Dar1962 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 (edytowane) jeśliby brać jako kryterium czułość i zero-jedynkowość działania hamulców, to najlepszym autem jakim jeździłem było.....cinquecento sporting Autko było bardzo lekkie ,miało duże tarcze i pakowano do niego bardzo duże i mocne serwo z większych modeli koncernu. W efekcie mimo braku asystenta BAS silne uderzenie nogą w pedał skutkowało tym,że pojazd stawał dosłownie dęba.A brak ABS-u powodował, że niejeden mój niczego nie spodziewający się pasażer (lub częściej pasażerka) nabijał sobie guza Edytowane 3 Stycznia 2011 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Tu rodzi się pytanie co to znaczy słabsze? Samochód znacznie dłużej hamuje czy trzeba mocniej wcisnąć aby skutecznie zachamować? Bo jeżeli to drugie, to sprawa rozbija się jednak raczej o wspomaganie. Hamulce w 207 były takie bardziej "żyletowate", czułeś już od lekkiego naciśnięcia pedału że hamuje (a więc pewnie wspomaganie silniej działało). Hamulce w 207 wymagały przyzwyczajenia, pierwsze hamowanie w bramie dealera o mało nie zakończyłem rozbitym nosem na kierownicy, po kilku km było już ok. Po przesiadce do Nota różnica była bardzo duża. Gdyby porównać drogę hamowania 207 zapewne zatrzymałby się na krótszym dystansie (choć testów nie przeprowadzałem ). Wypada wspomnieć, że każde mocniejsze (ale nie jakieś tam specjalnie mocne) naciśnięcie pedału hamulca kończyło się włączeniem awaryjnych, co na dłuższą metę było dość wkurzające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 trochę nie na temat: http://fakty.interia.pl/raport/kataklizm-w-japonii/galerie/kataklizm-w-japonii/trzesienie-ziemi-i-tsunami-w-japonii/zdjecie/duze,1426822,27 note też miał pecha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 trochę nie na temat: http://fakty.interia.pl/raport/kataklizm-w-japonii/galerie/kataklizm-w-japonii/trzesienie-ziemi-i-tsunami-w-japonii/zdjecie/duze,1426822,27 note też miał pecha Na tym parkingu same japońskie auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 dobry.... kupiłen Note z 2006/pierwsza rej maj 2007 - chyba najtańsza wersja krajowa. 1.4 . serwisowany od początku do dziś co roku we Wrocławiu Impwar- przebieg 73000 km . Przejechałem ok 400km. i lipa - chyba kolumna/ kierownica zaczeła chrupać pod domem na sam koniec Oczywiście uszczelka pod pokrywą cieknie...niezły początek Witam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 to w takim razie kolumnę ktoś musiał wyszykować do sprzedaży bo ona albo chrupie albo nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 A w końcu to wymieniają odpłatnie sam "krzyżak" w serwisie czy jednak nie ? - jaka ew. jest to cena - może ktos wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 (edytowane) Ja poruszę tym razem w TTTM sprawę nieodbijających przycisków i włączników na panelu sterowania i radia. Załączam fotkę. Robiona w ciemności, ale widać dobrze w czym problem. Jeśli chodzi o panel sterowania( strzałki żółte) rozebrałem te przyciski i okazało się, że były smarowane jakimś smarowidłem które zgęstniało. Gdy przeczyściłem problem zniknął. Odbijają po naciśnięciu jak to się mówi sto na sto. Gorzej jest z przyciskami na panelu radiowym (strzałki białe). Używane rzadko nie chcą odbić. Prawdopodobnie ta sama przyczyna , zjełczały gęsty smar. Do przycisków w odbiorniku nie dotykałem się. Nie wiem jak się za nie zabrać. Czy można je normalnie wyłuskać? Może ktoś z posiadaczy notków z takim problemem się spotkał? pzdr Edytowane 26 Stycznia 2012 przez janio 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ja poruszę tym razem w TTTM sprawę nieodbijających przycisków i włączników na panelu sterowania i radia. Załączam fotkę. Robiona w ciemności, ale widać dobrze w czym problem. Jeśli chodzi o panel sterowania( strzałki żółte) rozebrałem te przyciski i okazało się, że były smarowane jakimś smarowidłem które zgęstniało. Gdy przeczyściłem problem zniknął. Odbijają po naciśnięciu jak to się mówi sto na sto. Gorzej jest z przyciskami na panelu radiowym (strzałki białe). Używane rzadko nie chcą odbić. Prawdopodobnie ta sama przyczyna , zjełczały gęsty smar. Do przycisków w odbiorniku nie dotykałem się. Nie wiem jak się za nie zabrać. Czy można je normalnie wyłuskać? Może ktoś z posiadaczy notków z takim problemem się spotkał? pzdr Psiknij w szczeliny wd40-będą chodziły jak nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 idź do rowerowego i kup coś innego niż WD 40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 (edytowane) cx-80 -najlepiej ten zielony - daje radę wszystkiemu http://www.adler.net...rta.php?kat=245 Edytowane 27 Stycznia 2012 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 (edytowane) Dzięki za rady. Coś będę musiał z tym fantem zrobić. Jest to drobiazg. Chciałem się tylko zorientować, czy ta usterka występuje często i czy można ją opisać w miejscu na TTTM. Przy dekonserwacji przycisków w panelu zauważyłem resztki jakiejś gęstawej substancji. Usunąłem ręcznie. W radiu ręcznie może być trudno. Trzeba chyba potraktować jakimś dobrym nieśmierdzącym płynem. Gdybym je przełączał bez przerwy byłby problem, ale przecież nie prztykam cały czas. pzdr Edytowane 27 Stycznia 2012 przez janio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 to nie jest raczej powszechna usterka, miałeś pecha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 to nie jest raczej powszechna usterka, miałeś pecha Dzięki wszystkim i zamykam ten temat. Może się jeszcze ktoś wypowie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuszfala Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Witam jestem totalny beginer jeśli chodzi o Note i jeszcze do końca nie jestem pewny czy aby szczęśliwym jego posiadaczem. Moje auto to 1,5 dci 50kw (10.2008) więc do demonów prędkości nie należy. Przeczytałem wszystkie posty na forum i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na problemy pojawiające się w moim aucie. Więc tak najbardziej dobijają mnie stuknięcia po wjechaniu na nierówności (np lezących policjantów) a także trzaski przy ruszaniu. Do tej pory wymieniłem sworzeń wahacza prawego i obie tuleje, łączniki stabilizatorów , łożysko Mc Persona i poduszkę. "Zawiechę" mam sztywną zero luzów i auta nigdzie nie ściąga ale to pukanie nie ustępuje. Nie wiem już czego szukać a w ciemno można pół auta wymienić. Poradźcie proszę gdzie zacząć szukać. Jeżeli chodzi o trzaski przy ruszaniu wydaje się że dochodzą gdzieś ze środka tak jakby to był przegub lub może pół oś. Jest jeszcze jeden problem ale występuje sporadycznie mianowicie po uruchomieniu zaczyna coś rzęzić w okolicach poduszki pasażera i po kilku sekundach hałas ustaje. Wydaje mi się że być może to coś związane ze sprężarką klimy, chyba że ma ktoś inne spostrzeżenia. I na koniec parę uwag, jak na razie większość części zamiennych jaki kupiłem były do renówki, ceny nie były specjalnie wysokie ale żeby wymienić filtr paliwa to trzeba pół auta rozebrać. z góry dziękuję za jakieś sugestie i pozdrawiam. A cha i jeszcze jedna ciekawostka diagnosta stwierdził że mam jedną lampę angielską (prawa od strony pasażera) czy jest możliwe rozebranie jej i wymiana odbyśnika na właściwy? Szkło zewnętrzne jest najprawdopodobniej identyczne więc pomyślałem że może dałoby się jakoś tanim kosztem to naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 mariuszfaja fajnego strucla zakupiłeś Jeżeli po uruchomieniu coś rzęzi to jest o.k, bo to klima się włącza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 (edytowane) Z elementów zawieszenia nie wymieniłeś praktycznie tylko końcówek drążka kierowniczego i one mogą powodować hałas.Stuki po wjechaniu na nierówność może powodować też kolumna kierownicy (luz na łączniku krzyżaka) Przy wyłączonym silniku poruszaj delikatnie kierownicą w obu kierunkach (szybkie i krótkie ruchy) jeśli miałem rację usłyszysz postukiwanie. Okresowe rzężenie przypominające do złudzenia oddech lorda Vadera z "Gwiezdnych wojen" to odgłos okresowo włączającej się sprężarki klimatyzacji - to akurat w tym modelu normalne zjawisko Edytowane 27 Marca 2012 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 mariuszfaja ma generalnie czego szukać, a z ciekawości niemiecki podziadkowy, czy szwajcarska ubezpieczalnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariuszfala Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 mariuszfala ma generalnie czego szukać, a z ciekawości niemiecki podziadkowy, czy szwajcarska ubezpieczalnia? z Belgii. Dzięki za szybkie odpowiedzi i porady. Może ktoś ma jeszcze pomysł na tę lampę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 (edytowane) jeśli chodzi o lampę - wątpię - to nie szkło, tylko poliwęglan, puszka jest klejona, więc ją raczej zniszczysz - poszukaj na alledrogo - sprzedają tego dużo - tylko się upewnij,żebyś znowu nie kupił "anglika" Edytowane 27 Marca 2012 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Tak jak mówił Dar,kup nową i wymień to cholerstwo,wymiana jest troszkę utrudniona bo trzeba zdjąć koło i nadkole,...ale to samo musiałbyś zrobić żeby się dostać do środka.Więc lepiej całość wymienić bez dodatkowych kłopotów.Co do stuków to możesz mieć jeszcze wybite gumy stabilizatora,czasami dają o sobie znać nieprzyjemnym zgrzytaniem na policjantach,ale czasami mogą też postukiwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Czy "naprawiał" ktoś samodzielnie stukającą poduszkę w kierownicy ? ew. jak to zrobić samemu ? A może ktoś wymieniał przednie reflektory ? Pytanie- czy oryginały czy zamienniki kupić ? Te oryginalne popękały chyba od kamieni, więc jakość jest kiepska, tu chyba w zamienniku nie będzie dużo gorzej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Dla Nissana reflektory przednie robi chyba Valeo. Tak czy siak reflektory dla Note made in Valeo są dostępne i warto właśnie ich szukać a nie przepłacać za niby oryginalne. Reflektory do Note są raczej dobrej jakości. Nikt tu chyba nie zgłaszał, żeby pękały od kamieni czy nawet matowiały. Może te co Ci popękały to właśnie zamienniki? Podobno nawet leciutki dzwon przednim zderzakiem powoduje złamanie zaczepów reflektorów co powoduje, że oprócz naprawy zderzaka trzeba też wymienić reflektory , bo nie zawsze daje się je naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Czy "naprawiał" ktoś samodzielnie stukającą poduszkę w kierownicy ? ew. jak to zrobić samemu ? A może ktoś wymieniał przednie reflektory ? Pytanie- czy oryginały czy zamienniki kupić ? Te oryginalne popękały chyba od kamieni, więc jakość jest kiepska, tu chyba w zamienniku nie będzie dużo gorzej? Popękały Ci reflektory!? Człowieku ja miałem dzwona z dzikiem i tylko zaczepy poszły,ale je naprawiłem i hulam dalej. A dla czego szukasz zamienników? Na alegdrogo kupisz oryginały! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnrambo Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 no a z poduszką w kierownicy może ktoś coś doradzić ? Coś się telepie/ drga od jakiegoś czasu na nierównościach w okol. kieownicy. Nie wiem czy to modół poduszki czy jakąś inna usterka zawieszenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.