Fer Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Chyba praca wre jak nic się nie dzieje na forum do czasu az przyjedzie to http://cgi.ebay.co.uk/nis...1QQcmdZViewItem To płotka :diabel: Ja na przyszły rok celuje w takiego rodzynka - http://driftcars.jp/cars/de0300103.html http://driftcars.jp/cars/de0300046.html Lub będzie projekt na bazie mojego czerwonego "Cudaka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asmo666 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 :528: ... a cóż tu taka cisza... :528: :diabel2: :kosci: zaraz pewnie wyskoczy jakis wykres 500 koni i nas zmiażdży... :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 bedzie miażdżyć cyce <rotfl> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 A no trochę cisza... bo w sumie wiele się nie dzieje. Silnik dziś został wyjęty i rozebrany na części pierwsze. Tak więc, wał korbowy na śmeitnik, pompa olejowa do wyrzucenia, korbowód jeden na gruz a wał korbowy na kotwicę do Tytanica się nadaje Oto obraz rzezi niewiniątek: Z rańca biję do ulubionego autoszlifu na ul. Grochowską i mi umyją to co pozostało dobre w motorze czyli blok z podporami i miski olejowe... Z głowicą trochę lipa - jeszcze się nie zaczęły nad nią prace a nie ukrywam że chciałbym w tym tygodniu z pomocą Jasia i Kiviego wóz poskładać i cieszyć się jazdą Aha kupiłem do niego turbinkę - GT28RS z małą stroną gorąco do jakiś 310-320KM wyda przy czym będzie się błyskawicznie wkręcać, a i jakoś na razie pojerzdzę z automatem bo jak zacznie się dwie roboty na raz to to będzie trwało w nieskończoność... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asmo666 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 az tak zle wyszlo z ta panwią?? i w koncu wybrales mniejsza loszke :] pozdro i powodzenia z reszta rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Ps. panewki fizycznie w ogóle nie było, tylko masa syfu w misce olejowej i na tłoku odciśnięta komora spalania z głowicy Jakiś niemieć nie zmieniał oleju na czas - standard... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asmo666 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 noo to grubo w takim razie :029: a wal az tak jest zjechany ze nic z niego nie bedzie? kupiles ori czy moze juz kucizne pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 kupiles ori czy moze juz kucizne pozdr sr20DEH ma kuty wał korbowy w serii... więc DET prawdopodobnie też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asmo666 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 sr20DEH ma kuty wał korbowy w serii... więc DET prawdopodobnie też :029: i myslisz ze kucizna dalaby sie tak zjechac glupiemu niemcowi?? :zly: moze masz racje... w kazdym razie trzymam kciuki za projekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 o ile mnie wiadomo to akurat w DET nie jest kuty, ale i tak daje radę do ok. 500 kucy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 "W czasie ciągłego udoskonalania silnika SR20 zmniejszono ciężar jego kutego wału korbowego o piec kilogramów, zastosowano lżejsze tłoki, cieńsze pierścienie tłokowe redukując dzięki temu bezwładność mas wirujących i tarcie. Jednostka SR20DE jest także lżejszą od swej poprzedniej wersji o 3 kilogramy." [ Dodano: Sro 23 Kwi, 2008 06:31 ] jesli det nie ma kutego wału to chyba powinien podejśc ten z DEH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Ps. panewki fizycznie w ogóle nie było, tylko masa syfu w misce olejowej i na tłoku odciśnięta komora spalania z głowicy Jakiś niemieć nie zmieniał oleju na czas - standard... Auto zrobione?? Kiedy moge Ci skopac tylek na kresce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Hehe nawet maluch i duzy fiat mają kute żeliwne wały korbowe... Ps. co do mojego SX to do odebrania jest blok, sprawdzony i umyty - 100% igła Zawory już zkompletowałem i mogę bić do Paradowskich na ich modyfikację co tam dalej, chyba tą moją nową GT28RS wystawię na sprzedaż bo coś mała mi się ona wydaje - doskonała do driftu tak pod 320KM bez żadnej turbo dziury ale ja chce 400 KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marsdorf Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 całość robi wrażenie i z niecierpliwością czekam na koniec prac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Koniec prac się szybko nie zapowaida ale powolutku zbliżamy się ku końcowi Widok na koniec dzisiejszego dnia: Po weekendzie mam nadzieję że wygospodaruję jakieś pół dzionka coby poskładać to do kupy... [ Dodano: Wto 10 Cze, 2008 01:58 ] kolejny pracowity dzień i w wolnej chwili dołożyłem parę klocków: Odpał już lada dzień Poza oczywistymi czynnościami jeszcze tą nową turbinę przypasować trzeba i dopieścić nieco kolektor wydechowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 może by tak zmienić logo w awatarze? Fajne będzie autko ale ciągnięcie 3 projektów na raz to ciężki temat. Ja bym się skupił tylko na SXie, później Sunny a Primę sobie darował. No i jeszcze Schaby chyba są? Pojeździsz RWD to pewnie zostaniesz przy nim do końca :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Właśnie co z Saabami wczoraj kręciłem się po Aninie i natrafiłem na uliczkę na której stało kilkanaście różnych Saabów :one: jakiś serwis tam chyba był czy coś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Saaba jednego mam dla siebie srebrny w chwili obecnej wchodzi do niego większa suszarka i planuję ok 270KM, a zielony angol przełożony i sprzedany ojcu + mały bonus sofcik na którym ma 222KM... A co do SX to dzisiaj nie miałem na niego czasu a planowałem wsadzić motor i przytargać go do siebie pod dom - bliżej będzie do zakładu gdzie mi dorabiać będą przewody do nowiej większej turbiny [ Dodano: Pią 27 Cze, 2008 01:07 ] Stan na dziś: Auto już stoi pod moim garażem, z chłopakami z legionowa została zrobiona najcięższa robota, teraz już tylko kolektor, turbo, rurki i dopieszczanie... Po weekendzie będzie "głośna" próba odpalenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 hej coobcio ,kiedy jakiś męski manual zarzucisz do sx?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 No to SX już w moim garażu teraz dokańczanie i dopieszczanie... Najpierw obróbka kolektora wydechowego (porting, wyrównywanie płaszczyzn w autoszlifie i bandarzowanie by Moja Samiczka): Tu podziękowania dla Małego co w mig ogarnął mi uszczelkę miedzy turbo a kolektor (trzeba było ją szlifować bo Chińczycy nie postarali się z umiejscowieniem szpilek...) Całość po całodniowej opiece prezentuje sie tak: Po 2 godznnych przymiarkach i jeździe do pana tlumikowca i doklepaniu na gorąco DP wszystko się mieści i nie obija o wałek z układu kierowniczego :diabel: No i jeszcze walka z tymi sztywnymi cholernymi przewodami, biorę się do roboty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 hahahaa, tez wykorzystuję swoją do prac przy aucie ale do owijania kolektora dał bym chociaż rękawiczki :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Założyłeś już tego ślimaka bo jak byłem ostatnio to jednocześnie dorabiałeś szpilki szukałeś gwintownicy byliśmy u tłumikarza, po felgi do kropka i robiłeś hamulce w drugim Sunnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 a to dla Kuby nie jest problem , w pewnym momenice robil 5 samochodów na raz ;-) lub wymieniał hamulce w moim, odchudzał kropka, pojechalismy do tłumikarza zeby oaplic prowadnice , i jeszcze pojechalismy do komisu na Modlinska zeby w 15 minut ogarnal połowe silnika 200 sx do driftu wiec u niego to chyba normlane - i dobrze ze tak potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 hahahaa, tez wykorzystuję swoją do prac przy aucie ale do owijania kolektora dał bym chociaż rękawiczki a moja Magda mówi że za to owijanie należą się dziewczynie Coobcia nowe pantofle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Dziś byłem świadkiem prac przy dolocie jeszcze bez filtra ale odpalenie było pomimo trochę "skróconego" wydechu, ale kręci się ładnie i nawet nie za głośno. :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.