Coobcio Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 na mnie zrobil wrazenie ach Na Panu w białej BMW M3 3,2 odchudzonej do 1170kg która pierwszą setkę robi w 4,2 sek a 0-200km/h w 14,5sek też zrobił wrażenie Pa. kierownica i kubeł narazie na dalszy plan odchodzą tymczasem się wykosztowałem i zanabyłem felgi RAYS model Track w rozmiarze 18x8" przód i 18x8,5" tył o wadze odpowiednio 9 oraz 9,2Kg - czyli nieco lżejsze jak moje dotychczasowe 16" No i z laczkami Potenza RE040 225/45 z przodu i 245/45 z tyłu... Całość zdjęta z 350Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość soda Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 poka te felaśki, bo tutaj ciężko takie znaleźć: http://www.rayswheels.co.jp/2009/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mas Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 podejrzewam, że takie cuś : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Mas dokładnie to są te - wieczorkiem kobitka popstryka mi profi zdjęcia na statywie to się tu pokażę z nimi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 No to są Fotki By moja Kobitka Jak wam się podobają ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Te koła są poprsotu MISTRZ! , I jak elegancko do niego pasuja. Ciekawe czy by takie podeszly do maxi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Podejdą 5x114,3 i piasta taka sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Mistrzostwa ciąg dalszy Przy tej masie felg będzie rewelacyjnie.King of polish S14 !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwapcio23 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 O kurka ładnie A co do białej M3 to jej poprzedni właściciel potrafił nią być 4 w generalce na kieleckich SuperOESach, tym samym klepał Lancery 400Konne i inne Imprezy STI Robert też już tą furkę ogarnia całkiem nieźle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybon Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Pieknie sie prezentuje;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Kuba gratki. Fura Kozak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 No poza kołem wjechały nowe wałeczki HKS step II 264* dość męskie efekt to +24KM i 51Nm, poniżej wykresiki z załączoną zmienną fazą i bez niej: W stosunku do tego co było sporo ucierpiał dół - trzeba będzie pobawić się z zestrojeniem i wydaje mi się że bez pokręcenia wałkiem wydechowym będzie słabo z dołu tak czy siak 468Nm już jest i mieli na II biegu po wciśnięciu do dechy Czego wcześniej nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 jedyny minus to że dupowozowej charakterystyki to już nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Osiągi imponujące, zwłaszcza moment powala. Ale to dobrze, bo drugie doświadczenie z turbo naszego guru zakończone pełnym sukcesem. Gratulacje przy otwartej kurtynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 I pewnie lambda jest na swoim miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zamieszczam parę fotek z udanej imprezy sobotniej na torze lublin, choć zamiast na czas bardziej wychodziło mi to bokiem: A tu kawałek prostej: Po drodze miałem małe jaja z mocowaniem Intercoolera które się urwało tak więc trzeba było to na szybko zdrutować i rozwiązaniem problemu okazała się lina cholownicza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgaz Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 (edytowane) Bomba już się piszę na Drift Taxi po warszawie. Edytowane 26 Sierpnia 2009 przez pgaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 No i już parę dni minęło po pierwszym moim treningu driftu oto pare foto z tej imprezy: Hehe żeby nie było tak słodko: No co tu dużo gadać spodobało mi się W aucie do poprawy mam dół obrotów co już w chwili obecnej poprawiłem po przez dokręcenie DP - jakieś 500-700obr.min wcześniej zaczyna ciągnąć... Zwiększyć skręt kół no i z tyłu górne wachacze wymienić na regulowane bo mocny negat jest mimo że już na fasolkach ustawiłem by maks na prosto było coby mi opon od wewnętrznej tak nie cieło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 A kto siedzi na paru zdjątkach po prawej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Siedział kolega hmmm nie pamiętam jak mu na imię dawał mi wskazówki a tak na co dzień lata Hondą Civic Coupe 1,5 Ps. Foto by Renata zapomniałem dodać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Hej Kuba, bo tak mi sie ostatnio przypomnialo - pamietasz jak sie cielismy kiedys na Cargo? Wiesz moze ile miales wtedy kucykow pod maska (bo hamowni dalej nie odwiedzilem i ciekawia mnie orientacyjne szacunki )?. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 306 albo 311 już nie pamiętam dokładnie no i chyba obaj byliśmy na laczkach 18" Porządki od dziś robię w garage tak by SX mógł w nim się zrelaksować, a więc zakupiłem do niego grube stabilizatory whiteline oraz będę kombinował z tyłu nad większymi tarczami i adapterami do nich na chwilę obecną dopasowałem tarcze 280mm na 5 śrub z maximy ale nawet nie wiem jakiego modelu ale idealnie pasuje i na piastę i na śruby. No i pewno pobawię się jeszcze z wałkami rozrządu oraz małą niespodziankę mam co do motorowni - powiem że sporo customowej roboty będzie ale liczę na złamanie 400KM na doładowaniu w granicach 1,1-1,2 bara no i muszę przenieść power tranzistor w inne miejsce bo na tym rurowym kolektorze przegrzewa się i efektem czego jest wypadający zapłon - chyba pół roku zajęło mi dojście do tego czemu się tak dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 no i muszę przenieść power tranzistor w inne miejsce bo na tym rurowym kolektorze przegrzewa się i efektem czego jest wypadający zapłon - chyba pół roku zajęło mi dojście do tego czemu się tak dzieje a co dokladnie Ci sie dzieje z tym zaplonem? jeszcze sie okaze, ze u mnie trzeba zrobic to samo i stad sa problemy z zaplonem! Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Kapuje - cos w ta manke W sumie to bardzo dobrze Stabilizatory whiteline sa uznanym produktem - ja jak wezme sie za zawieche to chce przypolowac godspeed'a -> tansze, bez regulacji, ale za to grubsze. A te tarcze z maxi to ciekawa sprawa -> przod juz mam zrobiony i chce z czasem zalozyc cos wiekszego na tyl. Mialem zamiar wrzucic setup z Z32 ale chyba nie chce mi sie przekladac bebnow wiec pewnie zostane narazie przy seryjnym zacisku + lepsze klocki i wieksze tarcze. Dotad mialem brac od dan'a z db power 290tki ale w sumie jak daje sie dopasowac w ten sposob to pewnie znalazlem kolejny temat na dlugie zimowe wieczory A niespodzianke silnikowa szykuj - bardzo ciekawe co tam kombinujesz! No i dobrze ze zaplon ogarnales bo pamietam jak od dluzszego czasu miales z nim problem. Ja narazie biore do swiat na wstrzymanie, no moze poza camber correction kit whiteline'a i dokonczeniem sprzegla bo narazie niewiedziec skad mam mega wibracje w malym zakresie obrotow :/ pzdr ps. pamietasz jak kiedys dzwonilem i dopytywalem sie o powody blokowania hamulca bebnowego w p11? dwa dni temu na szyszkowej calkiem z nienacka zablokowalo mi tylne kolo (oderwana wykladzina) - obeszlo sie bez wjechania w cokolwiek ale doslownie 2min wczesniej grzalem 130-140 trasa torunska i jerozolimskimi... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 A32 ma 278mm z tylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.