Gość niss-wawa Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 to co zakupic do lifta???????????// najlepiej z www.4x4parts.com help???? :P :P :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Ło boziu.... zapodawać lifta, tracić już kiepskie właściwości jezdne (podniesienie środka ciężkości), tylko o to, żeby zakładać max bulwarowe fele 20" + naciągnięte na nie oponki. Troszkę mi nie leży, ale jak niektórzy mówią, mam spaczony gust Co kto lubi. Do lifta to najlepiej OME, a jak w USA to Calmini. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niss-wawa Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 hehe dzieki slajer za opinnie i jeszce wieksze dzieki za info co do lifta:P http://www.purenissan.com/2_5_shackle_kit1.htm bedzie chyba ok?? + dystanse no wlasnie ile zapodac?? 4cm??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Masz frontiera, czyli zawias z przodu jest na drążkach skrętnych. Od dawna wiadomo, że taki zawias raczej dużych opon nie znosi dobrze. Max opony to 31", wtedy masz dość rozsądny kompromis wyglądu i trwałości. Wszystko wyżej to przód będzie leciał w bardziej przyspieszonym tempie. Przekalkuluj to sobie i dojdź do konstruktywnych wniosków. Albo sobie odpuścisz MEGA wielkie gumy, albo zapodasz mosty od Patrola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niss-wawa Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 ale juz wczesniej mowilem ze 33" odpada bedzie 31,2" na oponie... w stanach zapodaja nawet po 35" ale t juz chyba przesada poza tym wyglada jak pedalski traktor ps. szkoda ze moj frontier nie jest made in japan jak Twoj terrano:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 E no 31,2 to powinno bez niczego wlecieć bez żadnego lifta. Nawet będzie lepiej wyglądał Co do tego made in japan, to niezależnie gdzie był produkowany, przy dużych kółkach przedni zawias leci. Taka karma Aha, tak BTW, ty masz takiego jak kolega Mkmario? Chce wiedzieć, czy cie w błąd nie wprowadziłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niss-wawa Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 nie ja mam model 2006 mniej spartanski:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 To ty masz taki, jak Navka D40 w takim razie. Czyli cię w błąd wprowadziłem z tymi drążkami Jak nie patrzeć, oponki spokojnie wejdą. BTW, do D40 Calmini ma tańszego lifta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niss-wawa Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 no wlasnie a jak w porownaniu zawiecha patrola do frontiera/navary D40?? slyszalem ze to nawet podobnie wyglada tylko w D40 mniej solidnie ale ja mam wersje nismo. amortyzatory bilstein zawsze cos daja powiem ze z wlasciwosci w terenie jesem bardzo zadowolony a wiec oponki 31.2" bez lifta powinny wejsc... ale chyba jednak na wszelki wypadek zakupie lift 2,5" calmini $220 kosztuje wiec dramatu niema:) ehh jak ja kocham ameryke za genialne felgi i jeszce lepsze gumy dam tyle co w polsce za serie :diabel: ))) no i dystans oczywiscie z 50mm:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DamianP Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 no wlasnie a jak w porownaniu zawiecha patrola do frontiera/navary D40?? slyszalem ze to nawet podobnie wyglada tylko w D40 mniej solidnie ale ja mam wersje nismo. amortyzatory bilstein zawsze cos daja powiem ze z wlasciwosci w terenie jesem bardzo zadowolony Zawieszenie patrola to zupełnie inna bajka - są zastosowane dwa mosty sztywne, na wahaczach wzdłużnych (radiusach) i sprężynach. Pomijając o wiele większą trwałość takiego rozwiązania, to oferuje ono jeszcze możliwość prostej modyfikacji (liftu) oraz gwarantuje duży wykrzyż w terenie. Zawieszenie niezależne na drążkach skrętnych to inna bajka. Stwierdzenie, że duże koła niszczą przednie zawieszenie niezależne jest trochę mylące. Ogólnie rzecz biorąc: aby do takiego auta założyć większe koła należy podkręcić drążki, przez co przeguby i półosie pracują pod większymi kątami i następuje ich przyspieszone zużycie. Podkręcenie drążków powoduje też że przód staje się o wiele sztywniejszy a zakres pracy zawiasu (wykrzyż) jest jeszcze bardziej ograniczony. Wynika to z prostego faktu - skręcając drążki dochodzimy do ich górnej granicy pracy, jednoczesnie usztywniając układ. Drążki oferowane w zestawach do tuningu (np. TJM) nie dają liftu, są to jednak drążki Heavy Duty, które są mocniejsze, bardziej wytrzymałe i dedykowane pod obciążony wyciągarką i solidnym zderzakiem przód (taki zestaw to ok. 100kg zamiast plastikowego pseudozderzaka stosowanego seryjnie). Inna rzecz, że auta z niezależnym przednim zawiasem nie wytrzymują dużych opon ze względu na słaby most przedni - półosie są za słabe, dyfry też... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 czy zalozenie opony 265/75R16 konkretnie: BF MT km2 do navary (D40) lub pathfindera (R51) to dobry pomysl? i czy sie zmieści (bez modyfikacji)? [ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacuro Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 ja latam na 285/35/22 lato, zima 255/55/18 nie ma żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 czy zalozenie opony 265/75R16 konkretnie: BF MT km2 do navary (D40) lub pathfindera (R51) to dobry pomysl? i czy sie zmieści (bez modyfikacji)? [ witam ja mam założone 265 70 17 więc po obwodzie powinno być to samo umie wszystko pasuje jest trochę luzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 witam ja mam założone 265 70 17 więc po obwodzie powinno być to samo umie wszystko pasuje jest trochę luzu sprawdzilem: 265/75R16 mieszcza sie, nawet z chlapaczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkf Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Chcę założyć do siebie letnie gumy w rozmiarze 275/60/17. Jeśli chodzi o teorię to jest najbardziej trafiony zamiennik do 255/65/17. Pytanie tylko czy taka szeroka guma będzie normalnie leżeć na asfalcie jak się ją naciągnie na seryjne felgi. Czy nie będzie za szeroka? Teorię znam więc chciałbym się dowiedzieć czy ktoś rzeczywiście eksperymentował i jeździł z takim rozmiarem. Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 General Grabber UHP BLK 110V 275/45/R20 Ktoś z was może wie jakie prawidłowe ciśnienie powinny miec te opony ?? jakie ET mają te felgi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kody Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 KKF sadze ze spokojnie mozesz zafundowac sobie takie gumy na seryjne 7" felgi. Najwezsze felgi dla 275 to wlasnie 7". Ja smigam na 285x70 na seryjnych choc powinno sie od 8" szerokosci felgi. Wszystko ok. choc planuje przesiasc sie na felgi 10" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 ja latam na 285/35/22 lato, zima 255/55/18 nie ma żadnych problemów. pochwalil by sie kolega jakas fota tego 22 cale i opisał wrazenia z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacuro Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 (edytowane) jeździ sie spoko,ale koleiny troche meczą, kraweżniki czasami też warto omijac. Ja jestem za***iście zadowolony z doznań jazdą na takich kółkach. ET 15 22x10 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/40743-felgi-aluminiowe-20/page__st__60 Edytowane 21 Stycznia 2010 przez Yacuro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 czy roznica miedzy felga 16'' i 17'' jest wyczuwalna w jezdzie po asfalcie? i czy jest praktyczny sens zmiany felgi na wiekszy rozmiar?(mysle o zestawie do jazdy głownie szosowej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Powiem tak, miałem przez moment 17" i jak jest ładna droga to ok, ale jak się zaczynają dziury to nie ma zmiłuj. U mnie oprócz tego jednego tygodnia gdy był na wypożyczonych 17" cały czas na 16". Efekt? Nic w środku nie skrzypi, zawieszenie nic nie stuka. 16" to balony, więc pochłaniają dużo. Ale jakby latać tylko po autostradach to nawet 18" fajnie się prowadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 ja mam 265 70 17 ciśnienie 2,2 i jeździ się doskonale średnica koła większa niż seryjna 16 jedyna wada to 17stki są droższe i ciężko znaleźć dobre ateki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 ja mam 265 70 17 ciśnienie 2,2 i jeździ się doskonale średnica koła większa niż seryjna 16 jedyna wada to 17stki są droższe i ciężko znaleźć dobre ateki zakladajac wieksze opony na 17 powinienes uzyskac wlasnie miekkosc jaka 16 daja na standardowym ogumieniu. ja mam w teren MT 265 75 16 czyli wielkosc koła praktycznie ta sama, tylko wiecej gumy. do terenu to optymalne rozwiazanie zwieksza przeswit i chroni felgę. mysle teraz o jakims typowo drogowym komplecie, wiekszy profil calego kola chyba nie jest tu korzystny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taransan Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 (edytowane) cześć, może nie max rozmiar ale jest zupełnie inaczej. wczoraj udało mi się wymienić całe koła. zdjąłem firmowe 17" felgi z atekami BFG i założyłem 16" dotz stalowe z kołami MT BFG KM2 265/75. samochód zyskał na wyglądzie ale to nic w porównaniu z poprawą jazdy w tej ciapie, która teraz leży. poprzednie AT szybko zaklejały bieżnik, teraz MT są czyste. oczywiście nie wytrzymałem i pognałem do lasku w pobliżu zamieszkania. nic wielkiego- tylko jazda w głębokim kopnym śniegu. fajnie się jeździ:). trochę muszę pojeździć ale już teraz jestem pozytywnie nastawiony. sam komfort jazdy nie obniżył się, zauważalny jest tylko większy szum bieżnika podczas jazdy. kurczę, to chyba o o co mi chodziło:) pzdr Edytowane 13 Lutego 2010 przez taransan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 cześć, może nie max rozmiar ale jest zupełnie inaczej. wczoraj udało mi się wymienić całe koła. zdjąłem firmowe 17" felgi z atekami BFG i założyłem 16" dotz stalowe z kołami MT BFG KM2 265/75. samochód zyskał na wyglądzie ale to nic w porównaniu z poprawą jazdy w tej ciapie, która teraz leży. poprzednie AT szybko zaklejały bieżnik, teraz MT są czyste. oczywiście nie wytrzymałem i pognałem do lasku w pobliżu zamieszkania. nic wielkiego- tylko jazda w głębokim kopnym śniegu. fajnie się jeździ:). trochę muszę pojeździć ale już teraz jestem pozytywnie nastawiony. sam komfort jazdy nie obniżył się, zauważalny jest tylko większy szum bieżnika podczas jazdy. kurczę, to chyba o o co mi chodziło:) pzdr potwierdzam ze AT BFG łatwo zatykaja sie sniegiem, kiedys po malym off-roadzie na pekajacym lodzie i sniegu zrobily mi sie lodowe slicki i ledwo wrocilem do domu (miedzy innymi dlatego wybralem KM2) u mnie szum jest przy malych predkosciach, nawet juz po ruszeniu, ale zanika przy wiekszej predkosci. teraz rozgladam sie za drugim kompletem opon typowo drogowych i felg aluminiowych, 16 lub 17 a nawet myslalem nad 18 od armady(o ile pasuja) tylko opony na 18 by juz drogie wyszly. moze ktos sie chce pozbyc fabrycznych kolek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.