Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

czerwona P10GT/VE 205,4 KM/214 Nm/275 km/h-rolki


xtomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak jeszcze fele, to zbankrutuję w tym roku.

Felgi masz bardzo ładne ale ciężkie a jak wiadomo lekkie koła to najtansze dodadawanie przyspieszeń :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A które moje są cięższe: letnie, czy zimowe, fele oczywiście? Bo z przodu po Lublinie jeżdzą letnie, a z tyłu, te co Ci sie tak podobają, oldschoolowe zimaki. Ewentualnie, co lekkiego i taniego w 15-kach byś radził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te co Ci sie tak podobają, oldschoolowe zimaki.

 

widzę kolejnego amatora tych felg. Mi też się one podobają. Świetnie pasują do wozu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po weekendzie być może będę miał ciekawą ofertę na Paradę od znajomego, nówki sztuki cenie hurtowej także proponuję się wstrzymać do poniedziałku bo może weźmiemy to hurtem. Ja chcę komplet, Bodek, do czerwonej komplet i może jeszcze ktoś się zdecyduje. Jak będę znał cenę to od razu dam znać. Pozdro

 

[ Dodano: Czw 22 Sty, 2009 18:32 ]

A co do kółek to TE ważą tylko 6,8 kg sztuka. Je również mam na liście zakupów.

 

[ Dodano: Czw 22 Sty, 2009 18:51 ]

A i zapytam jaka cena by była za rozmiar dla PMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, no, to brzmi ciekawie - ja chcę szerokie 15 - ki :D i może-nie wiem, nie znam rozmiarów- coś węższego odrobinę na tył. Może to jest kiepski pomysł, ale na 1/4 też mi zależy. 0,8 co najmniej do zrobienia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy jest sens coś węższego na tył zakładać, chyba rozsądniej dobić więcej ciśnienia niż schodzić 1-2 cm z szerokości. A na zakrętach na wąskim kółku nie będziesz zamiatał tyłem za bardzo? Jeśli nadal na 15" to 205 powinny Ci styknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Primera P10 modyfikowana przez AUTECHA miała 205/50R15 - troszkę skracają się biegi wzgledem serii no i jest ładnie, szeroko i sztywno na boki...

Teraz opiekuje się Juniora P10 z VE i on lata na 195/50R15 - najtańsze i chyba najlepsze rozwiazanie w naszych warunkach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymiara do wałków i opon. Drożyzna do bólu. Ale jak sie chce jeździć ............. :D

Co by se :D wstydu na C nie zrobić ;) Może jakieś drobne planowanie głowicy i czyszczenie stożka JR. Zobaczymy. Pewnie i tremostat do wymiany, bo motor za zimny cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środę będzie kasa i walimy do Coobcia, bo on ma pomysł na ten termostat. I nie tylko :P

No dojdzie jeszcze:

xTomku ze wzgledu że twoje auto w głównej mierze lata na codzień to sugerowałbym wrzucenie wałków z SR16VE - nie trzeba wymienić sprężynek, zmniejszy się spalanie, znacznie poprawi niuton w zakresie 900-1700obr.min i dojdzie ok 12-15KM na zmiennej fazie.

A na tym mi najbardziej zależy :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wałeczki są, bardziej w stronę użytecności podziemy, w stosunkowo lekkiej P10 sedan jakieś 210-213KM myślę że zaskoczy nie jednego :D

 

Odpocznę parę dni o wozów u mojej samiczki to wchodzimy z dodawaniem mocy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wgiąłem felge na rondzie. Gdzie, za rozsądne pieniądza, naprawić w Wawie

p.s

ta oldschoolowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, skorzystam, bo na sezon chcę oldschoole wyprowadzić na błysk i Parady Spec 2 założyć. Tylko uważać na mokrym. 8-czki będą na stalówkach tylko na 1/4. Wbrew temu co mówi Coobcio musi być 13-ka w tym sezonie.Primerą !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ułęż 25-go :D No to czerwona dostała na Wielkanoc na przód TOYO PXT1R 195/45 R15, a na tył TOYO PXT1R 195/50 R15. Może jeszcze uda się z Coobciem wałki z SR16VE dogadać.No i oliwa będzie nowa i czyściutki stożek JR. Będą jutro zdjątka, jak teraz siedzi :diabel2: xkarol wymienił, wygląda drapieżnie :diabel2: :diabel2: :diabel2: Bardzo twardo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

195/45 R15? dlaczego taki mały profil? Ani to dobre do jazdy ani T1R nie jest jakąś super gumą do startów. Przy mniejszej średnicy będzie jeszcze trudniej ruszyć. Jak by to był jakiś slick to jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...