Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

200SX S14'96 Coobcia - niedzielny wóz (Powerd by SR20DET)


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W środę okaże się czy daje radę :D

Jak dończe czarną P10GT baryły to za okablowanie w swojej S14 się biorę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość EnDrIu WAWA
W środę okaże się czy daje radę :D

Jak dończe czarną P10GT baryły to za okablowanie w swojej S14 się biorę :D

Rob, rob to jakies rondo sie ogarnie na naszej dzielnicy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

No wóz shamowany, z pękniętym kolektorem wydechowym i ze zjaranym 2 tłokiem, oto wynik na doładowaniu 0,5 bara:

Pierwyszyraz.jpg

 

Kolegi BMW 328i E36 bez problemu oblatuje czy to z zatrzymanego czy rolki tak więc nie ma tregedii, zwłaszcza ze z turbiny można napompować coś koło 2 barów :)

 

Ps. tak czy siak najpierw trza naprawiać i wrzucać porządnego FMIC-a ale wcześniej i tak wejdą wałki HKS step 2 - 264 :D

Ciekawe ile uda się uzyskać nie przekraczając 0,5 bara :P

Jeszcze kolektor ssący Greddy style co niby też coś tam poprawia chodzi mi po głowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Elo Elo no ostatnio trochę się działo, dzięki uprzejmości i niesamowitej pomocy Grześka (Gello Garage) i Juzka (chłopak super szybko wyciąga gałkę z SX - mistrz) w niespełna 6 dni porobiliśmy wszystko jak trza w moim Jaszczurze, a więc krótka foto relacja:

 

A więc motor wygrzebany, rozebrany na części pierwsze i dogłębnie umyty:

czystyblok.jpg

 

Śrubki w korbach zmienione na takie co się mniej rozciągają ARP:

ARP1.jpg

 

Uszczela pod łep to niezawodne OEM Nissan skręcone ARP:

JEpistonsiOEMnissan.jpg

 

Wleciały używane Kute tłoki JE Pistons po wcześniejszym odświerzeniu, szlif z pasowaniem zrobiony na 0,07mm:

blok.jpg

 

Chłopaki zadbali o wygląd i dodalni nieco koloru:

silniczekiEXEDY.jpg

 

No i wleciało męskie sprzęgło EXEDY Stage I organic - noga boli :D

EXEDY.jpg

 

Z ciekawostek to wygrzebałem od GELLa panwie korbowodowe od RB25DET - pasują idealnie do SR20 :)

No i było po drodze parę ciekawych odkryć :D

 

A no i coby fura się nie grzała wleciała 2 calowa chłodnica:

chlodzenie.jpg

 

Teraz jestem w wawie i jestu trochę do roboty... po weekendzie planuję znowu pogrzebać nieco w SX i wrzucić FMICA, i poprosić GELLA by wystrugał mi jakiś ładny 3" dolot - przy tej okazji pozbędę się przepływki na rzecz Map sensora motorolli.

Dalsze zajęcia to już zawias, heble, poliuretany pod tylny wózek i może jakieś ładne koło gdzieś się znajdzie w świecie :)

 

Na dzień dzisiejszy to by było na tyle, może dzisiaj w wolnej chwili zapodam EBC i podłącze sterowanie zapłonem w ECU Majstrze nie zapominając przy tym że motorownia jest na dotarciu - już jedna zmiana oliwy za mną, a za jakieś 600-700km próba ognia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj będzie się działo, morski Nissan będzie rządził !!! Pewnie Drift Arena w planach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, na wstępie chciałem pochwalić projekt - godny podziwu i zapał również :) Nie wiem czy problem z odpalaniem na krótko dalej aktualny, ale przypomniało mi się, że jak robiłem z kumplem swapa w Colcie CA0 z automatu na manual to przy aut. skrzyni był czujnik wrzuconego biegu i on odcinał zapłon przy wrzuconym którymś biegu, aby nie dało się wtedy odpalić fury. Wystarczyło go zdemontować od skrzyni, podpiąć spowrotem pod wiązkę w której siedział, ustawić którąś z "działających" pozycji i problem z głowy :) Jest jeszcze opcja odpięcia kompa skrzyni od ECU, ale nie robiliśmy tego i zostało tak jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratki gratki. jakis wykresik bedzie niedlugo?:D

 

wykresik i wykresik jakby to miało być zwieńczenem dzieła pffffffff

 

ma tu być fotorelacja z imprezy i minuta pięćdziesiąt na torze Poznań !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... tylko szkoda, że olej żłopie i kopci na niebiesko ;P

Takie są uroki kutych silników :D

 

Ps. Auto wystrojone na 0,7 bara, pozbyłem się przepływki na rzecz map sensora i nieco dopieściłem zapłon jest sporo lepiej ale dalej męczy turbo dziura, mam nadzieję że jak odpalę niedziałający na chwilę obecną VTC będzie sporo lepiej.

 

Na dzisiaj w planach ogarnięcie zawiasu - KYB AGX + regulacja kątów z przodu jakieś -2,5 a tył -1,5.

 

Do usłyszenia później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlaciał Fmic, wóz wystrojony przez moją kobitkę na 0,8 bara - coś tak podaje nawet ale sutów nie rwie - jeszcze mało męsko jest.

Ps. Adams bardzo Ci dziękuje za cenne wskazówki co do wywiercenia dziury w podstawce pod AKU... z dokładonością co do 1mm wszystko pasuje :)

Gellu tobie też mega dzięki za profi dziurkacza fi 86mm do wiertarki co dziury robi pięknie.

 

Tak więc przedstawiam mini relacje z montażu FMICa:

 

MÓJ MAŁY POMOCNIK

IMG_4710.jpg

 

PRZYMIARECZKA

IMG_4733.jpg

 

MAŁY BAŁAGAN

IMG_4766.jpg

 

DZIURKA

IMG_4762.jpg

 

KOŃCÓWKA CZYLI DOCINANIE ZDERZAKA

IMG_4796.jpg

 

Cholera ale jest z tym roboty zchodzi się z tym dłużej niż z wyjęciem silnika, trzeba było zderzak delikatnie podcinać przy dolnych rurkach, trzeba było zwalić lampy zderzak, wzmocnienie to małe górne pod zderzakiem, przeciwmgielne usunąć, sporo wsporniczków od starego IC no i wygrzebać tego zakundolnego dziana no ale poniższy wykres na takie niestabilne 0,8bara wszystko rekompensuje:)

drugirazFMICizakuty.jpg

 

Właśnie nie wiem co jest grane, mam wyłączonego EBC to mi dmucha w przedziale 0,74-0,83 przy bucie w podłodze to samo się dzieje jak ustawię mapę LO na okolice 0,9 to doładowanie lata w przedziale 0,82-0,92 i czuć to na drodze... Nie wiem za cholere co to może być - na starym IC też to miałem więc nieszczelności rurek, kolanek i icka odpadają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

90HP strat? :galy:

To na V biegu przy prędkości 282Km/h i na zimowych oponach tak więc straty do przyjęcia :D

 

Ps. Znowu wozie coś tam podłubałem...

 

Tak więc odwiedziłem braci Czarek i Eryk z firmy AutoR i wystrugaliśmy o taki dolocik, ma średnicy 76mm, wóz fajnie na nim syczy no i zdecydowanie wczesniej wstaje turbo (mimo nieszczelności...):

170720092682.jpg

 

Zmieniłem także amorki na rególowane KYB AGX no i przymierzyłem tajemnicze tarcze 280mm - pasują piknie, tylko adaptery pod zaciski trza zrobić:

170720092687.jpg

 

No i dziś z rańca na szybko przymierzyłem ultra lekkie 17" - szkoda że mają zaledwie 7" szerokości i opona 225 nie najlepiej się na nich układa:

170720092672.jpg

170720092676.jpg

 

A no i nagrałem Filma jak auto przyspeisza od 0 do stu paru km/h niestety ładuje 1 bara po czym spada do 0,66-64... Obstawiam 3 miejsca nieszczelności po kolei będę je eliminować i testing :D

th_17072009020.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś miałem okazję być wożony SX'em krótka rundka ale i tak robi wrażenie. RWD rządzi ;) Powiem krótko autko zapodaje jak dla mnie bardzo dobrze zdecydowanie czuć, że jedzie nawet panowie na budowie się przyglądali co tak pięknie hałasuje :D - oczywiście jak dla Coobcia to jeszcze nie to i ma być lepiej i nie mam wątpliwości że będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś miałem okazję być wożony SX'em krótka rundka ale i tak robi wrażenie. RWD rządzi ;) Powiem krótko autko zapodaje jak dla mnie bardzo dobrze zdecydowanie czuć, że jedzie nawet panowie na budowie się przyglądali co tak pięknie hałasuje :D - oczywiście jak dla Coobcia to jeszcze nie to i ma być lepiej i nie mam wątpliwości że będzie.

 

 

e tam 225 to na przód do n/a fwd z tyłu felgi 10,5 przód 8,5-9 - mają wystawać suki ;)

 

to nie ciśnienie to upał jest w ch*j

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

No i pierwsze koty za płoty - ruszyłem mojego jaszczura na Tor Lublin, zdecydowanie nam się spodobało :D

Sx prowadzi się niesamowicie pewnie, długo jest neutralny choć chwilami podsterowany - to akurat załatwi większy negatyw z przodu...

Latałem na zimówkach rocznik 2001 do nauki w sam raz, rąbnąłem raz spina czyli obróciło mnie - naprawdę trzeba delikatnie obchodzić się z gazem bo driftować to chce cholernie.

Generalnie to kocham ten wóz :) i na następny tor założę jakieś lepsze kółka i mam nadzieję że tym samym powalczę o coś lepszego jak Drugie miejsce w klasie i 4 w generalce :P

Aha no i z awarii to tak miałem nie zamocowany akumulator przez co przemieszczał się i spadała wpinka od zasilania w efekcie czego był wypadający zapłon i przygasanie na wolnych obrotach oraz dodatkowo latałem z turbiną trzymającą się na 2 szpilkach - nie wiem jak to się mogło rozkrecić tak było mocno dokręcone że ojej... efektem tego był mega turbo LAG oraz nieprzeciętne efekty akustyczne :D

 

Ps. Fotki z tej imprezki:

1-2.jpg

2-1.jpg

 

A tu ciekawostka wyścig na prostej z piękną wydmuszką M3 3,2 - pozdrawiam jej właściciela :)

3-1.jpg

 

No i pierwsze trofeum wywalczone tylnopędem:

4-1.jpg

 

Ps. jak ktoś ma nagranie z moim przegięciem tzn. wszedłem przy 120km/h w łuk po prostej startowej i rąbnąłem drifta z maksymalną kontrną, spoconymi rękoma, zamykniętymi oczyma i serduchem w krtani to bardzo proszę o zamieszczenie go tutaj :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ps. jak ktoś ma nagranie z moim przegięciem tzn. wszedłem przy 120km/h w łuk po prostej startowej i rąbnąłem drifta z maksymalną kontrną, spoconymi rękoma, zamykniętymi oczyma i serduchem w krtani to bardzo proszę o zamieszczenie go tutaj :D

 

co do spoconych rąk to rękawiczki byś zanabył oraz personal.jpgB)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba niedzielny już nie pasuje do opisu morskiego. :lol:

Mam nadzieję, że niedługo się spotkamy. Też powinna być niezła zabawa,

ale w innej klasie. Gratuluję sukcesu w klasie driftcarów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...