwarciowej", więc myślę, że jeżeli nie odpięcie aku, to pozostaje Ci stosowny interfejs podpięty pod złacze auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omarus Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Witam serdecznie, Mam pytanie czy jest ktoś z Pruszkowa lub z okolic kto jest w posiadaniu interfejsu i dysponuje czasem. Potrzebuje zdiagnozować błąd airbag'ów. I wykasować jeżeli to możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek19 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 jak skasować świecącą się kontrolkę filtru paliwa silnik diesla nissan primera p 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam serdecznie, Mam pytanie czy jest ktoś z Pruszkowa lub z okolic kto jest w posiadaniu interfejsu i dysponuje czasem. Potrzebuje zdiagnozować błąd airbag'ów. I wykasować jeżeli to możliwe. Jesli chodzi o poduchy i interfejs to, na moja skromna makówkę, masz dwie drogi tzn wizyta w warsztacie który bedzie miał komputerek z obsługą poduch, lub wizyta w ASO - to jezeli koniecznie szukasz podpięcia pod interfejs Bez interfejsu, i o ile auto nie jest "zbyt nowe" można poradzic sobie samemu (kosztowo wychodzi najtaniej ) metodą błyskową, i w Twoim przypadku tzn auto z 2000r może zadziałać - trzebaby spróbować. A szczegóły "co i jak" masz tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/ jak skasować świecącą się kontrolkę filtru paliwa silnik diesla nissan primera p 12 Jeżeli masz jakąś odrebna/wyizolowaną kontrolke od filtru paliwa, to "nie znaju" jak Ci pomóc. Jeżeli jednak chodzi Ci o kontrolkę od silnika zwaną potocznie "check", to skoro mowa o P12, to zapewne masz złacze diagnostyczne OBD2, co oznacza, że po usunięciu przyczyny zgłaszanego błędu, trzeba Ci interfejsu (czasami zagada ELM327), a małe "co nie co" o interfejsie, i polecam lekturkę, znajduje się tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/41621-n16-fotorelacja-diagnozowanie-almerki-i-aut-z-eobdobd2/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omarus Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Jesli chodzi o poduchy i interfejs to, na moja skromna makówkę, masz dwie drogi tzn wizyta w warsztacie który bedzie miał komputerek z obsługą poduch, lub wizyta w ASO - to jezeli koniecznie szukasz podpięcia pod interfejs Bez interfejsu, i o ile auto nie jest "zbyt nowe" można poradzic sobie samemu (kosztowo wychodzi najtaniej ) metodą błyskową, i w Twoim przypadku tzn auto z 2000r może zadziałać - trzebaby spróbować. A szczegóły "co i jak" masz tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/ A jeszcze nasuwa mi się takie pytanie czy usunięcie błędu w tym przypadku nie będzie tylko "zgaszeniem" kontrolki? Czy jeżeli sterownik jest uszkodzony błąd pojawi się powtórnie. Dobrze rozumiem? Proszę poprawić jeżeli się mylę. Edytowane 10 Lutego 2010 przez Omarus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Kontrolki mają za zadanie sygnalizować problem/awarię, a cały system czujników i powiązanych z nimi kodów mają wskazać co i gdzie dolega pacjentowi. A jak wiesz (czyteż dobry "doktor" wie) co dolega, to aplikujesz stosowną kurację, i pacjent zdrów - już nie krzyczy że boli Czyli bardzo dobrze rozumiesz, samo wykasowanie kodów błędów nic nie da, to to samo co potraktować alkocholem/goździekiem dziurawy bolący ząb - na moment ból zniknie, ale zęba nie uleczy. Pozdrawiam Edytowane 10 Lutego 2010 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moguai Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 witam, mam podobny problem jak kolega, tzn. po zabawie z kluczykiem kontrolka poduchy miga mi w trybie 1 x długo i 8 x krótko (to jakiś alfabet Morse'a, czy co?? ) - po wyjęciu kluczyka i ponownym odpaleniu jest to samo, czyli migawka w trybie Morse'a: 1/8 Czy ktokolwiek wie jak tego się pozbyć (czy wizyta w serwisie jest konieczna) i co to w ogóle znaczy? thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 moguai jeśli się mylę to, może ktoś mnie poprawi, ale (jeżeli jesteś pewny że wszystkie obwody poduch są OK tzn sa zamknięte - kabelki i na kostkach łączy) chyba kłania Ci się wizyta w warsztacie co ma komputerek do AIRBAG'a, i potrafi poradzić sobie z "poduchami", albo wizyta w ASO. Niestety, albo kody do diagnostyki poduch są (na forum), ale trzaba ich wytrwale poszukać, ja niestety w swych dotychczasowych "wędrówkach po forum" nie natrafiłem (albo natrafiłem ale przeoczyłem), albo najzwyczajniej w świecie nikt ich tu nie opublikował. A co do Morse'a, z tego co opisujesz, to jeżeli dobrze kojarzę błyskową metodę, i diagnostyka poduch działałaby na tych samych zasadach, to chyba wywala Ci kod 18 - ale co to oznacza (?), ja nie znaju. Zabawa z kluczykiem, aktywuje autodiagnostykę systemu poduch, i jest skuteczna w wygaszeniu kontrolki, gdy z poduchami i ich obwodami wszystko jest OK, ale z jakichś powodów "komputerek sfiksował" i krzyczy błedem. A dla przykładu, ja tak miałem jakies 3-4 tyg. temu, miałem parkowanie na ubitym śniegu, i mimo że robiłem to po malutku, delikatnie na 1-ce, to na jednym dołku bujnęło mnie do przodu, że dosyć gwałtownie "pocałowałem" hak stojącego przede mną auta, na drugi dzień przy odpalaniu silnika żaświeciła się lampka AIRBAG'a. Z miejsca skojarzyłem, co może być źródłem, i "pobawiłem się" kluczykiem w stacyjce - kontrolka zgasła. Jeżeli masz sporo zapału do samodzielnych działań naprawczych, to w diagnostyce i lokalizacji problemu, być może mógłby Cię poratować serwis-manual - o ile go posiadasz, jeśli nie trzeba sprawdzić linki na forum, ewentualnie "google Twoim przyjacielem" I to tyle z mojej pomysłowości. Powodzonka w "walce z poduchami" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość moguai Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Dzięki za odpowiedź. Ponieważ walczę też z zaciętą płytką w CD, a wczoraj miałem trochę wolnego czasu, to zdjąłem osłonę radia i oto co ujrzałem: z jednostki centralnej (czyli odtwarzacza płyt - CLARION CY460) wypięta jest cała kostka (podejrzewam, że od nawigacji); z kostki, która wpięta jest do małego czarnego pudełeczka ukrytego za głównym panelem sterującym (komputer?), wypięty (i zaizolowany, a więc zrobił to ktoś świadomie) jest jeden z przewodów. Domyślam się więc, że kuzyniak (który odsprzedał mi autko) nie powiedział mi o wszystkim (i zapewnia że nawi jest). Niestety, wszystko więc wskazuje na to, iż czeka mnie wizyta albo w serwisie, albo u dobrego elektronika. Jeśli chodzi o kod błędu, to jest to albo 18 (pierścień czujnika prędkości koła), albo 81 - i tu ZONK, bo nigdzie nie znalazłem wyjaśnienia, co to może oznaczać. Może ma ktoś schemat instalacji elektrycznej TINKI z 2003r.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.