JACKO29 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Raczej się nie skończy,kto ma jeszcze gwarancje to się cieszy,kto nie, pozostaje własna inicjatywa...na allegro można kupić wysokotemperaturowe szczeliwa odporne na olej zastępujace uszczelki,minnymi do misy olejowej.Ten sposób uszczelniania stosuje wiele marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafak74 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 10000 km i właśnie jestem po uszczelnieniu pokrywy zaworów .Silikonu tyle dali że mam nadzieje iż będzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Swoją drogą to dziwne, że problem występuje od dawien dawana i Nissan z tym nic nie robi. Pewnie nie prowadzą statystyk prac serwisów i nie wiedzą co pada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 i czemu akurat w 1,4? aż tak bardzo różną się konstrukcją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Być może ,problem może polegać w różnicy profilu pokrywy w 1.4 ,jest może za mało użebrowana i nie tak sztywna jak w1.6?może w zbyt zbyt dużym odstępie śrub ,które ją dokręcają.Można było zagęścić ilość śrubek przynajmniej o 2 na głównych płaszczyznach i może byłoby po kłopocie,może...A może po prostu poszli na łatwiznę i w bloku nie ma wyżłobionego profilu pod uszczelnienie i silikon jest kładziony na płasko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 (edytowane) Nie zmienia to faktu, że skoro można to uszczelnić tak aby było ok, to powinno to być zrobione już w fabryce. Przynajmnie po takim czasie od wystapienia problemu. Do tego to uszczelnie trochę żyje własnym życiem. To zapocenie u mnie, o którym wspominałem wcześniej, teraz wyschło i nic tam nie ma... Ciekawe nie prawdaż ? Edytowane 30 Października 2010 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Idą na taniość,szybkość...koszty,koszty... Równie dobrze mogliby założyć na grodzi matę dźwiękochłonną,wyciszyć Notka,a też nie zrobili,sam nie wiem czy takie postępowanie firmy ma sens... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 tak się kończy mezalians z renault Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Dar wydaje mi się że oskarżanie koncernu że mezalians jest tego powodem moim zdaniem jest trochę na wyrost,przecież renówki jeżdżą i ludzie sobie chwalą,po prostu pęd ku obniżaniu kosztów przez jednych i drugich przynosi takie efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 miałem na myśli w ogóle przeniesienie produkcji części do Europy, dobrymi przykładami są przedostatnia i ostatnia primera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Cięcie kosztów dotyczy wszystkich producentów - nie tylko . Natomiast akurat w przypadku nieszczęsniego uszczelnienia pokrywy zaworów czegoś nie rozumiem. Przecież ponowne uszczelnianie w serwisach kosztuje. Skala problemu jest znacząca więc oszczędzanie powinno w tym przypadku oznaczać wyeliminowanie problemu. No chyba że tego rodzaju naprawy idą w koszt dealera i tu nie ponosi żadnych kosztów. W takiej sytuacji nie opłaca mu się nic zmienać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bumblebee Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Po przejechaniu 4,5k mam bardzo pozytywne zdanie na temat tego auta, jedynie co mnie denerwuje, to ciągłe stuki na nierównościach, dochodzące z prawej strony deski/słupka, myślę, że jest to wina kiepskiej jakości montażu alarmu w ASO, byłem u nich, mówią, że demontują całą deskę i słupki ale jest to nie możliwe aby coś stukało. No chyba, że to kolumna kierownicy ale chyba stuki dochodziły by z innych rejonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
admjb Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Od siebie ( 1,4 visia, 34000 km. )do wątku TTTM muszę dodac: ( pomimo że obchodzę się NOTKIEM jak z jajkiem dlatego że jest to moje 5-te auto ale pierwsze z salonu): - stuki układu wydechowego - od nowości, smarowania w ASO dają efekt 3-4 miesięczny (ASO - TTTM) - podskakiwanie tylnej osi na progach zwalniających - im zimniej tym łomot większy (ASO - TTTM) - praca skrzyni biegów - po wciśnięciu i puszczeniu sprzęgła słychac terkotanie skrzyni (ASO stwierdza TTTM) - hamulce ch..e już od chwili wyjazdu z fabryki, tzn słabe, słabe, i mięknące z każdym dniem, pomimo że klocki i tarcze w normie ( SAO -: TTTM) A PRZEDE WSZYSTKIM: po 2,5 latach jazdy ( poprzednie moje auto to Megane 1,4 ) i zajrzeniu tu i tam w aucie coraz bardziej się upewniam że to też w dużym procencie FRANCUZ* bo: - mam coraz mocniejsze wrażenie że detale ( wykładziny, tapicerki, fotele, plastiki, przełączniki ) pochodzą z sąsiedniej taśmy w tej samej fabryce, - podkładki, uszczelki, gumy uszczelek, silniczki wycieraczek, podzespoły zawieszenia, osprzęt ( alterator itp. ) takie same j.w. wszędzie tylko VALEO, VALEO, VALEO... a reszta to zbieranina z ogólnie znanych koncernów (np TRW, BOSCH) ) produkujących podzespoły do wszelkich marek SUMA: N as O bliguje T ylko E konomia * trwałośc Francuza: 10 lat i ani dnia dłużej, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 (edytowane) trafne podsumowanie I choć niektóre z przypadłości (np ta słynna uszczelka pod pokrywą zaworów) nie dotyczą modelu z silnikiem 1,6 - mam podobne odczucia i nie planuję z tym autem długiego pożycia. Moje skończyło 4 lata we wrześniu ubiegłego roku i na razie nieźle się sprawuje.Daję mu jeszcze dwa latka i game over Edytowane 1 Stycznia 2011 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 (edytowane) trafne podsumowanie I choć niektóre z przypadłości (np ta słynna uszczelka pod głowicą) Pod głowicą, czy pod pokrywą zaworów? Bo jeżeli rozważamy TTTM, to w silniku 1.4 jest raczej problem z uszczelnieniem pokrywy zaworów właśnie - a to nie to samo . A żeby było jeszcze śmieszniej, to akurat silniki benzynowe to wybitnie japońskie konstrukcje Edytowane 1 Stycznia 2011 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 racja - myślałem o zaworach, napisałem o głowicy - kac daje znać o sobie, poprawiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 racja - myślałem o zaworach, napisałem o głowicy - kac daje znać o sobie, poprawiłem No, no, bo to wszystko zostaje dla potomnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Niestety wszystko to prawda.Chcąc poprawić tylne zawieszenie trzeba by było wymienić amorki na takie o innej charakterystyce(ktoś to już na forum wykonał)skończyło się łupanie w d... z tyłu ,Co do hamulców,to już mówiłem słaba pompa hamulcowa,ale niestety ASO tego to nie przyjmie,musiała by paść totalnie.Dla upartych jedynie wymiana we własnym zakresie,albo...i tu juz dla bardziej zaawansowanych,trochę tuningu...wytoczenie wnętrza(tłoczków)o setki lub dziesiąte części milimetra większe,zwiększa to ciśnienie w pompie. Co do Valneło,wszechobecne...niestety,a i podłoga w Note też ma wytłok made in Renault. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 A może "słabość" hamulców w Note wynika z nieodpowiedniej siły wspomagania? W wersjach po FL serwo wsmogagania jest wyraźnie większe. Nie mam punktu odniesienia, ale wg. mnie hamulce w moim egzemplarzu z 2010 są OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Ja mam z 2007 i nie narzekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 (edytowane) Ja mam z 2007 i nie narzekam Czyli nie wiadomo o co chodzi z tą zgłaszaną przez niektórych użytkowników słabością hamulców w Note. Tak czy siak, serwo w wersjach po FL jest naprawdę duże. To też na pewno przekłada się to na skuteczność hamowania. Edytowane 3 Stycznia 2011 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 mam auto przedliftingowe i uważam,że hamuje przynajmniej równie skutecznie jak niemieckie (np astra II czy polo III którymi sporo jeździłem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 (edytowane) mam auto przedliftingowe i uważam,że hamuje przynajmniej równie skutecznie jak niemieckie (np astra II czy polo III którymi sporo jeździłem) Hi, hi, robi się ciekawie. Słabe hamulce - TTTM... A tu wszyscy mówą - o co chodzi, moje hamulce są OK . Ten przypadek TTTM trzeba chyba poważnie zweryfikować . Edytowane 3 Stycznia 2011 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ja mam z 2007 i nie narzekam Czyli nie wiadomo o co chodzi z tą zgłaszaną przez niektórych użytkowników słabością hamulców w Note. Myślę, że wynika to z tego, że każdy porównuje Note'a do swojego poprzedniego autka. Moim zdaniem hamulce w Note są przeciętne tzn. ani wyjątkowo dobre ani wyjątkowo złe. Ale jeśli miałbym je porównać do tych w Peugeocie 207 którego miałem wcześniej, to różnica byłaby duża na korzyść 207 (Note ma znacznie słabsze hamulce). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Myślę, że wynika to z tego, że każdy porównuje Note'a do swojego poprzedniego autka. Moim zdaniem hamulce w Note są przeciętne tzn. ani wyjątkowo dobre ani wyjątkowo złe. Ale jeśli miałbym je porównać do tych w Peugeocie 207 którego miałem wcześniej, to różnica byłaby duża na korzyść 207 (Note ma znacznie słabsze hamulce). Tu rodzi się pytanie co to znaczy słabsze? Samochód znacznie dłużej hamuje czy trzeba mocniej wcisnąć aby skutecznie zachamować? Bo jeżeli to drugie, to sprawa rozbija się jednak raczej o wspomaganie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.