Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

czerwona P10GT/VE 205,4 KM/214 Nm/275 km/h-rolki


xtomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poza wspomnianą mocą nie zapomnij o porzadnych slikach z przodu no i jakiś wąziutkich oponkach z tyłu, przy 250KM z masą primery powinno się udać by w PL zrobić jakąś wysoką 13 a w stanach jakąś średnią 12... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszyscy doceniają 1/4, mnie też zakręty się spodobały. Będę w nich jeździł, jak trochę kumnę :P A na prostej, czerwonej się należy być najszybszą primą w Polsce, pamiętając , że jest oczywiście spadkobierczynią srebrnej coobcia. Z maleńką różnicą... N/A :diabel2:

 

[ Dodano: Pon 01 Gru, 2008 20:26 ]

Poza wspomnianą mocą nie zapomnij o porzadnych slikach z przodu no i jakiś wąziutkich oponkach z tyłu, przy 250KM z masą primery powinno się udać by w PL zrobić jakąś wysoką 13 a w stanach jakąś średnią 12... :D

Wiesz, zaczynam doceniać asfaltobeton w Ułęży. Pamiętasz jak było mokro?. Zero poślizgu ! No i ta stanowa średnia 12... mnie interesuje- bo mi szybkie hondy jdm-owskie nie dają spokoju :D Oponki będą cacy, a z motorkiem pogadamy- jak zwykle ;) Z masą będzie ciężej. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już kiedyś było: tylko krowa nie zmienia zdania ! Ambitnie powalczymy o N/A i tylko w tym temacie zdania nie zmieniam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ambitnie powalczymy o N/A i tylko w tym temacie zdania nie zmieniam.

 

a ja pamiętam VE+T :P

 

Prima wyznacza poziom. Jakie plany by osiągnąć te 250/250? To będzie długa i kosztowna droga :| Jedyne co mi do głowy przychodzi to profi obróbka głowicy, stopień sprężania, wałki, 3" wydech. Co można jeszcze? Najtrudniej będzie uzyskać 250Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczniemy standardowo, wałeczki pewnie 25KM, regulowny rozrząd 5KM, i pozostałe rady kolegów. Co będzie to będzie. Zobaczymy. Może coś z kucia i głowica, albo limiter na 8500. Ale ja chcę mieć normalny samochód. trochę boję się dolotu 4-1, żeby nie spieprzyć wszystkiego. Wydech coobcia jest o.k., Le Mans jest nie dla mnie, ale Ułęż tak...... :D Pozdro sympatykom mojego grata ;)

p.s.

aktualny widok srebrnej coobcia, to dla mnie memento mori , ale jej duch zwycięży :diabel2:

No i... P10 forever :diabel: N/A only :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3" to podobno aktualny krzyk mody w n/a :one: Nie jestem ich zwolennikiem ale może się przydać. Wszystko przed Tomkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydech 3 cale nie potrzebny zupelnie, 2.5 cala styka do ok 300 koni ;-)

W turbo nawet i do 400... no ale wolnossak jest wolnossakiem i nie do końca zrozumiały, kolekotr HOT SHOT IV gen ma wyjście pod wydech 3" własnie hehe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dążeniu do 250KM by się przydał. Jaka cena? 1,5kpln?

 

zapomnnij... trzeba robić na zamówienie - to silnik REINIK firmy REIMAX do nissana z homologacją JGTC/JTCC/BTCC ...

 

koszt budowy Primery BTCC/JTCC ostatniej generacji czyli chasis P11.144 wyniósł 1mln funtów brytyjskich

 

zadaj sobie pytanie jaki koszt był wykonania/policzenia przez inżynierów tego kolektora,

 

ja bym z tym bił do Maćka Grabowskiego...

 

dobra rada Tomku - nie spinaj się na 250/250 bo to nie o to chodzi

 

- jeśli mocy Ci brakuje - ok załóż wałki z SR16VE N1, tłoki z SR16VE, przepustnicę fi 70 też z N1, porting, kolektor wydechowy 4-1 reszte wydechu 3 cale... wtryski, ITB, 2 pompy paliwa, chłodnica oleju z pompą Tomei, customowy kolektor ssący, dolot ARC

____________________

~ 20-30 tys. zł :029: a za tą kasę masz 300 konnego ulicznego s14a

 

zadbałbym raczej o wygląd, bo auto dobrze jeżdzi a gorzej wygląda zupełnie odwrotnie niż u mnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, zrozumiałem, że sam kolektor jest do dostania. Zresztą mi nie w głowie takie rzeczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jutro xTomek bedzie na hamowni można by ponownie pomierzyć :D

Wspólna i stara Hamownia u Grabowskiego...

 

PS. wracając do wnętrza to nie ma to jak CZARNA alcantara i szyte białą nicią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnetrze jeszcze troche poczeka. Ale... w poniedzialek, po rekordzie Yarkoo wchodzi do czerwonej Coobcio z rozrzadem. Trzeba czerwona troche dopiescic. No i czarna tyz sie lapie, bo juz wiadomo, co jej jest :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Poczekaj, poczekaj.... może jeddnak będzie VE+T :D . To dopiero będzie jazda.

Wyjściowe 205/215 to dobra pozycja startowa na przyszły sezon. Pertraktacje w toku :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Coobcia srebrnej rekordy pobić, oczywiście z Jego pomocą!!!! Doświadczenia już zebrane. :one: Co by jakaś kapucha nie wyszła :kosci: 2009 przed nami, może będzie niespodzianka :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, rok temu wszystko się zaczęło :D Zaczęłą się rodzić nowa czerwona z nowym motorem, ale to jeszcze nie był VE. Dopiero w maju.....Patrz pierwszy wpis !!! ;)

 

PMW

dobra rada Tomku - nie spinaj się na 250/250 bo to nie o to chodzi

 

Może i nie, jeżdżę, ale rozsądnie, jak na oldboya przystało / już zostałem nazwany ulicznym wojownikiem/ :D . Czasami moc się jednak przydaje ;) Wiem , że 1/4 to nie Twój ulubiony dystans. Zacząłem ćwiczyć zakręty. Jednak pójdę w coś. czego w życiu nie robiłem . Czerwona Primera nie będzie gorsza od najlepszego Porsche :diabel: Z Civicami będzie gorzej. Przy tych parametrach czerwonej i masie, turbo może zdziałać cuda. Oczywiście na torze. Może 300/300 ? kto wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...