Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

200SX S14'96 Coobcia - niedzielny wóz (Powerd by SR20DET)


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba praca wre jak nic się nie dzieje na forum :D

 

To płotka :diabel:

 

 

Ja na przyszły rok celuje w takiego rodzynka -

http://driftcars.jp/cars/de0300103.html

http://driftcars.jp/cars/de0300046.html

Lub będzie projekt na bazie mojego czerwonego "Cudaka" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no trochę cisza... bo w sumie wiele się nie dzieje.

Silnik dziś został wyjęty i rozebrany na części pierwsze. Tak więc, wał korbowy na śmeitnik, pompa olejowa do wyrzucenia, korbowód jeden na gruz a wał korbowy na kotwicę do Tytanica się nadaje :D

 

Oto obraz rzezi niewiniątek:

210420081376.jpg

 

Z rańca biję do ulubionego autoszlifu na ul. Grochowską i mi umyją to co pozostało dobre w motorze czyli blok z podporami i miski olejowe...

 

Z głowicą trochę lipa - jeszcze się nie zaczęły nad nią prace a nie ukrywam że chciałbym w tym tygodniu z pomocą Jasia i Kiviego wóz poskładać i cieszyć się jazdą :)

 

Aha kupiłem do niego turbinkę - GT28RS z małą stroną gorąco do jakiś 310-320KM wyda przy czym będzie się błyskawicznie wkręcać, a i jakoś na razie pojerzdzę z automatem bo jak zacznie się dwie roboty na raz to to będzie trwało w nieskończoność...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. panewki fizycznie w ogóle nie było, tylko masa syfu w misce olejowej i na tłoku odciśnięta komora spalania z głowicy :D

Jakiś niemieć nie zmieniał oleju na czas - standard...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sr20DEH ma kuty wał korbowy w serii... więc DET prawdopodobnie też

 

:029: i myslisz ze kucizna dalaby sie tak zjechac glupiemu niemcowi?? :zly:

 

moze masz racje... w kazdym razie trzymam kciuki za projekt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"W czasie ciągłego udoskonalania silnika SR20 zmniejszono ciężar jego kutego wału korbowego o piec kilogramów, zastosowano lżejsze tłoki, cieńsze pierścienie tłokowe redukując dzięki temu bezwładność mas wirujących i tarcie. Jednostka SR20DE jest także lżejszą od swej poprzedniej wersji o 3 kilogramy."

 

[ Dodano: Sro 23 Kwi, 2008 06:31 ]

jesli det nie ma kutego wału to chyba powinien podejśc ten z DEH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
Ps. panewki fizycznie w ogóle nie było, tylko masa syfu w misce olejowej i na tłoku odciśnięta komora spalania z głowicy :D

Jakiś niemieć nie zmieniał oleju na czas - standard...

Auto zrobione?? Kiedy moge Ci skopac tylek na kresce? :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe nawet maluch i duzy fiat mają kute żeliwne wały korbowe...

Ps. co do mojego SX to do odebrania jest blok, sprawdzony i umyty - 100% igła :)

Zawory już zkompletowałem i mogę bić do Paradowskich na ich modyfikację co tam dalej, chyba tą moją nową GT28RS wystawię na sprzedaż bo coś mała mi się ona wydaje - doskonała do driftu tak pod 320KM bez żadnej turbo dziury ale ja chce 400 KM...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Koniec prac się szybko nie zapowaida ale powolutku zbliżamy się ku końcowi :)

Widok na koniec dzisiejszego dnia:

050620081495.jpg

 

Po weekendzie mam nadzieję że wygospodaruję jakieś pół dzionka coby poskładać to do kupy...

 

[ Dodano: Wto 10 Cze, 2008 01:58 ]

kolejny pracowity dzień i w wolnej chwili dołożyłem parę klocków:

090620081517.jpg

090620081516.jpg

 

Odpał już lada dzień :)

Poza oczywistymi czynnościami jeszcze tą nową turbinę przypasować trzeba i dopieścić nieco kolektor wydechowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może by tak zmienić logo w awatarze? :)

 

Fajne będzie autko ale ciągnięcie 3 projektów na raz to ciężki temat. Ja bym się skupił tylko na SXie, później Sunny a Primę sobie darował. No i jeszcze Schaby chyba są?

 

Pojeździsz RWD to pewnie zostaniesz przy nim do końca :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie co z Saabami :D wczoraj kręciłem się po Aninie i natrafiłem na uliczkę na której stało kilkanaście różnych Saabów :one: jakiś serwis tam chyba był czy coś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saaba jednego mam dla siebie srebrny w chwili obecnej wchodzi do niego większa suszarka i planuję ok 270KM, a zielony angol przełożony i sprzedany ojcu + mały bonus sofcik na którym ma 222KM...

 

A co do SX to dzisiaj nie miałem na niego czasu a planowałem wsadzić motor i przytargać go do siebie pod dom - bliżej będzie do zakładu gdzie mi dorabiać będą przewody do nowiej większej turbiny :D

 

[ Dodano: Pią 27 Cze, 2008 01:07 ]

Stan na dziś:

260620081561.jpg

Auto już stoi pod moim garażem, z chłopakami z legionowa została zrobiona najcięższa robota, teraz już tylko kolektor, turbo, rurki i dopieszczanie... :D

Po weekendzie będzie "głośna" próba odpalenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No to SX już w moim garażu teraz dokańczanie i dopieszczanie...

Najpierw obróbka kolektora wydechowego (porting, wyrównywanie płaszczyzn w autoszlifie i bandarzowanie by Moja Samiczka):

300620081565.jpg

 

Tu podziękowania dla Małego co w mig ogarnął mi uszczelkę miedzy turbo a kolektor (trzeba było ją szlifować bo Chińczycy nie postarali się z umiejscowieniem szpilek...)

300620081578.jpg

 

Całość po całodniowej opiece prezentuje sie tak:

300620081585.jpg

 

Po 2 godznnych przymiarkach i jeździe do pana tlumikowca i doklepaniu na gorąco DP wszystko się mieści i nie obija o wałek z układu kierowniczego :diabel:

No i jeszcze walka z tymi sztywnymi cholernymi przewodami, biorę się do roboty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahahaa, tez wykorzystuję swoją do prac przy aucie ale do owijania kolektora dał bym chociaż rękawiczki :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłeś już tego ślimaka bo jak byłem ostatnio to jednocześnie dorabiałeś szpilki szukałeś gwintownicy byliśmy u tłumikarza, po felgi do kropka i robiłeś hamulce w drugim Sunnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rossi20

a to dla Kuby nie jest problem , w pewnym momenice robil 5 samochodów na raz ;-) lub wymieniał hamulce w moim, odchudzał kropka, pojechalismy do tłumikarza zeby oaplic prowadnice , i jeszcze pojechalismy do komisu na Modlinska zeby w 15 minut ogarnal połowe silnika 200 sx do driftu wiec u niego to chyba normlane - i dobrze ze tak potrafi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
hahahaa, tez wykorzystuję swoją do prac przy aucie ale do owijania kolektora dał bym chociaż rękawiczki

 

a moja Magda mówi że za to owijanie należą się dziewczynie Coobcia nowe pantofle :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dziś byłem świadkiem prac przy dolocie jeszcze bez filtra ale odpalenie było pomimo trochę "skróconego" ;) wydechu, ale kręci się ładnie i nawet nie za głośno. :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...