BULI Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 michaltczew, a nie masz instrukcji obsługi?? Trzeba zrobić nacięcie w gumie która osłania lampe od tyłu. 4000 lub 4300 tak wiec polecam max do 5000 Ale tak naprawde te tanie zestawy mimo ze pisze 5000 moga miec nawet 8000 te o barwie 8000 mają żarnik w kolorze niebieskim , 6000 mają biały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxima262 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Ja wymieniałem xenony i zajęło mi to 10 min. Trzeba odkręcić plastikową osłonkę na gumie są tam druciki trzeba je przesunąć i odchylić a te blaszki to trzeba przekręcić i wyciągasz. No różnica jest naprawdę widoczna między 4300k a 8000k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 zyzio tu masz foty moich Xenonów http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=37938 Naklejka chyba taka sama, też jest data 2004 a na drugim mam 2001. Lampy wyglądają tak samo jak u ciebie Zdejmij gumę osłonową z tej części z piorunem i zobacz jaką masz wtykę. Wtykę przekręcasz lekko tak jak nakrętkę i wyciągasz. Potem odginasz druciki i wyciągasz żarnik. Przy zakładaniu żarnika pamiętaj, że druty idą pod żarnik. Po pełnym włożeniu dopiero zapinasz. Jak masz orginalne żarniki to będą to OSRAM D2S. Tak coś mi się zdaje że na długich masz te chińskie halogenówki bluVision, nie jest to oryginał PAMIĘTAJ O WYSOKIM NAPIĘCIU. Wyłącz lampy zanim zaczniesz tam grzebać. Xenony oryginalne mają samopoziomownie. Widoczne to jest jak włączysz światła a potem zapłon, powinny się unieść i odwrotnie, opaść po wyłączeniu zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zyzio Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 zyzio tu masz foty moich Xenonów http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=37938 Naklejka chyba taka sama, też jest data 2004 a na drugim mam 2001. Lampy wyglądają tak samo jak u ciebie Zdejmij gumę osłonową z tej części z piorunem i zobacz jaką masz wtykę. Wtykę przekręcasz lekko tak jak nakrętkę i wyciągasz. Potem odginasz druciki i wyciągasz żarnik. Przy zakładaniu żarnika pamiętaj, że druty idą pod żarnik. Po pełnym włożeniu dopiero zapinasz. Jak masz orginalne żarniki to będą to OSRAM D2S. Tak coś mi się zdaje że na długich masz te chińskie halogenówki bluVision, nie jest to oryginał PAMIĘTAJ O WYSOKIM NAPIĘCIU. Wyłącz lampy zanim zaczniesz tam grzebać. Xenony oryginalne mają samopoziomownie. Widoczne to jest jak włączysz światła a potem zapłon, powinny się unieść i odwrotnie, opaść po wyłączeniu zapłonu. Z tego co się dowiedziałem od poprzedniego właściciela wychodzi na to że kilka lat temu pierwszy właściciel wymieniał te lampy w ASO na takie jak sa teraz. W sumie najwazniejsze że działają, dobrze świecą i są dobrze ustawione (nie oślepiają). Nie bede się już przejmował że jest coś nieoryginalne, wazne ze hula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Nie wiem. Myślę że z podróbą to ciężko by było ( tylko domysł ). Ja masz żarniki Osrama 4300k to nic tam raczej nie było kombinowane poza tymi żarówkami H7 na długich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_OnE Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Witam! Na wstępie chciałbym się przywitać gdyż jest to 1wszy mój post. Dzisiaj stałem się nabywcą modelu P11.144 i podczas jazdy do domu po zapadnięciu zmroku przeżyłem niemiły SHOCK z oświetleniem - nic nie widać w nocy! Po przestudiowaniu temu z żarówkami i xenonami doszedłem do wniosku, że zakładam HID (mam reflektory soczewkowe i spryskiwacze reflektorów). Pytanie do Was jest takie, czy te Hid'y będą pasować do mojej Primki, iteresuje mnie barwa 5000K, jak najbardziej seryjnie żeby to wyglądało :KLIK lub KLIK ? Czy ktoś z szanownych forumowiczów może mi powiedzieć jaki jest najlepszy HID do Primery (mile widziane linki, modele typy). Dziękuję serdecznie za odpowiedzi i sorki za odkopywanie starego tematu, ale nie chciałem zakładać nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Nie pochwalam Hidów ale Cię rozumiem. Tylko dobrze je ustaw . Co do jakości to myślę że i tak to w jednych krzakach było klepane. Niegdyś kupiłem żarniki D2S Philipsa na Allegro (trafiłem na podróby) i po miesiącu musiałem je wywalić bo mrugać zaczęły Teraz mam najtańsze chińskie i jest 100% OK od pół roku. Chińskie tylko chińczyk może podrobić Pamiętaj że do przeglądu będziesz musiał zakładać oryginały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Ja mam te z pierwszego linku nie są złe ale z tymi filtrami zakłóceń to bujda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg255 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 (edytowane) Nie pochwalam Hidów ale Cię rozumiem. Tylko dobrze je ustaw . Co do jakości to myślę że i tak to w jednych krzakach było klepane. Niegdyś kupiłem żarniki D2S Philipsa na Allegro (trafiłem na podróby) i po miesiącu musiałem je wywalić bo mrugać zaczęły Teraz mam najtańsze chińskie i jest 100% OK od pół roku. Chińskie tylko chińczyk może podrobić Pamiętaj że do przeglądu będziesz musiał zakładać oryginały Niby czemu bedzie musial zakladac oryginaly??Na zadnej stacji diagnostycznej nie spotkalem sie jeszcze z doglebna analiza mojego oswietlenia.Strumien swiatla jest idealny,badania przechodza bez zajakniecia i zaden diagnosta nie zwroci na to nawet uwagi,no chyba ,ze zalozy sie 8000k,albo lampy beda swiecic w kosmos. Edytowane 25 Października 2009 przez grzeg255 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Instalacja bez homologacji i mogą się czepić. Oryginalna ma samopoziomowanie i układ spłukujący (ten akurat jest i w zwykłych lampach) Wiadomo że każdy chce żyć i pewnych rzeczy nie widzą tak jak np pękniętej szyby czołowej od słupka ,nietrzynajacego ręcznego ,albo lamp diodowych ze sklepu z wiejskim tuningiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_OnE Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Czy ktoś może napisać jakie te HIDY kupić, które są dobre bo tego jest od zawalenia i nie wiadomo co kupić. Dla sprostowania w życiu bym tego nie założył gdy światła świeciły normalnie, a że jest jak to jedyne wyjście z sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg255 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 (edytowane) Bez roznicy ktore kupisz,wazne zeby byla gwara na 12-24m-cy,juz przerobilem kilka zestawow i jeden chincol to chyba klepie,a co sobie tam na nich napisza to juz ich,dla mnie to tylko sciemy.Najlepiej jakby byly 4300k-5000k w ostatczenosci 6000k,ale one maja juz niebieska poswiate.I nie pisz,ze w zyciu bys tego nie zalozyl,bo pozniej napiszesz,ze w zyciu juz nie chcesz jezdzic na zwyklych zarowkach. Edytowane 26 Października 2009 przez grzeg255 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Instalacja bez homologacji i mogą się czepić. Oryginalna ma samopoziomowanie i układ spłukujący (ten akurat jest i w zwykłych lampach) Wiadomo że każdy chce żyć i pewnych rzeczy nie widzą tak jak np pękniętej szyby czołowej od słupka ,nietrzynajacego ręcznego ,albo lamp diodowych ze sklepu z wiejskim tuningiem NIe będą sie czepiać, jeżeli jest granica światło-cień to jest OK, samopoziomowanie i spryskiwacze - tak są obowiązkowe zgodnie z jakąś dyrektywą UE ale w autach wyprodukowanych w 2006 i nowsze, w starszych można bez tego mieć - tylko teraz zależy dużo od właściciela auta, czy będzie często jeździł na ustawianie świateł, używał regulacji wysokości strumienia światła - jak przy normalnych żarówkach i nie wsadzi 8000K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_OnE Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Bez roznicy ktore kupisz,wazne zeby byla gwara na 12-24m-cy,juz przerobilem kilka zestawow i jeden chincol to chyba klepie,a co sobie tam na nich napisza to juz ich,dla mnie to tylko sciemy.Najlepiej jakby byly 4300k-5000k w ostatczenosci 6000k,ale one maja juz niebieska poswiate.I nie pisz,ze w zyciu bys tego nie zalozyl,bo pozniej napiszesz,ze w zyciu juz nie chcesz jezdzic na zwyklych zarowkach. Dzięki piękne, za rzeczową odpowiedź. Powiedzcie mi proszę na czym polega różnica między zwykłymi HID'ami a HID'ami SLIM i które to ustrojstwo lepiej kupić i zamontować w primerce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Excamaro Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 No dobra Panowie wiadomo że światła krótkie w naszych Primerach są nędzne i wszyscy piszą tu o wstawianiu ksenonu w soczewki, ale... Ale światłom długim również daleko do doskonałości. Jak ktoś lubi sobie w nocy trochę szybciej pojeździć to jest to poważny problem ponieważ moim zdaniem powyżej 110 km/h jazda w nocy przy kompletnym braku oświetlenia miejskiego to istne balansowanie z przeznaczeniem... Jeżeli zakładać ksenonki to już na obie lampy, tyle że w lampach krótkich mamy żaróweczki H7 co w związku z tym nakazuje wybór ksenonu na żarniku H7 natomiast w światłach długich mamy żaróweczki H1... Czy ktoś robił jakąś kombinację alpejską aby mieć ksenony na obu światłach? Bo tak jak poczytałem temat to samemu mi się zachciało lepszego oświetlenia stąd też moje pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg255 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 (edytowane) Dzięki piękne, za rzeczową odpowiedź. Powiedzcie mi proszę na czym polega różnica między zwykłymi HID'ami a HID'ami SLIM i które to ustrojstwo lepiej kupić i zamontować w primerce. Slim roznia sie tylko cienka przetwornica,niczym wiecej,a to nie robi roznicy,no chyba,ze masz malo miejsca pod maska:) A co do pytania kolegi Excamaro,to uwazam,ze nie ma potrzeby zmieniac dlugich,samo to,ze na mijania bedziesz mial xenon bardzo duzo zmienia.Latam czesto w nocy po zadupiach i nie ma problemu. Edytowane 26 Października 2009 przez grzeg255 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 No dobra Panowie wiadomo że światła krótkie w naszych Primerach są nędzne i wszyscy piszą tu o wstawianiu ksenonu w soczewki, ale... Ale światłom długim również daleko do doskonałości. Jak ktoś lubi sobie w nocy trochę szybciej pojeździć to jest to poważny problem ponieważ moim zdaniem powyżej 110 km/h jazda w nocy przy kompletnym braku oświetlenia miejskiego to istne balansowanie z przeznaczeniem... A ja niezmiennie bede twierdzil, ze swiatla w mojej primerze sa super. Jeżeli zakładać ksenonki to już na obie lampy, tyle że w lampach krótkich mamy żaróweczki H7 co w związku z tym nakazuje wybór ksenonu na żarniku H7 natomiast w światłach długich mamy żaróweczki H1... Czy ktoś robił jakąś kombinację alpejską aby mieć ksenony na obu światłach? Czyli kupujesz 2 hidy, H1 i H7, po 2 przetwornice na każdą strone. Z tym, ze z tego co czytalem, ludzie po zalozeniu zenonow na swiatla mijania, sporadycznie uzywaja swiatel drogowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_OnE Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 A jaki jest wpływ HID na pracę CB? Zakłóca czy nie zakłóca? W CB mam niby filtr przeciwzakłóceniowy (Uniden 520XL). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Na długich nie można założyć HIDów bo są tam zwykłe odblaski a nie soczewki i w takie lampy nie można pchać żarników Xenonowych Tak jak koledzy piszą wyżej, a ja potwierdzam mając oryginalne xenony. Zapominasz o długich i halogenach no chyba że chcesz robić za choinkę. Tak mnie zastanawia jedno. w waszych lampach są (przy najmniej powinny) fioletowe soczewki. ja mam mleczne, czy nie ma to wpływu na barwę światła przy zastosowaniu żarników o danej barwie. Co do barw powiem że miałem oryginalnie Osram 4300 k i było żółtawe światło, potem fioletowawe jak się wypaliły Założyłem Philipsa 4300 k ale okazało się ze to podróba dająca światło 6000 k i po dwóch miesiącach zaczęły mrugać, kupiłem najtańsze chińskie o barwie 6000 i jestem naprawdę zadowolony. Lekka niebieska poświata jest naprawdę niezła w deszcz i mgle i na śniegu Osobiście wolę ją od 4300. Moja uwaga to bezwzględnie paragon i zakup w sprawdzonym sklepie (może być co wystawia na allegro ale co istnieje też fizycznie) a nie "widmo" na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibby Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Mam u siebie xenonki nie fabryczne i jest ok, tzn wsadzone w soczewkę , wyregulowane , 4300k , balansowane do obciążenia auta . Wrócę trochę do początku wątku i aspektów prawnych , w regulaminie nr 48 wspomnianym wcześniej jest mowa o samopoziomowaniu i spryskiwaczach przy światłach powyżej 2000 lumenów( jednostka pomiaru strumienia światła) a nie kelwinów(jednostka pomiaru barwy światła) , nasze HID-y teoretycznie mają do 3200 lumenów w praktyce osiągaj nie wiele ponad 2000 lumenów , nie jestem przekonany czy jakaś stacja diagnostyczna , nie wspominając o policji posiada sprzęt do pomiaru strumienia światła . Reasumując HID w soczewcze tak ,ale tylko u odpowiedzialnego kierowcy , w kloszu tylko dedykowanym pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Excamaro Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 nie jestem przekonany czy jakaś stacja diagnostyczna , nie wspominając o policji posiada sprzęt do pomiaru strumienia światła . Reasumując HID w soczewcze tak ,ale tylko u odpowiedzialnego kierowcy , w kloszu tylko dedykowanym pozdrawiam Zdziwiłbyś sie kolego, każdy radiowóz jest zaopatrzony w takie urządzenie, stąd właśnie życzliwi panowie policjanci mogą stwierdzić ze założyłeś żarówkę 55W a nie 130W, inna sprawa taka że niewielu policjantów umie się takimi przyrządami posługiwać a na stacjach diagnostycznych nie chce sie im wyciągać urządzeń i sprawdzać jeżeli wszystko wygląda w miarę ładnie i nie wzbudza rażących zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 (edytowane) Pewnie że mają nawet po to żeby sprawdzić ci przepuszczalność szyby (tu akurat mierzy się natężenie w Luxach) jak sobie ofoljujesz, a i nowsze aparaty do regulacji świateł są wyposażone w miernik strumienia świetlnego Edytowane 27 Października 2009 przez and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibby Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Pewnie że mają nawet po to żeby sprawdzić ci przepuszczalność szyby (tu akurat mierzy się natężenie w Luxach) jak sobie ofoljujesz, a i nowsze aparaty do regulacji świateł są wyposażone w miernik strumienia świetlnego Dobra może sprzęt mają , ale przepustowości szyby nie mierzy sie w Luksach tylko w % przepuszczalności światła (graniczną wartościa jest przepuszczalność 80% gdzie większość aut fabrycznie ma "ścimnione" o 15% ) po pierwsze , po drugie to jeśli masz lusterka boczne to tylne szyby możesz pomalować farbą olejną na czarno lub zabić deskami i nie mają prawa Ci nic zrobić no chyba żeby chcieli Ci umyć przednia szybę ale w to wątpię Sorry zza mały offtop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.