Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

200SX S14'96 Coobcia - niedzielny wóz (Powerd by SR20DET)


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

na mnie zrobil wrazenie :D ach

Na Panu w białej BMW M3 3,2 odchudzonej do 1170kg która pierwszą setkę robi w 4,2 sek a 0-200km/h w 14,5sek też zrobił wrażenie :D

 

Pa. kierownica i kubeł narazie na dalszy plan odchodzą tymczasem się wykosztowałem i zanabyłem felgi RAYS model Track w rozmiarze 18x8" przód i 18x8,5" tył o wadze odpowiednio 9 oraz 9,2Kg - czyli nieco lżejsze jak moje dotychczasowe 16" :) No i z laczkami Potenza RE040 225/45 z przodu i 245/45 z tyłu... Całość zdjęta z 350Z :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mas dokładnie to są te - wieczorkiem kobitka popstryka mi profi zdjęcia na statywie to się tu pokażę z nimi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurka ładnie ;) A co do białej M3 to jej poprzedni właściciel potrafił nią być 4 w generalce na kieleckich SuperOESach, tym samym klepał Lancery 400Konne i inne Imprezy STI B) Robert też już tą furkę ogarnia całkiem nieźle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No poza kołem wjechały nowe wałeczki HKS step II 264* dość męskie efekt to +24KM i 51Nm, poniżej wykresiki z załączoną zmienną fazą i bez niej:

200sxnowewalkizvtcibezvtc.jpg

 

W stosunku do tego co było sporo ucierpiał dół - trzeba będzie pobawić się z zestrojeniem i wydaje mi się że bez pokręcenia wałkiem wydechowym będzie słabo z dołu tak czy siak 468Nm już jest i mieli na II biegu po wciśnięciu do dechy :D Czego wcześniej nie było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osiągi imponujące, zwłaszcza moment powala. Ale to dobrze, bo drugie doświadczenie z turbo naszego guru zakończone pełnym sukcesem. Gratulacje przy otwartej kurtynie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieszczam parę fotek z udanej imprezy sobotniej na torze lublin, choć zamiast na czas bardziej wychodziło mi to bokiem:

bdrift4_1024.jpg

bdrftt1_1024.jpg

drift5_1024.jpg

 

A tu kawałek prostej:

IMG_0625_1024.jpg

 

Po drodze miałem małe jaja z mocowaniem Intercoolera które się urwało tak więc trzeba było to na szybko zdrutować i rozwiązaniem problemu okazała się lina cholownicza :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i już parę dni minęło po pierwszym moim treningu driftu oto pare foto z tej imprezy:

IMG_16631024.jpg

IMG_10641024.jpg

IMG_14651024.jpg

IMG_15611024.jpg

 

Hehe żeby nie było tak słodko:

IMG_16411024.jpg

IMG_13361024.jpg

 

No co tu dużo gadać spodobało mi się :)

W aucie do poprawy mam dół obrotów co już w chwili obecnej poprawiłem po przez dokręcenie DP - jakieś 500-700obr.min wcześniej zaczyna ciągnąć...

Zwiększyć skręt kół no i z tyłu górne wachacze wymienić na regulowane bo mocny negat jest mimo że już na fasolkach ustawiłem by maks na prosto było coby mi opon od wewnętrznej tak nie cieło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedział kolega hmmm nie pamiętam jak mu na imię dawał mi wskazówki a tak na co dzień lata Hondą Civic Coupe 1,5 :P

Ps. Foto by Renata zapomniałem dodać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Hej Kuba, bo tak mi sie ostatnio przypomnialo - pamietasz jak sie cielismy kiedys na Cargo? Wiesz moze ile miales wtedy kucykow pod maska (bo hamowni dalej nie odwiedzilem i ciekawia mnie orientacyjne szacunki :) )?.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

306 albo 311 już nie pamiętam dokładnie no i chyba obaj byliśmy na laczkach 18" :)

Porządki od dziś robię w garage tak by SX mógł w nim się zrelaksować, a więc zakupiłem do niego grube stabilizatory whiteline oraz będę kombinował z tyłu nad większymi tarczami i adapterami do nich na chwilę obecną dopasowałem tarcze 280mm na 5 śrub z maximy ale nawet nie wiem jakiego modelu ale idealnie pasuje i na piastę i na śruby.

No i pewno pobawię się jeszcze z wałkami rozrządu oraz małą niespodziankę mam co do motorowni - powiem że sporo customowej roboty będzie ale liczę na złamanie 400KM na doładowaniu w granicach 1,1-1,2 bara :)

no i muszę przenieść power tranzistor w inne miejsce bo na tym rurowym kolektorze przegrzewa się i efektem czego jest wypadający zapłon - chyba pół roku zajęło mi dojście do tego czemu się tak dzieje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i muszę przenieść power tranzistor w inne miejsce bo na tym rurowym kolektorze przegrzewa się i efektem czego jest wypadający zapłon - chyba pół roku zajęło mi dojście do tego czemu się tak dzieje :D

 

a co dokladnie Ci sie dzieje z tym zaplonem? jeszcze sie okaze, ze u mnie trzeba zrobic to samo i stad sa problemy z zaplonem! :)

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kapuje - cos w ta manke :) W sumie to bardzo dobrze ;)

 

Stabilizatory whiteline sa uznanym produktem - ja jak wezme sie za zawieche to chce przypolowac godspeed'a -> tansze, bez regulacji, ale za to grubsze. A te tarcze z maxi to ciekawa sprawa -> przod juz mam zrobiony i chce z czasem zalozyc cos wiekszego na tyl. Mialem zamiar wrzucic setup z Z32 ale chyba nie chce mi sie przekladac bebnow wiec pewnie zostane narazie przy seryjnym zacisku + lepsze klocki i wieksze tarcze. Dotad mialem brac od dan'a z db power 290tki ale w sumie jak daje sie dopasowac w ten sposob to pewnie znalazlem kolejny temat na dlugie zimowe wieczory :)

 

A niespodzianke silnikowa szykuj - bardzo ciekawe co tam kombinujesz! No i dobrze ze zaplon ogarnales bo pamietam jak od dluzszego czasu miales z nim problem.

 

Ja narazie biore do swiat na wstrzymanie, no moze poza camber correction kit whiteline'a i dokonczeniem sprzegla bo narazie niewiedziec skad mam mega wibracje w malym zakresie obrotow :/

 

pzdr

 

ps. pamietasz jak kiedys dzwonilem i dopytywalem sie o powody blokowania hamulca bebnowego w p11? dwa dni temu na szyszkowej calkiem z nienacka zablokowalo mi tylne kolo (oderwana wykladzina) - obeszlo sie bez wjechania w cokolwiek ale doslownie 2min wczesniej grzalem 130-140 trasa torunska i jerozolimskimi... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...