Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

czerwona P10GT/VE 205,4 KM/214 Nm/275 km/h-rolki


xtomek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a wybierasz się czerwoną na GEKO CUP>? na bemowo w tą sobotę?ps.jakie wałeczki chcecie wrzucać?--n1??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopóki nie zrobimy sprzęgła i wałków / niestety nie N1, ale zawsze coś/ to nie ma sensu.

II Runda WST będzie najlepszym sprawdzianem. 14,9 xkarola potwierdza tylko możliwości czerwonej. Sprzęgło i silny przedni wiatr to nawet do 0,5 na wyniku. A to już daje szanse w Profi. :) Oponki pracują świetnie. Jak się trochę przesadzi na jedynce, to widowiskowe upalanie, że aż miło :P

W pierwszym biegu z Alfą zrobiłem to niechcąco, bo jedynke trudno z chciejstwa opanować :P

Dostała równiutko :D A dymiło się fantastycznie. Może wieczorem jakiś filmik zamieszczę. :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też coś tak czułem że mocny wiatr z przodu musiał wiać bo wyniki jakieś takie nie zaciekawe :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale xkarol ma wreszcie 14-kę i jest tylko 0.1 za..... tatusiem :D Sprzęgło ślizgało się okrutnie na trójce.

Chyba jakieś kłowe i ze spiekami trzeba założyć. :P

p.s

Filmik z mojego przejazdu z Alfą/175KM już jest na Power Teamie / I Runda WST ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ps. dzisiaj wałeczki mieliśmy zmieniać ale panowie dajcie mi jeszcze w tą niedziele na torze lublin na nich poupalać :P

 

Aaaa co ze sprzęgłem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, stało się, wałeczki z SR16VE już są :one: Dupohamownia jak zwykle mówi :kosci: O.K. Dół poprawiony i to się czuje. Dzisiaj hamownia nie wypaliła, ale będzie w przyszłym tygodniu.Tyle jeszcze jest do zrobienia. Wielkie dzięki dla Coobcia, który nie stracił sentymentu do czerwonej :D Może wpadnę przejazdem na ogólnopolski, przywitać się z Wami, ale tylko na jeden dzień. Zobaczymy. Pozdrawiam całe Nissanowe bractwo :one: Obstawiam 220/220. Najszybsza Primera N/A :028:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Operacja się udała :)

Przy okazji zdjęcia pokrywy zaworów - odrazu nieco wyskrobaliśmy syfów bo błotka było, widocznie twoje SR20VE trochę stało ale w niczym to akurat nie rzutuje...

Ps. jakoś koło środy czwartku możemy podbić na hamkę - zobaczymy jakie gainsy są, hehe oby nie było rozkminki co tak mało, bowiem znowu chyba na inną hamownie polecimy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

215 Nm powtarzalne, więc nawet na innej hamowni nie powinno byc gorzej :diabel2: A koniki.... niech hulają :D Dalej obstawiam 220 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

220 to moze w kreatorze wyjdzie ale w obstawiam 210-215 na "normalnej" hamowni np. w energy gaz ;-) ale to i tak bedzie juz grubo ;-) czerwona coraz szybciejsza bedzie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ufajnąc amerykańcom to ok. 0,3 na ćwiartkę powinno się poprawić na tych wałkach a więc nowe sprzęgiełko i do przodu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to gites, dopieścimy na hamowni. Od samego poczatku był to chyba najmocniejszy SR20VE. Na Mineralnej bez modów wydał 191KM :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xtomek czerwona miała potencjał już z chwilą włożenia do niej ve-teraz jest już masakrator -stosunek wielkości auta do osiągów jakie generuje jest świetny--bardzo ale to bardzo mnie ciekawi czy nam się kiedyś znudzą modyfikacje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znudzą się. :P Planuję na lepsze czasy, całkowitą restorację z zewnątrz i z wewnątrz z różnymi bajerami. Coś w rodzaju trochę szybszego oldtimera. A pod maską też jeszcze sporo można zmajsterkować -pompa paliwa, wtryski, zakucie, ... turbo ;) Zewnętrznie choćby coś w tym stylu, ale na czerwono ;)

2154910045_3543c71f86.jpg2306740512_97252ae468.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, nie taki oldtimer ten na zdjęciach. Poza tym to P11 która jest dużo ładniejsza niż P10 :P (żarcik)

 

Kiedy na rolki startujesz? Przejechał bym się z tobą/wami zmierzyć Sunny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czwartek najwcześniej możemy. Z Coobciem jeszcze trzeba dogadać. Tyle, ze jest święto. Jak nie, to następny tydzień. Byle przed 27, bo będzie kolejna runda 1/4 w Rykach/Ułęży :)

Poza tym to P11 która jest dużo ładniejsza niż P10 :P (żarcik)

Nie chcę powielać Calsonica, a że P11 to widać ;) Ja jednak zostaję P10 forever. Ponad 100 kg różnicy w masie :diabel2: Ten przedni pług śnieżny bardzo mi się podoba. Prawie F1, a z tyłem zobaczymy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Święto czy dzień powszedni dla mnie nie gra roli. Tylko, żebym mógł wcześniej szefa powiadomić. W kontakcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pójdzie, i nic się ne zmieni, to w piątek wieczorem hamowanko. Zapraszam. Może być nawet extra 5 carów z Ursynówka. Będziemy w kontakcie. No i jeszcze Coobcio, bo bez niego to nie ma sensu. Czerwona ma mieć 220/220 i już , przecież ma nowe, ostre wałki :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jest piątek :D

No zobaczymy co tam będzie, powiem na wstępie że ENERGY GAZ POLSKA jest wyjątkowo zaniżającą hamownią - więc jak ma być dużo KM to lepiej do Kreatora podbijmy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro jest piątek :D

No zobaczymy co tam będzie, powiem na wstępie że ENERGY GAZ POLSKA jest wyjątkowo zaniżającą hamownią - więc jak ma być dużo KM to lepiej do Kreatora podbijmy :P

O to ciekawe :D , no tak hamując się w różnych miejscach, w drugim można kilka KM i Nm załapać optymistycznie, Kuba proszę Cię... :D. W Kreatorze pewnie będzie większy v-max, bo na 5 hamują, a i nawiew lepszy ;) . Reasumując jak po KM to do Kreatora Mocy, wkońcu oni kreują moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...