Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

!!! NISSAN MURANO !!!


Gość BESEL_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

proponuje wszystkim posiadacza tego auto podpisywać sie pod tym tematem:d musi nas być min 15 osób żeby stworzono dział pt. MURANO:D:D

 

tak więc zapraszam:D skoro jest navara i terano to i murano nie może zabraknąć!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jakw piłce -czesi mogą a my nie.QQ-7000 wyświetleń w temacie fajny japończyk

 

[ Dodano: Wto 01 Lip, 2008 22:42 ]

To samo dotyczy Murano-sorry że sie tak wwaliłem -problem jest ten sam BESEL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość RUDY102

nie wiem czy te murano sa takie kiepskie ze nikt nie pisze na ich temat ? a ja mam zamiar sobie go kupic i nie wiem czy dobrze robie bo nie moge dowiedziec sie z forum nic na jego temat chyba wybrałem złe autko....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak stać na takie auto to stać na benzyne. a po drugie to gaz i tak idzie teraz w górę o oklo 50 gr więc jesli malo jezdzisz to szkoda zakladac. tania jazda na gazie to zaleta a wada to ze i nne czesci sie szybciej eksploatuja:D

 

a teraz o komforcie...wydaje sie być mniej komfortowy od jeepa grand cherokee z 2005 (nowa buda)ktorego posiadam...

druga sprawa sa zegary ..nie wiem kto je wymyslil!!??

 

stawiając jeepa i murano ludzie mówią ze murano ladniejsze, więc napewno będziesz sie rzucal w oczy:D

 

dla porownania dzis jeep po miescie mi wzial 11,9 ropy a murano podczas takiej jazdy okolo 16,5 benzyny

 

jeep co prawda 3 litrowy diesel z 220 KM ale na odcinku 250m wyprzedzal murano o dlugość auta. póki co tylko na takiej prostej te dwa auta przetestowalem:D

 

 

jesli masz jeszcze jakies pytania to czekam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mdzalewscy
jeep co prawda 3 litrowy diesel z 220 KM ale na odcinku 250m wyprzedzal murano o dlugość auta. póki co tylko na takiej prostej te dwa auta przetestowalem:D

obydwa automaty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak stać na takie auto to stać na benzyne. a po drugie to gaz i tak idzie teraz w górę o oklo 50 gr więc jesli malo jezdzisz to szkoda zakladac. tania jazda na gazie to zaleta a wada to ze i nne czesci sie szybciej eksploatuja:D

 

Nie jestem użytkownikiem LPG, ale jak widzę takie coś to nie mogę się powstrzymać: Nie każdego stać na benzynę, nawet jak kupił auto, zwłaszcza osoby które kupiło auto na kredyt, płaca odsetki to liczą każdy grosz. Przy mniejszych rocznych przebiegach trzeba rzeczywiście się zastanowić czy inwestować w instalację LPG czy CNG, ale argument który podałeś, że drożeje gaz trochę traci, jeśli zauważysz że benzyna też drożeje. Ciągle gaz to 50% ceny benzyny nawet uwzględniając większe zużycie gazu (gaz 2.15, 95 4.75). Jeśli powtarzasz mit o "szybciej eksploatujących się częściach" to poprzyj go jakimś argumentem, bo są też tacy co twierdzą że części się wolniej zużywają na LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mdzalewscy

faktycznie niektórzy z tym krytykowaniem gazu są śmieszni

 

a mnie stać na Murano i mam Questa który to pali też na poziomie 16-17 litrów w Warszawie, a jak trochę pocisnę to i 20litrów pochłonie i pierwsze co zrobiłem po kupnie auta to załozyłem LPG. Jeśli kupię kiedyś Murano (szybciej jego następce) to w przeciągu miesiąca założę LPG, a nawet CNG.

 

Lubię tą świadomość, że jest tanio jeździć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość RUDY102

Kolejnym atutem gazu jest mniejsze zużycie silnika. Niezależnie od tego czy wybierzemy CNG czy LPG którejkolwiek generacji, właściwości fizyczne gazu sprawiają, że silnik nie jest zanieczyszczany nagarem. Podobnie jest z olejem; mniej zanieczyszczany wymaga rzadszych zmian.

a to jest z fachowego pisma o instalacjach gazowych samochodowych

instalacja cng jest ok ale cena tej instalacji to juz inna bajka do 7000 tys i osobno za zbiornik kompozytowy najlepszy 4000 tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mdzalewscy
instalacja cng jest ok ale cena tej instalacji to juz inna bajka do 7000 tys i osobno za zbiornik kompozytowy najlepszy 4000 tys

CNG super działa na dość tanim STAG300, jest też pewien patent na zbiorniki, że ta kompletna instalacja ze zbiornikami może kosztować ok. 5-6tyś zł. Dodatkowo trzeba kupić pompę do gazu, która można już znaleść za 2,5tyś zł. Pompę dlatego aby sobie tankować przy domku, bo wiadomo stacji CNG jak na lekarstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość RUDY102

o co ci chodzi z tym patentem ? bo jedynie co eliminyje ta instalacje to cena zbiornika epoksydowego o wiekszej pojemnosci jego alternatywa tanszy za około 1500 zł stalowy ale o mniejszej pojemnosci co do tankowania domowego to fakt tylko to trwa ponad 8 godzin :)

jeszcze pytanie do posiadacza murano jak wyglada chałas w srodku samochodu podczas predkosci autostadowej tak około 160km/h

 

cena domowego dystrybutora z tego co sie orientuje to okolo 8 tys chyba ze juz spadły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
jeszcze pytanie do posiadacza murano jak wyglada chałas w srodku samochodu podczas predkosci autostadowej tak około 160km/h

 

co to hałasu, samochód w środku jest bardzo cichy. przy 160 na autostradzie słychać delikatnie pracujący silnik na dość małych obrotach, spowodowane to jest bezstopniową skrzynią biegów (ctv). samochód jest baardzo cichy;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
. Jeśli kupię kiedyś Murano (szybciej jego następce) to w przeciągu miesiąca założę LPG, a nawet CNG.

 

Lubię tą świadomość, że jest tanio jeździć :)

 

 

 

przeliczyłem ze jesli instalacja ma mnie kosztować około 6000 zł to musiałbym przejechać 30000 km zeby mi sie koszt zwrócił. roczni wychodzi mnie okolo 10 000 km wiec musiałbym 3 lata jezdzic zeby wyszedl na swoje. dopiero po 3 latach by to było oplacalne. zreszta do konca roku paliwo ma byc w cenie okolo 4 zł a cena gazu wzrosnac ma do granicy 3 zł. tym samym jest to słabo oplacalne w moim wypadku ze wzgledów finansowych. Bo to że gaz jest tanszy nie zmienia faktu ze ponosimy koszt instalacji, nie mowiac o serwisie w przypadku nieprawidlowego funkcjonowania i eksploatacji czesci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Jeśli kupię kiedyś Murano (szybciej jego następce) to w przeciągu miesiąca założę LPG, a nawet CNG.

 

Lubię tą świadomość, że jest tanio jeździć :)

 

przeliczyłem ze jesli instalacja ma mnie kosztować około 6000 zł to musiałbym przejechać 30000 km zeby mi sie koszt zwrócił. roczni wychodzi mnie okolo 10 000 km wiec musiałbym 3 lata jezdzic zeby wyszedl na swoje. dopiero po 3 latach by to było oplacalne. zreszta do konca roku paliwo ma byc w cenie okolo 4 zł a cena gazu wzrosnac ma do granicy 3 zł. tym samym jest to słabo oplacalne w moim wypadku ze wzgledów finansowych. Bo to że gaz jest tanszy nie zmienia faktu ze ponosimy koszt instalacji, nie mowiac o serwisie w przypadku nieprawidlowego funkcjonowania i eksploatacji czesci

 

To ile paliwo ma kosztować do końca roku to nie dowiesz się, każdy gada co innego :) Chciałbym oczywiście, aby to co piszesz okazało się prawdą (4 zł/l), nieststy opec już teraz planuje obniżyć wydobycie żeby utrzymać wysokie ceny.

Do kosztu instalacji dochodzą Ci nie tylko przypadki nieprawidłowego funkcjonowania ale też: wyższe koszty przeglądów technicznych po pierwsze płacisz coś koło 160 zł a nie 90, po drugie przegląd co rok a nie co 3 lata w przypadku nowego samochodu

dodatkowo częściej wymieniasz świece, filtr powietrza i dochodzą filtry gazu

dodatkowo częściej jeździsz tankować - tracisz czas i paliwo na dojazdy do stacji

Oczywiście że w przypadku 10k rocznie nie opłaca się to ale już przy 20k chyba mimo wszystko warto zainwestować (no pod warunkiem cen jakie są teraz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam. jestem posiadaczem nissana murano i mam pytanie dotyczące

serwisu - czy ma założoną blokadę prędkości maksymalnej albowiem

nieprawdopodobnym jest iż auto z motorem 3,5 V6 osiąga 195km/h i nie chce wejść na

ostatnim biegu na obroty powyżej 5000. czy serwis może taką blokadę usunąć

- auto jest sprowadzone z USA i nie posiada gwarancji; model MURANO 3,5 V6 SL

AWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. jestem posiadaczem nissana murano i mam pytanie dotyczące

serwisu - czy ma założoną blokadę prędkości maksymalnej albowiem

nieprawdopodobnym jest iż auto z motorem 3,5 V6 osiąga 195km/h i nie chce wejść na

ostatnim biegu na obroty powyżej 5000. czy serwis może taką blokadę usunąć

- auto jest sprowadzone z USA i nie posiada gwarancji; model MURANO 3,5 V6 SL

AWD.

 

a po co ci wiecej? chcesz sie popisac ze masz amerykanskie auto?

chcesz kogos zabic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co ci wiecej? chcesz sie popisac ze masz amerykanskie auto?

chcesz kogos zabic??

Moze duzo jezdzi po niemieckich autostradach :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to zle trafiles. wersja US ma limit predkosci ale juz znalazlem firme ktora pozbawia sie tej niedogodnosci i robia to za 1500$ jednakze potrzebuja twoj oryginalny komputer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...