Coobcio Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 W środę okaże się czy daje radę Jak dończe czarną P10GT baryły to za okablowanie w swojej S14 się biorę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 W środę okaże się czy daje radę Jak dończe czarną P10GT baryły to za okablowanie w swojej S14 się biorę Rob, rob to jakies rondo sie ogarnie na naszej dzielnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 I jak przeprosiles sie juz z 200sx??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 No wóz shamowany, z pękniętym kolektorem wydechowym i ze zjaranym 2 tłokiem, oto wynik na doładowaniu 0,5 bara: Kolegi BMW 328i E36 bez problemu oblatuje czy to z zatrzymanego czy rolki tak więc nie ma tregedii, zwłaszcza ze z turbiny można napompować coś koło 2 barów Ps. tak czy siak najpierw trza naprawiać i wrzucać porządnego FMIC-a ale wcześniej i tak wejdą wałki HKS step 2 - 264 Ciekawe ile uda się uzyskać nie przekraczając 0,5 bara Jeszcze kolektor ssący Greddy style co niby też coś tam poprawia chodzi mi po głowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Coobcio, nie ma to jak rwd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Coobcio, nie ma to jak rwd RWD jest jak sex: po co jezdzic na recznym jak mozna dac w piz..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Elo Elo no ostatnio trochę się działo, dzięki uprzejmości i niesamowitej pomocy Grześka (Gello Garage) i Juzka (chłopak super szybko wyciąga gałkę z SX - mistrz) w niespełna 6 dni porobiliśmy wszystko jak trza w moim Jaszczurze, a więc krótka foto relacja: A więc motor wygrzebany, rozebrany na części pierwsze i dogłębnie umyty: Śrubki w korbach zmienione na takie co się mniej rozciągają ARP: Uszczela pod łep to niezawodne OEM Nissan skręcone ARP: Wleciały używane Kute tłoki JE Pistons po wcześniejszym odświerzeniu, szlif z pasowaniem zrobiony na 0,07mm: Chłopaki zadbali o wygląd i dodalni nieco koloru: No i wleciało męskie sprzęgło EXEDY Stage I organic - noga boli Z ciekawostek to wygrzebałem od GELLa panwie korbowodowe od RB25DET - pasują idealnie do SR20 No i było po drodze parę ciekawych odkryć A no i coby fura się nie grzała wleciała 2 calowa chłodnica: Teraz jestem w wawie i jestu trochę do roboty... po weekendzie planuję znowu pogrzebać nieco w SX i wrzucić FMICA, i poprosić GELLA by wystrugał mi jakiś ładny 3" dolot - przy tej okazji pozbędę się przepływki na rzecz Map sensora motorolli. Dalsze zajęcia to już zawias, heble, poliuretany pod tylny wózek i może jakieś ładne koło gdzieś się znajdzie w świecie Na dzień dzisiejszy to by było na tyle, może dzisiaj w wolnej chwili zapodam EBC i podłącze sterowanie zapłonem w ECU Majstrze nie zapominając przy tym że motorownia jest na dotarciu - już jedna zmiana oliwy za mną, a za jakieś 600-700km próba ognia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Coobcio, jak zawsze gruuuuby projekt, ciekaw jestem jak to bedzie jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Work-Euroli...sQ5fAccessories http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Gunmetal-Wo...9%3A1|72%3A1171 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SSR-Vienna-...9%3A1|72%3A1171 do tego kierownica nardi deepcorn 350 suede i będzie ładny VIP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Oj będzie się działo, morski Nissan będzie rządził !!! Pewnie Drift Arena w planach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marooo Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 gratki gratki. jakis wykresik bedzie niedlugo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafq Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Witam, na wstępie chciałem pochwalić projekt - godny podziwu i zapał również Nie wiem czy problem z odpalaniem na krótko dalej aktualny, ale przypomniało mi się, że jak robiłem z kumplem swapa w Colcie CA0 z automatu na manual to przy aut. skrzyni był czujnik wrzuconego biegu i on odcinał zapłon przy wrzuconym którymś biegu, aby nie dało się wtedy odpalić fury. Wystarczyło go zdemontować od skrzyni, podpiąć spowrotem pod wiązkę w której siedział, ustawić którąś z "działających" pozycji i problem z głowy Jest jeszcze opcja odpięcia kompa skrzyni od ECU, ale nie robiliśmy tego i zostało tak jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 gratki gratki. jakis wykresik bedzie niedlugo? wykresik i wykresik jakby to miało być zwieńczenem dzieła pffffffff ma tu być fotorelacja z imprezy i minuta pięćdziesiąt na torze Poznań !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 ... tylko szkoda, że olej żłopie i kopci na niebiesko ;P Takie są uroki kutych silników Ps. Auto wystrojone na 0,7 bara, pozbyłem się przepływki na rzecz map sensora i nieco dopieściłem zapłon jest sporo lepiej ale dalej męczy turbo dziura, mam nadzieję że jak odpalę niedziałający na chwilę obecną VTC będzie sporo lepiej. Na dzisiaj w planach ogarnięcie zawiasu - KYB AGX + regulacja kątów z przodu jakieś -2,5 a tył -1,5. Do usłyszenia później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 no i jak tam Coobcio niedzielny wóz ? niuton rwie już suty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Wlaciał Fmic, wóz wystrojony przez moją kobitkę na 0,8 bara - coś tak podaje nawet ale sutów nie rwie - jeszcze mało męsko jest. Ps. Adams bardzo Ci dziękuje za cenne wskazówki co do wywiercenia dziury w podstawce pod AKU... z dokładonością co do 1mm wszystko pasuje Gellu tobie też mega dzięki za profi dziurkacza fi 86mm do wiertarki co dziury robi pięknie. Tak więc przedstawiam mini relacje z montażu FMICa: MÓJ MAŁY POMOCNIK PRZYMIARECZKA MAŁY BAŁAGAN DZIURKA KOŃCÓWKA CZYLI DOCINANIE ZDERZAKA Cholera ale jest z tym roboty zchodzi się z tym dłużej niż z wyjęciem silnika, trzeba było zderzak delikatnie podcinać przy dolnych rurkach, trzeba było zwalić lampy zderzak, wzmocnienie to małe górne pod zderzakiem, przeciwmgielne usunąć, sporo wsporniczków od starego IC no i wygrzebać tego zakundolnego dziana no ale poniższy wykres na takie niestabilne 0,8bara wszystko rekompensuje:) Właśnie nie wiem co jest grane, mam wyłączonego EBC to mi dmucha w przedziale 0,74-0,83 przy bucie w podłodze to samo się dzieje jak ustawię mapę LO na okolice 0,9 to doładowanie lata w przedziale 0,82-0,92 i czuć to na drodze... Nie wiem za cholere co to może być - na starym IC też to miałem więc nieszczelności rurek, kolanek i icka odpadają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 90HP strat? :galy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Normalnie lubelski klimat widzę ? Nie wiedziałem że aż tyle czasu może to zająć ale nie martw się tylko ciesz że w angli nie mieszkasz Pzdr. Pgaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 90HP strat? :galy: To na V biegu przy prędkości 282Km/h i na zimowych oponach tak więc straty do przyjęcia Ps. Znowu wozie coś tam podłubałem... Tak więc odwiedziłem braci Czarek i Eryk z firmy AutoR i wystrugaliśmy o taki dolocik, ma średnicy 76mm, wóz fajnie na nim syczy no i zdecydowanie wczesniej wstaje turbo (mimo nieszczelności...): Zmieniłem także amorki na rególowane KYB AGX no i przymierzyłem tajemnicze tarcze 280mm - pasują piknie, tylko adaptery pod zaciski trza zrobić: No i dziś z rańca na szybko przymierzyłem ultra lekkie 17" - szkoda że mają zaledwie 7" szerokości i opona 225 nie najlepiej się na nich układa: A no i nagrałem Filma jak auto przyspeisza od 0 do stu paru km/h niestety ładuje 1 bara po czym spada do 0,66-64... Obstawiam 3 miejsca nieszczelności po kolei będę je eliminować i testing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość junioor Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Dziś miałem okazję być wożony SX'em krótka rundka ale i tak robi wrażenie. RWD rządzi Powiem krótko autko zapodaje jak dla mnie bardzo dobrze zdecydowanie czuć, że jedzie nawet panowie na budowie się przyglądali co tak pięknie hałasuje - oczywiście jak dla Coobcia to jeszcze nie to i ma być lepiej i nie mam wątpliwości że będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Dziś miałem okazję być wożony SX'em krótka rundka ale i tak robi wrażenie. RWD rządzi Powiem krótko autko zapodaje jak dla mnie bardzo dobrze zdecydowanie czuć, że jedzie nawet panowie na budowie się przyglądali co tak pięknie hałasuje - oczywiście jak dla Coobcia to jeszcze nie to i ma być lepiej i nie mam wątpliwości że będzie. e tam 225 to na przód do n/a fwd z tyłu felgi 10,5 przód 8,5-9 - mają wystawać suki to nie ciśnienie to upał jest w ch*j Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 No i pierwsze koty za płoty - ruszyłem mojego jaszczura na Tor Lublin, zdecydowanie nam się spodobało Sx prowadzi się niesamowicie pewnie, długo jest neutralny choć chwilami podsterowany - to akurat załatwi większy negatyw z przodu... Latałem na zimówkach rocznik 2001 do nauki w sam raz, rąbnąłem raz spina czyli obróciło mnie - naprawdę trzeba delikatnie obchodzić się z gazem bo driftować to chce cholernie. Generalnie to kocham ten wóz i na następny tor założę jakieś lepsze kółka i mam nadzieję że tym samym powalczę o coś lepszego jak Drugie miejsce w klasie i 4 w generalce Aha no i z awarii to tak miałem nie zamocowany akumulator przez co przemieszczał się i spadała wpinka od zasilania w efekcie czego był wypadający zapłon i przygasanie na wolnych obrotach oraz dodatkowo latałem z turbiną trzymającą się na 2 szpilkach - nie wiem jak to się mogło rozkrecić tak było mocno dokręcone że ojej... efektem tego był mega turbo LAG oraz nieprzeciętne efekty akustyczne Ps. Fotki z tej imprezki: A tu ciekawostka wyścig na prostej z piękną wydmuszką M3 3,2 - pozdrawiam jej właściciela No i pierwsze trofeum wywalczone tylnopędem: Ps. jak ktoś ma nagranie z moim przegięciem tzn. wszedłem przy 120km/h w łuk po prostej startowej i rąbnąłem drifta z maksymalną kontrną, spoconymi rękoma, zamykniętymi oczyma i serduchem w krtani to bardzo proszę o zamieszczenie go tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Ps. jak ktoś ma nagranie z moim przegięciem tzn. wszedłem przy 120km/h w łuk po prostej startowej i rąbnąłem drifta z maksymalną kontrną, spoconymi rękoma, zamykniętymi oczyma i serduchem w krtani to bardzo proszę o zamieszczenie go tutaj co do spoconych rąk to rękawiczki byś zanabył oraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 No chyba niedzielny już nie pasuje do opisu morskiego. Mam nadzieję, że niedługo się spotkamy. Też powinna być niezła zabawa, ale w innej klasie. Gratuluję sukcesu w klasie driftcarów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Mialem przyjemnosc jazdy jako pasazer - na mnie zrobil wrazenie ach zeby moj tak podawal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.