Adams Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Juz wlasnie obczailem - 278mm srednicy a wszystkie inne wymiary takie same (procz grubosci materialu przylegajacego do piasty i czesci prostopadlej do niego), 3.6kg S14 - A32 3.9kg wg brembo. Cos mi mowi ze wlasnie znalazlem setup na tyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Adams te wibracje masz z powodu lekkiego koła... Raczej bym się nie przejmował a jak chcesz temu zapobiec to najlepiej by było wyważyć je wraz z wałem korbowy... Ps. ja jak uporządkuje garage i uturbimy Bombla to biorę się za projekt adapterów pod te większe tarcze na tył, myślę żeby zrobić tego większa ilość to chłopaki z NissanTechu by byli zadowoleni A co do zapłonu to przegrzewał mi się power transistor taka kosteczka przykręcana do błotnika, a przegrzewał się od chińskiego kolektora wydechwoego, tak sam jak mi się przegrzewa pompa hamulcowa, tak więc wsadzam seryjny kolektor wydechowy wraz z osłoną termiczną ciekawe czy wyda on do 400KM+ ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Owinąłem ale taśmę mam już po przecieraną a dwa że w turbo tak jakoś średnio zdaje egzamin no a poza tym kolekotr od dłuższego czasu mam pęknięty... Więc wszystko jest za tym by wsadzić serię i odwiedzić hamkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 mysle, ze srednio sie sprawdza, bo jest pekniety. jak wrocisz do serii to bedzie pozniej turbo wstawac, a do 400+ juz by sie przydal kolektor pozadny zeby to ladnie hulalo. na Twoim miejscu pospawalbym i wzmocnil chinola i owinal jeszcze raz tasma.. co do zaplonu to chodzilo mi o to czym sie objawiaja problemy, bo moze to to samo co u mnie, a power transistor w Sunnym jest przykrecany do glowicy, tak jak i cewka i obydwie rzeczy moga sie niezle nagrzewac :/ przy przeniesieniu, transistor musi byc przykrecony do karoserii czy niekoniecznie? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Tranzisotor w sunnym jest na głowicy odsunięty na blaszce wiec tam się raczej nie przegrzeje a w 200SX jest wprost na przeciwko turbiny, jak kiedyś na pokazie driftu w poznaniu byłem to Polody się mnie pytał czy mi się właśnie Power Tranzisotr nie przegrzewa no i się przegrzewa... Dzieje się to tak, odpalam wóz jadę aż do momentu rozgdzania się silnika i w palniku mu... no i jak przyjdzie po takiej przygazówie zatrzymać się np. na światłach to już jest kasłanie i nie równe przyspieszenie no i mowy nie ma by na prostej drodze na 3 biegu z dodania gazu mielił kołami (przy obecnych warunkach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 wlasnie u mnie objawy sa podobne stad zainteresowalem sie tym przegrzewaniem. Transistor jest na blaszce owszem, ale u mnie przez te walki strasznie sie pod maska wszystko nagrzewa i stad moje pytanko gdybym na probe chcial przeniesc dalej transistora to musi byc uziemiony czy nie? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 nie musi być uziemiony.. Oftopa tu robmy po weekendzie tu posprzątam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 (edytowane) Kolejne male OT -> jak mowilem powaznie zainteresowales mnie tymi tarczami na tyl z A32 wiec moze jeszcze przed nowym rokiem poczta powinna przyniesc cos takiego jeszcze raz dzieki za cynk Edytowane 3 Grudnia 2009 przez Adams Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RooS Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 (edytowane) Kolejne male OT -> jak mowilem powaznie zainteresowales mnie tymi tarczami na tyl z A32 wiec moze jeszcze przed nowym rokiem poczta powinna przyniesc cos takiego jeszcze raz dzieki za cynk Można wiedzieć ile takie cudo z przsyłką wychodzi? Mam na brembo niezłe źródło i ciekawy jestem o ile taniej można by było je kupić z odbiorem w wawie Edytowane 3 Grudnia 2009 przez RooS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Nie wiem jak bedzie z celnym ale mi udalo sie wyrwac z aukcji wiec z wysylka do domu daje 191usd i ewentualnie to co mi celnicy dorzuca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 (edytowane) w EBC jakieś 560-570 zł/szt takich tarcz (TurboGroove) Edytowane 5 Grudnia 2009 przez lipass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Tylko sprawdz czy wersja us i qx (a32) maja takie same tarcze z tylu! Bo przod jest zupelnie inny. Klocki na tyl do qx i us sa inne nie mam pojecia jak z tarczami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 dylson, dzięki za info - w takim razie z tego co patrzę to sprawa wygląda tak: tarcze na tył z qx (95-2000) oznaczenie: D1022 średnica: 278mm grubość: 9/8mm niestety, nacinanych nie widzę sztukę takich mogę mieć za 220zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 (edytowane) Jesli patrzysz na rynek us to tam infiniti i30 jest odpowiednikiem qx-a (w duzym uproszczeniu). A wedlug katalogu inter cars a33 ma takie same tarcze na tyle jak a32. Ps jak bede miec czas to w poniedzialek zmierze tarcze w us Dobrze, ze na podworku stoi us i qx Edytowane 5 Grudnia 2009 przez dylson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Sprzedawca mi sie pomierzyl i wychodzi ze sa takie same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 katalog EBC też pokazuje, że w qx-ach wszystkie tarcze tylne miały ten sam rozmiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Co to coś mi odświeżyło stary temacik ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.