lukas Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 a wybierasz się czerwoną na GEKO CUP>? na bemowo w tą sobotę?ps.jakie wałeczki chcecie wrzucać?--n1?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Dopóki nie zrobimy sprzęgła i wałków / niestety nie N1, ale zawsze coś/ to nie ma sensu. II Runda WST będzie najlepszym sprawdzianem. 14,9 xkarola potwierdza tylko możliwości czerwonej. Sprzęgło i silny przedni wiatr to nawet do 0,5 na wyniku. A to już daje szanse w Profi. Oponki pracują świetnie. Jak się trochę przesadzi na jedynce, to widowiskowe upalanie, że aż miło W pierwszym biegu z Alfą zrobiłem to niechcąco, bo jedynke trudno z chciejstwa opanować Dostała równiutko A dymiło się fantastycznie. Może wieczorem jakiś filmik zamieszczę. :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Też coś tak czułem że mocny wiatr z przodu musiał wiać bo wyniki jakieś takie nie zaciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Ale xkarol ma wreszcie 14-kę i jest tylko 0.1 za..... tatusiem Sprzęgło ślizgało się okrutnie na trójce. Chyba jakieś kłowe i ze spiekami trzeba założyć. p.s Filmik z mojego przejazdu z Alfą/175KM już jest na Power Teamie / I Runda WST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Ps. dzisiaj wałeczki mieliśmy zmieniać ale panowie dajcie mi jeszcze w tą niedziele na torze lublin na nich poupalać Aaaa co ze sprzęgłem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Dajemy i trzymamy kciuki. Reszta na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 No cóż, stało się, wałeczki z SR16VE już są :one: Dupohamownia jak zwykle mówi :kosci: O.K. Dół poprawiony i to się czuje. Dzisiaj hamownia nie wypaliła, ale będzie w przyszłym tygodniu.Tyle jeszcze jest do zrobienia. Wielkie dzięki dla Coobcia, który nie stracił sentymentu do czerwonej Może wpadnę przejazdem na ogólnopolski, przywitać się z Wami, ale tylko na jeden dzień. Zobaczymy. Pozdrawiam całe Nissanowe bractwo :one: Obstawiam 220/220. Najszybsza Primera N/A :028: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Operacja się udała Przy okazji zdjęcia pokrywy zaworów - odrazu nieco wyskrobaliśmy syfów bo błotka było, widocznie twoje SR20VE trochę stało ale w niczym to akurat nie rzutuje... Ps. jakoś koło środy czwartku możemy podbić na hamkę - zobaczymy jakie gainsy są, hehe oby nie było rozkminki co tak mało, bowiem znowu chyba na inną hamownie polecimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 6 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 215 Nm powtarzalne, więc nawet na innej hamowni nie powinno byc gorzej :diabel2: A koniki.... niech hulają Dalej obstawiam 220 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossi20 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 220 to moze w kreatorze wyjdzie ale w obstawiam 210-215 na "normalnej" hamowni np. w energy gaz ;-) ale to i tak bedzie juz grubo ;-) czerwona coraz szybciejsza bedzie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Ufajnąc amerykańcom to ok. 0,3 na ćwiartkę powinno się poprawić na tych wałkach a więc nowe sprzęgiełko i do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Kuba ustaw te wałki jak u Jarka w sunnym na tzw. Midrange POWAH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 No i dokładnie tak jest ustawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 6 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 No to gites, dopieścimy na hamowni. Od samego poczatku był to chyba najmocniejszy SR20VE. Na Mineralnej bez modów wydał 191KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammaimon Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 a jak jest z cisnieniem i pompa paliwa u Ciebie? seryjne ustawienie? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 xtomek czerwona miała potencjał już z chwilą włożenia do niej ve-teraz jest już masakrator -stosunek wielkości auta do osiągów jakie generuje jest świetny--bardzo ale to bardzo mnie ciekawi czy nam się kiedyś znudzą modyfikacje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Nie znudzą się. Planuję na lepsze czasy, całkowitą restorację z zewnątrz i z wewnątrz z różnymi bajerami. Coś w rodzaju trochę szybszego oldtimera. A pod maską też jeszcze sporo można zmajsterkować -pompa paliwa, wtryski, zakucie, ... turbo Zewnętrznie choćby coś w tym stylu, ale na czerwono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Hehe, nie taki oldtimer ten na zdjęciach. Poza tym to P11 która jest dużo ładniejsza niż P10 (żarcik) Kiedy na rolki startujesz? Przejechał bym się z tobą/wami zmierzyć Sunny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 W czwartek najwcześniej możemy. Z Coobciem jeszcze trzeba dogadać. Tyle, ze jest święto. Jak nie, to następny tydzień. Byle przed 27, bo będzie kolejna runda 1/4 w Rykach/Ułęży Poza tym to P11 która jest dużo ładniejsza niż P10 (żarcik) Nie chcę powielać Calsonica, a że P11 to widać Ja jednak zostaję P10 forever. Ponad 100 kg różnicy w masie :diabel2: Ten przedni pług śnieżny bardzo mi się podoba. Prawie F1, a z tyłem zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Święto czy dzień powszedni dla mnie nie gra roli. Tylko, żebym mógł wcześniej szefa powiadomić. W kontakcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Jak dobrze pójdzie, i nic się ne zmieni, to w piątek wieczorem hamowanko. Zapraszam. Może być nawet extra 5 carów z Ursynówka. Będziemy w kontakcie. No i jeszcze Coobcio, bo bez niego to nie ma sensu. Czerwona ma mieć 220/220 i już , przecież ma nowe, ostre wałki :diabel2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 na ebay jakieś 2 miesiące temu ktoś sprzedawał 2 budy P10 btcc i wagon części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtomek Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Masz namiar, co by nie szukać bez sensu :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Jutro jest piątek No zobaczymy co tam będzie, powiem na wstępie że ENERGY GAZ POLSKA jest wyjątkowo zaniżającą hamownią - więc jak ma być dużo KM to lepiej do Kreatora podbijmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Jutro jest piątek No zobaczymy co tam będzie, powiem na wstępie że ENERGY GAZ POLSKA jest wyjątkowo zaniżającą hamownią - więc jak ma być dużo KM to lepiej do Kreatora podbijmy O to ciekawe , no tak hamując się w różnych miejscach, w drugim można kilka KM i Nm załapać optymistycznie, Kuba proszę Cię... . W Kreatorze pewnie będzie większy v-max, bo na 5 hamują, a i nawiew lepszy . Reasumując jak po KM to do Kreatora Mocy, wkońcu oni kreują moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi