Coobcio Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Poza wspomnianą mocą nie zapomnij o porzadnych slikach z przodu no i jakiś wąziutkich oponkach z tyłu, przy 250KM z masą primery powinno się udać by w PL zrobić jakąś wysoką 13 a w stanach jakąś średnią 12... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROKI Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 xtomek, ambitny plan$$$ , bede sledzil jego wykonanie z ciekawoscia, powodzenia :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Nie wszyscy doceniają 1/4, mnie też zakręty się spodobały. Będę w nich jeździł, jak trochę kumnę A na prostej, czerwonej się należy być najszybszą primą w Polsce, pamiętając , że jest oczywiście spadkobierczynią srebrnej coobcia. Z maleńką różnicą... N/A :diabel2: [ Dodano: Pon 01 Gru, 2008 20:26 ] Poza wspomnianą mocą nie zapomnij o porzadnych slikach z przodu no i jakiś wąziutkich oponkach z tyłu, przy 250KM z masą primery powinno się udać by w PL zrobić jakąś wysoką 13 a w stanach jakąś średnią 12... Wiesz, zaczynam doceniać asfaltobeton w Ułęży. Pamiętasz jak było mokro?. Zero poślizgu ! No i ta stanowa średnia 12... mnie interesuje- bo mi szybkie hondy jdm-owskie nie dają spokoju Oponki będą cacy, a z motorkiem pogadamy- jak zwykle Z masą będzie ciężej. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 To już kiedyś było: tylko krowa nie zmienia zdania ! Ambitnie powalczymy o N/A i tylko w tym temacie zdania nie zmieniam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Ambitnie powalczymy o N/A i tylko w tym temacie zdania nie zmieniam. a ja pamiętam VE+T Prima wyznacza poziom. Jakie plany by osiągnąć te 250/250? To będzie długa i kosztowna droga Jedyne co mi do głowy przychodzi to profi obróbka głowicy, stopień sprężania, wałki, 3" wydech. Co można jeszcze? Najtrudniej będzie uzyskać 250Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 2 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zaczniemy standardowo, wałeczki pewnie 25KM, regulowny rozrząd 5KM, i pozostałe rady kolegów. Co będzie to będzie. Zobaczymy. Może coś z kucia i głowica, albo limiter na 8500. Ale ja chcę mieć normalny samochód. trochę boję się dolotu 4-1, żeby nie spieprzyć wszystkiego. Wydech coobcia jest o.k., Le Mans jest nie dla mnie, ale Ułęż tak...... Pozdro sympatykom mojego grata p.s. aktualny widok srebrnej coobcia, to dla mnie memento mori , ale jej duch zwycięży :diabel2: No i... P10 forever :diabel: N/A only :kosci: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 wydech 3 cale nie potrzebny zupelnie, 2.5 cala styka do ok 300 koni ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 3" to podobno aktualny krzyk mody w n/a :one: Nie jestem ich zwolennikiem ale może się przydać. Wszystko przed Tomkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 wydech 3 cale nie potrzebny zupelnie, 2.5 cala styka do ok 300 koni ;-) W turbo nawet i do 400... no ale wolnossak jest wolnossakiem i nie do końca zrozumiały, kolekotr HOT SHOT IV gen ma wyjście pod wydech 3" własnie hehe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 ten kolektor mi sie strasznie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 W dążeniu do 250KM by się przydał. Jaka cena? 1,5kpln? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 W dążeniu do 250KM by się przydał. Jaka cena? 1,5kpln? zapomnnij... trzeba robić na zamówienie - to silnik REINIK firmy REIMAX do nissana z homologacją JGTC/JTCC/BTCC ... koszt budowy Primery BTCC/JTCC ostatniej generacji czyli chasis P11.144 wyniósł 1mln funtów brytyjskich zadaj sobie pytanie jaki koszt był wykonania/policzenia przez inżynierów tego kolektora, ja bym z tym bił do Maćka Grabowskiego... dobra rada Tomku - nie spinaj się na 250/250 bo to nie o to chodzi - jeśli mocy Ci brakuje - ok załóż wałki z SR16VE N1, tłoki z SR16VE, przepustnicę fi 70 też z N1, porting, kolektor wydechowy 4-1 reszte wydechu 3 cale... wtryski, ITB, 2 pompy paliwa, chłodnica oleju z pompą Tomei, customowy kolektor ssący, dolot ARC ____________________ ~ 20-30 tys. zł :029: a za tą kasę masz 300 konnego ulicznego s14a zadbałbym raczej o wygląd, bo auto dobrze jeżdzi a gorzej wygląda zupełnie odwrotnie niż u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Ok, zrozumiałem, że sam kolektor jest do dostania. Zresztą mi nie w głowie takie rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kenet Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 A ja mam takie pytanie, dlaczego było hamowane na 5tym biegu? Jest wynik z 4ego? Nie doczytałem się tego w postach wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 O jutro xTomek bedzie na hamowni można by ponownie pomierzyć Wspólna i stara Hamownia u Grabowskiego... PS. wracając do wnętrza to nie ma to jak CZARNA alcantara i szyte białą nicią... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 PS. wracając do wnętrza to nie ma to jak CZARNA alcantara i szyte białą nicią... czerwoną nicią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 6 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Wnetrze jeszcze troche poczeka. Ale... w poniedzialek, po rekordzie Yarkoo wchodzi do czerwonej Coobcio z rozrzadem. Trzeba czerwona troche dopiescic. No i czarna tyz sie lapie, bo juz wiadomo, co jej jest :diabel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Ja nadal czekam na przejażdzkę jako kierowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Poczekaj, poczekaj.... może jeddnak będzie VE+T . To dopiero będzie jazda. Wyjściowe 205/215 to dobra pozycja startowa na przyszły sezon. Pertraktacje w toku :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 To w takim wypadku czekam cierpliwie. :diabel2: Oczywiście powodzenia życzę :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Tak Coobcia srebrnej rekordy pobić, oczywiście z Jego pomocą!!!! Doświadczenia już zebrane. :one: Co by jakaś kapucha nie wyszła :kosci: 2009 przed nami, może będzie niespodzianka :diabel: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 wszystkiego najlepszego dla twojego silnika bo podobno ma dzisiaj urodziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 1 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 No tak, rok temu wszystko się zaczęło Zaczęłą się rodzić nowa czerwona z nowym motorem, ale to jeszcze nie był VE. Dopiero w maju.....Patrz pierwszy wpis !!! PMW dobra rada Tomku - nie spinaj się na 250/250 bo to nie o to chodzi Może i nie, jeżdżę, ale rozsądnie, jak na oldboya przystało / już zostałem nazwany ulicznym wojownikiem/ . Czasami moc się jednak przydaje Wiem , że 1/4 to nie Twój ulubiony dystans. Zacząłem ćwiczyć zakręty. Jednak pójdę w coś. czego w życiu nie robiłem . Czerwona Primera nie będzie gorsza od najlepszego Porsche :diabel: Z Civicami będzie gorzej. Przy tych parametrach czerwonej i masie, turbo może zdziałać cuda. Oczywiście na torze. Może 300/300 ? kto wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Tomek a kiedy strojenie rozrządu na hamowni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 widze ze autko czekaja nastepne mody ale nie lepiej bylo odrazu wsadzic DET i niz ve plus T koszty nizsze i mysle ze efekt tez lepszy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi