Gość żuczek Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 (edytowane) Jak wspominałem wyżej, sprawdź w tematach Almera, i Primera tematy dotyczace instrukcji oraz linki tam zamieszczone, jak pamiętam były linki które prowadziły do zbiorów instrukcji róznych modeli. Poszukaj serwis manual'a, znajdziesz w nim schemat do połączeń AUDIO, a oprócz tego znajdziesz (chyba) wszystko o Tino (może się przydać do kłopotu z ABS'em). Jeśli tu linki byłby juz nieaktualne, to "zagoogluj" sobie np "tino serwis manual", i raz dwa na jakimś rapidzie, czy inszych torrentach znajdziesz spakowaną zawartość, lub obraz płytki serwis manual'a. Edytowane 24 Lutego 2010 przez roobalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal87xc Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 witam, ja w swojej N15 sprawdziłem sposób ze zworką i otrzymałem kod: 5 długich 5 krótkich czy to oznacza że wszystko jest okej? normalnie check engine mi się nie swieći ale chciałem sprawdzić czy wszystko jest okej bo mam problem z dużym spalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość żuczek Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Jeśli "bawiłeś" się zworką to znaczy, że "odrobiłeś pracę domową", ale jak widać nie "do końca" W wątkach "zworkowych", i w "zrób to sam" (Primera) koledzy opisali diagnostykę byłyskową, i jak dobrze pamiętam długi=10, krótki=1, biorąc to pod uwagę to chyba wyszedł Ci kod=55, a jak kojarzę z zapisków, oznacza on: "błędów brak". Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Od początku roku borykam się z kontrolką check engine, już się nawet przyzwyczaiłem do mrugania bo nikt nie potrafi jej usunąć i nie wie dlaczego mruga. Ale do rzeczy, może Wy koledzy pomożecie. Jakiś czas temu nagle zaczęła jednostajnie mrugać ta parszywa kontrolka , zauważyłem też że przestała świecić dioda od NATS. Zrobiłem test kompa na zworkę i wymrugało 55, czyli brak błędów, kasowanie i odłączanie aku na noc nie nie dało, kontrolka gasła tylko na pierwsze uruchomienie, potem znowu to samo i brak błędów. Primerka została także przebadana przez diagnostę i podpięta 2 razy pod kompa CONSULT II wykazało oczywiście też brak błędów, oto wydruk: CAR COMP RESULTS / OK SENSOR-INTAKE / OK ACTUATOR-ITAKE / OK SENSOR-EXHAUST / OK ACTUATOR-EXHAUST / OK SENSOR-COOLING / OK ACTUATOR-COOLING / OK SENSOR-FUEL / OK ACTUATOR-FUEL / OK SENSOR-COMMON / OK ACTUATOR-COMMON / OK SYSTEM DIAG / OK COMMUNICATION / OK OTHERS / OK SELF-DIAG RESULTS DTC RESULTS TIME CHAIN OF ECM-IMMU 0 Dla mnie to jest czarna magia i nie wiem o co chodzi, może wpadniecie na jakiś pomysł co z tym zrobić bo oszaleje. Dodam że primerka jeździ normalnie, wszystkie płyny i filtry wymienione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pink Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 potwierdzam działanie triku z kasowaniem mrygającej poduszki sposob 3 razy na ACC ( opisany na poczatku tematu ) potem on->off->on dziala w almerze listopad 2003 1.5 dci blad zrobil sie dlatego ze jak wykrecalem fotele i odpinalem kable od poduszek to nie odlaczylem akumulatora po ponownym podloczeniu foteli zaczelo mrygac dziadostwo znajomy mechanik krzyknal 120 za podpiecie do kompa i wywalenie bledu dzieki bardzo !!!! jestem 120 do przodu az pojade sobie po piwo moze nawet kilka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miktil Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Czy ktoś wie jak sprawdzić błędy migowe na takim interfejsie? Nie pamiętam dokładnie(to auto znajomego) ale interfejs był podobny do tego, ale nie taki jak na zdjęciu z początku tematu(ja taki mam - almera 03.2000 ). Jego Almera pochodzi z 12.2000(tak napisalo po rozkodowaniu VIN) i niestety nie moge sprawdzić błędów a auto już ledwie zipie dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 (edytowane) Witam, Mam problem wczoraj czyściłem przepustnice po czyszczeniu i montażu przepustnicy zaświecił mi się CHECK ENGINE i świeci na dal non sto jak tylko przekręcę stacyjkę. Próbowałem sposobu na zworkę i nic. Jak można się pozbyć tej usterki? Almery do końca 2001 bez OBD2 można tak naprawiać, nowsze Almerki z OBD2 tylko komputer pomoże. PS. Gdzie można we Wrocławiu tanio podpiąć Almerkę pod kompa? (znalazłem tylko serwis Nissan - we wrocku nikt się nie bawi z Nyskami ). Pozdrawiam Mateusz Edytowane 15 Lutego 2011 przez Denver1979 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kombiaczek Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Podłącze sie do tematu. Czy metoda "na zworke" działa w P12 2,2 di? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baniaczek136 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 witam dzisiaj sprawdzałem w nissanie primera 2000r 1,8 benz kody błędu z zworką tak jak jest opisane na , ale nie mogę odczytać błędu chek miga mi 10 długich 10 krótkich 10 krótkich 10 krótkich co to jest za błąd??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 ostatnio pojawił się u mnie check engine (ostatecznie błąd 0302 - zalałem elektrykę ;/). Metoda na zworkę nie podziałała nic a nic. Natomiast drugi sposób, z pedałem gazu bez problemu. Błąd zdiagnozowany, wykasowany Check engine i jest pięknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Witam, Metoda 1 bez zwory działa również w P12 silnik 1.8 rok 2003 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackpl Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Cześć , jeśli chdzi o kasowanie błędu air bag w micra k12 mi pomogło , dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kimo Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 (edytowane) kurde, sprawdzałem u siebie w primerce 2.0td i pokazuje 5 długich i 5 krótkich i tak w kółko... nie wiem czy to oznacza 55 ale takiego bledu nie znalazlem w spisie, wiec niby ok. Ale dobra to dlaczego pali mi sie check od czasu do czasu i wtedy np. gdy wejde na wysokie obroty i puszce nagle gaz auto potrafi zgasnąć ? Co to moze oznaczac ? Edytowane 18 Listopada 2011 przez Kimo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 kurde, sprawdzałem u siebie w primerce 2.0td i pokazuje 5 długich i 5 krótkich i tak w kółko... nie wiem czy to oznacza 55 ale takiego bledu nie znalazlem w spisie, wiec niby ok. Ale dobra to dlaczego pali mi sie check od czasu do czasu i wtedy np. gdy wejde na wysokie obroty i puszce nagle gaz auto potrafi zgasnąć ? Co to moze oznaczac ? objawy masz jak przy zacinającym się nastawniku wolnych obrotów HDK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hape222 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 witam mam almerę 2.0D '99 gniazdo 14 pinowe, spinam zworką odpowiednie piny w kostce i nie ma żadnej reakcji, czek nie gaśnie, nie mruga parę osób miało tak na forum, jednak nikt nie otrzymał odpowiedzi co może być przyczyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Czy masz silnik cd20E . Jesli tak to moze spinasz nie te piny. Trzeba zewrzec przedostatni i ostatni prawy pin w gornym rzedzie . Reszta tak jak opisie dla gniazda prostokatnego. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/Wlasnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hape222 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 (edytowane) Czy masz silnik cd20E . Jesli tak to moze spinasz nie te piny. Trzeba zewrzec przedostatni i ostatni prawy pin w gornym rzedzie . Reszta tak jak opisie dla gniazda prostokatnego. http://forum.nissank...-td-kody-bedow/Wlasnie tak witam, dzieki za odpowiedz mam silnik CD20E (egr, elektroniczny pedal gazu) - mowi o tym rok almery - '99 spinam dokladnie te piny o ktorych mowisz i o ktorych jest mowa na 1 stronie tego wątku dla gniazda 14 pinowego w linku który mi podesłałeś tez parę osób miało problem z diagnostyka przez zworkę.. wie ktoś jak wymigać błąd w tym aucie ? CD2.0E, 14 pinowe łącze Edytowane 26 Grudnia 2011 przez hape222 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Mam pytanko jesli chodzi o diagnostyke na zworke w almerze n15 1,4 benz. Co prawda nie wiem jeszcze jakie jest gniazdo . W swojej primerce p11 mam diagnostyke 14 pinowe gnizdo i działa obok siebie te gorne i sa 2 liczbowe kody np 55. I gdzie jest spis kodów do almerki n15 czy n16 bo to juz nowsza i moze sie cos zmienić. z góry dz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 U mnie w WP11.144 SR20DE z 2001 roku nie działa ani metoda na zworke ani z pedałem gazu. Zworke chyba podłączam dobrze na zapłonie pali mi sie check, ładowanie i olej co może być nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Dlatego CI nie wychodzi bo to sie nie robi dwoma kabelkami tylko jednym. Jeden koniec kabelka do jednego skrajnego pinu a drugi koniec do drugiego skrajnego pinu. U ciebie widac dwa kable. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 robie dwoma bo stykając je przez 2 sekundy robie zworke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 sprawdź czy dobrze wpiąłeś we wtyczkę, musi działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Dz bardzo za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 (edytowane) sprawdziłem kilka razy nawet zworkę z przełącznikiem zrobiłem może coś nie tak robię View My Video Edytowane 22 Stycznia 2012 przez PrzeRuSco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 źle, najpierw zwierasz a później przekręcasz kluczyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.