Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

200SX S14'96 Coobcia - niedzielny wóz (Powerd by SR20DET)


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Fajny wydeszek nie powiem. No Tomali to on nie przypomina :D Nawet el-tec mógł by się uczyć. Uwielbiam dźwięk DETów. Zupełnie inna bajka niż wolnossaki.

 

PS. uważaj bo jak plunie ogniem to ci zderzak spłynie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szuszareczka.jpg

szuszareczka1.jpg

No dzięki OSIe suszarka już jest - jest większa jak się spodziewalem ale to dobrze :D

Jej potencjał to 400KM, ja narazie planuję zamknąć seryjny układ paliwowy + wallbro, obstawiam jakieś 300KM...

Teraz muszę dorobić do niej przewody wodne oraz dorobić flansze z aluminium... - ktoś ma jakiegoś szybkiego i sprawnego tokarza w okolicach warszawy co mi to jutro od ręki ogarnie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koło mnie na Trakcie Brzeskim jest tokarz centralnie na tyłach forda tuż przed Mc Donaldem

po lewej stronie jadąc na Mińsk Mazowiecki... robi od ręki... dorabiałem tam grubą flanszę do wydechu... szybko i tanio pewnie z 20-30 zł zapłacisz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wóz poskładany i wystrojony na 0,5 bara, coś tam podaje ale to jest dalekie od tego co ma być... Suszarka spora pełene doładowanie wytwarza na niskich biegach dopierdo od 4000obr.min - jutro wybebeszam seryjny katalizator licznę że te 500obr.min wcześniej zacznie się coś dziać...

 

Ps. tak seryjny katalizator :P bo nie było w komplecie z nowym wydechem CAT CONVERTERA i miecz a ja chciałem szybko na działeczkę wybyć :D

 

Co do tokaża to przepłaciłem, chciałem mieć szybko i blisko 50zł mnie policzył no ale zaoszczędziłem na paliwie :D no i zamiast jednej flanszy musiałem wspawać kawałek rurki cby nic mi nie kolidowało z rurowym koletorem wydechowym, do tego problemy ze ściekiem, ani orgynalny z S14 nie pasował ani ten dostarczony z japoni (pewno dlatego że tam kiera nie z tej) tak więc by przewód nie obijał mi się o kolumne kierwoniczą trzeba było ciąć, sprawać i krzesać iskry - jak to bywa w przypadku gadżetów typu PnP :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S14 Adamsa, ok. 5,5sec/100km/h w dobrych czasach. A jak morskiego oceniasz? :diabel2:

No to Stołeczna NKP czeka na zaproszenie z TVN-Turbo ;) Z takim S-14kami :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W automacie do setki to same straty generuje ale potem jest fajnie, pedał non stop w desce a on szybko i płynnie zmienia biegi niewyhamowując turbiny...

Pasowało by coś w rodzaju sprzęgła na start by np. z 4500-5000obr.min można było sobie ruszać bo tak to mimo gazu w desce rusza jak baranek z 2000... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizator wzprulem no i boost bez zmian ale za to 0,5 bara mam przy 3700 czyli 300obr.min wczesniej jak mialem... a zaczatki doladowania od 2500 a wczesniej od 3000 tak wiec pol sukcesu, jutro zamontuje porzczonego MBC i zobaczymy co z tego wzjdzie, osobiscie podejrzewam pekniety kolektor wzdechowy :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio co do ruszania automatem a próbowałeś na starcie szybko dwa razy pedał gazu wcisnąć ?? swego czasu jeździłem BMW 730i z 91r w automacie i koleś z niemiec pokazał jak zredukować bieg w automacie i jak ruszać. Podczas wyprzedzania szybko dwa razy w gaz bardzo szybka redukcja biegu i ogień :) (za drugim depnięciem gazu trzymasz już do oporu). Podczas startu podobnie,tylko trzeba uważać na uślizg kół.

Oczywiście zastrzegam że taki przypadek miałem w BMW, żadnym innym automatem nie jeździłem i nie sprawdzałem. Nie wiem również jeżeli takie coś zadziała jaki ma wpływ na skrzynię. Jeżeli start nie działa zobacz podczas wyprzedzania czy jest redukcja. Jeżeli nie ma, no cóż i tak zmieniasz skrzynię na manuala :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i na bank jestem przekonany ze kolektorek jest gdzieś pekniety - słychać wyraźne pierdzenie, ojej i znowu robota z demontarzem wszystkiego no i odwijanie tych pieknych bandarzy... Kolektor prawdopodobnie pekł po wsadzeniu nowego wydechu i skreceniu go ze starą częścią za turbo, teraz poskładane wszystko na OBX ale za późno, no nic człowiek na swoich autach się uczy :D

 

PS. jutro poprobuje z tym podwójnym kick downem choć nie wiem czy to coś da bo u mnie w pedale jest dodatkowy czujnik od tego... a no i z fajnych rzeczy zamówiłem duży IC na przód i to:

Greddy%20Profec.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nic nie dawało pompowaniem pedału... Tak czy siak będzie przejście na manuala bowiem autoamt przy 1 barze wyzionął ducha a auto naprawdę miło się odpychało :)

Cały wieczór strojenia i upalania - nic się nie działo, rano odpalam wóz i mam efekt ślizgającego się sprzęgła przy tym kłęby dymu spod maski...

 

A wszystko to zasługą tego fajnego urządzenia:

Greddy.jpg

 

Tak to chwilowo dalej bym śmigał na 0,5 bara i takie coś nie miało by miejsca :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

nie chce mi się...

Śnieg go zasypał, robię porzadki w garażu by go upchnąć, poczeka aż będzie ciepło, teraz zima więc jazda nim bez sensu by była...

Zresztą co każdy poniedziałek teraz są fajne rally sprinty koło spalarni więc trzeba wchodzić ostro w Bandita :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No proste pomału ale do przodu... Wolny czas wykorzystalem na przygotowanie SX pod SWAP skrzyni, z pedałami było trochę zabawy - jakoś tak mało miejsca no i trzeba było zrobić dziurę pod pedał sprzegła, tak przebiegały prace:

 

dziurawieniepedala3.jpg

 

Jak będzie ładnie i sucho na drodze to trzeba się przejechać do kogoś kto posiada kanał i dokończyć resztę dzieła, hehe już się nie mogę doczekać kiedy ten parszywy automat pójdzie na skup metali kolorowych :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawaj ten manual bo 200sx w automacie to kiszka trochę

 

Nie rozpraszaj go od Twojej czerwonej :D

 

 

 

Coobcio widze ze przeprosiles sie z 200 sx no to elegancko jak juz sie uporasz to wiesz ze musisz mnie bokiem przewiezdz :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Efekt dzisiejszego dnia to 32 nieodebrane połączenia - musiałem korzystać z dobrodziejstw kanału u mojego kolegi - serdeczne mu za to dzięki !!

 

Tak więc sporo roboty z wygrzebaniem tego automatu było, raz ze warzy ze 2 razy więćej jak manual no i upierdliwe puszczone przewodniki od chlodzenia skrzyni...

Tak czy siak doprowadzenie SX do poniższego stanu zajęło mi dziś niespełna 9 godzin i to z pomocą dwóch siłaczy :D

 

Raz trzeba było z wału korbowego wygrzebać tulejkę co trzymała koło zamchowe od automatu to jedna masakra, no nic mniejsza o to :kosci:

 

Lekkie koło zamachowe Fidanza na miejscu:

zamachnamiejscu.jpg

 

Męskie sprzęgło co ma przenieść nieco poand 450Nm też na miejscu:

sprzeglonamiejscu.jpg

 

Środkowy tunel rozebrany:

wnetrze.jpg

 

No i zabawy z elektryką:

elektyrka1.jpg

 

Wiązkę z manuala przełorzyłem ale i tak trzeba nieco poprzerabiać bowiem wóz nie kreci ze stacyjki rozrusznikiem oraz nie działają wsteczne - na to dzisaj już nie starczyło sił no i najwarzniejsze, potrzebuje jednak całego wału napędowego oraz wspornika pod skrzynie biegów od wersji manualnej, tak akurat z pół dzionka się zejdzie coś tak czuję, no i poprowadzić przewód hydrauliczny miedzy pedałem a wysprzęglikiem - już 1,5metra miedziaka zakupiłem :P

 

[ Dodano: Wto 20 Sty, 2009 23:46 ]

No i bym zapomniał - wysprzeglik ten przy skrzyni dostał nowych gumek i świerzego smaru, jutro już poczuję jak wzmocnione sprzęgiełko pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze alu kolo zamachowe, to drugie w klubie. jeszcze pasowaloby zrobic przod aluminiowy aby jak najbardziej zmniejszyc straty.

 

btw. cos dlugo cie schodzi z tym swapem, ja swoj zrobilem w pol dnia!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze swoim komentarzem poczekam do jazd testowych :027:

 

[ Dodano: Sro 21 Sty, 2009 23:38 ]

słyszałem dzisiaj jakieś PSSSSSST na Fundamentowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w SX nie miło się wymienia skrzynie, musiałem silnik z poduszek zciągać podwiesić go no rzeźby a rzeźby no i na koniec okazało się ze wymielony synchronizator 3 4 i 5tki do tego wyje piątka... muszę jechać do zioma od którego kupiłem i wymienić - już u niego nową będę wsadzać - zmęczyła mnie ta robota...

 

Dzisiaj wrzuciłem brakujące graty a wiec czujnik wstecznego, prędkości, przewód miedziany poszedł, auto jeździ ale dalej na krotko trzeba palić i nie ma wsteka no i tunel do poskladania - dobrze że się z tym nie spieszyłem bo ponownie trzeba ją wyrzucić.

 

Na Manualu to zupełnie inne auto jest :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...