ranger Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Podobno te łożyska które wstawiają teraz są dużo lepsze i trwalsze. Więc chyba dobrze, że masz to już za sobą . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szembor Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Podobno te łożyska które wstawiają teraz są dużo lepsze i trwalsze. Więc chyba dobrze, że masz to już za sobą . Mam taką nadzieję, auto właśnie stoi w ASO i będzie gotowe za godzinkę bo okazało się że jeszcze do wymiany klocki i tarcze przód. 1100 zł trochę sporo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Nie wiem od czego to zależy. Mojemu koledze wymieniali tarcze i klocki już na drugim przeglądzie. Przebieg miał podobny i zapłacił chyba tyle samo. Nawet klocków raz nie zmienił - od razu poszedł "komplet". Szybko... Ale on praktycznie non stop jeździ po mieście. Może to było powodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 (edytowane) Nie wiem od czego to zależy. Mojemu koledze wymieniali tarcze i klocki już na drugim przeglądzie. Przebieg miał podobny i zapłacił chyba tyle samo. Nawet klocków raz nie zmienił - od razu poszedł "komplet". Szybko... Ale on praktycznie non stop jeździ po mieście. Może to było powodem. Moje wytrzymały niecałe 50 tys. Co ciekawe, klocki były w lepszym stanie niż tarcze. A może jest tak jak z wycieraczkami. Na pierwszy montaż idą części gorszej jakości (przynajmniej te do których można zastosować określenie "zużycie eksploatacyjne")? Edytowane 4 Stycznia 2013 przez arek_sosnowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Mam taką nadzieję, auto właśnie stoi w ASO i będzie gotowe za godzinkę bo okazało się że jeszcze do wymiany klocki i tarcze przód. 1100 zł trochę sporo... ło matko!Taniej wyszła by Cie droga do mnie zakup tarcz i klocków + wymiana Na prawdę w serwisie można zawału dostać. Arek ,moje wytrzymały coś ponad 60tys.Zamieniłem na RH komplet i po 5tys wywaliłem całość zamieniając na ATE i klocki Ferodo premier,komplet klocki i tarcze 370 zet i jest suuuper! ten zestaw(mieszany)spisuje się świetnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 ło matko!Taniej wyszła by Cie droga do mnie zakup tarcz i klocków + wymiana Na prawdę w serwisie można zawału dostać. Arek ,moje wytrzymały coś ponad 60tys.Zamieniłem na RH komplet i po 5tys wywaliłem całość zamieniając na ATE i klocki Ferodo premier,komplet klocki i tarcze 370 zet i jest suuuper! ten zestaw(mieszany)spisuje się świetnie. Ja zmieniłem na zestaw: klocki ferodo premier i tarcze brembo. Cena za komplet minimalnie niższa niż za Twój (coś mi się kojarzy 320-340 zł plus wymiana). Z tego co pamiętam pisałeś, że Tobie odradzali tarcze Brembo. Po roku i 16 tys km nie mogę się zgodzić z tą opinią (chyba że akurat trafiłem na dobrą sztukę ). U mnie ten zestaw sprawuje się świetnie. Nic nie piszczy, pylenie minimalne a skuteczność hamowania .... Jest znacznie lepiej niż na fabrycznym zestawie. Ale czytając opinie o producencie Twoich nowych tarcz, dla Ciebie raczej to będzie mało przydatna informacja, bo na ATE pojeżdzisz długo Co nie zmienia faktu że fabryczny komplet Lucasa jakiś słaby jest ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Mnie Brembo odradzili w sklepie,a także osoba co pracowała w tej fabryce,chyba w Zawierciu.Zupełnie inna kontrola techniczna tego co szło na pierwszy montaż ,a inna w detal. Arek zajrzyj do tematu tniemy koszty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kules Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 (edytowane) W poprzednim autku sam zmieniłem na komplet ferodo z brembo i byłem bardzo zadowolony co do trwałości i poprawy skuteczności hamowania. Ja mam teraz nakulane 40 tys. i jak niedawno patrzyłem na tarcze to były tylko lekko przytarte, delikatny próg był, ale ja dość rzadko używam hamulców, w mieście wolę silnik i redukcje z przegazówkami. Mam nadzieję że pociągną mi dłużej niż do 60 tys., wtedy zdążę zmienić notka na coś nowego. A jak nie to rozważę też te ATE. Edytowane 4 Stycznia 2013 przez kules Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Mnie Brembo odradzili w sklepie,a także osoba co pracowała w tej fabryce,chyba w Zawierciu.Zupełnie inna kontrola techniczna tego co szło na pierwszy montaż ,a inna w detal. Ja zdecydowałem się na zakup po przeczytaniu opinii na forum Alfy Romeo 159 i Forda Mondeo. Polecał też mój dobry kolega który założył podobny zestaw w Clio 3. Póki co jest super i mam nadzieję że tak zostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość weber29 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Ja zdecydowałem się na zakup po przeczytaniu opinii na forum Alfy Romeo 159 i Forda Mondeo. Polecał też mój dobry kolega który założył podobny zestaw w Clio 3. Póki co jest super i mam nadzieję że tak zostanie. Le :whistle: piej kupić klocki BREMBO JAK KLOCKI FIRMY xxxxxxx :whistle: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monterek5 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 (edytowane) ja mam zrobione 99tys swoim dci z 2007r i właśnie jestem przed już 2 wymiana kolumny kierowniczej tez zaczęła mieć luzy i się tłuc pierwszy raz wymieniana na gwarancji przy około 45 tys przebiegu Edytowane 21 Marca 2013 przez monterek5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specjal Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 U was też stuka ta osłonka na kierownicy od poduszki? Dziwnie tak lata co mnie wnerwia. Z poduszka wszystko ok. Jsk temu zaradzić? Boje się to zdjąc by nie stzreliło cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość weber29 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 U was też stuka ta osłonka na kierownicy od poduszki? Dziwnie tak lata co mnie wnerwia. Z poduszka wszystko ok. Jsk temu zaradzić? Boje się to zdjąc by nie stzreliło cos Dużo palisz hhhehehehhehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Zmienił dostawcę to i towar lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specjal Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Człowieka raptem parę dni nie ma na forum a już mu d.. obrabiają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Po prostu...TTTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobi Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłaszam od siebie TTTM chyba już dobrze znane od samego początku, czyli przeciekająca uszczelka światła stop. Wystąpiło w Note - produkcja marzec 2010, I rejestracja wrzesień 2010, przebieg 29 tys. Zgłoszone i naprawione w ASO, oby się nie powtórzyło. Swoją drogą myślałem, że po lifcie wyeliminowali ten problem. Zgłosiłem także przy okazji trzeszczący styropian koło fotela kierowcy. Zostało naprawione i Pan z obsługi powiedział, że musiałem w coś walnąć np. krawężnik bo styropian pękł i się wybrzuszył. Jakoś to powypychali i naprawili. W sumie nie przypominam sobie abym w coś walnął, możliwe że stało się to po wypadku, bo uderzenie było właśnie od strony kierowcy. Ostatnio znowu zaczęłem słyszeć jakieś skrzypienie, głównie jak jedzie się po nierównej nawierzchni, tym razem jest to chyba fotel kierowcy. Muszę to jeszcze sprawdzić, bo możliwe że to przez ostatnie mrozy -10*C wczesnym rankiem. Od wczorajszego ocieplenia jakoś to ustało chyba. jeśli chodzi o cieknący stop, to nie jesteś odkrywcą, temat jest stary jak to forum No i muszę trochę sprostować bo wbrew pozorom powodem przecieku nie była uszczelka stop. Zaciek był widoczny w miejscu … może załączę fotografię dla lepszego wglądu: Oczywiście pierwsze podejrzenie to uszczelka światła stop. Przy pierwszym zgłoszeniu została wymieniona. Przez pewien czas było wszystko dobrze, aż po dosyć dużych opadach znowu to samo (patrz zdjęcia). Auto odstawione znowu do ASO, które sprawdzili na myjce i nic nie przeciekało. Stwierdzili jedynie „skroplenie pary wodnej” ale bez żadnego przecieku i kazali obserwować. Po dłuższej obserwacji wyszło, że w dni wilgotne i przy małych opadach nic się nie dzieje, dopiero przy zacinającym i dosyć obfitym deszczu pojawia się po jakimś okresie zaciek. Przyczyną okazała się uszczelka od anteny FM. Została ona wymieniona i odpukać na razie sucho. Może to jeszcze nie TTTM ale informacja może się okazać przydatna dla potomnych 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Widziałeś może jak "podchodzili" do anteny, żeby wymienić uszczelkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobi Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Widziałeś może jak "podchodzili" do anteny, żeby wymienić uszczelkę ? Nie widziałem, ale wiem że ściągali wszystkie plastiki z tyłu i prawdopodobnie opuścili podsufitkę w dół, bo wątpię żeby ją całą ściągali. Z przodu by musieli rozkręcić parę rzeczy żeby ją całkowicie ściągnąć, ale żądnych śladów rozkręcania nie było, z tyłu natomiast było widać mniej więcej co było rozkręcane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomwas Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Witam. A ja mam pytanie z innej beczki.Czy po przejechaniu 3000 km nowym autem powinno wymieniać się chłodnice z powodu pęknięcia ,czy TTTM, czy ja poprostu mam pecha.Zdecydowałem się na Notka m.in ze względu na małą awaryjność,a tu zonk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Zdecydowanie przypadek losowy. Nikt tu czegoś takiego nie przerabiał. Może coś uderzyło w chłodnicę ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 No ale skoro auto nowe i nie jest to uszkodzone z Twojej winy to przecież możesz reklamować. Ten Typ Tak Nie Ma.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomwas Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Oczywiście wszystko zostało naprawione na gwarancji (brawo dla serwisu,na drugi dzień auto było gotowe), a chłodnica po prostu rozszczelniła się sama z siebie bez jakiejkolwiek ingerencji zewnętrznej.Najlepsze jest to że "dziura" była taka że po przejechaniu około 20 km prawie cały płyn wylądował na asfalcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_sosnowiec Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 Nikt tutaj nie pisał o tego typu przypadkach z chłodnicą, masz więc wyjątkowy egzemplarz . Najważniejsze że naprawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greyowl Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Ktoś może sam uszczelniał przeciekającą szybę tylną. Przeciek pojawił się idealnie na wysokości środka lampy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.