Gość niewiniatko22 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 ja sie nie dam tak łatwo Chaba to juz gdzies sluszalam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Cze moja 155 z lekkiej górki ale dała by rade 160 bo wskazówka nie chciała sie zatrzymać ale już nie chciałem więcej... :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous_User Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Raz spróbowałem rozbujać Micrunię, no i zamknęła licznik (wyskalowany do 160km/h) opadła na sam dół i jeszcze trochę przyspieszyła. Wrażenia były niesamowite - jakby lecieć pewnego rodzaju konserwą...Bezpieczeństwo ponad wszystko! Nawiasem mówiąc przydał by się 6-ty bieg...Nie sądzicie tak??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gabar5 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Mi się udało 160 km/h osiągnąć, na prostej drodze na IV biegu, bo jak wrzuciłem V to zaczęła micra zwalniać;/ Na lpg jeszcze nie jestowałem Vmax. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SimonWarka Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Ku mojemu zaskoczeniu po lekturze całego topicu dochodzę do wniosku, że słowa szwagra - poprzedniego właściciela - mogą być prawdziwe tzn. mówił o ok. 170km/h na A2. Przypomnę silnik 1.0 16V Osobiście tyle nie jechałem. Max póki co to ok. 140km/h. Wypowiedzi dot tego, że powyżej 100km/h etc to już "kamikadze" w Micrze są mocno przesadzone. Nie wiem skąd to się bierze (te wypowiedzi), ale prędkości do 120-130km/h bynajmniej w moim odczuciu są w pełni bezpieczne. Naturalnie mówimy jeszcze o dostosowaniu prędkości do panujących warunków atmosferycznych i stanu nawierzchni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous_User Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Mi się udało 160 km/h osiągnąć, na prostej drodze na IV biegu, bo jak wrzuciłem V to zaczęła micra zwalniać;/ Na lpg jeszcze nie jestowałem Vmax. Tak się zastanawiam nad tą wypowiedzią, bo na IV biegu u mnie max do 110 (da się więcej, tylko po co...) i zapinam V bieg...i dalej się rozpędza. Gdybym przy 160 wrzucił z V na IV to by mi chyba silnik rozdarło z obrotów...Przydał by się VI bieg - podtrzymuję! No i te zamknięcia licznika były na LPG (z Shella bo ze stacji przy hipermarketach to byłby problem nie do przejścia...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gabar5 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 bo na IV biegu u mnie max do 110 (da się więcej, tylko po co...)To w końcu max czy nie max ?U mnie na III jest sporo ponad 110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 ale kolega Anonymous_User, ma k10 !! ja tez swoja na 4 biegu lecialem ok 160 (155-zeby nie sklamac) i podobnie 5 bieg i stalo w miejscu albo nawet zwalnialo. ALE ! przy dopiero nagrzanym silniku (czyli normalna temperatura pracy) kiedy jeszcze mocno w komorze silnika sie nie nagrzeje, 5 i ok 165km/h dalej juz skrzynia nie pozwala, takzeAnonymous_User, ma racje ze przydalo by sie wstawic 6 bieg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous_User Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 bo na IV biegu u mnie max do 110 (da się więcej, tylko po co...)To w końcu max czy nie max ?U mnie na III jest sporo ponad 110 No u mnie też wyskoczy sporo więcej, tylko V to taki "ładny" bieg, że Mikrunia nadal przyspiesza przy mniejszych niż na IV obrotkach... B.T.W. Słyszał ktoś, żeby w jakiejś mikrze była montowana (lub ktoś zamontował) skrzynie VI?? To by było ciekawe... Może znalazł ktoś jakąś ciekawą stronkę o micre (szczególnie k10 1.2), gdzie były by informacje na temat charakterystyki silnika (zdjęcia rozkładu momentu i mocy przy danych obrotach silnika) ??? Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 jak mocno poszukasz to znajdziesz w kazdym badz razie k10 jest silna do jakies 4000-4500 rpm potem juz moment obrotowy słabnie w koncu to 8V (maksymalny moment... okolo 2800-3000rpm) ... a moc maksymalna chyba przy 5200 rpm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Martinez Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 apropo predkosci: potrzebuje dane o predkosciach max na poszczegolnych biegach, chodzi o k11 1.3, moze ma ktos z Was takie dane lub wie gdzie cosik takiego znalesc? np: bieg 1 - 40km/h przy 6000 obr itd Mam swietny program do Pocket PC/ PDA z GPS ktory po wprowadzeniu takich danych pokazuje rozne fajne rzeczy odnosnie jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 na 2-gim biegu udalo mi sie wyciagnac jakies 93km/h i pod czerwonym polem obrotomierz :diabel: dalej mi sie droga skonczyla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kocurek Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 codziennie jeżdżę 120-140 do pracy a i często dochodzi do 160 i autko spisuje się dobrze, max ile jechałem to 180 ale bałem się dać więcej żeby nie zgubić koła albo czegoś innego , w końcu ma już 14 lat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gabar5 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Ile masz obr/min przy tych 120-140? Bo chyba strasznie głośno musi być w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Silnik 1.3. Przy 120 jest niezbyt głośno, ale przy 140 bez wyciszenia nie jest zbyt przyjemnie . Obroty to będzie coś około 3tysiaków przy 120... ale dawno tak nie jechałem (120 to ja na trójce jeżdżę ostatnio, potem piątka i zwalniam... ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Moja 1.3 kręci sie do 7000 a potem łapie odcinke. Na 1 chyba do ok 50 km/h. Na 2 biegu dochodzi do 100 km/h. Na 3 biegu ok 150 km/h. Na 4 biegu nawet do 200 km/h. Max prędkość to 200km/h czyli zamkniety budzik . 5 bieg to tylko jak jest długa prosta i żeby silnik się nie meczyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Marek_Rz, miales mi podac dlugosc dolotu ... btw. 200km/h to ja nigdy nie wyciagnalem z micrusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kocurek Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Ile masz obr/min przy tych 120-140? Bo chyba strasznie głośno musi być w środku. 3800-4200, głośno jest i to bardzo ale silnika nie słyszę tylko alpine pulsuje w bagażniku + 6 innych głośniczków jak ściszę muzę to bardziej słychać bardziej szum powietrza niz silnik ale nie ma tragedii można rozmawiać, dziwna sprawa z tą kaloserią w micrze w nowych bryczkach jest dużo ciszej przy dużej prędkości ale bardziej słychać muzykę na zewnątrz, ja mogę dać ogień w środku ale jak pozamykam drzwi to ledwo co słychać i rezonuje parę drobiazgów a z kolei szumi przy szybkiej jeździe :zly2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 ja moim bolidem licznika nie zamkąłem ale 160 było a moja dziewczyna za to jechala 155 km/h z3 osobami na pokładzie i bagażami (a duzo ich było). wszystko na gazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uciu Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 a moja niestety max 130 wyciągnie i to po wielkich trudach. Do 120 idzie super, potem już tragedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 uciu, moze przyspieszaj na 4 biegu, ja daje 3 do 120, a pozniej 4 do 160. oczywiscie po obwodnicy na prostym , nie z gorki albo pod gorke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuch Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 a moja niestety max 130 wyciągnie Tyle to maluch leci :zdziw: uciu, moze przyspieszaj na 4 biegu, ja daje 3 do 120, a pozniej 4 do 160. oczywiscie po obwodnicy na prostym , nie z gorki albo pod gorke Ja od 80 do 150 na 5 cisne więc to chyba nie wina złego biegu, że mu się do 130 tylko mikrus buja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hallmanneq Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Widzę że temat powoli zamiera, więc sie pochwalę: K10 1.0 '91, obwodnica trójmiasta, ok 2 w nocy, tylko 1 osoba w autku: 160km/h i pól cm (tak ok). Później mi się przypomniało że jadę z urwaną sprężyną (prawy tył) i jedną letnią oponą (prawy przód, reszta całoroczne) więc przestałem wariować. Przy 130-140 km/h w micrze wysuwają się skrzydła i zaczyna odlatywać, ale wrażenia- niezapomniane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Przy 130-140 km/h w micrze wysuwają się skrzydła i zaczyna odlatywać, ale wrażenia- niezapomniane. ...oj niezapomniane :diabel2: w sunnym przy 160 km/h (oczywiście na niemieckiej autostradzie ) nie czuć już tak prędkości jak w K10... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eX Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 ja tam nie ztestowalem jeszcze swojego nowego nabytku ale 4 bieg 180 juz sie cisnelo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.